supra

Aloittaja jussis3, 24 huhtikuu, 2006, 22:28:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jussis3

eli olen hurahtanut supriin ja kuume kova saada sellainen! eli täs ois linkki www.nettiauto.com id:698317 autoon minkä ajattelin ostaa kertokaa mielipiteenne kaikki tieto kiinnostaa! millasii tehoja toi antaa lastu,cooleri,putkisto virityksillä?ja sit mikä lastu tollaseen on hyvä?

Juice

Tai sit voit ostaa multa...  ;D ;D

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=689252&PN
  • =owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php

Jaypee

Lainaus käyttäjältä: jussis3 - 24 huhtikuu, 2006, 22:28:09
eli olen hurahtanut supriin ja kuume kova saada sellainen! eli täs ois linkki www.nettiauto.com id:698317 autoon minkä ajattelin ostaa kertokaa mielipiteenne kaikki tieto kiinnostaa! millasii tehoja toi antaa lastu,cooleri,putkisto virityksillä?ja sit mikä lastu tollaseen on hyvä?
Tietääkseni 7M-GTE:n ei oikeestaan oo olemassa mitään "teholastuja" vaan joudut ostaan ihan uuden moottorinohjausyksikön / seossäätimen. Mutta kyllä noilla kuuleri/putkisto/ahtopaineiden nosto virityksillä varmaan lähemmäs 300 hv pääsee. Ei muuta kun onnea kauppaan ja tervetuloa klubiin jos moisen hommaat!

mika.p

Lainaus käyttäjältä: Jaypee - 24 huhtikuu, 2006, 23:35:44
Tietääkseni 7M-GTE:n ei oikeestaan oo olemassa mitään "teholastuja" vaan joudut ostaan ihan uuden moottorinohjausyksikön / seossäätimen. Mutta kyllä noilla kuuleri/putkisto/ahtopaineiden nosto virityksillä varmaan lähemmäs 300 hv pääsee. Ei muuta kun onnea kauppaan ja tervetuloa klubiin jos moisen hommaat!

on lastuja. mulla on joku lastu (asentamatta)mut en muista minkä merkkinen.

JP

Lainaus käyttäjältä: mika.p - 25 huhtikuu, 2006, 10:36:50
Lainaus käyttäjältä: Jaypee - 24 huhtikuu, 2006, 23:35:44

on lastuja. mulla on joku lastu (asentamatta)mut en muista minkä merkkinen.
kannattaa suhtautua varauksella lastun tekemiin muutoksiin :)

Zudex

Lisää Supralioita vaasaa? O.o

Taisin nähdä eileen kuuden paikkeilla liikenteessä kyseisen supran? Koeajolla? :D
On muuten aika arvokas... tai sitten vaan mun mielipide...

Krister

Lainaus käyttäjältä: JP - 25 huhtikuu, 2006, 12:12:17
kannattaa suhtautua varauksella lastun tekemiin muutoksiin :)

Jep, yleensä noissa tulee vain halpa fuelcutin esto sekä bleedi.

jussis3

no jos vaihataa ahdinta ym. ni kai siitä jotenkin pystyy säätämään seokset kohdilleen? vag:ien  kans touhuneena on karala tullu tutuksi ja se ainaki mun audit on säätäny toimimaan koko kierros alueen tekeeköhän se näihin jotain?

@ J A K K E @

Lainaus käyttäjältä: jussis3 - 27 huhtikuu, 2006, 17:15:07
no jos vaihataa ahdinta ym. ni kai siitä jotenkin pystyy säätämään seokset kohdilleen? vag:ien  kans touhuneena on karala tullu tutuksi ja se ainaki mun audit on säätäny toimimaan koko kierros alueen tekeeköhän se näihin jotain?
:ohnoes:

Krister

Suprassa ei voi valitettavasti säätää ECUa pelkällä lastulla. Vaatii Techtom lisäkortin mitä järjestelmää ei taida kellään olla Suomessa. Suprassa on prosessori ja Eprom samalla piirillä joten pelkkä epromia ei voi uudelleen ohjelmoida. Vaaditaan lisäkortti johon laitetaan prosessori ja eprom omina piireinään.

Melkein saman asian ajaa SMT6 tai S-AFC seossäätimenä mutta sytysennakkoa eikä kierrosrajoitinta voi säätää.

sonic

Lainaus käyttäjältä: Krister - 27 huhtikuu, 2006, 21:44:45

Melkein saman asian ajaa SMT6 tai S-AFC seossäätimenä mutta sytysennakkoa eikä kierrosrajoitinta voi säätää.
jaa miksei ??
kyl smt6 pystyy  :)
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

Krister

Marko (FrzOne)

Ennakon ja rajoittimen säätö onnistuu SMT:llä ihan ok, kokemusta on
- Se mitään nakuta .... -

jussis3

pitäis viikon päästä viikonloppuna käydä katsomassa se supra siellä vaasassa minkä linkin alussa laitoin.harmittaa vaan turhaan   
ajella vaasaan jos se onkin ihan pommi. myyjä kyllä vakuutti sen olevan siinä kunnossa että ei turhaan aja ~350km sivu.
jos sen ostan ni missä/kuka näitä virittelee ku itse en osaa eikä ole aikaa muuta ku silloin tällöin käydä repimässä sitä.

