nettikaupan vaaroista!

Aloittaja JP, 31 joulukuu, 2005, 19:00:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JP

eli kaikki jotka ovat suunnitelleet tilausta http://935motorsports.com/catalog/index.php?cPath=79_14 elkää vahingossakaan tilatko tältä Robertilta mitään tämä jätkä on kusettaja itse jouduin maksamaan isot oppirahat tämän kanssa,valitukset ovat vetämässä,mutta rahat ovat luultavasti menneet!!!tämä heppu vastaa kyllä sähköposteihin siihen asti kun saa kaupan tehtyä,sen jälkeen ei mitään,tämä kusipää vastasi lopulta kun uhkasin vähän kaikella(puhui paskaa)löysin myös valitettavasti vasta liian myöhään myös tämän sivun http://www.supramania.com/forums/forumdisplay.php?f=13 voitte lukea jos kiinnostaa,varmaankin osa suomalaisista auton osien kauppiaista nauravat,mutta tämä minun tilaus johtui osittain myös siitä kun kysyin parilta toimittajalta suomesta noita osia niin joko toimitusaika on suunnilleen puoli vuotta tai joissakin tuotteissa on niin kova suomi lisä,ymmärrän kyllä että tuotteessa täytyy olla katetta eihän kukaan kiitoksella elä! ja mikä parasta osa suomalaisista paikoistakaan ei vastannut sähköposteihini!!!  mutta kyllä VI****AA :( :(

Krister

Lainaus käyttäjältä: JP - 31 joulukuu, 2005, 19:00:01
eli kaikki jotka ovat suunnitelleet tilausta http://935motorsports.com/catalog/index.php?cPath=79_14 elkää vahingossakaan tilatko tältä Robertilta mitään tämä jätkä on kusettaja itse jouduin maksamaan isot oppirahat tämän kanssa,valitukset ovat vetämässä,mutta rahat ovat luultavasti menneet!!!tämä heppu vastaa kyllä sähköposteihin siihen asti kun saa kaupan tehtyä,sen jälkeen ei mitään,tämä kusipää vastasi lopulta kun uhkasin vähän kaikella(puhui paskaa)löysin myös valitettavasti vasta liian myöhään myös tämän sivun http://www.supramania.com/forums/forumdisplay.php?f=13 voitte lukea jos kiinnostaa,varmaankin osa suomalaisista auton osien kauppiaista nauravat,mutta tämä minun tilaus johtui osittain myös siitä kun kysyin parilta toimittajalta suomesta noita osia niin joko toimitusaika on suunnilleen puoli vuotta tai joissakin tuotteissa on niin kova suomi lisä,ymmärrän kyllä että tuotteessa täytyy olla katetta eihän kukaan kiitoksella elä! ja mikä parasta osa suomalaisista paikoistakaan ei vastannut sähköposteihini!!!  mutta kyllä VI****AA :( :(

Itse tilasin myös Robertilta pari osaa. Sain ne kyllä mutta piti kyllä jonkinverran patistella häntä. Laitahan privalla mulle tietoja tuosta mitä piti tulla yms detaileja niin katsotaan jos saisin tehtyä asialle jotakin.

Tem

Lainaus käyttäjältä: JP - 31 joulukuu, 2005, 19:00:01itse jouduin maksamaan isot oppirahat tämän kanssa,valitukset ovat vetämässä,mutta rahat ovat luultavasti menneet

Millä maksoit?

Jos suomalaisella luottokortilla, niin ainakin ennen on riittäny soitto luottokuntaan ja saat rahasi takaisin. He tappelee asiaa eteenpäin.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

JP

Lainaus käyttäjältä: Tem - 31 joulukuu, 2005, 21:37:56
Lainaus käyttäjältä: JP - 31 joulukuu, 2005, 19:00:01itse jouduin maksamaan isot oppirahat tämän kanssa,valitukset ovat vetämässä,mutta rahat ovat luultavasti menneet

Millä maksoit?

Jos suomalaisella luottokortilla, niin ainakin ennen on riittäny soitto luottokuntaan ja saat rahasi takaisin. He tappelee asiaa eteenpäin.
paypal:lla

nr000001

Onko kyse venyneistä toimitusajoista vai mistä? Ja miten pitkä viive esim. sähköpostivastauksissa?
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Krister

Lainaus käyttäjältä: JP - 31 joulukuu, 2005, 21:49:58
Lainaus käyttäjältä: Tem - 31 joulukuu, 2005, 21:37:56

Millä maksoit?

paypal:lla

Jos maksun lähetyksestä on alle 45 päivää niin voit tehdä valituksen Paypalin kautta ja saat rahasi takaisin 99% tapauksista.

JP

Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 01 tammikuu, 2006, 10:16:10
Onko kyse venyneistä toimitusajoista vai mistä? Ja miten pitkä viive esim. sähköpostivastauksissa?
päivästä jolloin hän lupasi lähettää "oli kuulema tavara tullut"kului kolme ja puoli viikkoa eikä ollut vielä edes lähettänyt! ja jos viitsitte katsoa noita http://www.supramania.com/forums/forumdisplay.php?f=13 niin homma selviää!! mutta katsotaan vielä maanantaihin onko näin mitä tuo ropertti tuolla lupaa!!!!!!!niin tuo sälli ei vastannut kolmeen ja puoleen viikkoon sähköposteiheni että sillä tavalla!

nr000001

Lainaus käyttäjältä: JP - 01 tammikuu, 2006, 15:06:45
päivästä jolloin hän lupasi lähettää "oli kuulema tavara tullut"kului kolme ja puoli viikkoa eikä ollut vielä edes lähettänyt! ja jos viitsitte katsoa noita http://www.supramania.com/forums/forumdisplay.php?f=13 niin homma selviää!! mutta katsotaan vielä maanantaihin onko näin mitä tuo ropertti tuolla lupaa!!!!!!!niin tuo sälli ei vastannut kolmeen ja puoleen viikkoon sähköposteiheni että sillä tavalla!

