Pikavoitto galleria... (ei leveilyä vaan tilastoa)

Aloittaja @ J A K K E @, 04 helmikuu, 2006, 22:43:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Johtuuko omasta tyhmyydestä?

Kyllä
214 (79.3%)
Ei
56 (20.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 241

Tiinu

Säikähin jo että mun vakiparkkipaikalle on tullut mun huomaamatta joku typerä pysäköintikielto. Oli paikallisen Shellin työntekijät vissii päättäny vetää herneet. Oli muovitaskussa lappu taiteltuna jossa luki että "tienvarsipaikat on varattu huoltoasemalla asioivien väliaikaiseen pysäköintiin", selikan rekisterinumero ja päivämäärä. Meinasivatkohan että tuo heidän varoituslappu on kovinkin pätevä jos vaikka huomenna ja ylihuomennakin satun samalle paikalle parkkeeraamaan...  :bootyshak Varmaan pitävät tilastoa siellä ja laittavat toisen ja kolmannen ja seitsemännenkymmenenyhdeksännen varoituksen? Hmm. vois testata..
If it is to be, it is up to me

Jore

Lainaus käyttäjältä: Jakke - 05 tammikuu, 2007, 18:26:21
No niin uusi vuosi ja ois "varaa" ;D ottaa taas 3 sakot............

Sehän ei sitten mene kalenterivuosittain.. Vaan jos eka sakko on vaikka 1.6.2006 otettu niin se vanhenee vasta 1.6.2007 jos siis kaksi napsahtaa lisää ennen 31.5.2007 niin kortti lähtee. Just to let you know..

-Jore

zanardi

noi on vähän tapauskohtasia millon kortin ottavat pois...

mulla ainaki oli jo 4 vai 5 alla kahen vuoden sisään kunnes sitten päästin vielä kerran tarpeeks lujaa että otivat kerrasta. eikä siinäkään vaikuttanu mitenkään nuo edelliset sakot.
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

Peeku

Lainaus käyttäjältä: zanardi - 08 tammikuu, 2007, 19:00:49
noi on vähän tapauskohtasia millon kortin ottavat pois...

mulla ainaki oli jo 4 vai 5 alla kahen vuoden sisään kunnes sitten päästin vielä kerran tarpeeks lujaa että otivat kerrasta. eikä siinäkään vaikuttanu mitenkään nuo edelliset sakot.

Pärstäkertoimen mukaan menee.. Mulla on aina lähteny 3 sakon jälkeen kortti, eikä ole ylitystä ollut kuin 20-25kmh.
- 6gen '94 1.8 gsi celica super tuuning 310tkm
- ex: pari mk3 supea

"vaikka nyt meneekin huonosti, tulevaisuudessa menee vielä huonommin."

--Joni--

Mä en ymmärrä näitä joilla lähteny kortti ku kolmet sakot, se on kerrasta poikki.   >:D
Celica 2.0Gti 3S-GE MYYDÄÄN OSINA
Omega Evo-500
Ke70 Dx

jarppa

Lainaus käyttäjältä: --Joni-- - 08 tammikuu, 2007, 20:38:00
Mä en ymmärrä näitä joilla lähteny kortti ku kolmet sakot, se on kerrasta poikki.   >:D

eipäs isotella siellä... ;D ;D ;D
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

@ J A K K E @

Lainaus käyttäjältä: Jore - 08 tammikuu, 2007, 18:35:03
Lainaus käyttäjältä: Jakke - 05 tammikuu, 2007, 18:26:21
No niin uusi vuosi ja ois "varaa" ;D ottaa taas 3 sakot............

Sehän ei sitten mene kalenterivuosittain.. Vaan jos eka sakko on vaikka 1.6.2006 otettu niin se vanhenee vasta 1.6.2007 jos siis kaksi napsahtaa lisää ennen 31.5.2007 niin kortti lähtee. Just to let you know..

