Olitko se sinä? (-15)

Aloittaja LVA, 01 tammikuu, 2015, 00:06:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Baz

Lainaus käyttäjältä: Topsad - 24 huhtikuu, 2015, 20:17:03Jaa pitääpä avata itekki silmät kun kulkee liikenteessä ni osaisi nostaa lapaa vastaan sattuessa!
Molemmilla oli silmät auki tänään :wave:
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Topsad

Mkiv na-t

anttj

lauantaina 2.5 ajo punanen neloskoppa vastaan seinäjoen ja jalasjärven välillä. Lapaa nostettu mustasta audista.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

tuusi

Lainaus käyttäjältä: AdrenaliiMi - 01 toukokuu, 2015, 13:38:42
Onko Clubilainen: Porvoo, metallinhohtopunainen mk3, ainoa Supra missä olen nähnyt vetokoukun. Auto vaikuttaa täysin vakiolta. Joskus S-marketin pihassa oli kyseinen auto parkissa oman vieressä. Oma 5cm matalempi. Sääli etten tajunnut ottaa kuvaa.
uskon että ei oo klubilainen, vakio vapari automaatti, villin näkönen kärry peräs

hakuta

Kukas tuli Mäntsälän rampista n.16:10 mun perässä mustalla mkiv:llä (lhd,sinkku)??
Corollalla liikenteessä ja morottaa yritin... Upea ilmestys..
:P-<:

whitesupra

sininen MK4 korisarjalla bongattu onkos kerholaisia? auto parkissa turussa sataShellin vieressä eilen ?

Mik__

Lainaus käyttäjältä: whitesupra - 06 toukokuu, 2015, 12:17:23
sininen MK4 korisarjalla bongattu onkos kerholaisia? auto parkissa turussa sataShellin vieressä eilen ?

Se on mun. Parkkikselle niin viddumainen ramppi että aattelin pitää siinä kadun varressa.

Joniv

Lainaus käyttäjältä: hakuta - 05 toukokuu, 2015, 16:24:42
Kukas tuli Mäntsälän rampista n.16:10 mun perässä mustalla mkiv:llä (lhd,sinkku)??
Corollalla liikenteessä ja morottaa yritin... Upea ilmestys..
:P-<:
Jos etelään päin tohon aikaan nii saattoi olla mun.. tosin väri on tumman sininen.
-Toyota Supra Euro-spec
Entiset suprat:
-Supra mkiv tt targa jdm
-Supra MK III
-CelicaSupra

hakuta

Lainaus käyttäjältä: Jorttuli - 06 toukokuu, 2015, 18:45:13
Jos etelään päin tohon aikaan nii saattoi olla mun.. tosin väri on tumman sininen.
Siniseks meinasin ensin väittääkkin... Tosin ikkunat meni niin huuruun kun kuolasin ettei väritkään näkyny enää läpi..  ;)
Komea ilmestys.! :thumbsup:

TRollis

Kenen musta mk4 on dynotest centerin pihalla?
SXE10 2jz swap

slayv

Hopeinen mk4 ajoi puistokadulla vierelle eilen.

mr.gt

EX. Toyota Supra MKIV Eurospec 6spd
Lexus IS300H F Sport 2015
Lexus RX450h 2011

TSAP

Hopeinen mkiv tuusulantietä hyrylään 17 aikaan tänään 👍🏼
"With great power comes great responsibility"

Jutku

Jyväskylässä noin klo 1850 laukaantiellä kohti laukaata mkiv supra? Kuka tunnustaa? Vilkuttelin valoja takana, kiesuksen hieno peli! Ois pysähdytty mutta muksut päätti alottaa takapenkillä konsertin.  :icon_rr:
Toyota Alphard 4WD - 05
Toyota Mark 2 Yamaha Power 1jzgte / R154 - 03
Toyota Crown Majesta - 05

vaparihenkka

Jos musta nii todennäköisesti -Kimble-:n auto kyseessä.
ex Supra MKIV 2JZGTE Single -93
ex Supra MKIV 2JZGE Targa -95
ex Celica GT st202 -96
ex Mitsubishi Carisma -00

Jutku

Enemmän näytti grafiitinharmaalta kuin mustalta, mutta trd:n tarraa oli takapaksissa.
Toyota Alphard 4WD - 05
Toyota Mark 2 Yamaha Power 1jzgte / R154 - 03
Toyota Crown Majesta - 05

