Supraa ostamassa

Aloittaja Juhnukka, 12 marraskuu, 2013, 16:08:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhnukka

Juuh elikkäs olen 18 vuotta täyttävä nuori olen katsellut supria netistä jo pitkän aikaa ja olen pahan valinnan edessä mk4 korinen tt vai vapari malli. Osaisiko joku sanoa että kumpi kannattaa ostaa kestävyyden, kulutuksen ja budjetin osalta perus ajelu olisi kaupunki ajoa ja myös hieman maantieajoa. olen muutaman päivän joutunut töitä tekemään budjetin eteen noin( 15 tuhatta) joten siinä olisi valinnan varaa jonkin verran. Auto olisi käytössä ympäri vuoden( tottakai massaan sen ensin yms.) mutta mitä mieltä olette kumpi kannattaisi ennemmin turbo vai vapari kaltaiselleni nuorelle, ja mitä kannattaisi ottaa huomioon ennen ostoa, kiitos vastauksista  :P ps itsekkin olen autoalan ammatillisia joten tiedän jonkin verran etukäteen  :laugh:

zanardi

ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

El_Paco

Ihan ensimmäiseksi varoitan, että ei kannata ottaa itteensä vastauksia joita tänne alkaa pienen hetken päästä tulemaan. Mahdollinen vittuilu johtuu vain siitä, että n. kuukauden välein joku 18v jannu tulee erikseen kysymään minkälainen supra kannattaisi ostaa, eikä varmaan yksikään niistä ole supraa ostanut. Itse en suosittelisi näitä vehkeitä kenellekkään muulle kuin masokisteille, jotka haluavat pilata mielenterveytensä, sekä törsätä rahansa adrenaliinilla narkkaamiseen.

Ihan oikeasti.. Supra ei ole 18v vuotiaan auto. Käykö sen ikäinen säännöllisisissä ja hyväpalkkaisissa töissä? Ei riitä et on 15k€ rahaa auton ostoon. Näiden pitäminen maksaa monelle työssäkäyvällekin ihmiselle niin paljon, että loppujen lopuksi ne pistetään sen takia kiertoon. Toisekseen.. Ei tuon ikäsenä kannata pilata nuoruuttansa näiden vehkeiden kanssa ressaamiseen. Kaikki rahat ja aika menee auton rassaamiseen ja siltikin se seisoo suurimman osan ajasta tallissa joko motivaation, taikka rahan puutteen takia. Jos sitä tallia edes löytyy. Moni hurja kun on ostanut supran, vaikkei omista edes autotallia.

18v ikäisenä kannattaa ottaa ilo irti elämästä. Juoda viinaa, käydä festareilla, käydä vaikka thaimaassa huorissa ja kannattaa myös kokeilla joitakin tiettyjä luonnossa kasvavia laittomia päihteitä. Sitten kun on tarpeeksi ryypännyt ja rellestänyt, elämä rauhoittunut, työpaikka löytynyt ja muutenki vähän asettunut aloilleen, niin sitten kannattaa hommata se supra aiheuttamaan samaa jännitystä ja morkkista, joita edellä mainitusta asioista sai nuoruusvuosina, ja joista on jäänyt pirun hyvät muistot.

Supra88

Jos välttämättä haluat Supran niin osta varma vapari niin ei tarvi ressata niin paljoa. Ainakin oma yksilö onnyt pari vuotta toiminut hemmetin hyvin. Mielessä on pyörinyt kuitenkin lähes kokoajan TT Supra mutta mitä mulla on kokemuksia twin turbo autoista ja turbo laitteista yleensä niin eine ympärivuotiseen ajoon oikein sovellu. Harrasteautoilun piikkii menee, itsellä oli nissan 200sx s13 kun olin 18v ja eipä montaa tonnia kerenny vuodessa ajaa kun vähän väliä oli jotain rempattavaa. Kesälomat piti käydä töissä että oli jotenkin mahdollista ylläpitää autoa ja kuitenkin vanhemmat joutu massia antamaan ylläpitoon ettei tarvinu kokoaikaa vaarin corollaa lainata :D

