turbon öljyputki...

Aloittaja tojo, 09 joulukuu, 2005, 23:22:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tojo

Laitoin supraan turboa kiinni, mutta en saanu öljyputkia millään kiinni. Eli millä sen mahtaa saada paikalleen? Putki on lohkossa jo kiinni, mutta ei turbossa... Ja moottori on 7M-GTE.

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: tojo - 09 joulukuu, 2005, 23:22:32
Laitoin supraan turboa kiinni, mutta en saanu öljyputkia millään kiinni. Eli millä sen mahtaa saada paikalleen? Putki on lohkossa jo kiinni, mutta ei turbossa... Ja moottori on 7M-GTE.
Totaa laita se eka siihe turboon kiinni sit vasta lohkoon  ni  ei välttämättä vastusta ni paljo ku sinne alapuolelle o aika hankala vääntää putkee kiinni

tojo

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 10 joulukuu, 2005, 03:40:34
Lainaus käyttäjältä: tojo - 09 joulukuu, 2005, 23:22:32
Totaa laita se eka siihe turboon kiinni sit vasta lohkoon  ni  ei välttämättä vastusta ni paljo ku sinne alapuolelle o aika hankala vääntää putkee kiinni

Joo, kyllä onnistu, kun otti lohkosta irti. Mutta piti kyllä aikas lailla vääntää... On se nyt kumminki kii ja hyvin pelittää. :)

Luukkanen

Lainaus käyttäjältä: Pallotsuussa - 20 kesäkuu, 2006, 20:49:17
Mulla on tuohon turpon johonkin putkeen liittyvä ongelma: se vuotaa. Kuulemma sitä öljyä tihkuu turbon putkesta, mutta sen kummemmin en itse ole vielä alkanut purkaa ja katsoa. Mutta jos se on tämä turbon öljyputki, niin onko se kuinka helppo itse vaihtaa? Joutuuko paljonkin purkamaan konetilasta tavaraa/mitä joutuu irroittamaan? Kun opiskelijana sitä tekis mielellään kaiken mahdollisen itse rahansäästömielessä, joten jos sen putken voi vaihtaa itse suht helposti, niin sen tekisin. Täytyykö auto olla pukilla, vai voiko tämän homman hoitaa yläkauttakin? Suurkiitos jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat lukemaan tämän, itseäni on sen verran alkanut jo häiritsemään kun aina auton kuumana seistessä tippuu hivenen öljyä alle :(
Turbon joudut ottamaan irti. Ei mikään miellyttävä homma, mutta täysin hoideltavissa. ;) Kato nyt kuitenkin ensin että se öljy tulee sieltä eikä jostain muualta.