SupraClubille oma tapahtuma

Aloittaja V-Racing, 11 elokuu, 2005, 20:56:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

V-Racing

miks meil ei oo semmosta kerhon keskeistä ratapäivää??? mun mielest olis ihan jees  :yum:
Uudenmaan Konehuolto Ky

nr000001

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 11 elokuu, 2005, 20:56:38
miks meil ei oo semmosta kerhon keskeistä ratapäivää??? mun mielest olis ihan jees  :yum:

No sähän voisit järjestää.

/nr000001
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Krister

Mä järkkään kiertokangenlaakerit!!!

Juhani

Lainaus käyttäjältä: Krister - 11 elokuu, 2005, 22:27:41
Mä järkkään kiertokangenlaakerit!!!
Järkää kampuran laakerit ja!!  ;D ;D ;D
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

V-Racing

no helvetti kai mun täytyy sit ens kesänä koittaa järkätä  ;D
Uudenmaan Konehuolto Ky

nr000001

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 12 elokuu, 2005, 14:37:17
no helvetti kai mun täytyy sit ens kesänä koittaa järkätä  ;D

Kannattaa aloittaa jo nyt, ei noita ratoja hirveesti tyhjillään ole.... :)
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

eXtreme

*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******

V-Racing

ei siin muuta oo ku pitäs saada rata varattuu... ite haluisin alastaron radan ku siel uskaltaa ajaa kaikki mitä lähtee mut sinne ei meinaa vaa saada... ahvenisto ois toinen vaihtoehto mut mä en tykkää vaa ku siel lipsahtaa ni on kaide kyljessä  :ohnoes:
Uudenmaan Konehuolto Ky

jonkkelson

Ei parane lipsautella...mieluummin alastarolle kyl itekin....
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

Holset

Ite ehdottaisin motopark:ia.. jos mennään alastaroon niin tehdään Eaglet.. ;D
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

eXtreme

*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******

supra595

ihan sama kumpi  mut varakone mukaan. ;D ja himaus kalustoa
En rupee spekuloinaan tota

V-Racing

täks vuodeks ei enää pääse ainakaa alastaroon... mut koitan saada varattuu sen pariks kerraks ens vuotta varten  ;)
Uudenmaan Konehuolto Ky

jonkkelson

Hyvä juttu, jos onnistuisi alastaro...se olis kerrankin melko lähellä ja hyvä rata ajella....tsemppiä järkkäilyyn
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

Tem

Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 12 elokuu, 2005, 14:44:53
Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 12 elokuu, 2005, 14:37:17
no helvetti kai mun täytyy sit ens kesänä koittaa järkätä  ;D

Kannattaa aloittaa jo nyt, ei noita ratoja hirveesti tyhjillään ole.... :)

Jos saa porukan kokoon pienellä varotusajalla, ni peruutuspaikkoja saa aika hyvään hintaan, kun ratamestari osaa laskea, että puoletkin normaalihinnasta on parempi kun ei mitään 8) Ja kannattaa ehkä etukäteen vähän kysellä, että paljon porukka on valmis maksamaan lystistä ja pitääkö olla viikolla vai vkl, niin on helpompi lähteä varailemaan...


Isot autot saattaa muuten viihtyä paremmin Alastarolla ku Motoparkissa, missä muutamissa kohissa toi omakin kippo tuntuu ihan liian isolta...se mäkisyys tekee ihmeitä :o Ja Motoparkkia ei ainakaan tänä kesänä saanut varattua kun koko päiväksi, monelta loppu kiinnostus jo siihen, kun ilmottivat hinnan olevan viikonloppusin 3000e+ALV per päivä ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


V-Racing

Lainaus käyttäjältä: Tem - 14 elokuu, 2005, 21:53:54
Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 12 elokuu, 2005, 14:44:53
Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 12 elokuu, 2005, 14:37:17
no helvetti kai mun täytyy sit ens kesänä koittaa järkätä  ;D

Kannattaa aloittaa jo nyt, ei noita ratoja hirveesti tyhjillään ole.... :)

Jos saa porukan kokoon pienellä varotusajalla, ni peruutuspaikkoja saa aika hyvään hintaan, kun ratamestari osaa laskea, että puoletkin normaalihinnasta on parempi kun ei mitään 8) Ja kannattaa ehkä etukäteen vähän kysellä, että paljon porukka on valmis maksamaan lystistä ja pitääkö olla viikolla vai vkl, niin on helpompi lähteä varailemaan...


Isot autot saattaa muuten viihtyä paremmin Alastarolla ku Motoparkissa, missä muutamissa kohissa toi omakin kippo tuntuu ihan liian isolta...se mäkisyys tekee ihmeitä :o Ja Motoparkkia ei ainakaan tänä kesänä saanut varattua kun koko päiväksi, monelta loppu kiinnostus jo siihen, kun ilmottivat hinnan olevan viikonloppusin 3000e+ALV per päivä ;D
ei oo halpaa tää harrastaminen  ;D
Uudenmaan Konehuolto Ky

Kusti


nr000001

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 01 syyskuu, 2005, 17:43:37
Mä tuun ainaki kattoo  ;D

Katsomopaikat 100€ koko päivän lippu a-katsomoon. Varikkoliput 250€.  ;)
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Kusti

Ahaa. "Melko kallista"
Enks mä nyt sais vähän alennusta ku mä sentään kuuluun tähä foorumii  ;D

V-Racing

Uudenmaan Konehuolto Ky

Tiger7mGT

Kannattas vissiin laittaa joku lista pystyyn, että vois arvoida, että monella jäsenellä jakaa ton 3000euroa (10: 300e naama, 20: 150e naama, 40kpl: 75e naama). aika kallista..
3.0i Turbo Targa
7m-GTE, MK3, -90

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Tiger7mGT - 02 syyskuu, 2005, 11:27:47
Kannattas vissiin laittaa joku lista pystyyn, että vois arvoida, että monella jäsenellä jakaa ton 3000euroa (10: 300e naama, 20: 150e naama, 40kpl: 75e naama). aika kallista..


no kyllä esim tuon 100€ voi päivästä maksaa..ku meet ajaan mokroautoja päiväks niin ei tolla hinnalla ajella.. ;)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Tem

Jos ei ihan välttämättä halua just Motoparkkiin viikonloppuna koko päiväks, niin pääsee huomattavasti alle kolmen tonnin 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


jarppa

Lainaus käyttäjältä: Tem - 02 syyskuu, 2005, 13:53:37
Jos ei ihan välttämättä halua just Motoparkkiin viikonloppuna koko päiväks, niin pääsee huomattavasti alle kolmen tonnin 8)


niin siitäs kuulitte poijjaat.. kun mies puhuu asiaa.. ;) ;D

kai ne suprat liikkuu viikollakin..?  vaiko..? ::)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Kusti

Nii eikä se niin kalliiks tule jos ottaa huomioon lipputulot  ;D

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 02 syyskuu, 2005, 13:56:28
Nii eikä se niin kalliiks tule jos ottaa huomioon lipputulot  ;D


aivan kusti ja sen kaverithan meille pensarahat maksaa.. ;) kai sitä esim 4h ssakin saa jo tankin ja renkaat tyhjäks..et eikai sitä välttämättä tarvi siellä 8 tuntia rinksaa vetää..johan siinä pettää nestetankkauskin.. ;) :bootyshak
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Tem

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 02 syyskuu, 2005, 13:58:11kai sitä esim 4h ssakin saa jo tankin ja renkaat tyhjäks..et eikai sitä välttämättä tarvi siellä 8 tuntia rinksaa vetää..

Joo, kannattaa tosiaan miettiä, et moniko jaksaa oikeasti repiä radalla edes tuntia. Ja tuleeko paikalle sitten sen vertaa väkeä, ettei kaikki halukkaat mahdu vaikka parin tunnin aikana tempomaan tarpeeksi. Jos valkkaa radan missä pystyy ajamaan myös varttia, niin siihen sitten tunti tai pari lisää, taas riippuen kovasti väkimäärästä...

Mikään ei harmita niin paljon ku tyhjillään oleva maksettu rata :-\ Jos ei Kusti&co sitten rahota koko lystiä ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


jarppa

Lainaus käyttäjältä: Tem - 02 syyskuu, 2005, 14:03:43
Lainaus käyttäjältä: jarppa - 02 syyskuu, 2005, 13:58:11kai sitä esim 4h ssakin saa jo tankin ja renkaat tyhjäks..et eikai sitä välttämättä tarvi siellä 8 tuntia rinksaa vetää..

Joo, kannattaa tosiaan miettiä, et moniko jaksaa oikeasti repiä radalla edes tuntia. Ja tuleeko paikalle sitten sen vertaa väkeä, ettei kaikki halukkaat mahdu vaikka parin tunnin aikana tempomaan tarpeeksi. Jos valkkaa radan missä pystyy ajamaan myös varttia, niin siihen sitten tunti tai pari lisää, taas riippuen kovasti väkimäärästä...

Mikään ei harmita niin paljon ku tyhjillään oleva maksettu rata :-\ Jos ei Kusti&co sitten rahota koko lystiä ;D

taas jälleeen faktaa.. ;)  harva jaksaa edes peruskunnoltaan vetää "täysillä" pariatuntia radalla ja on siinä autotkin kovilla.. ;)
ja ei se rata sit tosiaan saa tyhjänä olla ja kyllä sinne radalle aika monta jamppaa mahtuu..ja vaikka ajais 5 kierrosta ja taas toiset 5 kaveria 5 kierrosta ja niin edelleen niin tunnissa ehtii aika paljon jo.. ;)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Kusti

Aijaha. Se riippuu siitä paljon on kustannusarvio  ;D

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 02 syyskuu, 2005, 14:09:02
Aijaha. Se riippuu siitä paljon on kustannusarvio  ;D


paljonko maksat kierroksesta supran kyydissä..?    ;D

takapenkille pääsee vähän halvemmalla.. >:D
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)