-Jore
Juu ei vanhentui 18.12.06 ;)

--Joni--

No niin.... "häirisevä ajotapa taajamassa, kiihdyttiautoa voimakkaasti useassa risteyksessä luistattaen samalla sivusuunnassa."  :P

Miks poliiseilla pitää olla siviiliautot, luulin että kaveri tulee octavia:lla takana.   ;D
Omega Evo-500
Ke70 Dx

jarppa

no nyt näin jussina neuvoteltiin poliisi moottoripyörän kanssa hetki kortin säilyttämisestä...hesassa nykästiin veljen celicalla kolmonen tappiin...50 alue ja meillä oli jotain 140-150 välillä...no kulman takaa kurvaa poliisi pyörä eteen ja käsi heiluu sivulle niin perkeleesti... celica oikeanpuolen ohjauksella joten poliisihan tulee veljelle huutamaan ikkunan ääreen että sammuta auto sammuta auto...veli toteaa että annetaan nyt turbolle ensin jälkikäyttö... ;D no sit se sanoo et ajokortti ja rekisteriote..ojennan oikealta puolelta antamaan korttia ja veli ottaa rekisteriotteen edestänsä hanskalokerosta jolloin poliisi tajuaa karjuvansa väärälle kaverille...sit se kumartuu ja kysyy melkein karjuen että paljon ajoit olin hetken hiljaa ni kysy heti uudestaan paljonko ajoit..sit tokasin että empä tullut kattoneeksi,no sit se meni pyörällensä ja soitti keskukseen ja katto et auto ok ja kortti ollu mulla juuri hyllyllä..no tulee sit minun puolelleni autolle takas..ja mähän kattelen ihan muualle ni tää koputtaa lasiin...avaan ikkunan ni sit se kumartuu puoliksi sisään sen isonpotan kanssa ja kysyy että joko uskot että poliisi valvoo liikennettä...oon taads 3sec hiljaa ni kysyy uudelleen...tää (oli kova kaveri toistamaan)  ;D ni sit tokasin että pakkohan se on vissiin alkaa uskomaan...kun mulla tosiaan ollu kortti just 1kk hyllyllä ni näkihgän se sen sieltä keskukselta.. no sit se sano että selvisit tälläkertaa ilman sakkoja kun en kerinnyt saada tutkaa päälle tuossa vauhdissa..mutta muuten sun kortti olisi minun taskussani ;D sit vaan tokas että ajakaapa loppuilta rauhassa vaikka voimaa tuntuu olevankin... ;D huh huh mikä ilta taas... :P-<:

-tarzi-

poliisit osaa! tänää meinasin mopolla bustata kytille mut lähin sompaileen ympäri kaupunkia ei tarvinnu ees kovaa ajaa ajoin kaverin luo ooottelin tunnin ja sit  uskalti taas lähtee... onneks oli nii kaukana et ei varmaan nähny kilpiä... ois tullu ihan mukavat rapsut jos ois bustannu O0 >:D
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Hyyti

18 kesäsenä pysäköinti virheestä napsahti (kielto merkin väärällä puolella) ja pysäytetty pariin otteeseen kun kaveri on niin ruma hymyillessä. Kerran pysäytettiin myös kun olin Asconaani laittanut kromiset Ivecon turbo tarrat.

Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com

Juha.

itellä vaan yhet sakot ja sillon lävähti korttiki poliisin haltuun... ''onneks'' oli vielä vanhan käytännön mukaan tuo ajokielto, niin 2,5 viikkoa joutu harrastamaan polkupyöräilyä... 4 kk oli kortti ollu taskussa... paikkana mikäs muukaan kuin tuusulan moottoritie, tuntuu et kaveripiirissä kaikki on ainaki saanu sakot sillä pätkällä  ;D ite ajoin sillon 100km/h alueella 157...  :ohnoes: sillon vitutti, eikä ollu syynä muu kuin oma tyhmyys... siit etiäppäin ei oo sakkoi tullu  :angel:

@ J A K K E @

Nyt mennyt jo 2v noin ja ei ainuttakaan sakkoa  ( autot  pukilla)  ;D ;D ;D

AE-101

--Joni--

Sen verran oli äsken vauhtia kun maija tuli vastaan että piti ihan jäädä odottaa niitä vähäks aikaa levikkeelle.  >:D
Omega Evo-500
Ke70 Dx

Wonder

Kortin sain, niin sain sakot samalla viikolla, 70,,,, 50 alueella,, siikin on yli kymmenen vuotta,,,((ei ne saa mua kii))   :bootyshak

gyntha

kortti vuodesta -00, yksi rikesakko otettu keväällä -09, 96kmh 80 alueella. Mutta muuten ollu kiltisti..  :angel:

