Pikavoitto galleria... (ei leveilyä vaan tilastoa)

Aloittaja @ J A K K E @, 04 helmikuu, 2006, 22:43:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Johtuuko omasta tyhmyydestä?

Kyllä
214 (79.3%)
Ei
56 (20.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 241

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Jakke - 21 huhtikuu, 2006, 10:16:40
Pärähti luukusta kirje aamulla et pitäisi maksaa, soitin sinne ja ilmoitin että maksu tulee kun kerkee 8) no täti sanoi että ei ole kiire kun olet jo maksanut 10E tosta toisesta sakosta........
Elikkä se muistutus on vaan pelkkä muistutus ei karhu kirje,, eli käytännössä sakoilla on vuosi maksu aikaa???
karkeasti kyllä  8) sit se kolmas kirje joka tulee  on yleensä jo krävöö . neljäs on ilmoitus ja erittäin vähän maksuaikaa  ;D

toki tästäkin käytännön kokemuksesta on jo noin 10 vuotta  .

mut jos se  kamerakuva  räpsähtää.  ni  ekan ilmoituksen jälkeen ei tulluut mitään muistutustakaan ainakaan 3:meen  kuukauteen . eli siinäki voi vitkutella .

eli siis siinä sakkolapun noudossa voip vitkuttaa kans  ;D

Marko (FrzOne)

- Se mitään nakuta .... -

Krister

Jos makselee noita sakkoja esim 10e kuukaudessa niin ei tule karhuamis lappuja. Näin olen tehnyt kaikkien viimeisien sakkojen kanssa, vähän niinkuin osamaksua.

Getcool

Lainaus käyttäjältä: Krister - 21 huhtikuu, 2006, 12:58:55
Jos makselee noita sakkoja esim 10e kuukaudessa niin ei tule karhuamis lappuja. Näin olen tehnyt kaikkien viimeisien sakkojen kanssa, vähän niinkuin osamaksua.

Jep toi on kyl ihan hyvä tapa maksaa vaik 3e kuus niin saapahan valtiokin kerrankin odotella rahojaan.
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

JanneH

Lainaus käyttäjältä: Getcool - 21 huhtikuu, 2006, 13:00:25
Jep toi on kyl ihan hyvä tapa maksaa vaik 3e kuus niin saapahan valtiokin kerrankin odotella rahojaan.

Isoveli maksoi ainakin yhden sakoistaan siten, että lyhensi sakkoa aina tilipäivänä 10mk, niin kauan, että sakko oli maksettu, eikä tullut yhtään muistutusta tai muuta vastaavaa ko. maksutavasta..
..se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa..
           ..rahalla pääsee ja hevoselta saa..

smk3tbo

Pari kertaa ollut kortti poissa 20 vuoden aikana nopeuksista.
toka kerralla korttia hakiessa nimism. kanslisti kysyi että oliko kortti ollut kuivumassa ?
vastasin että ei vaan JÄÄHTYMÄSSÄ, siinä on iso ero !

Kusti

Perjantaina mopokortti toistaseks taskussa  ;D
No ei..

supramove

Ole nyt hakemassa uutta ajokorttilupaa, eikä vieläkään pitkäaikaista kortia! Vasta 6-kerta! Ei ainaka vituta! Eipä!!!  :ohnoes: Kortti umpeutuu viikon päästä ja kaikki  ns "toilailut" on tehty suprilla! (HUOM eri autot) Vannoutuneen supramiehen virka onkin aika kovaa!!!    :P-<:

@ J A K K E @

:police: Lappeenranta 18.6.2006 kello 9.10 :police:suojakypärän käyttämättä jättäminen. Kuljetti mopoa suojakypärän leukahihna kytkemättä kiinni.

35€

kehtasvat antaa emännälle sakot perkele, näkivät kilometrinpäästä oli hihna auki, ois vaikka voineet huomauttaa. :police: :police: :police:

