Pitäkää mielessä, kun autojanne viritätte

Aloittaja AaJee, 25 lokakuu, 2005, 00:27:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AaJee

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=47095

Aika asiallista tekstiä. Vittumaistahan tuo on, että sitä tuolla tavalla kytätään, mutta minkäs teet.  :-\

perkelerttu

No totta jukoliste on se kumma jos jotain rupee niin kovasti karehrituttaan toisen auto et pitää ilimiantaa kattastus miähelle ;D no joo veemäistähän tommonen on pitääpä pistää korvan taakse, onneksi tääl korves ei ainakaa naapuri mee tommosta tekeen jos tekee ni saa kauhavalaasesta(vai oliko se lapualaanen) ;D ;D ;D

Tem

Harmi vaan, kun homma ei edes rajoitu siihen, että käräyteltäis viritettyjä autoja. Tekniikan puolesta vakion omistajaakin on helppo kiusata, kaverilta lainattua:
Lainaamä oon taistellu nyt katsastuksen kans pari viikkoa. Joku oli soittanu akelle että mulla on vaihdettu sinne palikkaa ja plaa plaa. Se homma on menny nyt aivan absurdiksi, seat huolto on tarkistanu että se auto on vakio ja nyt pitäis "lennättää" helsingistä joku maahantuoja tarkastaan sen auton
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2005, 07:56:35
Harmi vaan, kun homma ei edes rajoitu siihen, että käräyteltäis viritettyjä autoja. Tekniikan puolesta vakion omistajaakin on helppo kiusata, kaverilta lainattua:
Lainaamä oon taistellu nyt katsastuksen kans pari viikkoa. Joku oli soittanu akelle että mulla on vaihdettu sinne palikkaa ja plaa plaa. Se homma on menny nyt aivan absurdiksi, seat huolto on tarkistanu että se auto on vakio ja nyt pitäis "lennättää" helsingistä joku maahantuoja tarkastaan sen auton
Aika törkeetä touhua >:( mitäs tosta nyt sitte loppujen lopuksi toi käräyttäjä kostuu ei v**un mitää.

tempes

jos se vaikka saa saman seksuaalisen tyydytyksen kuin pyromaanikin  ;D

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: tempes - 25 lokakuu, 2005, 11:08:25
jos se vaikka saa saman seksuaalisen tyydytyksen kuin pyromaanikin  ;D
No prkl miks en tota heti älynny ;D

tempes

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 25 lokakuu, 2005, 11:10:02
Lainaus käyttäjältä: tempes - 25 lokakuu, 2005, 11:08:25
jos se vaikka saa saman seksuaalisen tyydytyksen kuin pyromaanikin  ;D
No prkl miks en tota heti älynny ;D
aattele nyt... oot osa ainakin jonkun fantasiaa... uuuuuu-... 

TurboTarga/Mika

Kateus on ollut kantava voima aikojen alusta millä Suomi pyörii ja jaksaa ja vähemmästäkin on naapureita pistetty kylmäksi....saati sitten että sillä on komeempi auto...
Supra 3.0i 24v Turbo Targa -92
Vanhaksi tuleminen on väistämätöntä, aikuiseksi kasvaminen vaihtoehtoista. 90% rahoistani käytän autoon, viinaan ja naisiin, loput tuhlaan...
Tupla turbolla kesät, näin talvella 4.4 Bemun V8:lla...

JP

itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Tem

Lainaus käyttäjältä: JP - 25 lokakuu, 2005, 13:56:52
itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Vaiko siirto jonnekin vain Autojäsenille näkyvälle alueelle? 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Greddy

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2005, 14:55:23
Lainaus käyttäjältä: JP - 25 lokakuu, 2005, 13:56:52
itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Vaiko siirto jonnekin vain Autojäsenille näkyvälle alueelle? 8)

toi ois hyvä!  ;D ;D samaten jotain muuta vois kanssa laittaa sinne "piiloon"

ahdin takaa tahdin...;D    TURBOT määrää ja vaparit häärää

Juhani

Onneksi mulla on kaunis 276:n hv:n dynolappu olemassa!  ;D ;D
Sitä voi aina vilauttaa katsastusmiehelle jos meinaa ruveta kyseleen... O0
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

V-Racing

ja paskat sanon minä...lisäää hevosia pellin alle ;D´  ei kyl jokapaikas kannata mainostaa mitä löytyy konehuoneesta :ohnoes:
Uudenmaan Konehuolto Ky

@ J A K K E @

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2005, 14:55:23
Lainaus käyttäjältä: JP - 25 lokakuu, 2005, 13:56:52
itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Vaiko siirto jonnekin vain Autojäsenille näkyvälle alueelle? 8)


tosssa olisi hyvä idea

supra595

Ne on niitä saatanan toppa housuja mitkä on elämään kyllästyneitä ja ei oo muuta tekemistä kun tehdä kiusaa toisille.
En rupee spekuloinaan tota

@ J A K K E @

Niin... "saunantakana on vielä tilaa"                     :bootyshak

maakkus

saunan takana on todellakin tilaa. on se prkl. olen minäkin kateellinen noista teitin teholehmistä mutta että pitäs konttorille oikein soittaa ja kertoa tosta kateudestani voi helv jos ite olisin siellä töissä niin kylläpä nauraisin räkäisesti tollaisille ilmoittelijoille ja heidän viitseliäisyydelle.