-Kimble-

Lainaus käyttäjältä: Jutku - 09 toukokuu, 2015, 19:04:39
Jyväskylässä noin klo 1850 laukaantiellä kohti laukaata mkiv supra? Kuka tunnustaa? Vilkuttelin valoja takana, kiesuksen hieno peli! Ois pysähdytty mutta muksut päätti alottaa takapenkillä konsertin.  :icon_rr:

:wave:

Eipä toi Caldinakaan yhtään pöllömmälle näyttänyt.
Mkiv 6speed single -93

mikeboo

Lainaus käyttäjältä: TSAP - 08 toukokuu, 2015, 18:05:57
Hopeinen mkiv tuusulantietä hyrylään 17 aikaan tänään 👍🏼

:icon_salut:
Toyota Supra tt 5-speed
Audi TT 1.8t

AF

kenen punainen mk3 seisoo kiimingi katsastus konttori pihalla?
jza70 + jza80 + jz omega

mikeboo

Kenes kanssa moroteltiin eilen illalla Tikkurilan kulmilla? Molemmilla hopeiset mkiv:t
Toyota Supra tt 5-speed
Audi TT 1.8t

tuusi

Jonku musta mk4 jollai erikoiskilvel ohitti mut aamusel 4 tiel pohjosee päin vähä ennen renkomäkee

Cruduxi

Lainaus käyttäjältä: mikeboo - 12 toukokuu, 2015, 10:28:09
Kenes kanssa moroteltiin eilen illalla Tikkurilan kulmilla? Molemmilla hopeiset mkiv:t

Ajelin eilen ite Tuusulan suuntaan sitä kautta iltasella ja morottelin vastaan tullutta hopeeta myöskin. Oma nelkku on tosin valkoinen.
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

mikeboo

Lainaus käyttäjältä: Cruduxi - 12 toukokuu, 2015, 12:18:16
Ajelin eilen ite Tuusulan suuntaan sitä kautta iltasella ja morottelin vastaan tullutta hopeeta myöskin. Oma nelkku on tosin valkoinen.

Asustelen siinä Tuusulanväylän alussa Tuusulan suunnalla, varmaan meikäläinen ollut liikkeellä, mutta varmaan silmät kiinni ajellu taas kun mitään ole nähnyt   :o
Toyota Supra tt 5-speed
Audi TT 1.8t

AF

Tänää oulussa tuiran huudeilla musta Mk4 mustilla vanteilla. Kukaan täältä?
jza70 + jza80 + jz omega

Andréy

Lainaus käyttäjältä: AF - 12 toukokuu, 2015, 19:52:42
Tänää oulussa tuiran huudeilla musta Mk4 mustilla vanteilla. Kukaan täältä?

Sama nähty tänään motarilla klo 14:10 aikoihin
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Mortimer

Kukakohan ajo mustalla euro supralla vastaan kajaanista sotkamo-joensuu suuntaan. Näytti eurolta ainakin konepellin puolesta. Ajoin polkupyörällä vastaan ja nostin kättä.

nohh

musta mkiv tänään joensuun mäkkärin valoissa
- supra mkiv single 6spd

AF

oulun tuirassa mk1 harmaa aristo mustat vanteet rekkari joku rrk tai rkk alkune
jza70 + jza80 + jz omega

KaMi

Lainaus käyttäjältä: Mortimer - 15 toukokuu, 2015, 13:11:16
Kukakohan ajo mustalla euro supralla vastaan kajaanista sotkamo-joensuu suuntaan. Näytti eurolta ainakin konepellin puolesta. Ajoin polkupyörällä vastaan ja nostin kättä.

Jos ollut meikäläisen kulkine ni ei ou euro ko entine omistaja jostaki jonku räpellyksen väsänny pellille.. Tod näk ollu minun chafööri ajamassa tuohon aikaan tuolla autoa kajaanista poies päi ku allekirjoittanut itse lomailee skotlannissa tällä hetkellä :wave:
Kielletty hedelmä, 2Jz-GeT

nohh

agumi ja musta tai vihreä mk3 ja musta mkiv just äsken spotattu torilla, alkaahan näitä oikeita autoja nyt näkymään :headbang:
- supra mkiv single 6spd