Kokemuksia Impreza wrx sti: stä..??

Aloittaja MT, 13 huhtikuu, 2006, 14:25:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MT

Elikkäs jos löytyy kokemusta omasta/ kaverin/tutun WRX STI:stä, niin ei muuta kertokaahan vapaasti.  :) Subaruclubia olen tässä "vakoillut" jo rapean vuoden verran etsien tietoa kyseisestä kotturasta, ja nyt päätin kysyä oman tutun ja turvallisen Supraclubin poppoon kokemuksia.  :D
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

Kokko

velipoika oli ollut petter sohlberg editionin kyydissä eikä ollut tyytyväinen :-\
positiivista oli ollut nelikon säätö ajon aikana ja kiihtyvyys lumella. kuivalla asfaltilla vakiona ei mihinkään...

tollasta se mulle kertoili, tiiä sitten :-\

Ama

Ihan kiva laitehan sekin on, mukava ajaa ja melko ripeäkin. Omaan makuun kylläkin vähän liian perheautomainen, neliovinen kun kuitenkin on. Talviautoksi se olis kyllä peli :D Ei vaan, mukava auto mut ei Supran veroinen ;)
"It´s about power. It´s about control of power."

*GReddy*HKS*AEM*ÁPEXi*DCsports*Yokohama*Denso*CobraSeats*Sparco*FondMetal*TommisBillet*DLS*Jokon*Cobra Suspension*SFS Performance*MIPA Paints*Goodridge*Koni*Megan Racing*Grayston*Vivid*Walbro*Gloria*XS*

Krister

Lainaus käyttäjältä: Vili - 13 huhtikuu, 2006, 14:53:07
Täältä löytyy sikana palikkaa moiseen. Chargespeed on tehnyt siihen aivan tajuttoman korisatsin.

Kyllä se Vili taas jaksaa mainostaa...  ::)

Jore

Itsellä wanha -93 WRX, mutta uskoisin että Miguel hieman uudemman perässä? Tuossa viikonloppuna käytiin ruotsissa MY06 STi:llä ja itsekin tuli sillä joku 300-400km pyöriteltyä. Mukava ajeluauto kun vääntöä löytyy jo alhaalta ja turbopotkua ei oikeastaan ilmene. Painoa tohonkin autoon on löydetty jo melkein 1,5 tonnia ja sen huomaa ajossa, eli mikään rataohjus se ei ainakaan vakiona ole. Olen ajanut itse myös EVO8:sia ja täytyy sanoa että sen kokemuksen perusteella katsoisin itse tällä hetkellä EVO9:n suuntaan, varsinkin kun siitä on kuullut että lähtee kaupasta jopa huomattavasti alle 50ke:lla. Subarua puoltaa ainoastaan tuo ajamisen helppous ja "luxus" meininki kun taas EVO on paljon räyhäkkäämpi laite. EVO:ssa jäi häiritsemään ainoastaan tuo viiden markan tuntuinen sisusta..

T:Jore

PS. Vili, ei se auta että tavaraa on paljon tarjolla jos tilatutkin tavarat "tulee sitten kun tulee"    ::)

Marko (FrzOne)

Joo ja tuosta mainostamisesta on sanottu jo pariin otteeseen  :police:
Kohta banni paksahtaa ....
- Se mitään nakuta .... -

Vili

#6
Okei no poistin sen. Mutta en kyllä mitään Firman nimestä sanonut ja kuka sen tietää että onko mulla kotona siihen palikkaa ;D

Lainaus käyttäjältä: Jore - 18 huhtikuu, 2006, 10:26:07

PS. Vili, ei se auta että tavaraa on paljon tarjolla jos tilatutkin tavarat "tulee sitten kun tulee"    ::)


Riippuu miten ne hoitaa tulemaan tietenkin  ;)
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

subtbo

#7
Joo Kyl se petteri edition lähtee kuivalta oikeesti aika perkeleesti et ei siin oikein meijän supril kyydis pysy kiihytyksissä,ja pyörii kuivalla asvaltillakin kun karuselli,ja on oikeesti hyvä ajaa ;D :yum:

MT

Jeps, kiitoksia vastauksista. Ostin tuommosen Subarun Impreza WRX STI Prodrive turbon kuukausi sitten, mukava kampe tuo kyllä on!!  :D Tuohon minun kamppeeseen oli uutena Artec Powerilla käyty laittamassa Prodriven Performance Pack eli PPP :
http://www.prodrive.co.uk/uploads/03MY%20STi%20PPP.pdf , johon kuuluu Prodriven catback rosteriputki, Kemiran racecat, Prodriven ECU + säätö, Walbron 255L/h bensapumppu, High flow induction pipe ja panelifiltteri. Lisäksi autossa oli Prodriven alustasarja + Speedlinen tekemät Prodriven vanteet (on muuten keveät!) ym, ym.. Artec Powerilla siitä oli jarrutettu dynossa 309hv/426Nm. Kyllä tuo ripeä laite on ja helkutin mukava ajaa. Tuossa on vielä kuva tuosta aparaatista:
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

jarppa

hieno peli.. :) kelpais talviautoks ..miksei kesäautoksikin... :)   :yum:
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Juissi

Kelpais ihan miksi autoksi tahansa!  :D
Juha Närvä
050 334 4040
TA-22 -72  3T-GE

pparkko

On se STI vaan peli.
Ostin 2005 tammikuussa ajamattoman 2004 mallisen STI:n ja ajelin sillä vuoden verran.. Ei valittamista.
Kyllä sellainen vielä alle tulee, mutta seuraavan pitää olla velaton.

Vakiona ainakin tuo vanha 2004 mallinen aliohjaa radalla melko pahasti, eli se vaatisi reilusti lisää camberia + vaikka whitelinen ALK-kitin. Ripeä peli vakionakin, kellotettiin AP22:lla 5.34s sataseen.

15tkm huolto maksoi kokonaista 50e, kun käytin kalliimmassa paikassa. Edullisemmassa olis ollut 30e, mutta en jaksanut ajella Riihimäelle asti sitä varten :)
(OK, siinä käytettiin 40e alennukseen oikeuttava maahantuojan sponssaama öljynvaihtokuponki - normihinta 90e huollolle kalliimmassa paikassa)

Jarrupalat meni vaihtoon jossain 17tkm kohdilla, mutta ratapäiviä olikin kertynyt jo melko runsaasti.
Vakiojarruista (Brembot) vielä sen verran, että ovat mielettömän hyvät ja vieläpä helpot huoltaa.

Uskallan kyllä suositella.

Pasi
Autot: http://www.japaneseperformance.fi
Katit: http://www.katti.fi/tilaus.php
[Current Garage]
"25b"
STI Spec DD hawkeye '06
Evo 8 FQ-300 (13,9ke, taxfree)
Legnum VR-4 (5,9ke, taxfree)
Nissan Cima V8 4wd (13,9ke kilvissä)
Toyota Celica '00 (7,9ke)
Perhemöhkö
MR2 AW11 projekti käynnissä..
Rata-BMW E28 535

Hartikainen

kaverilla on kans vm:97 gt imppu. muuten hyvä peli ajaa lähtee ihan kivasti mutta kaks miinusta on vie petroolia paljon eikä väännä alhaalta yhtään..
Ura toyota kuskina on ohi kun kiviaidan taa kannetaan..