Decoy_

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 12 marraskuu, 2013, 16:43:21
Ihan oikeasti.. Supra ei ole 18v vuotiaan auto. Käykö sen ikäinen säännöllisisissä ja hyväpalkkaisissa töissä? Ei riitä et on 15k€ rahaa auton ostoon. Näiden pitäminen maksaa monelle työssäkäyvällekin ihmiselle niin paljon, että loppujen lopuksi ne pistetään sen takia kiertoon. Toisekseen.. Ei tuon ikäsenä kannata pilata nuoruuttansa näiden vehkeiden kanssa ressaamiseen. Kaikki rahat ja aika menee auton rassaamiseen ja siltikin se seisoo suurimman osan ajasta tallissa joko motivaation, taikka rahan puutteen takia. Jos sitä tallia edes löytyy. Moni hurja kun on ostanut supran, vaikkei omista edes autotallia.

Tässä olikin aika hyvin kiteytettynä. Hommaa se corolla tai vaikka bussilippuja, pistä loput säästöön ja valitse joku toinen harrastus. Suosittelen vaikka jotain urheilua. Naisiakin saa paremmin kun on hyvässä kunnossa ja kerkiää käydä vloppuna vaikka baarissa eikä tarvi maata sielä tallin perällä  :icon_biggrin:
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

gehenna

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 12 marraskuu, 2013, 16:43:21
Ihan ensimmäiseksi varoitan, että ei kannata ottaa itteensä vastauksia joita tänne alkaa pienen hetken päästä tulemaan. Mahdollinen vittuilu johtuu vain siitä, että n. kuukauden välein joku 18v jannu tulee erikseen kysymään minkälainen supra kannattaisi ostaa, eikä varmaan yksikään niistä ole supraa ostanut. Itse en suosittelisi näitä vehkeitä kenellekkään muulle kuin masokisteille, jotka haluavat pilata mielenterveytensä, sekä törsätä rahansa adrenaliinilla narkkaamiseen.

18v ikäisenä kannattaa ottaa ilo irti elämästä. Juoda viinaa, käydä festareilla, käydä vaikka thaimaassa huorissa ja kannattaa myös kokeilla joitakin tiettyjä luonnossa kasvavia laittomia päihteitä. Sitten kun on tarpeeksi ryypännyt ja rellestänyt, elämä rauhoittunut, työpaikka löytynyt ja muutenki vähän asettunut aloilleen, niin sitten kannattaa hommata se supra aiheuttamaan samaa jännitystä ja morkkista, joita edellä mainitusta asioista sai nuoruusvuosina, ja joista on jäänyt pirun hyvät muistot.

+1'000'000

Täyttä asiaa. Tosin niitä aivosoluja kannattaa sitten ihan oikeasti tappaa kunnolla erinäisissä riennoissa jotta näin myöhemmin pää kestää tätä harrastamista. :icon_rr:
......ei se niin vaikeeta voi olla.

2kpl 1989 Supra turbo targa, 7M-Gte

Tem

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 12 marraskuu, 2013, 16:43:21kuukauden välein joku 18v jannu tulee erikseen kysymään

Ja eiköhän ne kaikki aiheet oo täällä vielä olemassa, jos jaksaa vähän käyttää aikaa lukemiseen.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


anttj

ja paskat, osta se supra, vapari tai turbo niiin varmasti saat paremmat kiksit kun huumeista ja viinasta. viinaan voi haaskata elämän sitten kun ei enää ajamisesta saa riittävästi kiksei. Ja toiseks itse ainakin halusin sen supran nuorena ja villinä, vielä kun siihen voi laittaa kaiken kiinni, tuskin saat samoja viboja enää kymmenen vuoden päästä.

Eikä näihin kyllä mee suhteessa enempää rahaa kuin muihinkaan käyttöautoihin, kuka edes pitää 500hp käyttöautoa muutenkaan? Se että pystytkö pitämään autosi vakiokunnossa on eriasia. Virittämisen tie kun ei ole ruusuinen eikä se yleensä pääty pelkkään pakoputkeen.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

jykelä

Lainaus käyttäjältä: anttj - 12 marraskuu, 2013, 19:57:35
ja paskat, osta se supra, vapari tai turbo niiin varmasti saat paremmat kiksit kun huumeista ja viinasta. viinaan voi haaskata elämän sitten kun ei enää ajamisesta saa riittävästi kiksei. Ja toiseks itse ainakin halusin sen supran nuorena ja villinä, vielä kun siihen voi laittaa kaiken kiinni, tuskin saat samoja viboja enää kymmenen vuoden päästä.

