Olitko se sinä? (-14)

Aloittaja janiK, 04 tammikuu, 2014, 11:30:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikco

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 29 toukokuu, 2014, 09:46:04
Eilen valkonen MKIV Doluck puskurilla, Veilside helmoilla ja TRD siivellä tuli kolmosmotarilla Helsinkiin päin, kello 15 - 16...kuka?
:wave:

LiquidStone

Hopeinen mkiv tänään Raumalla luistelemassa märällä tiellä.

Damii

Eilen 9 aikaan jyväskylän bilteman ohi kaasutti joku punasella mr2 turbolla ? perässä tuli musta neloskoppane supra kenenköhän ? olin tosi kaukana enkä bongannu kovin hyvin.
Anything with tits or wheels is bound to cause problems

vaparihenkka

Oliko ilman spoileria se mkiv?
ex Supra MKIV 2JZGTE Single -93
ex Supra MKIV 2JZGE Targa -95
ex Celica GT st202 -96
ex Mitsubishi Carisma -00

ISPR

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone - 29 toukokuu, 2014, 23:22:20
Hopeinen mkiv tänään Raumalla luistelemassa märällä tiellä.

Taitaa olla mun vanha.
Nykyinen omistaja ei oo foorumilaisia.
Supra RZ-S 96.

R.A.

Vaaleansininen Sorkku Matinkylässä tänään aamulla vähän yheksän jälkeen...
MKIV TT 1994 6spd HX40 Super

Jokkeri

Tyfon spotattu hämeenlinnan biorexissä.

Olisi pitänyt sittenkin tulla supralla niin olisi saanut parkkeerata viereen toisen punaisen :D
Toyota Supra MK4 6-speed
Toyota Aristo MK2
Nissan Skyline R33 GTS-T
Lada 1200

kika75

Musta MK4 supra kurvaili Rovaniemellä
Mika Kelloniemi 045 6345338

R.A.

Päivän saldoon vielä oranssi MKIV Porvoon motarilla siinä kuuden maissa.

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: ISPR - 30 toukokuu, 2014, 19:10:38
Taitaa olla mun vanha.
Nykyinen omistaja ei oo foorumilaisia.
No, täytyy pyytää liittymään jos satun bongaamaan auton ja kuljettajan jossain paikoillaan. Ilmeisesti vaparipeli kyseessä?

Bruta

Punainen mkiv bongattu tuusulan itäväylällä menossa keravan suuntaan. olin itse nesteellä tankkaamassa. klo  19-21 välis tais olla ?

anttj

Lainaus käyttäjältä: Bruta - 02 kesäkuu, 2014, 01:40:59
Punainen mkiv bongattu tuusulan itäväylällä menossa keravan suuntaan. olin itse nesteellä tankkaamassa. klo  19-21 välis tais olla ?

Varmaan meitsi, jos nyt tarkoitat sitä tuuskilta kääntyvää nesteen ja teboilin ohi menevää tietä.

Perjantaina bongattu tumman vihreä neloskorinen ja punainen mr2 rusantuninkishellillä ja Eilen hopea todella komea supra hakaniemen torin kupeessa parkissa ( hakaniemenkujalla kenties?)
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Toni.S

Criminal Cruisingeissa oli perjantaina musta ja hopeinen mkIV ja pari aristoa, foorumilaisia? Ite olin kaverin kyydillä siellä kun oma IV odottaa yhtä pulttia että pysyy jarrunesteet sisässä...
- Supra MKIV TT 6spd LHD -94 Eurospec

tusmus

Mä kävin pyörähtämässä Kalasatamassa ja oli siellä näköjään jo tuo aiemminkin keskustelun aiheena ollut harmaa aristo mustilla rumilla vanteilla :)

Bruta

Lainaus käyttäjältä: anttj - 02 kesäkuu, 2014, 08:51:44
Varmaan meitsi, jos nyt tarkoitat sitä tuuskilta kääntyvää nesteen ja teboilin ohi menevää tietä.

kyllä juuri se kyseinen tie.

ESP OFF

Lainaus käyttäjältä: Toni.S - 02 kesäkuu, 2014, 15:29:52
Criminal Cruisingeissa oli perjantaina musta ja hopeinen mkIV ja pari aristoa, foorumilaisia? Ite olin kaverin kyydillä siellä kun oma IV odottaa yhtä pulttia että pysyy jarrunesteet sisässä...