Vili

Eilen SLK Mersulla tuli ajettua 40@80 + Tuli vielä nakkia polteltua liikennevaloissa. Kortti hyllylle ja 392€ sakkoja. Kaiken huippu asiassa on se että poliisit olivat ottaneet tutkalukeman takatutkalla ja verrattaen minun takana olevaan autoon. Eli mittasivat toisesta autosta ja vertasi minun vauhdin olevan sama.
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: Vili - 24 heinäkuu, 2006, 15:53:26
Eilen SLK Mersulla tuli ajettua 40@80 + Tuli vielä nakkia polteltua liikennevaloissa. Kortti hyllylle ja 392€ sakkoja. Kaiken huippu asiassa on se että poliisit olivat ottaneet tutkalukeman takatutkalla ja verrattaen minun takana olevaan autoon. Eli mittasivat toisesta autosta ja vertasi minun vauhdin olevan sama.
Oikeuteen vaan, kiistä kiistä ja kiistä, ei niillä oo muuta ku se kuminpoltto :ohnoes:
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Jore

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 24 heinäkuu, 2006, 17:42:49
Lainaus käyttäjältä: Vili - 24 heinäkuu, 2006, 15:53:26
Oikeuteen vaan, kiistä kiistä ja kiistä, ei niillä oo muuta ku se kuminpoltto :ohnoes:

Turha kiistää, varsinkaan ton kuminpolton jälkeen.. Poliiseilla on aina LV tai TLV takataskussa jonka voi heittää pöydälle. Jos et omaa hyvää lakimiesetua jostain duunista tai sukulaiselta niin ei maksa vaivaa edes yrittää. Ai miten niin poliisivaltio?   :-\

-Jore

jkottila

moottoripyörällä hesassa 200 ekee, rekisterikilven törkeä taivuttaminen! otti liikennevaloista sivuun, kun kamulla oli kypärässä huomiota herättävä bomber tarra!

Toy-1

Onko clubiaisia se petosen ek:n ennätyksen haltija???
ilta-sanomat 24.7-06

nostan hattua!!! ;D

Jore

Lainaus käyttäjältä: Toy-1 - 24 heinäkuu, 2006, 20:56:37
ilta-sanomat 24.7-06

nostan hattua!!! ;D

Joku tiesi kertoa (legendaa?) että oisi ollut Sainz Celica kyseessä.. Mitäköhän tehty Saintzille että ottais ton 254kmh tutkaan?

-Jore

t3mmi

Lainaus käyttäjältä: Jore - 24 heinäkuu, 2006, 21:11:39
Lainaus käyttäjältä: Toy-1 - 24 heinäkuu, 2006, 20:56:37
ilta-sanomat 24.7-06

nostan hattua!!! ;D

Joku tiesi kertoa (legendaa?) että oisi ollut Sainz Celica kyseessä.. Mitäköhän tehty Saintzille että ottais ton 254kmh tutkaan?

-Jore

tuota meinasin itsekkin kysellä...tunnustaako kukaan??
vähä pakkelia pintaan nii se on ku uus

subra300

Joo Nissan 200sx 120km alueella 180km tunnissa tutkaan kortti laakista pois 500e sakot sain lievennettyä 800e  ku oli tuttu paikakunnan poliisi tiesi että tarviin työssä korttia hyllyllä puolivuotta.440 volvolla 100 alueella 140km 200e sakot  ja lopuista en viitsi edes kertoa  ;D

Pallotsuussa

Nytto ollu (ylinopeus)sakoton vuos, mut onpaa sitä tullu hölömöiltyä aiemmin:

2005: 72/50 100 €
2004: 101/80 100 €
2003 87/50 126 € ja kortti hyllylle joksku aikaa

Vortex

Ei oo tullu yksiäkään rapsuja viel kun ei ole korttiakaan ;D

toyoda

elokuu 7-2002, toyota corolla ke25:sella 80 alueella 132kmh tutkaan (ohitustilanne) 115e sakkoja. ja  :police: puhuttelu että ei niin lujaa saa ohitella (kylmä hiki persuuksissa oli tuolloin) seuraavaksi syy siihen:

elokuu 9-2002, toyota corolla ke25:sella hiekkapätkäkaahailua, tutkalukemaa ei ollut mutta kauhistunut poliisi kun tyhmänä meni testaamaan mun rocollaa. 2T 1.6 (stroukkaus 1.8 ) 40weberit, 290"nokka, sprinttikansi(billet)...  8) ::)

niin ja ei ollu jarruja takana ollenkaan ja edessäkin heikot. (ensin tehot, sitten alusta... ;D )

tulos: kilvet pois kun papereissa luki tilavuuden kohdalla 1.16, leima loppu, hullu huuto jarruista ja muutoskatsastuksen puutteesta ja sakkoja vain 40e+lupa ajaa kotia vielä. :bootyshak