Eikä näihin kyllä mee suhteessa enempää rahaa kuin muihinkaan käyttöautoihin, kuka edes pitää 500hp käyttöautoa muutenkaan? Se että pystytkö pitämään autosi vakiokunnossa on eriasia. Virittämisen tie kun ei ole ruusuinen eikä se yleensä pääty pelkkään pakoputkeen.
samaa mieltä. ja voihan niitä tallikänniä ottaa ku kaara on varikolla (kysy vaikka juzzolta).mutta ei sillä oo väliä kumpi se on vapari tai tt. kumpiki vituttaa sillon tällön kun vaparilla ei kerkiä ja tt on paskana.
Supra MK3 -92

Osmo

DNA:n rakenne keksittiin hapoissa ja Mooses veteli sieniä ja keksi kymmenen käskyä. Veikkaan että ne on päräyttävämpiä asioita kun vetää vapari supralla tutkaan niin että kortti lähtee hyllylle. Joten eiköhän se ole henkilökohtainen asia kuka saa mistäkin kiksejä. Sitäpaitsi se oli ihan sivuseikkana, pääasiallisesti taidettiin tarkottaa sitä että kokeilee, tekee ja nauttii kaikesta muusta mihin tarvii rahaa ennenku laittaa kaiken likoon näihin autoihin. Se on nyt on varmaan aika vitun selvä asia et jos 18 vuotiaana ostaa supran niin siihen haluaa lisää tehoa jossain vaiheessa, ehkä pahimmillaan jo viikon päästä ostamisesta, kun virityspotentiaalia tekniikassa on.
MKIV tt 6spd jdm

El_Paco

Pääasiallisena pointtina oli lähinnä se, et 18v ikäsenä tulee kaikennäkösiä mielenkiintosia ajatuksia mieleen. Itelläki tuli mm. tosissaan yhessä vaiheessa mieleen EE80 corollan ahtaminen. Monet kerrat on tullu mietittyä jälestä päin et onneks alko näihi leikkeihin vasta sit ku alko käymään kunnolla töissä, armeija ja opiskelut takanapäin. Sitä kuitenki ku malttaa mieltänsä sinne päälle parikymppiseksi niin ajatukset kummasti selkiytyy. Tai sitten ei.. Sanotaanko nyt tällei et vaikka nyt oiski 18v, ni jos käy töissä ja on rahat auton ostoon ettei tarvii rahoituksiin sortua, niin sillon on asiat hyvällä mallilla. Autonasentajakin jos on/tulee olemaan ammatiltaan ja tilat auton laittoon, niin harrasteautohan on pakollinen investointi.

Siihen et minkälainen supra kannattaa hommata ja mitä ottaa huomioon... Lueskele foorumia. Melkosen moneen kertaan käsitelty asia ja kaikki vastaukset sekä erilaiset näkökulmat kyllä löytyy muista topiceista.

Millla

#11
Lainaus käyttäjältä: anttj - 12 marraskuu, 2013, 19:57:35
ja paskat, osta se supra, vapari tai turbo niiin varmasti saat paremmat kiksit kun huumeista ja viinasta. viinaan voi haaskata elämän sitten kun ei enää ajamisesta saa riittävästi kiksei. Ja toiseks itse ainakin halusin sen supran nuorena ja villinä, vielä kun siihen voi laittaa kaiken kiinni, tuskin saat samoja viboja enää kymmenen vuoden päästä.

Eikä näihin kyllä mee suhteessa enempää rahaa kuin muihinkaan käyttöautoihin, kuka edes pitää 500hp käyttöautoa muutenkaan? Se että pystytkö pitämään autosi vakiokunnossa on eriasia. Virittämisen tie kun ei ole ruusuinen eikä se yleensä pääty pelkkään pakoputkeen.
:thumbsup: samaa mieltä! Mielummin rahani supraan laitan kun baaritiskillä nuokkumiseen. Eikä supran hankkimiseen tarvita 30 vuoden ikää, olenhan minäkin 19 vuotias "jannu". Joten osta se mitä olet aina haaveillut, niin minäkin tein. Tietenkin itse pidin sitä melko tärkeenä että mulla on vakituinen työpaikka ennenkun supran hankin.
Supra MKIV TT 6 Speed Jdm -94