Musta MKIV ilmottautuu!  :)

Zimbah

Punane mkiv hotelli lännentien pihalla uudessakaupungissa clubilaisia?
Supra MKIV N/A -94

Talvikulkine vw golf 1.6 wagon -04

Make15

Kukas tuli vastaan Nurmijärvelä hopeisella MKIV Supralla ja morjensti takasin ite olin mustalla MKIV Supralla liikenteessä!?  :wave:
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

vaparihenkka

Olikohan sunnuntaina Jyväskylässä tuli vastaan siivetön viininpunainen mkiv, kenenköhän vehe oli? Ja kenenköhän st202 harmaa celica tänään tuli Laukaantiellä vastaan?

ex Supra MKIV 2JZGTE Single -93
ex Supra MKIV 2JZGE Targa -95
ex Celica GT st202 -96
ex Mitsubishi Carisma -00

hakuta

Vantaan xxl:n parkkihallissa hopeinen mkiv siirtolapuilla nyt.
Onkos clubin kalustoa?

R.A.

Lahden motarilla just ennen Renkomäen abcia tänään joskus yhden jälkeen morjesteltiin hopeisen eurospecin kanssa (ellen ihan väärin nähnyt), komeet saundit lähti kun kaveri painoi lapaa lattiaan  :thumbsup: Parempi puoliskokin heräsi horroksestaan   :D

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: R.A. - 07 kesäkuu, 2014, 21:42:47
Parempi puoliskokin heräsi horroksestaan   :D
Sumuna lahkeeseen?  :icon_biggrin:

Supra88

Woooooow! Olen KOUVOLASSA ja olen nähny 4h sisään mustam ja hopeisen MKIV supran tässä anttilan lähellä!

Ps ja Valkoinennkin supra jonka poliisi vissii pysäytti??? Ketkä kyseessä??

Tyfon

- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

TuJu

Lainaus käyttäjältä: R.A. - 07 kesäkuu, 2014, 21:42:47
Lahden motarilla just ennen Renkomäen abcia tänään joskus yhden jälkeen morjesteltiin hopeisen eurospecin kanssa (ellen ihan väärin nähnyt), komeet saundit lähti kun kaveri painoi lapaa lattiaan  :thumbsup: Parempi puoliskokin heräsi horroksestaan   :D

Jep, Eurospec ja at, piti vähän polkaista kun olin menossa Lappeenrannan kentälle mailille.
Hienon näköinen sun MkIV  8) ensin mietin että kummalla puolen kuski on ;)
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

Andréy

Lainaus käyttäjältä: TuJu - 08 kesäkuu, 2014, 00:18:08
Jep, Eurospec ja at, piti vähän polkaista kun olin menossa Lappeenrannan kentälle mailille.
Ilmeisesti tämä:
CFO-XXX 14:57:43   13.938   294   Toyota   Supra AT
Melkein meni se maaginen 300 rikki, mites tuo toinen veto oli hitaampi? :)
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

R.A.

Lainaus käyttäjältä: TuJu - 08 kesäkuu, 2014, 00:18:08

Dänks, vähän (=paljon) vaiheessahan tuo on sekä ulkoisesti että sisäisesti, mutta kauempaa katsoen näyttää ihan hyvältä :) vasemman takapyörän seudulta alko kuulua armotonta kitinää tolla reissulla...telakalle siis taas hetkeks!

Ja joo, kuski ei nukkunut :D

agumi

Tänään ylämyllyn shelillä juteltu supra omistajan kanssa? Clubilaisia?
Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

kanapuuro

Lainaus käyttäjältä: tusmus - 02 kesäkuu, 2014, 16:47:04
Mä kävin pyörähtämässä Kalasatamassa ja oli siellä näköjään jo tuo aiemminkin keskustelun aiheena ollut harmaa aristo mustilla rumilla vanteilla :)
Heh :) joo kylläpä siellä tuli käytyä. Nyt on vanteetki päivitetty. Puuttuu enään tontitus

Jakez801

Punainen mkiv supra Tuusulan Lidlin lähellä klo 16 aikoihin, oli yritystä mennä luisussa. :)
Mk4 Toyota Supra Single Turbo -95 jdm