Olitko se sinä? (-13)

Aloittaja Tyfon, 06 tammikuu, 2013, 01:40:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tunsbe

Turussa martinkadulla martinmyllyn ohi ajeli musta mk3 supra. Klubilta? Ite menos just kauppaan ja jotain murinaa kuulu ni käännyin katsoo. Vai tuliko se murina siitä vierellä ajaneesta keltasesta mönkijästä..? :)
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

Enriquez

eilen tuli harmaa aristo vastaan siinä kahdeksan pintaan (en pahemmin sitä seutua tunne) karjalohja - Sammatti läheisyydessä sekä tumma mk4 Supra Turun motarilla menossa Turkua kohti vähän Lohjan ABC:n jälkeen.

Suprassa oli ainakin takalasissa lippa.  :wave:

Atte.V

Musta mk4 eilen alastarossa? Komeet vanteet.
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI

AnttiT

Ruskee Mark 1 Aristo bongattu Kymissä. Wwwwyyy tsyhyhy... :yum:

JussiLa

Zimbah

Lainaus käyttäjältä: Enriquez - 15 heinäkuu, 2013, 09:40:55
eilen tuli harmaa aristo vastaan siinä kahdeksan pintaan (en pahemmin sitä seutua tunne) karjalohja - Sammatti läheisyydessä sekä tumma mk4 Supra Turun motarilla menossa Turkua kohti vähän Lohjan ABC:n jälkeen.

Suprassa oli ainakin takalasissa lippa.  :wave:

Minä ajelin supralla :)
Supra MKIV N/A -94

Talvikulkine vw golf 1.6 wagon -04

nantzu

Lainaus käyttäjältä: Enriquez - 15 heinäkuu, 2013, 09:40:55
eilen tuli harmaa aristo vastaan siinä kahdeksan pintaan (en pahemmin sitä seutua tunne) karjalohja - Sammatti läheisyydessä

Mä olin ainakin liikentees tohon aikaan Sammatissa kotia kohti. Mut auton väri on helmiäisvalkoinen ja alaosa hopee :) En tiedä oliko kyse samasta autosta :/

Nall3

Moikkasin harmaata nelosta arabian kohilla... ajeltiin peräkkäin hetken siinä 15.30 aikoihin eli kukas hän oli?
Ex: Aristo vm:91 Lunari
Ex: Caldina vm:98
Ex: Chaser JZX100
Ex: Granvia
Käyttis: Gt Legacy

TSAP

Lainaus käyttäjältä: Nall3 - 16 heinäkuu, 2013, 17:09:47
Moikkasin harmaata nelosta arabian kohilla... ajeltiin peräkkäin hetken siinä 15.30 aikoihin eli kukas hän oli?

Ite olin ainakin liikkeellä suunnilleen 15-16 välillä ensin keskustaan ja sitten poispäin... Millä sä liikuit??
"With great power comes great responsibility"

Cruduxi

Kukas? Musta MKIV kultaisilla merkeillä Turun tiellä Nokialla Edenin sillan tietyön kohdalla. Olin niin jäissä tuolla Golfissa ettei ehtinyt morottaa.
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

Nall3

Lainaus käyttäjältä: TSAP - 16 heinäkuu, 2013, 19:45:34
Ite olin ainakin liikkeellä suunnilleen 15-16 välillä ensin keskustaan ja sitten poispäin... Millä sä liikuit??
Valkosella caldinalla.

TSAP

Lainaus käyttäjältä: Nall3 - 16 heinäkuu, 2013, 19:55:35
Valkosella caldinalla.

Sokkona ollut perinteisesti liikenteessä tai sit tytär on jotain häirinnyt vieressä. Saatoin siis olla minä  :sign5:

Nall3

Lainaus käyttäjältä: TSAP - 16 heinäkuu, 2013, 20:44:18
Sokkona ollut perinteisesti liikenteessä tai sit tytär on jotain häirinnyt vieressä. Saatoin siis olla minä  :sign5:
Rekkarin kirjaimet tais olla KOO-xx   Suthan mä oon tainnu nähdä livenä ettet sä kyllä tainnu olla kun rupesin miettimään.... Vähän romaanin näkönen oli tää kuski ja jotkut aurinko lasit päässä.

Ströbä

sunnuntaina meltolan kohdalla tuli vastaan valkoinen mkiv kultaisilla vanteilla noin 19:39... Kuka Tunnustaa =)? Itse tulin mustalla supralla vastaan.