Arppe

#12
Siitä vaan supraa ostamaan jos poltteet on niin valtavat, mut ehdottomasti TT ja jos ne massit loppuu kesken, niin helpommin sen TT saa sitten myytyä kun sen vaparin (mikä alkaa joka tapauksessa jossain vaiheessa vituttaa jos sen hommaa, kun ei sitä tehoa siinä kuitenkaan hetken ajon jälkeen tunnu olevan tarpeeksi  :icon_biggrin:)

Supraa en nyt omista, muuta riston pohjalta voin sanoa, että eihän se nyt varsinaisesti mikään paras talviauto ole, mutta ei millään tavalla paskakaan. Jos nyt ajelee suht siististi talvella, eikä luisuttele joka helveten mahollisessa kohtaa, niin miksei?

Ja jos nyt sen vakiona/suht vakiona sen TT'n pystyy pitämään, ni eipä se nyt kovin helposti hajoo, jos vaan pitää huolta autostaan
Toyota Alphard MHN10 -02
Lexus GS JZS147 -93

Ex
Toyota Aristo JZS161 -00 LHD
Toyota Aristo JZS161 -97
Toyota Aristo JZS147 -93
Lexus GS300 JZS160 -98

Tapio.L.

#13
Lainaus käyttäjältä: anttj - 12 marraskuu, 2013, 19:57:35
ja paskat, osta se supra, vapari tai turbo niiin varmasti saat paremmat kiksit kun huumeista ja viinasta. viinaan voi haaskata elämän sitten kun ei enää ajamisesta saa riittävästi kiksei. Ja toiseks itse ainakin halusin sen supran nuorena ja villinä, vielä kun siihen voi laittaa kaiken kiinni, tuskin saat samoja viboja enää kymmenen vuoden päästä.

Eikä näihin kyllä mee suhteessa enempää rahaa kuin muihinkaan käyttöautoihin, kuka edes pitää 500hp käyttöautoa muutenkaan? Se että pystytkö pitämään autosi vakiokunnossa on eriasia. Virittämisen tie kun ei ole ruusuinen eikä se yleensä pääty pelkkään pakoputkeen.

samaa mieltä!

Mitään "järkeähän" siinä ei ole, mutta milloinka näitä autojuttuja nyt järjellä ajattelisi. ja jos viinan kanssa lähtee rälläämään niin ei sillä 15k€ kesää pidempään ryyppää, laita ne rahat nyt kiinni johonkin kiinteeseen omaisuuteen (autoon) niin on jotain mistä nauttia pidemmäksi aikaa. Ja suoraan vaan tt:tä kehiin, nälkä kasvaa syödessä ja se vapari alkaa kyllä kaduttamaan vaikka kuinka yrittäis tässä vaiheessa itselle valehdella. Kaikki raha ja aikahan niihin palaa mutta siihen pitää vaan osata suhtautua oikein jo tässä vaiheessa. liian tehokashan tuollainen ei ole kun osaa pitää järjen päässä eikä kuvittele omista ajotaidoistaan liikoja. Turvallisten ohitusten kannalta se käyttiksen tehokkuus ei ole mikään huono asia.

Juhnukka

Juu kiitoksia kommenteista ja vinkeistä, täytyypä vielä kysyä että minkälainen kulutus noissa tt ja vapari malleissa on sitten keskimäärin rauhallisella/taloudellisella ajolla. Ja kuinka usein syö ja vaatii uuttaa osaa ja minkälaista jos kerran niissä on usein laittamista,  itse kuitenkin käyn töissä vakituisesti koulun sijasta, mutta en kuitenkaan aivan rajoissa kylvö jatkuvasti. Kiitos :)

Juhnukka


Tapio.L.

jos kulutus on minkäänlainen kriteeri valinnalle niin silloin on syytä unohtaa molemmat.

pete-

#17
Omat kokemukset pohjautuu mk3 supraan mut kulutus on pyörinyt siinä 14-15 litraa sekalaisessa ajossa. Ratapäivän ennätys tais olla 28l/100 eli kyllä ne kaikki on menny mitä oon juottanu. Viimeisiä rahoja näihin en kannata laittaa, koska yllättäviä lisäkuluja ainakin itselle on tullut enemmän kuin tarpeeksi(7m). Varaosat on myös hinnoiltaan se corollan osa kertaa 8. Konepellin kaasujouset oli 280e/puoli näin niinkun esimerkkinä. Toki sieltä jotain järkevämpiäkin hintoja löytyy mut corollan hintoihin on aika turha verrata.