@ J A K K E @

Lainaus käyttäjältä: jussis3 - 28 huhtikuu, 2006, 17:08:14
pitäis viikon päästä viikonloppuna käydä katsomassa se supra siellä vaasassa minkä linkin alussa laitoin.harmittaa vaan turhaan   
ajella vaasaan jos se onkin ihan pommi. myyjä kyllä vakuutti sen olevan siinä kunnossa että ei turhaan aja ~350km sivu.
jos sen ostan ni missä/kuka näitä virittelee ku itse en osaa eikä ole aikaa muuta ku silloin tällöin käydä repimässä sitä.

No tässä tapauksessa on kaksi vaihto ehtoa:   Älä osta sitä tai vie AM-WORKSILLE  ja varaa rahaa, tai tuo tänne, niin eiköhän jotain keksitä......

Krister

Lainaus käyttäjältä: FrozenOne / Marko - 28 huhtikuu, 2006, 13:59:54

Entäs Turbollisessa jossa on eri sytytysjärjestelmä?

sonic

Lainaus käyttäjältä: Krister - 28 huhtikuu, 2006, 20:21:07
Lainaus käyttäjältä: FrozenOne / Marko - 28 huhtikuu, 2006, 13:59:54

Entäs Turbollisessa jossa on eri sytytysjärjestelmä?
onnistuu  :P
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

Krister

Marko (FrzOne)

Tuo turbollisen hukkakipinä sytty on ihan peruskamaa joten mikäs ettei siitä
pystyis säätämään.
- Se mitään nakuta .... -

sonic

www.driftlexus.kuvat.fi

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: jussis3 - 28 huhtikuu, 2006, 17:08:14
Asun vaasassa niin voin vähä käydä renkaita potkimassa etukäteen jos haluat..
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

jussis3

joo käy ihmeessä ja kerro kannattaako lähteä katsomaan vai ei!

peLoGo

Supra oli kuulemma eilen mennyt mikkeliin..
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

anttu

Vähän OT, mut laitan tänne kun ei uutta aihetta viittinyt aloittaa.

Joo eli kaveri meni eilen ostaa supran..Mk3:sen ja tottakai mä kinuin heti tyypit ;D
Se on vuosmallii -91 ja yllätyin kyllä kun on niin hyvä ajaa..ei siinä mun mielestä mitään vikaa ollu, mutta lisää tehoo siihen toki pitää saada :)mut kai siitäkin perus vireilla saa ihan kivan vehkeen. :)

edit: Nyt pitää vaan opastaa se kaveri näille sivuille :)

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: anttu - 14 toukokuu, 2006, 13:37:54

Joo eli kaveri meni eilen ostaa supran..Mk3:sen ja tottakai mä kinuin heti tyypit ;D
Se on vuosmallii -91 ja yllätyin kyllä kun on niin hyvä ajaa..ei siinä mun mielestä mitään vikaa ollu, mutta lisää tehoo siihen toki pitää saada :)mut kai siitäkin perus vireilla saa ihan kivan vehkeen. :)

Juu ei muutaku joukkoon vain...mielestäni supra pärjää ajettavuudessa monelle nyky perhe autolle
vertailu kohtana vm2000 v40 ja supra menee vakiona kirkkaasti ajettavuudessa ton edelle mun mielestä!

Jaypee

v*ttu mun supra on ainaki ihan paska ajaa!! Joku paikka koko ajan rikki ja kaikenmoista jurinaa haisua tärinää ja kaikkee! (piti vähä avautua... modet saa poistaa asiattoman viestin....  ;D)

@ J A K K E @

Remonttia pukkaa....... VARMASTI, tervetuloa joukkoon. >:D

anttu

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 14 toukokuu, 2006, 22:01:04
Lainaus käyttäjältä: anttu - 14 toukokuu, 2006, 13:37:54

Juu ei muutaku joukkoon vain...mielestäni supra pärjää ajettavuudessa monelle nyky perhe autolle
vertailu kohtana vm2000 v40 ja supra menee vakiona kirkkaasti ajettavuudessa ton edelle mun mielestä!

Joo kyllä sillä oli hyvä ajaa kovaa...Suunnilleen yhtä hyvä vetää kun mun 200sx:llä  :)

Se mun kaveri on parhaillaan intissä..pitää ens lomilla sanoo et tulee kirjautuu tänne hetiheti ;)

Tuomas

Ja enemmän menee OT, mut missäs kaveris on intissa?

T. kers Laitinen ;D

anttu

Lainaus käyttäjältä: Tuomas - 16 toukokuu, 2006, 13:39:41
Ja enemmän menee OT, mut missäs kaveris on intissa?

T. kers Laitinen ;D

;D Se on isosaaressa..