Nickke

JZS147
Ei oo tulossa mittään.

gyntha

Hitto en ees huomanu.. miten se tämän mulle pisti tarjole vaikka piti olla uusimmat ensin.. Tais tulla varotuksena ettei lähe sitten heti kesärenkaiden vaihdon jälkeen sakkoja hakemaan :)

Andréy

Lainaus käyttäjältä: gyntha - 12 huhtikuu, 2010, 19:57:30
Hitto en ees huomanu.. miten se tämän mulle pisti tarjole vaikka piti olla uusimmat ensin.. Tais tulla varotuksena ettei lähe sitten heti kesärenkaiden vaihdon jälkeen sakkoja hakemaan :)
heh, lähetään luisutteleen vkloppuna oulun keskustaan, katotaan kumpi saa ennemmin sakot  ;D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Nickke

Täällä ainakin kytät pyörii riesaks asti ku on mukamas joku tehovalvonta. Pitää koputtaa puuta ja jatkaa samaan malliin  >:D
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: Nickke - 12 huhtikuu, 2010, 20:37:19
Täällä ainakin kytät pyörii riesaks asti ku on mukamas joku tehovalvonta. Pitää koputtaa puuta ja jatkaa samaan malliin  >:D
Kyllähän noita vilkkuautoja on ilmaantunut huomattavasti katukuvaan kelien parannuttua.
Mutta eihän niistä haittaa ole, kun rauhassa ajelee  :angel:
Vaikka aikanaan poliisisetä oli erimieltä vaaditusta nopeudesta  :nono: ja joutui hyvästelemään kortin hetkeksi  :wave:

jarppa

eilen hyvästelty..varmaan lähemmäks vuodeks... :-X

J.J.

ensimmäinen pikavoitto joskus kesällä 1997, toinen joulukuussa 2000 ja kolmatta odotellaan (toivottavasti vielä pitkään).

Petri

Itselleni ei ole pikavoittoja nuoruuden typeryyden jälkeen tullut, kuin kerran linnunpöntöstä. Viime viikolla perheeseen tullut Supra ei tätä tule muuttamaan.

supra MKIV

1.6i opel vectralla 50 alueella 96.. sakkoa 450€ ja kortti kuivumaan.. oli ensimmäinen sakko ja heti korttipois.. poliisi sanoi et jos olis ollut aiempia rikkomuksia niin en olis nähnyt korttia puoleen vuoteen.. selvisin 1kk.

Andréy

Itsellä 60 alueella 110 vauhtii ja puhallus 0,7 promillea, kortti pois 3kk ja tulihan siitä vähän sakkoa. muita sakkoja en ole saanut.
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Sampza

vuonna 2004 gti almeralla vanhalla lahden tiellä (4-tie) 100-alueella mustaa sivari moottoripyörää vastaan 170km/h taulussa. 3kk ensikertalaisena kortti hyllyllä ja 900e sakkoa.
tuon jälkeen onkin ollut hiljaista vuosia kunnes pari vko sitten kuorma-autolla 60 alueella 82km/h :P 240e sakkoa.
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

supra MKIV

sitten muuten pysäytyksiä on tullut lähemmäs 5 kappaletta kaikki erisyistä.. 5 aikaan aamulla lähdin töihin niin poliisi siihen aikaan liikkeellä ja pysäytti.. vauhtia 11km/h yli sallitun mutta antoi vain huomautuksen, valoista kiihdytin nopeasti sallittuun nopeuteen ja poliisi oli parin autonpäässä takana.. pysäytti ja tokaisi että lähit aika tujakasti noista valoista.. selvisin tästäkin vain varoituksella.. ja tuorein.. noh pienellä driftauksella risteyksestä ja poliisin saamari oli jossain huomannut ja pysäyttivät myöhemmin.. oli siinä hetken et mitä vittua kunnes poliisi kysyi et mitäs tuli tuos hetki sitten tehtyä  :icon_biggrin:

tokaisin vain että tuli vähän painettua poljinta liian syvälle ja selvisin siitäkin vain varoituksella vaikka olin varma jonkinlaisesta sakosta.

supra MKIV

kuinka siis menee tämä varoitus systeemi?? montako saa ottaa ennen kuin siitä seuraa jotain?? vai onko vain uhkailua  :icon_scratch: