onko totta?

Aloittaja Anzz1, 30 heinäkuu, 2005, 17:42:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anzz1

eli olen jo pitkää pohtinut, onko se totta mitä tehdas lupaa, että vm 86-92 mallinen turbo supra on automaatilla tasan yhtä nopea kiihtymään ja kulkemaan kuin manuaalivaihteinenkin. Miten tämä on mahdollista, sillä eikös automaatti vie aina tehoa hieman...Aikoinaan luin jonkun vanhan supran mainos esitteen missä oli jotenkin selitetty tämä asia, mutta en muista sitä enään..myös jossain vanhassa tm:ssä oli ilmoitettu molemmile vaihteistoille 0-100 sama 6.4 sekunttia. Silti epäilen asiaa, koska kaikissa uusimmissakin autoissa missä on automaatti, niin suorituskyky on hieman heikompi, vaikka niissä on kuitenkin uusinta tekniikkaa..

Täytyy varmaan joskus itse testata asia ja katsoa että yltääkkö automaatti lähelekkään tuota 6.4 sekunttia..

@ J A K K E @

Automaatti on aina automaatti , ei ehi manusta vakionakaan ohi jos osaa vaihtaa....

supra595

Kyl se tomaatti vakiona on pikkusen hitaaanpi toki löytyy tomaatti lootiakin että rupee lähtee
En rupee spekuloinaan tota

V-Racing

kyl mä oon ainaki sitä mieltä et tomaatti on hieman hitaampi
Uudenmaan Konehuolto Ky

Tem

Automaatti vaihtanee kuskista riippumatta aina yhtä nopeasti, manuaalilla se on ihan kuskista kiinni, vaikka teoriassa olis miten nopea ::)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Ama

Lainaus käyttäjältä: Tem - 11 elokuu, 2005, 23:42:53
Automaatti vaihtanee kuskista riippumatta aina yhtä nopeasti, manuaalilla se on ihan kuskista kiinni, vaikka teoriassa olis miten nopea ::)

Jep. :) Veit sukat suustani :D
"It´s about power. It´s about control of power."

*GReddy*HKS*AEM*ÁPEXi*DCsports*Yokohama*Denso*CobraSeats*Sparco*FondMetal*TommisBillet*DLS*Jokon*Cobra Suspension*SFS Performance*MIPA Paints*Goodridge*Koni*Megan Racing*Grayston*Vivid*Walbro*Gloria*XS*

Kusti

 ;D Jaa-a kai niitä sukkia voi sit suussakin pitää..
Tyylinsä kullakin ;)

ade83

on tainut olla huonoja vaihtajia paljon liikenteessä kun useamman manuaalin kanssa olen lähtenyt ja ykskään vakio ei ole pärjänt.... ;D ;D ;D  ja itellää oli vakiona

Ama

Lainaus käyttäjältä: Anzz1 - 30 heinäkuu, 2005, 17:42:27
eli olen jo pitkää pohtinut, onko se totta mitä tehdas lupaa, että vm 86-92 mallinen turbo supra on automaatilla tasan yhtä nopea kiihtymään ja kulkemaan kuin manuaalivaihteinenkin. Miten tämä on mahdollista, sillä eikös automaatti vie aina tehoa hieman...Aikoinaan luin jonkun vanhan supran mainos esitteen missä oli jotenkin selitetty tämä asia, mutta en muista sitä enään..myös jossain vanhassa tm:ssä oli ilmoitettu molemmile vaihteistoille 0-100 sama 6.4 sekunttia. Silti epäilen asiaa, koska kaikissa uusimmissakin autoissa missä on automaatti, niin suorituskyky on hieman heikompi, vaikka niissä on kuitenkin uusinta tekniikkaa..

Täytyy varmaan joskus itse testata asia ja katsoa että yltääkkö automaatti lähelekkään tuota 6.4 sekunttia..

Mä vetäsin vajaa 6 sekunttia automaatilla, ihan vaan rannekellolla mitattuna joten ei tasan tarkka mutta selvästi alle 6 sek kuitenki. Ahto-p. 1,0 BAR, EGR poistetu, ja jotai muuta pientä kivaa päälle. Mitäs muilla?
"It´s about power. It´s about control of power."

*GReddy*HKS*AEM*ÁPEXi*DCsports*Yokohama*Denso*CobraSeats*Sparco*FondMetal*TommisBillet*DLS*Jokon*Cobra Suspension*SFS Performance*MIPA Paints*Goodridge*Koni*Megan Racing*Grayston*Vivid*Walbro*Gloria*XS*

Tem

Lainaus käyttäjältä: ade83 - 02 syyskuu, 2005, 15:22:55on tainut olla huonoja vaihtajia paljon liikenteessä kun useamman manuaalin kanssa olen lähtenyt ja ykskään vakio ei ole pärjänt.... ;D ;D ;D  ja itellää oli vakiona

Aika huono verrata automaatin ja manuaalin kiihtyvyyttä kahen +10v auton kesken ;) Saati sitten, jos on vielä eri rengastus, millä tekee helposti sekunninkin eron 0-100kmh:ssa...
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


eXtreme

Lainaus käyttäjältä: Ama - 02 syyskuu, 2005, 16:05:31
Lainaus käyttäjältä: Anzz1 - 30 heinäkuu, 2005, 17:42:27
eli olen jo pitkää pohtinut, onko se totta mitä tehdas lupaa, että vm 86-92 mallinen turbo supra on automaatilla tasan yhtä nopea kiihtymään ja kulkemaan kuin manuaalivaihteinenkin. Miten tämä on mahdollista, sillä eikös automaatti vie aina tehoa hieman...Aikoinaan luin jonkun vanhan supran mainos esitteen missä oli jotenkin selitetty tämä asia, mutta en muista sitä enään..myös jossain vanhassa tm:ssä oli ilmoitettu molemmile vaihteistoille 0-100 sama 6.4 sekunttia. Silti epäilen asiaa, koska kaikissa uusimmissakin autoissa missä on automaatti, niin suorituskyky on hieman heikompi, vaikka niissä on kuitenkin uusinta tekniikkaa..

Täytyy varmaan joskus itse testata asia ja katsoa että yltääkkö automaatti lähelekkään tuota 6.4 sekunttia..

Mä vetäsin vajaa 6 sekunttia automaatilla, ihan vaan rannekellolla mitattuna joten ei tasan tarkka mutta selvästi alle 6 sek kuitenki. Ahto-p. 1,0 BAR, EGR poistetu, ja jotai muuta pientä kivaa päälle. Mitäs muilla?
mulla on ahdot 1,5 egr poistettu pitäis mennä kans alle 6:den
*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******