Sukeltajia?

Aloittaja Ama, 02 toukokuu, 2006, 19:00:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ama

Tulipahan vaan mieleen, että onkohan laitesukellusta harrastavia jäseniä? Ja missä päin Suomea? :) Jos otetaan sukellusmiitti joskus jossain :D
"It´s about power. It´s about control of power."

*GReddy*HKS*AEM*ÁPEXi*DCsports*Yokohama*Denso*CobraSeats*Sparco*FondMetal*TommisBillet*DLS*Jokon*Cobra Suspension*SFS Performance*MIPA Paints*Goodridge*Koni*Megan Racing*Grayston*Vivid*Walbro*Gloria*XS*

Juice

Itte oon suorittanu ton CMAS laitesukelluskurssin tos vuonna 2000.. mut ei ollu sen jälkeen aikaa/rahaa/innostusta käydä sukeltelee. Mut on se tosi hienoa kyllä..  8)

Ama

Lainaus käyttäjältä: Juice - 02 toukokuu, 2006, 19:21:15
Mut on se tosi hienoa kyllä..  8)

Niinhän se on :) Ota vehkeet kaapista (vai onks sul omat?) ja lähetää into the blue ;D

*GReddy*HKS*AEM*ÁPEXi*DCsports*Yokohama*Denso*CobraSeats*Sparco*FondMetal*TommisBillet*DLS*Jokon*Cobra Suspension*SFS Performance*MIPA Paints*Goodridge*Koni*Megan Racing*Grayston*Vivid*Walbro*Gloria*XS*

Krister

Lainaus käyttäjältä: Juice - 02 toukokuu, 2006, 19:21:15
Itte oon suorittanu ton CMAS laitesukelluskurssin tos vuonna 2000.. mut ei ollu sen jälkeen aikaa/rahaa/innostusta käydä sukeltelee. Mut on se tosi hienoa kyllä..  8)

Kuin myös, vuonna 1995. Sen jälkeen tuli mopot ja moottoripyörät ja harrastus jäi. Käytiin emännän kanssa Thaimaassa nyt lopputalvesta ja käytiin Rayadiversin kautta päivän sukellusreissulla. Oli kyllä niin upeat vedet ja näkymät ettei ole nähnyt vastaavaa kuin televisiossa. Ei paljoa kiinnosta enään edes kokeilla sukellella Suomen jäätävissä kuravesissä

Therium

Entäs muita laskuvarjohyppääjiä?  ::)

Ama

Therium

Lainaus käyttäjältä: Ama - 03 toukokuu, 2006, 12:48:54
Täällä o/

Jeejee! Paljonkin loikkia takana? Mulla vajaat 100.

Supraclub Finlandin laskuvarjojaoksen virallinen vuosimeeting on sitten helatorstaina Jämillä (http://www.tamlk.org/hela/#Ajo-ohje).  ;D
Siä voi muuten hyppiä tandemejakin jos jotakuta kiinnostaa.  :ohnoes:
Tandemi kulkee kyllä vaan paria sataa. Ei oo vauhti eikä mikään suprakuskille.

Hartikainen

Lainaus käyttäjältä: Therium - 03 toukokuu, 2006, 13:46:19
Täällä o/

Supraclub Finlandin laskuvarjojaoksen virallinen vuosimeeting on sitten helatorstaina Jämillä (http://www.tamlk.org/hela/#Ajo-ohje).  ;D
voisin tulla poikkeen jos porukkaa lähtee, asun nimittäin ihan jämin lähistöllä...
Ura toyota kuskina on ohi kun kiviaidan taa kannetaan..

Ama

Lainaus käyttäjältä: Therium - 03 toukokuu, 2006, 13:46:19
Täällä o/

Eipä mulla ole kun muutamia, aika ei ole riittäny. Ja yks syy on et kentälle on on 100 km matkaa :( Ja sukellus vie suurimman osan ajasta :D

anssi k

jos ihmisen olis tarkotus sukeltaa niin sillä olis kidukset ja jos lentää niin siivet! minä tallustan tasasen varmasti kovalla maalla ;D

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: anssi k - 04 toukokuu, 2006, 21:45:11
jos ihmisen olis tarkotus sukeltaa niin sillä olis kidukset ja jos lentää niin siivet! minä tallustan tasasen varmasti kovalla maalla ;D

Oikeen o/
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05