Tänää ajoon!!

Aloittaja Ramses, 21 huhtikuu, 2006, 16:11:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ramses

Tänää otin supran ajoon. kyl on hemmetin hieno ajella pitkän talven, ja lukuisten työtuntien jälkeen. Ja kieltämättä kyytikin on hieman mukavampaa ku -88 corollas, mikä oli talvi autona  ;D >:D

@ J A K K E @

Vielä n.1kk kärsittävää   KE 70

Juipe

Tänään hain leiman ja vein veropaperit tulliin, naama on tälläinen:  ;D
Juha M

Burnis

mä oon viikon jo keräilly katseita supralla! bensaa palaa mutta on se sen arvostakin ollu! 8)

Jarppi

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 21 huhtikuu, 2006, 19:33:05
Tänään hain leiman ja vein veropaperit tulliin, naama on tälläinen:  ;D
Itellä sama paitsi et tullissa käytin jo keskiviikkona, ja kivahan tolla on päristellä  8)
JZA80

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Burnis - 21 huhtikuu, 2006, 21:14:38bensaa palaa mutta on se sen arvostakin ollu! 8)

juu ekat  40 litraa mullakin paloi noin 100 kilometrin matkalla  8)

toisella tankillisella ajettu jo 20 litralla 130 kilometriä  :o . jä tää mun ta-22 celicalla  ;)

Marko (FrzOne)

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 22 huhtikuu, 2006, 00:35:12
Lainaus käyttäjältä: Burnis - 21 huhtikuu, 2006, 21:14:38bensaa palaa mutta on se sen arvostakin ollu! 8)

toisella tankillisella ajettu jo 20 litralla 130 kilometriä  :o . jä tää mun ta-22 celicalla  ;)

Säätöä vai koko talven paineenpurkamista  ;D
- Se mitään nakuta .... -

spl

Nii-in, mikähän siinä on että sitä bensaa kuluu ekalla ajolla ihan älyttömästi. Mullakin meni yli 40 litraa ekalla 160km:lla. Oli tosin joku 9+kk tankissa seisseet bensat. Sen jälkeen kulutus on tipahtanut takas normaaliksi, onneksi ;D auto ehtiny olla ajossa jo yli 1kk  :)

Greddy

juu mäkin otin viime sunnuntaina oman ajoon ja kyllähä sitä bensaa heti meni aikas lailla...  ;D täytyy vaan vähä taas voroo poliiseja ettei ilo lopu lyhyeen!  :police: :police: :police:

ahdin takaa tahdin...;D    TURBOT määrää ja vaparit häärää

Burnis

mulla meni 90km aikana se 40litraa ja puolet takarenkaista :o :P olis suotavaa että kulutus hiukan laskisi toki ajotyyliä täytyy rauhoittaa! muuten :police: vie kortin hyvin nopsaan!

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: FrozenOne / Marko - 22 huhtikuu, 2006, 09:18:43
Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 22 huhtikuu, 2006, 00:35:12

Säätöä vai koko talven paineenpurkamista  ;D
koko lailla paineen purkamista  8)

kela

20.4 sain leiman omaan supraan. Aivan mahtavaa taas ajella ku auto toimii.
toyota supra mk-III  -89

Jaypee

Ens viikonloppuna olis tarkoitus ottaa ekat savut n. 9 kuukauteen... katsotaan saisko vielä leimaankin samaan syssyyn. Maalausta joutuu vielä hieman odottelemaan...  :-[

Christian Alatalo

Osia odotellessa kääntäkää vaan veistä haavassa, jätkät  :P

Holset

Lainaus käyttäjältä: Christian Alatalo - 23 huhtikuu, 2006, 02:43:41

Niimpä...
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Christian Alatalo - 23 huhtikuu, 2006, 02:43:41
oli uuten eka vuosi ku mun auto liikkuu ennen  vappua ..ylennsä juhannuksesksikin ollut tiukkaa . 

superpete

meitsikin pääs tänään rullaan 8)
kivaa pitkästä aikaa... tosin nostaa pitää hiukan :'(, mut jouset on jo löytynyt :yum:
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

Höge

Prkl... Suohon tämmöset topikit sanon minä!  >:(

Vituttaa muutenkin ihan tarpeeksi, jos vaikka sitten ensi kesänä...  :'(
-95 MKIV TT JDM

coren

Ens kesä on hyvä joo..  :-\
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

smk3tbo

Viime viikonloppuna eka kertaa kunnon ajoa sitten viime kesän. Säätöjä kaipaa vielä, mutta muuten alkaa oma ahistus helpottaa sitä mukaa kun koneen ahistus lisääntyy.  8)

Kokko

Lainaus käyttäjältä: Höge - 25 heinäkuu, 2006, 08:00:34
Prkl... Suohon tämmöset topikit sanon minä!  >:(

täysin samaa mieltä >:(

Zudex

Jooh, mettään tämmöset.