Kannattaa soittaa, ameriikan pojjaat ei kaikki lue sähköposteja kovin aktiivisesti tai edes vastaile niihin.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

JP

Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 01 tammikuu, 2006, 20:11:58
Lainaus käyttäjältä: JP - 01 tammikuu, 2006, 15:06:45

Kannattaa soittaa, ameriikan pojjaat ei kaikki lue sähköposteja kovin aktiivisesti tai edes vastaile niihin.
tämä näköjään lukee mutta ei vastaa..teimme kaverin kanssa testin ja 4-5 tuntia niin tuli hänelle vastaus!

Krister

Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 01 tammikuu, 2006, 20:11:58

Tällä kaverilla taitaa olla vain ns. voicemail. Yritin sitä silloin kun yritin tivata osieni kohtaloa, huonoin tuloksin. Tämä Robert ei yritä kusettaa, tuntuu olevan liian huono motivaatio ja liian paljon töitä. Itse en tilaa sieltä enään mitään.

Jos tilaatte tästä edespäin itse ameriikasta niin suosittelen seuraavia paikkoja:
www.horsepowerfreaks.com
www.mvpmotorsports.com
www.titanmotorsports.com

Saatte varmasti osanne ja erittäin hyvän asiakaspalvelun.

JP

sonic

HEI HALOO!!! näille luotettaville nettikaupoille vois laittaa oman topikin  :police:
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

JP

ihme tapahtui sain eilen nuo tolpat,tullinkin kanssa meni pari ylimääräistä päivää kun niille piti olla kopio siitä ja kopio tästä,suomessa on kaksi laitosta yli muiden TULLI ja AKE ::) :bootyshak

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: JP - 17 tammikuu, 2006, 08:54:15
ihme tapahtui sain eilen nuo tolpat,tullinkin kanssa meni pari ylimääräistä päivää kun niille piti olla kopio siitä ja kopio tästä,suomessa on kaksi laitosta yli muiden TULLI ja AKE ::) :bootyshak
pitikö rahan siirrosta olla kopio   :ohnoes:  :ohnoes: toivottavasti ei kalahra seuraavan puketin kera tuo  :ohnoes: ....ei multa kyl ikuna kysytty ..ain menny sillä mitä kirjoitettu arvoksi  ;D

Tem

Tuntuu riippuvan aika paljon missä tullailee ja mitä siellä sanoo. Mitä pienempi paikka, sitä enemmän tuntuvat pompottavan. Ja jos sanoo, että ei oo kuittia, niin ei sitä oo vielä kertaakaan vaadittu. Eipä noista nettiostoista yleensä edes jää mitään kunnon kuittia, jos Paypalillakin makselee. Se ite printattu nyt on ihan yhtä virallinen ku ääneen sanottu.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

JP

kun olen maksellut noita ebay:n ostoksia,niin on riittänyt tuo paypal:in maksukuitti siinä kun on eritelty tuo tavaran hinta+rahti nyt kun maksoin nuo ostokset niin siinä ei ollut eritelty tuotetta ja rahtia,piti laittaa paypal:in ja visa laskusta kopio ::) no sen saa mitä tilaa!!!

Jusba

Club 200mph with 7M

Milla

www.horsepowerfreaks.com

Kuka on tilannut täältä? Menikö kauan ja paljonko makso toimitus?  ???
"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

Klemma

Lainaus käyttäjältä: Milla - 20 tammikuu, 2009, 09:15:07
www.horsepowerfreaks.com

Tilasin kytkimen tuolta... niil ei ollu sit heti varastos mut hetiku se niille tuli ni ne pisti sen matkaa ja olisko menny 3-4päevää ku se oli tullis..
Ite ainaki voin hyväl omatunnol suositella =)

Rahti tais olla 170e tai 170 dollarii en oo ihan varma ::DDD
+1000rwhp

Milla

Oliko kuinka iso/painava paketti?
"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

ss-works

Lainaus käyttäjältä: Milla - 20 tammikuu, 2009, 09:15:07
www.horsepowerfreaks.com

itsekin olen tilannut tuolta,aikaa meni 3 päivää ja rahti oli 180$.paketissa oli painoa yli 10 kiloa sanoisin....suosittelen lämpimästi.

Peeku

Itellä tais mennä 250euroa kun tilailin osia suprasport.nl:stä. Parin sähköpostin jälkeen ei ole kuulunut mitään. Ennakkoon maksoin tilille kun ei sillä hetkellä ollut luottokortilla katetta. Tyhmää. Pitää kesällä käydä koputtelemassa oven takana.. jos vaikka rahat löytyis tai osat.
- 6gen '94 1.8 gsi celica super tuuning 310tkm
- ex: pari mk3 supea

"vaikka nyt meneekin huonosti, tulevaisuudessa menee vielä huonommin."