TSAP

Lainaus käyttäjältä: Nall3 - 16 heinäkuu, 2013, 20:55:08
Rekkarin kirjaimet tais olla KOO-xx   Suthan mä oon tainnu nähdä livenä ettet sä kyllä tainnu olla kun rupesin miettimään.... Vähän romaanin näkönen oli tää kuski ja jotkut aurinko lasit päässä.

Juu ei tainnu osua mul on CSH-XX mut samaan aikaan tosiaan oltiin siinä likellä tyttären kanssa.  :headbang:

Krister

Valkoinen matala Mkiv Kotkassa.  Oiskohan ollut Keskinin vanteilla.

emk67

Perjantaina 12.7 n. 11.30 Joensuussa vasuri MKIV Supra, punainen ja tais olla turpokin. Itte tuolla vanhemmalla museo-vehkeellä liikkeellä.
Edit: juu ja kilpiä ei näkyny ainakaan omilla paikoilla.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Eltaantunut

Nokian keskustassa just äsken: valkonen kakkoskoppanen Supra. Kenenkä!

Enriquez

Lainaus käyttäjältä: nantzu - 15 heinäkuu, 2013, 20:47:08
Mä olin ainakin liikentees tohon aikaan Sammatissa kotia kohti. Mut auton väri on helmiäisvalkoinen ja alaosa hopee :) En tiedä oliko kyse samasta autosta :/

tulin siinä Lohjantien ja Werlandintien risteyksenpaikkeilla valkoisella A4 avantilla vastaan... Ajoit Sammattia kohti.

TeeJii

Ken tunnustaa ajavan lhd supralla kuopion petosella 17.30?? Väriltään hoppee
Toyotat:

Nykyinen Supra mk3 tbo targa man.
ex. Soarer -92
ex. Aristo mk2
ex. Celica st205

mr.gt

EX. Toyota Supra MKIV Eurospec 6spd
Lexus IS300H F Sport 2015
Lexus RX450h 2011

agumi

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 17 heinäkuu, 2013, 12:32:51
Perjantaina 12.7 n. 11.30 Joensuussa vasuri MKIV Supra, punainen ja tais olla turpokin. Itte tuolla vanhemmalla museo-vehkeellä liikkeellä.
Edit: juu ja kilpiä ei näkyny ainakaan omilla paikoilla.

Hep! Kaikki täsmää paitsi en ole huomannut sinua. Viimeinen  työpäivä enne lomia ja kiirus viemään firman rahoja.

Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

emk67

Lainaus käyttäjältä: agumi - 17 heinäkuu, 2013, 23:17:13
Hep! Kaikki täsmää paitsi en ole huomannut sinua. Viimeinen  työpäivä enne lomia ja kiirus viemään firman rahoja.
Joops, tultiin siitä Kuopiosta tulevalta tieltä ja käännyttiin Kajaaniin päin. Nevalaisen Pasi ajo vaaleen vihreellä TA12 Carinalla eessä, itte tuolla mustalla RA40 Celicalla.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

nantzu

Lainaus käyttäjältä: Enriquez - 17 heinäkuu, 2013, 13:50:05
tulin siinä Lohjantien ja Werlandintien risteyksenpaikkeilla valkoisella A4 avantilla vastaan... Ajoit Sammattia kohti.

Jeps  :)

SMC660

Lainaus käyttäjältä: Krister - 17 heinäkuu, 2013, 10:35:21
Valkoinen matala Mkiv Kotkassa.  Oiskohan ollut Keskinin vanteilla.

Täällä ainakin matala, valkoinen ja siellä tuli pyörittyä. Vanteet tosin tummat rial daytonat.

Hege

Eilen 18.7 klo 23:55 Vantaalla Koivukylänväylällä Havukosken kohdalla tumma mkvi isolla siivellä. Itse olin liikenteessä musta/punaisella Roush Mustangilla.

Enriquez

Keskiviikkona n.20 maissa Klaukkalassa viininpunainen kolmoskoppainen Supra keltaisen keskiön omaavilla lippavanteilla.  :wave:

rrattitude

Lainaus käyttäjältä: Hege - 19 heinäkuu, 2013, 09:54:13
Eilen 18.7 klo 23:55 Vantaalla Koivukylänväylällä Havukosken kohdalla tumma mkvi isolla siivellä. Itse olin liikenteessä musta/punaisella Roush Mustangilla.

Taisin olla minä  :wave: Kaverilta kotiinpäin matkalla  :)

NikOO

Lainaus käyttäjältä: Enriquez - 19 heinäkuu, 2013, 12:36:45
Keskiviikkona n.20 maissa Klaukkalassa viininpunainen kolmoskoppainen Supra keltaisen keskiön omaavilla lippavanteilla.  :wave:

Täällä, minähän se ! :)

Hege