Supran kulutus ja kiihtyvyys

Aloittaja weedee, 11 maaliskuu, 2006, 11:57:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-tarzi-

ja tähän kun listättän viellä targa poissa ni ajonautinto on uskomaton ;D
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Jonsku

Kyllä toi mun supra ainaki menee ku juna 150 nopeudessa, katolla tai ilman. Paljo ton kovempaa ei oo sitte tullu ajettuakaan.
Toyota Supra MA70 7M-GTE -89

-tarzi-

tietty kaikkihan riippuu esim. puslien kunnosta. joku 100tkm ajettu menee ehk' hieman paremmin ku 300 tkm ajettu...
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Peeku

Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 23 heinäkuu, 2007, 18:24:46
ja tähän kun listättän viellä targa poissa ni ajonautinto on uskomaton ;D

Ja se vapina ja tärinä.. elää aika hyvin kori ilman kattopalaa. Pitäis kyllä investoida se etupenkkien taakse tuleva tukitanko.. parantais kummasti ajonautintoa.
- 6gen '94 1.8 gsi celica super tuuning 310tkm
- ex: pari mk3 supea

"vaikka nyt meneekin huonosti, tulevaisuudessa menee vielä huonommin."

-tarzi-

eipä tänään tärinä haitannu ku kruisailtiin lämpötila lähes 30 astetta ja auronko paisto... tunne on vaan mahtava vaikka joka paikka tärisee... 8)
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

toyoda

Lainaus käyttäjältä: peeku - 23 heinäkuu, 2007, 20:09:07
Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 23 heinäkuu, 2007, 18:24:46
ja tähän kun listättän viellä targa poissa ni ajonautinto on uskomaton ;D

Ja se vapina ja tärinä.. elää aika hyvin kori ilman kattopalaa. Pitäis kyllä investoida se etupenkkien taakse tuleva tukitanko.. parantais kummasti ajonautintoa.

Kyllä mää sanon että ei mun exsupessa ainakaan mikään tärissy ja natissu... ;D eikä ilman kattopalaa ajaminenkaan ollu mitenkään poikkeavaa. MUTTA jos ajaa paljon ilman kattopalaa niin sehä on selevä asia että kori löystyy jos ei ole tukea. ::)

-tarzi-

48 litraa, 330km sekalaista ajoa eli 13,3 kulutus.. ei enää paha ku viimeks oli 15 litraa, tiiä mistä johtuu... nyt 2500 tänä kesänä eikä vieläkään ongelmia :P
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Zudex

vapari tomaatti, 36 litraa, maantieajoa suurin osa, myös pientä leikittelyä, 330km aböyt
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

superpete

aijai on se vaan halpaa näin äkistään ku on supraan tottunu....
ostin meinaa 1.5td corsan käyttöautoks  kulutus 4.5 litraa /100 km diisseliä ja siltikin nollasta sataan taittuu alle 9sek saattaa jättää vapari supran ::)   200km/h oon ajanu huippuja (suljetulla alueella)
omamassa 740kg ja noin 100 hv (lievästi piristetty)
ei herneitä eikä vappupalloja  ;D  elekääkä lynkatko mua vaikka opelilla joudunki nyt ajamaan....
mut on halpaa 40e ajaa 800km ;)

oma supra sit viekin kaikki rahat ja tuskin tulee koskaan alle 30l/100km pääsemään tällä ajotyylillä >:D
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

MasterBlaster

#39
Lainaus käyttäjältä: superpete - 28 heinäkuu, 2007, 23:56:00
ostin meinaa 1.5td corsan käyttöautoks.  siltikin nollasta sataan taittuu alle 9sek saattaa jättää vapari supran ::)   200km/h oon ajanu huippuja (suljetulla alueella)
omamassa 740kg ja noin 100 hv (lievästi piristetty)

jopas on kovat arvot 1.5td corsalle annettu  ;)  corsa 1993-1994  1.5td swing 3d 49kw 165kmh 14s 0-100kmh
Ei tuo vapari supra ny NIIN LAISKA ole kuin yleistetään  :bootyshak
Muutenkin tuntuu että liikaa katottu F&F elokuvia ja siitä vedetty johtopäätös että esim 200hv ei riitä mihinkään. Järki käteen. Nyky lippispäillä muutenkin liian tehokkaita autoja alla.
All go,no show

-tarzi-

on se mitä kyyissä on ollu ni tuntuu tosi laiskalta tuo vapari. kyllä se kiihtyy mut sillein taasasen laiskasti ei mitään nyläsyjä/piikkejä... turbossa taas veto alkaa itellä 40 kmh kohdilla ja sit mennään...
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

superpete

tää ei oo b mallin corsa, vaan a mallin corsa   ilmeisesti suomen ainoa  alkuperäinen td...  painaa meinaa tuo a malli sen 200kg vähemmän kuin b malli....
syöttöä nostettu ja paineet 1.0bar... mut täytyy sille vielä jotain keksiä >:D   
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

-tarzi-

voi olla aika rankka peli... ja kyllä tollanen korsa liikkuu 100 heppasena turbodiisselinä melkein vapari supen lailla ainakin tosta 9 sek ajasta päätellen
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Petri Kinnunen

Joo, vaihetaan kerhon nimikin tdopelcluboffinlandiksi.  ;D

Tem

Ounou, viritetty diisseli on nopeempi ku vakiovaparisupra! :o

Harmi ku itellä ei oo peltoa, vois muuten ostaa tommosen. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


superpete

no nyt se pilkkaaminen ja puukotus alkaa ;D   eiköhän sitä supralla vielä ajeta  kuhan kuntoon saadaan..
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