2.1.2005 84euroa peräkärryn kuljettaminen ajo oikeudetta (ei pikkueetä). (veturina ee90 corolla perässä 2-akselinen kärry+carina CA60 tautisessa lumisateessa.... ::) ) ;D

DeMoN

Onnea on ollut... Kerran poliisi-maijaa vastaan 80-alueella 140 mittarissa, kerran satasen alueella 150 lasissa poliisi mondeota vastaan(vilkautti vaan valoja...). Nopeus ennätyksiä hakiessa nopeudet parhaimmillaan siellä 230++km/h moottoritiellä( ei tiiä tarkkaan, kun loppui mittarista asteikko). Koskaan ei ole tullut pikavoittoa ylinopeudesta tai ainuttakaan parkkisakkoakaan. Kortti ollut vuodesta 2001.

Ainoa sakko minkä oon saanut, oli ensimmäisellä omalla autolla(honda crx -84), Turussa ohikulkutiellä, kun pääsi auto lipeemään lapasesta mustalla jäällä. Sakko tuli liikenteen vaarantamisesta, kuulemma liian suuri tilanne-nopeus... ??? Oli vauhtia n.60-70km/h satasen alueella... Olisiko sitten pitänyt ajaa 20km/h???? Ja tukkia koko liittymä ramppi????

No, nyt on uusi auto hakusessa, kun vanha honda sanoi sopimuksensa irti. Turbo supraa oon etsimässä, joten katotaan miten tästä lähtien käy... ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: DeMoN - 27 elokuu, 2006, 23:11:15pääsi auto lipeemään lapasesta

kuulemma liian suuri tilanne-nopeus...

No eikös toi nyt oo aika selvää, jos auto lähtee käsistä? ???
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

DeMoN

Lainaus käyttäjältä: Tem - 27 elokuu, 2006, 23:52:59
Lainaus käyttäjältä: DeMoN - 27 elokuu, 2006, 23:11:15pääsi auto lipeemään lapasesta

kuulemma liian suuri tilanne-nopeus...

No eikös toi nyt oo aika selvää, jos auto lähtee käsistä? ???

Rampilta olin tulossa liikennevirtaan muun liikenteen vauhtia, siis satasen alueella n.60-70km/h. Suurin syy oli kuitenkin musta jää ja halvat, paskat talvirenkaat. Yhtään hiljempaa jos olisin tullut, niin en olis päässy rampilta pois varmaan puoleen tuntiin siinä aamuruuhkassa... Pakkohan poliisien oli jokin virallinen syy keksiä, että pääsivät sakottamaan. Tollaisissa tilanteissa AINA joku saa sakot, mikäli poliisit tulee paikalle.

Tem

Lainaus käyttäjältä: DeMoN - 01 syyskuu, 2006, 10:57:19Suurin syy oli kuitenkin musta jää ja halvat, paskat talvirenkaat.

Musta jää, huonot renkaat...muttei missään nimessä kuski? ::)

Olen mäkin kerran vetässy mustalta jäältä tolppaan ja voishan siitäkin tietty syytellä vaikka mitä, kun samasta pompusta veti ainakin pari muutakin samaan tolppaan saman aamun aikana, mutta kuskin moka se kuitenkin on. Parempi vaan myöntää itelleen, että tuli ajeltua liian kovaa olosuhteisiin nähden, ottaa opiksi ja säästyä seuraavalla kerralla kolarilta. :-\

Tai no, kukin tyylillään, eihän siinä mitään. 8)

Jore

Lainaus käyttäjältä: DeMoN - 01 syyskuu, 2006, 10:57:19
Rampilta olin tulossa liikennevirtaan muun liikenteen vauhtia, siis satasen alueella n.60-70km/h. Suurin syy oli kuitenkin musta jää ja halvat, paskat talvirenkaat. Yhtään hiljempaa jos olisin tullut, niin en olis päässy rampilta pois varmaan puoleen tuntiin siinä aamuruuhkassa... Pakkohan poliisien oli jokin virallinen syy keksiä, että pääsivät sakottamaan. Tollaisissa tilanteissa AINA joku saa sakot, mikäli poliisit tulee paikalle.

Oli syynä sitten huono kuski, auringonpilkut tai vaikka Hannu Karpo, niin sinun ohjastama auto lähti lapasesta ja täten aiheutti potentiaalista vaaraa myös muille tiellä liikkujille. Eikös tämä sitten ole sitä liikenteen vaarantamista?

