Kampiakselin etummainen stefa

Aloittaja JRL, 08 tammikuu, 2017, 09:54:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JRL

Onnistuuko kampiakselin etummaisen stefan vaihto kuinka helposti?
Riittääkö kun purkaa jakopään ja kampiakselin ajoitus pyörän irti, niin
saako siitä sen sitten vaihdettua.  Vai joutuuko enemmän purkamaan?

Jos ja kun jollain kokemuksia, niin kaikki tieto kiinnostaa.

Itsellä ilmeisesti se stefa vuotaa hieman öljyä ulos

MT

#1
Onnistuu juurikin mainitsemallasi tavalla. Ei pitäisi olla mitään ihmeempiä/ erikoista, mikäli osat purkaantuvat helposti pois.
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

JRL

Selvä homma. Kiitos tiedosta.

Millä ton ajoituspyörän irroittaa vai pitäiskö sen lähteä siitä, kun saa
muut osat pois tieltä. Tarviiko siihen jonkunlaisen ulosvetäjän.

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: JRL - 09 tammikuu, 2017, 14:45:20
Selvä homma. Kiitos tiedosta.

Millä ton ajoituspyörän irroittaa vai pitäiskö sen lähteä siitä, kun saa
muut osat pois tieltä. Tarviiko siihen jonkunlaisen ulosvetäjän.

Ihan dampperille tarkotettu ulosvetäjä olis näppärä olla olemassa.

Tämmönen tai vastaava http://www.ebay.com/itm/282292133508
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

R.A.

Vakiodampperi ainaki lähtee ihan tavallisella ulosvetäjällä, dampperin pulttia sopivasti vaan ulospäin ja sitä vasten vääntää ulos. Triggeripyörässä on kaks M6 (muistaakseni) kierrettä, parilla sopivalla pultilla ja sopivan lattaraudan avulla tulee ihan hyvin ulos.

Takasin toi triggeripyörä meni ihan sormin ku lämmitti sitä vaan pikkasen.
MKIV TT 1994 6spd HX40 Super

JRL

 Dampperi varten tein itse ulos vetäjän. Vaikka kyllä tollanen kunnollinen olis hyvä.
Pitää alkaa ens v.loppuna purkamaan.