-tarzi-

älä nyt toi on rankka peli toi sun opel... ois just tuning...  ;)
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

superpete

modet  voi vaikka poistaa nuo jutut... sen verran ot. meni ;)
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

MasterBlaster

Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 29 heinäkuu, 2007, 13:00:59
on se mitä kyyissä on ollu ni tuntuu tosi laiskalta tuo vapari. kyllä se kiihtyy mut sillein taasasen laiskasti ei mitään nyläsyjä/piikkejä... turbossa taas veto alkaa itellä 40 kmh kohdilla ja sit mennään...
Kyllä se kiihtyy ku heitätte sen jumalattoman supparilaatikon kontista pois ja ne kaks/kolme ylimääräistä ruhoa takapenkiltä esson baariin ennenkuin lähette kenkii  ;D

Ja kiihtyvyys eroista vakio vapari/manual vs vakio tbo automaatti niin kovin isoista eroista kyse ole. On perseen alla joskus ollut tbo tomaattikin. viritelty tbo meneekin sit jo menojaan  :P-<:
All go,no show

-tarzi-

eipä ollu mitään laatikoita ku täysin vakio, tosin muutenkin oli aika räkäsen olonen peli ei ollu kaikki kohillaan...
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Juipe

Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 29 heinäkuu, 2007, 13:00:59
on se mitä kyyissä on ollu ni tuntuu tosi laiskalta tuo vapari. kyllä se kiihtyy mut sillein taasasen laiskasti ei mitään nyläsyjä/piikkejä...

4000r/min jälkeen tulee pieni herääminen, taitaa noilla paikkeilla nuo ACIS läpät "aktivoitua".
Juha M

naco



4000r/min jälkeen tulee pieni herääminen, taitaa noilla paikkeilla nuo ACIS läpät "aktivoitua".
Lainaa

Nyt tähän väliin kysymys: Mitä tekee/ mitkä on ACIS läpät??

Juipe

Juha M

MasterBlaster

Lainaus käyttäjältä: naco - 22 syyskuu, 2007, 23:16:06


4000r/min jälkeen tulee pieni herääminen, taitaa noilla paikkeilla nuo ACIS läpät "aktivoitua".
Lainaa

Nyt tähän väliin kysymys: Mitä tekee/ mitkä on ACIS läpät??

Eikös tuo ole tavallaan muuttuvapituuksinen imusarja.
All go,no show

parsakaali

Tuosta kulutuksesta omassa menee sekajaossa se 10-13 litröö sataselle. Kesällä tietty
Nyt: Toyota Supra 3.0T |2x e23 728
Ex: opel vectra-a | opel omega-b | e28 520i |datsun pick-up 2.2dsl | Toyota Camry 2.0 gli | e28 m535 kat | opel omega-b voll |mb 124 200td |

-tarzi-

jatketaas tähän... eilen meni 30km matka ajoa ja 50km kaupunkipyöritystä. ei menny kun noin 10 litraa bensaa... aika sopiva kulutus kyllä...  :)
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

JL

Loppu syksystä vanhoja kesärenkaita sulatellessa alkoi 7M-gte:llä menemään 30 litraa satasella... Ja kyllä tuolla voi ajaa ilman kattoakin lujaa jos ei humina häiritse, ja se ajotuntumahan riippuu täysin siitä miten oman auton alustasta pitää huolta, itsellä ei mitään ongelmia ajaa katto auki nelosella vahingossa rajoittimelle (mitä tuo nyt silloin kulkeekin). Ja kaikki jotka ovat autolla ajaneet ovat kehuneet alustaa(perus konit).

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: JL - 17 maaliskuu, 2008, 17:38:55
Loppu syksystä vanhoja kesärenkaita sulatellessa alkoi 7M-gte:llä menemään 30 litraa satasella... Ja kyllä tuolla voi ajaa ilman kattoakin lujaa jos ei humina häiritse, ja se ajotuntumahan riippuu täysin siitä miten oman auton alustasta pitää huolta, itsellä ei mitään ongelmia ajaa katto auki nelosella vahingossa rajoittimelle (mitä tuo nyt silloin kulkeekin). Ja kaikki jotka ovat autolla ajaneet ovat kehuneet alustaa(perus konit).

Se on kyllä hyvä ajaa lujaa ;)
Mutta onhan Supran kori jäykempi katto kiinni..
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Anzz1

Itse pääsin 16-17l/100 km kaupungissa kun oikeen yritti pihistellä. Tämä siis helsingin keskustassa, jossa koko aika valoja ruuhkaa yms. Sataseen sain sen kiihdytettyä jossain 7,5  sekunnissa. Hienointa autossa oli mielestäni kicdown. Oli hienoa kerätä vauhtia n. 40km/t ja sitten survaista kaasu pohjaan. Johan lähti ja liimaantu penkkiin kiinni. Tehtaan lupaamaa kuutta sekunttia sataseen en päässyt lähellekkään.

Auto oli 300 tkm ajettu turbo supra -88

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: Anzz1 - 20 maaliskuu, 2008, 08:45:10
Itse pääsin 16-17l/100 km kaupungissa kun oikeen yritti pihistellä. Tämä siis helsingin keskustassa, jossa koko aika valoja ruuhkaa yms. Sataseen sain sen kiihdytettyä jossain 7,5  sekunnissa. Hienointa autossa oli mielestäni kicdown. Oli hienoa kerätä vauhtia n. 40km/t ja sitten survaista kaasu pohjaan. Johan lähti ja liimaantu penkkiin kiinni. Tehtaan lupaamaa kuutta sekunttia sataseen en päässyt lähellekkään.

Auto oli 300 tkm ajettu turbo supra -88

Se onkin jännä että netissä sanotaan että automaatti ja manuaali menis samaan 6.3sekuntiin 0-100kmh..
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05