Olitko se sinä? (-15)

Aloittaja LVA, 01 tammikuu, 2015, 00:06:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

BBBimmer

Kukas ajeli Oulussa juuri pestyllä kliinillä tummanpunaisella mk3 supralla motaria? zeppeliiniä kohti menit tuossa 13.00-14.00. Itse ajelin bmw:llä toiseen suuntaan..
Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette

ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i

Saab96

Punainen MkIV Tampereen rautatieasemalla.

SubLine

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 15 tammikuu, 2015, 17:52:10
Eilen Hollolassa pullapoikien liikenneympyrässä tuli vähän poikittain vastaan musta MK3 supra, kukahan oli ?
Myönnettäköön. Tais olla vielä talvi liukkaat  :nono:
No remorse

kenppi

Kajaanissa nähty parina päivänä valkonen mk3 Supra, klubilaisia?

Samassa pitäjässä näky olevan musta MKIV Tenkulan pihassa, oliskos liukasta ollut kun takakaaressa oli kosmeettisia vaurioita?  :o
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

Timken

Lainaus käyttäjältä: Anzelmi - 01 helmikuu, 2015, 19:00:49
Kukas meinas ajaa tummalla Mk1 Aristolla kylkeen kullan väristä Passattia Härkäpakarin pihasta lähtiessään. Ja sit teho tais olla koko tienpinnan alueen verran. 😆

Ei täällä taida muilla olla mk1.stä Mutta en empäs muista nähneeni kullan väristä passattiakaan...
Aristo -92 2JZ-GTE

Baz

Oliko klubilainen, joka MkIV Supralla tuli vanhalla ykköstiellä vastaan Salossa/Muurlassa Auto-Lehtisen kohdalla n. klo. 6.45? Sen verran olin unessa, että ei autosta oikein osaa muita tuntomerkkejä antaa :icon_biggrin:
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

JV

Lainaus käyttäjältä: kenppi - 14 huhtikuu, 2015, 17:11:37

Samassa pitäjässä näky olevan musta MKIV Tenkulan pihassa, oliskos liukasta ollut kun takakaaressa oli kosmeettisia vaurioita?  :o

Olisikohan se sama mk4 minkä minäkin näin jokunen viikko sitten.  :thumbsup:
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

KaMi

Eip ollu liukasta ku joku oli päättänyt ajaa meikäläisen kyljen koko mitalta yön aikana ruttuun ja karata paikalta >:(
Ja jep JV, sama auto :wave:
Kielletty hedelmä, 2Jz-GeT

LVA

Lainaus käyttäjältä: KaMi - 19 huhtikuu, 2015, 22:53:14
Eip ollu liukasta ku joku oli päättänyt ajaa meikäläisen kyljen koko mitalta yön aikana ruttuun ja karata paikalta >:(

No voi jumalauta! Eikä mittään tietoa kuka on tuon tehnyt?
Supra SZ-R

kenppi

Lainaus käyttäjältä: KaMi - 19 huhtikuu, 2015, 22:53:14

No just.  >:( Ei se jollain paljon järki päätä pakota  >:(

KaMi

Lainaus käyttäjältä: LVA - 19 huhtikuu, 2015, 23:04:18
No voi jumalauta! Eikä mittään tietoa kuka on tuon tehnyt?

Ei voi varmaksi sanoa.. Onneksi menee vakuutuksen piikkiin vaikka saikin v.yhtiön kanssa vähän aikaa vääntääkkin.. Meinasivat ensi että tämä tulkitaan liikenne kolariksi jossa ei ole syyllistä osapuolta=maksajaa.. Onneksi minulla oli törmäysvakuutus josta se kumminkin loppujen lopuksi meni
Kielletty hedelmä, 2Jz-GeT

Baz

Lainaus käyttäjältä: Baz - 15 huhtikuu, 2015, 12:51:10Oliko klubilainen, joka MkIV Supralla tuli vanhalla ykköstiellä vastaan Salossa/Muurlassa Auto-Lehtisen kohdalla n. klo. 6.45? Sen verran olin unessa, että ei autosta oikein osaa muita tuntomerkkejä antaa :icon_biggrin:
Tänään tuli taas vastaan aamusella. Musta väriltään ja ratti oikealla.