Taski

Ajoin aristolla työmatkaa 120-250km / pvä ja käytännössä koko matka 100km/h vakkari päällä. Kertaakaan en muista alle 12l /100km päässeeni, että ei nämä kyllä mitään säästöpossuja ole.
Suksi potkee, jalka notkee, sujulevi sukkelaan.

jykelä

Varaosat on myös hinnoiltaan se corollan osa kertaa 8. Konepellin kaasujouset oli 280e/puoli näin niinkun esimerkkinä.

motonetis alle parikymppiä.
Supra MK3 -92

Arppe

#20
Lainaus käyttäjältä: Juhnukka - 12 marraskuu, 2013, 22:09:59
Juu kiitoksia kommenteista ja vinkeistä, täytyypä vielä kysyä että minkälainen kulutus noissa tt ja vapari malleissa on sitten keskimäärin rauhallisella/taloudellisella ajolla. Ja kuinka usein syö ja vaatii uuttaa osaa ja minkälaista jos kerran niissä on usein laittamista,  itse kuitenkin käyn töissä vakituisesti koulun sijasta, mutta en kuitenkaan aivan rajoissa kylvö jatkuvasti. Kiitos :)

MKII Ariston olen saanu kuluttamaan 11,4km/l (8,8l/100km) maantieajossa, normi kaupunkirallittelussa 15-20l/100km paikkeilla. Vaparin ja TT'n omistaneena melkeen voin väittää, että vapari syö enemmän lientä.

Ihan normaaliin tapaan näihinkin sitä osaa menee kun muihinkin autoihin. Tietysti aivan eri asia, kun aletaan laittamaan auto tonttiin ja virittämään. Sitten kun tuo n.300hp enää riitä alkaa se menemään siihen, että alkaa kaikki rahat menemään autoon ja tulemaan niitä unettomia öitä  >:D
Toyota Alphard MHN10 -02
Lexus GS JZS147 -93

Ex
Toyota Aristo JZS161 -00 LHD
Toyota Aristo JZS161 -97
Toyota Aristo JZS147 -93
Lexus GS300 JZS160 -98

SubLine

Eiköhän ne unelmat sitten kaadu kun se liikkuva vessa on kotipihassa ja rahat lopussa. Iskee motorsportin realiteetit päin näköä ja sitten ihmetellään  :icon_biggrin:
No remorse

AMI

TT manuaali 10,5-12,5 satasella kun ei oo turhan kiirus.

Nii joo radalla 100l satasella pahimmillaan  :D

Antakaa ny pojan harrastaa että joskus sen rahanmenon tarttee alkaa  8)
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

Krister

#23
Itse ehkä suosittelisin vaparin ostamista ensimmäiseksi Supraksi. Tulisi tekniikka tutuksi ja ei menisi rahaa virittämiseen koska vaparia ei juuri kannata viritellä. Kyllä tuommoinen 220hv riittää kortin saamiseksi hyllylle ja perus 325i bemareiden kiusaamiseen. Sitten jossakin vaiheessa vapari myyntiin ja TT tilalle. Jäisi sitten tuosta 15ke:stäkin rahaa säästöön. Tuolla 15ke:llä kun saa juuri TT automaatin ja tilin tyhjäksi.

Haaparanta

Vapari manuaali 4000€ on käypä hinta. Korjauksiin 250€ kuussa ja tonni lähtöön. Polttoaineeseen 450€ kuussa tai satku viikon lopussa. Turbo sitten automaatti 9000€ tai manuaali 5v 11000 6v 13000€ ja edellisiin satku lisää. Oma talli välttämätön ympäri vuotiseen laittoon. Tämä oma näkemys kymmenen vuoden ajalta. En ole koskaan juonut enkä polttanut ja silti teki tiukkaa ajella kesä suoralla vaikka kuukaudessa jäi käteen yli tonni...

Uldiz

aika moni lähtee tälläiseen trolliin mukaan..

