sorkun laatikko ongelma.

Aloittaja -mese-, 21 lokakuu, 2015, 00:11:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-mese-

Noniii hiljattain tuli ostettua tuommonen soareri ja nyt ois pari kysymystä sen vaihelaatikosta. Elikkä automaatti laatikko temppuilee välillä siten että kickdown ei puota pienempää vaikka kuinka kaasupolinta polokee ja lähtee myös isolla vaihteella D päällä liikkeelle, tuntuu että märällä kelillä tekkee tuota enempi ku kuivalla kelillä. Ja sitte vilkuttaa myös o/d valoa mittarissa ja antaa vikakoodin ect. Että mikähän se tuota vaivaa?

TuplaturboAntti

Mulla rupes kans vilkuttaa ect ja o/d joku aika sitten.  Ei ole vika vielä selvinnyt. Laatikko toimii normaalisti kuitenkin niin  ei ole ensimmäisenä mulla korjauslistalla. Soarercentral.comista olen löytänyt jotain osviittaa kuinka lähteä vikaa ainakin paukantamaan. Ilmoittele jos vika löytyy!

-mese-

Nyt sitte tuli lisäongelmia nimittäin pakki katos! Eteenpäin kyllä liikkuu mutta pakin pistää päälle nii mittää tapahdu... onko ollu kellää samanlaista ongelmaa?

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: -mese- - 16 marraskuu, 2015, 11:13:28
Nyt sitte tuli lisäongelmia nimittäin pakki katos! Eteenpäin kyllä liikkuu mutta pakin pistää päälle nii mittää tapahdu... onko ollu kellää samanlaista ongelmaa?

Onko öljyä tarpeeksi lootassa?
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

-mese-


-mese-

Turbiini lukko ei vissiin myöskää tunnu pelaavan ku kävin ajamassa nii 80 vauhissa kierrokset 3000 ja overdriven napin painasee nii puottaa 3 niinku tarkotuski?

Mortimer

Itellä sorkussa overdrive päällä 80kmh kierrokset noin 2200

-mese-

Jooo mullaki oli ennen mutta nyt tosiaan 3000 paikkeilla

Icedman

Lainaus käyttäjältä: -mese- - 16 marraskuu, 2015, 15:59:55
Jooo mullaki oli ennen mutta nyt tosiaan 3000 paikkeilla

Öljyn väri ja haju?

Punanen vai tumma, haiseeko palaneelle?

Yks mikä tietty kanssa voi olla, niin solenoidit tuolta laatikosta on leviämässä jos oireilee
kummallisesti, mutta jos öljyt on ruskeet/tummat ja haisee palaneelle, niin voep olla kytkinpakat
menossa paskaks ja tukkii sillä töhnällä ton laatikon aivot eikä noi solenoiditkaan sillon toimi oikein,
kun kanavat tukossa.
Toyota Celica ST165 -88
(ex) Toyota Soarer JZZ30 -91
Toyota Camry ACV30 -03
Lexus IS250 -06

Mortimer

Katotko varmasti öljyt auton ollessa käynnissä ja laatikon ollessa lämmin. Soarer ohje kirjassa neuvotaan kattoo öljyt lämpimästä laatikosta

ZhT

Ei tainnu lukko kytkeytyä ennenkuin moottorinlämpö on yli 60C. Öljyjen tarkistus käynnissä ollessa ja vaihteet käydä läpi P-L ja sitten takaisin P sitten öljyjen tarkistus.

-mese-

Joo öljyt on tarkistettu oikeen ja melekee ylämerkissä. Kai sieltä levyt on ruennu kyrvähtään ja tukkinu venttiilikoneiston ku ei oo aivan kirkkaan punasta öljy....

Saab96

Se öljy haisee uutena jo palaneelta tavallaan. Sit se öljynväri muuttuu muutaman tuhannen jälkeen jo ruskeaksi.

-mese-

En tiiä mikä tuota vaivaa mutta pakki ja 4 vaihde on yhtäkkiä kadonnu  :(