kenppi

JV:lle aamulla räpylää nostettu firman rellusta, aamulla kaukametsän kohdalla kymmenen aikoihin  :wave: Taisit vaan katella ihan jonnekkin muualle ku etiäppäin  :D

JV

Joo sitä tulee pällisteltyä kaikkea muuta kuin liikennettä aina  ;D
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

Cruduxi

Vihreestä Matukasta Sastamalassa nousi lapa, mutta olin aamusta niin jäissä etten saanut omaa kättä liikkeelle. :wave:
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

kenppi

Kukas ajeli mustalla Sorkulla vastaan Kajaanissa lehtikankaan s-marketin risteyksessä joskus 18 aikoihin? Sussukista lapaa nostin muttet vissiin huomannu  :D

Mortimer

Lainaus käyttäjältä: kenppi - 22 huhtikuu, 2015, 19:31:14
Kukas ajeli mustalla Sorkulla vastaan Kajaanissa lehtikankaan s-marketin risteyksessä joskus 18 aikoihin? Sussukista lapaa nostin muttet vissiin huomannu  :D

Minähän se taisin olla  :D ei aina tuu jokasta vastaan tulijaa katottuo että nostaako lapasta ;D

kenppi

Joo ja aika huomaamaton minäkin tommosessa pikku sukisukissa oon  ;D Komia sorkku on  :thumbsup:

Mortimer

Lainaus käyttäjältä: kenppi - 22 huhtikuu, 2015, 20:29:57
Joo ja aika huomaamaton minäkin tommosessa pikku sukisukissa oon  ;D Komia sorkku on  :thumbsup:

Kiitän :)

Topsad

Lainaus käyttäjältä: Baz - 15 huhtikuu, 2015, 12:51:10
Oliko klubilainen, joka MkIV Supralla tuli vanhalla ykköstiellä vastaan Salossa/Muurlassa Auto-Lehtisen kohdalla n. klo. 6.45? Sen verran olin unessa, että ei autosta oikein osaa muita tuntomerkkejä antaa :icon_biggrin:

Meikä tainnut olla.
Mkiv na-t

Erkhart

Kenen valkonen mkiv seisoo rengas turun pihalla päivisin?
Jzz30 1jz vvti
Supra mkiv 6spd

Baz

Lainaus käyttäjältä: Topsad - 22 huhtikuu, 2015, 22:59:20Meikä tainnut olla.
Itse olen ajanut vastaan tummansinisellä "hawkeye" Subaru Imprezalla, jossa lisävalot keulilla :)

Juk

Meikäläinenhän se oletettavasti.  :wave:
MA70 3.0i Targa -87

Olen lukenut 7M:stä niin paljon pahaa että olen päättänyt lopettaa lukemisen.

Topsad

Lainaus käyttäjältä: Baz - 24 huhtikuu, 2015, 14:04:22
Itse olen ajanut vastaan tummansinisellä "hawkeye" Subaru Imprezalla, jossa lisävalot keulilla :)

Jaa pitääpä avata itekki silmät kun kulkee liikenteessä ni osaisi nostaa lapaa vastaan sattuessa!
Mkiv na-t

Tuoppi

Valkoinen mkiv trd spoilerilla ja valkoisilla vanteilla Kouvolassa veturin parkkipaikalla noin 17:30? Klubilaisia?
-93 jdm mkiv tt

Atte.V

Valkoinen Soarer Itäkeskuksen kulmalla lähdössä kehä 1 suuntaan tänään joskus klo 14 aikoihin?
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI

whitesupra

Lainaus käyttäjältä: Erkhart - 23 huhtikuu, 2015, 21:39:09
Kenen valkonen mkiv seisoo rengas turun pihalla päivisin?

Omistaja kuittaa [:

AdrenaliiMi

Onko Clubilainen: Porvoo, metallinhohtopunainen mk3, ainoa Supra missä olen nähnyt vetokoukun. Auto vaikuttaa täysin vakiolta. Joskus S-marketin pihassa oli kyseinen auto parkissa oman vieressä. Oma 5cm matalempi. Sääli etten tajunnut ottaa kuvaa.
Toyota Supra Targa Turbo -90

JV

Kenenkähän supra mk4 vilahti tänään poliisit kotihälytys ohjelmassa joka oli oulussa kuvattu?  :icon_biggrin:
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

Topsad

Valkoinen mkiv auralaaksoon menos? Vaimo hiillosti mustalla nelosella.
Mkiv na-t