Kenelläkään tietoa tästä Nurmijärvellä myytävästä Soarerista?

Aloittaja Tyfon, 21 marraskuu, 2016, 11:27:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tyfon

Kaveria kiinnostaisi ostaa tällainen itselleen harrastepeliksi. Jos joku auton historiasta jotain tietäisi niin antaa kuulua?

Katsastettu viimeksi 2015 ja seissyt kauan. Hyvän aikaa seissyt myös myyntivarastossa.

http://m.nettiauto.com/toyota/soarer/8309089#yritys=nurmijarvenlaatuauto
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo
- Aristo JZS161 2JZ-GTE -99 Singleturbo

Jotain kuvia: Tyfon.kuvat.fi

Tyfon

Vastaan itse itselleni muita kanavia pitkin tulleilla yhteydenotoilla.

"Tosiaan auto on myynnissä työpaikkani viereisessä liikkeessä,3:tta tai 4 kertaa. Liike myy pääosin maksamattoman osamaksun takia takaisin perittyjä autoja. Myös kyseinen soarer on alun perin tullut n4 vuotta sitten kyseisen syyn takia myyntiin, toisen kerran se tuli vaihdossa pienempään, ja lopulta noudettiin pois maksamattoman osarin takia, tämän jälkeen vielä kerran tai kaksi myyty ja noudettu maksamattoman osarin takia pois. Liike myy siis ilman käsirahaa... hyvinkin hämärin metodein."

"Auto on hintaansa nähden hävyttömässä kunnossa, paljon pikku painaumia, isompi painauma takakyljessä, maalipinta vähintäänkin todella kovin harjapesty yms. vaihdekepin nuppi puuttuu kokonaan yms.  sisältä rävelletty. auto on ollut halvimmillaan jo 4800e myynnissä, mutta nyt on kuulemma sen verran perässä, että pitäisi saada liki pyynti ja edelleen jää asiakkaalle velkaa"

"Jep mun vanha. En suosittele ostaa. Omassa käytössä oli hyvä 6/12 asti. Sen jälkeen en oo hyvää kuullu. Vikoja, käyntihäiriötä, jätetty leimaamat jostain syystä. Ja sit toi km lukema. Myydessä oli 96tkm ja sen jälkeen jossain myynti-ilmotuksessa oli 150tkm. Nyt siis 121tkm ni jokin ei täsmää."

Joten saa ainakin mun ja frendin puolesta jäädä kauppaansa ;D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo
- Aristo JZS161 2JZ-GTE -99 Singleturbo

Jotain kuvia: Tyfon.kuvat.fi