L4

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 13 marraskuu, 2013, 10:21:52
aika moni lähtee tälläiseen trolliin mukaan..
Niiiiiin....luulis että ihmiset osaavat pikkasen ettiä foorumilta tietoa jos ostamassa autoa :icon_scratch: Aika monta aihetta alotettu jo ekalla sivulla.

"kuka edes pitää 500hp käyttöautoa muutenkaan?"

Ilmottaudun  :wave:(+600hp) ja kesällä toimii ihan normi käyttöautona  :D


Kesälelu mkIV tt 6spd lhd 685&780nm
"talvipulkka" A4 1.8T
ex.Audi A8 4.2 2003
ex.Volvo S80 t6 -99
ex.audi S4 2.2 turbo
ex.audi s6 4.2 6spd manu quattro v-95
ex.celika gti v-96
ex.mkIV tt tomaatti -96
ex.M-B c36 amg
ex.Mitsubishi eclipse

TumppU

Lainaus käyttäjältä: Arppe - 13 marraskuu, 2013, 07:14:30
MKII Ariston olen saanu kuluttamaan 11,4km/l (8,8l/100km) maantieajossa, normi kaupunkirallittelussa 15-20l/100km paikkeilla. Vaparin ja TT'n omistaneena melkeen voin väittää, että vapari syö enemmän lientä.

Itellä tuo vapari/tomaatti Lexus imeskelee sen 9-10l/100km maantieajossa ajeli miten sievästi tahansa ja kaupunkiajossa ollaan just tuolla 15-20l/100km välimaastossa, että kyllä saapi tankkaukseen säästää rahaa heti reilusti enemmän kuin korollan kohdalla.
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Ramirez

Ei vittu vain Suomessa voi 18 vuotias kaveri saada tälläisiä "isällisiä neuvoja". EL Pacon mainitsemista rahankäyttökohteista ainoastaan Thaimaa on hyvä, mutta kannattaa sitä muutenkin matkustella silloin kun voi. Mutta että suositellaan mielummin päihteitä kuin mielekästä tekemistä autojen kanssa niin huhhuh!

Se on totta ettei Supra ole halvin mahdollinen auto ylläpitää ja autoilu on muutenkin Suomessa vitun kallista. Mutta jos sun rahat riittää niin anna mennä vaan! Ainoastaan sellainen auto kuluttaa liian paljon jolla ei oo kiva ajaa!

Itse suosittelisin vaparia ja automaattia koska se on manuaalia halvempi ja näis on tietääkseni kestävät vaihdelaatikot. Se on totta, että joskus alkaa tekemään mieli turboa ja ehkä manuaaliakin, mutta tarviiko kaiken saada heti? Se vapari varsinkin jos löydät räpeltämättömän yksilön on kuitenkin aika varmatoiminen keksintö vaikka tosin alkaahan nää kaikki olla jo aika vanhoja. Mulla ei oo kokemusta kuin kolmoskorisista ja sellaisen ylläpito on ainakin ollut halpaa (varmatoimisin auto mitä mul on ikinä ollu ja on ollu vaik mitä). Käytettyjä osia löytyy halvalla ja jos vaikka kone hajois niin sekään ei vaparina maksa kuin satasia. Yleensä suurin osa mistä hajoo kone o ollut enemmän tai vähemmän viritettyjä. Vakuutukset toki on jotain perus korollaa kalliimpia ja varsinkin sulle kun ei ole bonuksia ehtinyt kertyä. Lisäksi bensaa toki menee enemmän kuin jollain 1, 3 nuhapumpulla muttei sen enempää mitä nyt kutoskoneilla yleensä (sekalaises ajossa joku ehkä 11l).  Jonkun uudehkon auton merkkihuollot tai jonkun paskan vähän kuluttavan volkkarin tyyppivikojen korjaamiseen voi kuitenkin todella helposti mennä paljon enemmän rahaa kun mitä täs joutuu kärsimään bensoissa ja vakuutuksissa...

Mutta jos haluut tyylikkään ja aavistuksen järkevämmän auton niin ei se perus celicakaan huono ole!


El_Paco

No minä jo vähän odottelinkin et koska löytyy se ensimmäinen tosikko :D Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti. Etenkään topicceja joissa kysellään minkälainen supra kannattaisi ostaa, koska sikailuksi se menee joka tapauksessa.

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2