jonkkelson

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2005, 14:55:23
Lainaus käyttäjältä: JP - 25 lokakuu, 2005, 13:56:52
itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Vaiko siirto jonnekin vain Autojäsenille näkyvälle alueelle? 8)

Niin ja samoinhan voisi nuo video ym. pätkät laittaa dynolappujen kanssa vain autojäsenien katseltaviksi vai mitä mieltä ootte????
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

eXtreme

Lainaus käyttäjältä: jonkkelson - 25 lokakuu, 2005, 21:12:05
Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2005, 14:55:23
Lainaus käyttäjältä: JP - 25 lokakuu, 2005, 13:56:52
itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Vaiko siirto jonnekin vain Autojäsenille näkyvälle alueelle? 8)

Niin ja samoinhan voisi nuo video ym. pätkät laittaa dynolappujen kanssa vain autojäsenien katseltaviksi vai mitä mieltä ootte????
piiloonvaan ettei tuu mitään takaiskuja
*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******

Kerkko

Kannatetaan tota siirtoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllähän noita ake:n miehiäkin kiinnostaa kovasti tuo virittely :P
Tunnen meinaan yhen golf miehen joka pisti nettiautoon ilmotuksen et myydään +300hv golf
ei saanu myytyä ja meni katsastamaan niin oli tullut ilmotus katsastus konttorille et näytettävä tehotodistus tai katsastettava vakio tekniikalla!! voi vit***!!!!!!!!!!!!!!!! haistais kaikki kyylät :bootyshak

Juhani

Lainaus käyttäjältä: jonkkelson - 25 lokakuu, 2005, 21:12:05
Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2005, 14:55:23
Lainaus käyttäjältä: JP - 25 lokakuu, 2005, 13:56:52
itse en ole ollut kovinkaan uskovainen tuohon että alkavat puuttua tuohon virittelyyn mutta ajat muuttuvat!että mitä mieltä olette poistettaisiko tuo dynolaput osasto???moderaattorit??? koska virittelyähän emme lopeta mutta ei tehdä siitä enää näin näkyvää,voimmehan postailla keskenämme näitä tehojuttuja!kaikille kateellisille ja poliiseille joita haittaa tämä toiminta HAISTAKAA VITTU!!!

Vaiko siirto jonnekin vain Autojäsenille näkyvälle alueelle? 8)

Niin ja samoinhan voisi nuo video ym. pätkät laittaa dynolappujen kanssa vain autojäsenien katseltaviksi vai mitä mieltä ootte????
Asiallisia ideoita!! Kannatetaan!  8)
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

perkelerttu


Holset

sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Kusti

Byää sit mä en näkis enää videoita  :'(
No kai se on sit parempi nii

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 27 lokakuu, 2005, 17:10:57
Byää sit mä en näkis enää videoita  :'(
No kai se on sit parempi nii

sit pitää munkin ilmoittautua autojäseneksi..  ::)  vaikka ajattelin odottaa kunnes sen saan valmiiksi kasattua... ;)
voi sit samalla kertaa laittaa projekti kuvat ja miltä se näytti ennen ja jälkeen.. :)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

toyopet

ei oo reilua  :-\

vittu sellaset onnettoman KÖYHÄTpikkutiitiäiset jotka käräyttää niin ulkohuussin taakke nuolemaan vessan sontaosastoa puhtaaks! >:D >:D >:D

lauri

Ja aken kyylätkös ei pääse millekkään suljetuille jäsen sivuille.Entäs jos liittyy jäseneksi.onhan
sioillakin valeostooikeus älkää veljet unohtako että elämme poliisi valtiossa. Ja vaikka ei haluais
liittyä ns sisäpiiriin niilä on nörttejä jotka avaa sivun kuin sivun pienessä ajassa.

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: lauri - 27 lokakuu, 2005, 21:00:26
Ja aken kyylätkös ei pääse millekkään suljetuille jäsen sivuille.Entäs jos liittyy jäseneksi.onhan
sioillakin valeostooikeus älkää veljet unohtako että elämme poliisi valtiossa. Ja vaikka ei haluais
liittyä ns sisäpiiriin niilä on nörttejä jotka avaa sivun kuin sivun pienessä ajassa.
Vaikeuttaa huomattavasti kuitenki :P

eXtreme

koskas noita aiheita ruvetaan siirtelee? mun mielestä kannattais mahdollisimman pian
*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******

Tem

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 27 lokakuu, 2005, 21:36:59
Lainaus käyttäjältä: lauri - 27 lokakuu, 2005, 21:00:26
Ja aken kyylätkös ei pääse millekkään suljetuille jäsen sivuille.Entäs jos liittyy jäseneksi.onhan
sioillakin valeostooikeus älkää veljet unohtako että elämme poliisi valtiossa. Ja vaikka ei haluais
liittyä ns sisäpiiriin niilä on nörttejä jotka avaa sivun kuin sivun pienessä ajassa.
Vaikeuttaa huomattavasti kuitenki :P

Niin, riippuu tietty ihan miten homma halutaan tehdä...se on suht. helppo sanoa, että on Supra ja mailata joku kuva. Vähän hankalampaa on jo antaa auton rekkari ja puhelinnumero, joissa omistajan täsmättävä. Viimeisenä vaihtoehtona tietty vaan livenä nähtyjen tuttujen ja turvallisten ylennys. Varmaahan ei oo ku pitää suu supussa ja auto tallissa 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1