Olitko se sinä? (-13)

Aloittaja Tyfon, 06 tammikuu, 2013, 01:40:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toni K.

^Vapari? Joku vissiin pöllinyt koneen kun olin pojan peliä katsomas...

Reuhka

Kenes tää ridox korisatsilla varustettu on ?

CrippleR

Kristerihän sillä tais ajella ?
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

Krister

Rintamäki

Komeen näkönen peli ja ennenkaikkee kulkuakin tuntu olevan ihan mukavasti  :thumbsup:

tunsbe

Lainaus käyttäjältä: j00na$ - 27 toukokuu, 2013, 13:50:09
oli vissiin tunsben gt86 siinä varikolla näytillä :)

Jep, se oli mun.  :)
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Toni K. - 27 toukokuu, 2013, 21:13:36
^Vapari? Joku vissiin pöllinyt koneen kun olin pojan peliä katsomas...

Kommentoisit mulle?  Sori erehdykseni, vaparilta tuo kuulosti ohiajaessa kun lenkillä olin   :o Jos siis kyseessä korisarjalla ja hiilari siivellä oleva valkoinen mkiv katariinanlaaksossa eilen.

Supra88

Kouvolassa näkyi musta MK4nen ja hemmetin komea punainen targa eurospecci kenen!? Ite ajelin ruskea/harmaalla mk4ella  :icon_rr:

AF

tänään oulussa kiimingistä ouluunpäin valkonen mk2 aristo..

katoin ensin että pdukin risto siirtyny ouluu mut olihan täälä se jarzki vai mikä se oli  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: Krister - 28 toukokuu, 2013, 10:02:43
Juu se on mun.  :icon_smile:

Tajusin hetki sen jälkeen kun laitoin, eipä tosta nähny kuvia kun sillon vaiheessa. Komia peli  :)

Turtolassa moikattu vaaleensiniselle soarerille, kuka?

Toni K.

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 28 toukokuu, 2013, 17:32:49
Kommentoisit mulle?  Sori erehdykseni, vaparilta tuo kuulosti ohiajaessa kun lenkillä olin   :o Jos siis kyseessä korisarjalla ja hiilari siivellä oleva valkoinen mkiv katariinanlaaksossa eilen.

Juu katariinanlaaksos.

tunsbe

Valkonen sorkku delta-auton edessä tiellä parkissa tänään kolmen jälkeen. Clubilta?
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

tepatron

Tampereella motarilla ohi meni punanen mk4 kuuden aikaan..hetken siinä perässä ajelin kunnes tuli vihree astra väliin..
Celica st162 -88

PetriP

Lainaus käyttäjältä: tepatron - 29 toukokuu, 2013, 21:12:07
Tampereella motarilla ohi meni punanen mk4 kuuden aikaan..hetken siinä perässä ajelin kunnes tuli vihree astra väliin..

Minä  :icon_salut:
Tulit sit vielä vastaan siinä hautausmaan kohdalla.
MKIV UK-spec GTE autom --> M/T
Toyota Soarer (ex)

Joruz

Lainaus käyttäjältä: tunsbe - 29 toukokuu, 2013, 16:57:14
Valkonen sorkku delta-auton edessä tiellä parkissa tänään kolmen jälkeen. Clubilta?

Juu mun purkki on  :)

Nall3

Haarajoella bongasin muutama viikko sitten useempana päivänä klo:16.00 tollasen valkosen sorkun ja moikkasin jopa... Onko just tämä valkonen sorkku?
Ex: Aristo vm:91 Lunari
Ex: Caldina vm:98
Ex: Chaser JZX100
Ex: Granvia
Käyttis: Gt Legacy

jucciz

Kuopiossa Tasavallankadun ja Leväsentien risteyksessä musta jdm mk3 supra.

Eltaantunut

Tuli punanen GT86 vastaan Nokian ja Tampereen välissä motarilla. Hämmennyin niin, etten kerenny ees morjestaa. En oo nähnyt noinkaan läheltä aiemmin. Itse paahdoin kaljua punasessa kolmoskoppasessa targapala takakontissa.

jarski3

Jep.Minähän se olin tiistaina,menossa DTC:lle
Toyota Aristo V300 vertex edition-97,Lexus GS 450h -08,Honda X4-98

AF

harzaboy tossa joskus kympin jälkee kempeleen ouluseudun sähkön risteyksessä..
jza70 + jza80 + jz omega

arszi

Rovaniemellä tänään oisko ollu yhen aikaan, Niin punanen siivetön nelossupperi käänty siitä valintatalon risteyksestä Ranuan suuntaan.

Lupilaisia?
Toyota Supra R TT MKIII -92

pete-

Äsken tampereella kaksi hopeista mkiv supraa, toinen vähän lapinniemen jälkeen ja toinen särkänniemen notkossa katto auki. Kättä nostettu molemmille valkoisesta suprasta.

Decoy_

Eilen valkonen mkiv jossain Ruovesi - Orivesi välillä puolenyön aikaan ja tänään Alavus - Virrat välillä hopeinen mkiv. Ketäs oli matkassa?
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

AF

Lainaus käyttäjältä: arszi - 31 toukokuu, 2013, 22:23:55
Rovaniemellä tänään oisko ollu yhen aikaan, Niin punanen siivetön nelossupperi käänty siitä valintatalon risteyksestä Ranuan suuntaan.

Lupilaisia?

seon kaahari
jza70 + jza80 + jz omega

Kristian

Musta supra Jyväskylässä ahjon grillin ohi paineli. Kimble?

jokke pappa

Lainaus käyttäjältä: pete- - 31 toukokuu, 2013, 22:41:29
Äsken tampereella kaksi hopeista mkiv supraa, toinen vähän lapinniemen jälkeen ja toinen särkänniemen notkossa katto auki. Kättä nostettu molemmille valkoisesta suprasta.

harmaa mörkö ilmottautuu. viikoloppua viettämään pohjanmaalta
Vituikshan se menöö
ke70 3t
targa mk4

_Warman_

Pyörälenkillä bongattu laajakoskentien varrella olevan hallin pihasta punanen neloskoppanen joskus 15-16. AnttiT?
MR2 GT-S -92

R1

Kenen Hopeisen MKIV perään lähin omalla MKIII kun pyyhkäsi ohi ilomantsintiellä Joensuuhun päin klo ~18 aikoihin.  Ilmeisesti sama kaveri tuupovaaralta jota jo viimevuonna täällä kyselin  :icon_salut:

BBBimmer

Madhand bongattu kiihdyttämäs kaakkurin teboilin edessä.. Itse grillin pihas odottelin ruokaa.
Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette

ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i

Reuhka

Tänään moikattu hopeiselle turbo mkiv:eelle teiskon rampissa, kuka? Saman taisin nähdä viikko takaperin kalevan kankaalla. Sit tuli yks punanen kolmoskoppanenkin illalla vastaan.  :)