-Jore

DeMoN

En sitä väitäkään, etten ollut itse syyllinen, mutta että tilannenopeus? Tyhmä mikä tyhmä, kun ajoin niillä kivettyneillä paska-renkailla... Lähinnä tarkoitin sitä, että jollei poliisit keksi mitään muuta, niin se on aina liian suuri tilannenopus. Se on niiden yleis-selitys. Vaikka olisi nopeutta 5km/h 120km/h alueella niin aina ne keksii syyksi liian suuren tilannenopeuden... Riittää kun vaan ylipäätään liikkuu eteenpäin. Ne ei edes kattoneet renkaita, ja se poliisi mikä sitten kuulusteli, ei edes tietänyt mitä oli tapahtunut. Mun piti kertoo sille kaikki alusta alkaen... Ja mä osuin vaan kaiteeseen, toinen auto tuli jarruttamatta perään niin, että rysähti kun olin ollut pysähtyneenä jo hetken. Mutta ei siitä sen enempää, myönnän reilusti sen olleen omaa syytä, ei mitään pointtia jatkaa keskustelua siitä puolesta... Pointti oli vaan toi poliisien "vakio perustelu"...

Jore

Lainaus käyttäjältä: DeMoN - 01 syyskuu, 2006, 23:10:44
En sitä väitäkään, etten ollut itse syyllinen, mutta että tilannenopeus?

Sori että vieläkin jankkaan, mutta jos auto lähtee lapasesta niin eikö se ole kuljettajan taitoihin ja olosuhteisiin nähden aina tulos liian suuresta tilannenopeudesta?

-Jore

lake

kortti tuli lapaseen vuonna -92, sakkoja on tullu 7kpl, 3 kertaa ovat ottaneet kortin pois. Viimeisin oli 131@80 alueella, sakkoa 810€/kortti hyllyllä 2viikkoa ja sitä edellinen 156@100 sakkoa 600€, kortti hyllyllä viikon. Enää ei oo varaa hölmöillä, ja Hiacella se ei helposti onnistukkaan... ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: Jore - 02 syyskuu, 2006, 00:35:52
Lainaus käyttäjältä: DeMoN - 01 syyskuu, 2006, 23:10:44
En sitä väitäkään, etten ollut itse syyllinen, mutta että tilannenopeus?

Sori että vieläkin jankkaan, mutta jos auto lähtee lapasesta niin eikö se ole kuljettajan taitoihin ja olosuhteisiin nähden aina tulos liian suuresta tilannenopeudesta?

-Jore

Noinhan se menee, eikä se tilannenopeus tosiaan liity mitenkään nopeusrajoitukseen. Jos vaikka motarilla on rekka poikittain, niin sopiva tilannenopeus on hetkellisesti 0kmh 120kmh alueella ja jos valuttelee 5kmh sitä rekkaa päin, niin tilannenopeus oli liian suuri. Kuskin hommahan se on ottaa huomioon huonot renkaat + muut tekosyyt ja ajaa sitten alle rajoituksen, jos siltä tuntuu. :-\

DeMoN

Pointti olikin, että hitostako sitä tietää, minkälainen se tien pinta on, ennen kuin on siinä tiellä. Tie ei todellakaan näyttänyt liukkaalta. Joten mistä sitä sitten voisi tietää "oikean" tilannenopeuden etukäteen. Kun ei se liukkaus varoittanut yhtään: eka varoitus oli pyörähdys, ei mitään varoitus lipsumisia ensin... Ramppi ja muut tiet aiemmin oli ihan kuivat, itse ohari liukas kuin mikä, mutta ei näyttänyt siltä. Ja samaa reittiä ajan töihin joka päivä, eli tuttu tiekin.

Rekkavertaus ei oikein natsaa: rekan voi NÄHDÄ! Kuten muutkin esteet. Mutta nyt piste tähän aiheeseen, ennen kuin tämä aihekin karkaa käsistä. Jos joku vielä haluaa väkisin jatkaa aiheesta, niin sitten vaikka privana tai vaikka puhelimitse... Tätä ei kannata sen enempää jankata, ei se mitään muuta. Sen liikenteen vaarantamisen myönnän, ihmettelin vaan tota poliisien "vakio" perustelua. Mutta nyt: PISTE_PISTE_PISTE