Apua tietokone pulmaan!!!

Aloittaja Juice, 07 toukokuu, 2006, 11:26:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juice

Kertokaapas viisaammat, mikä olisi hyvä ohjelma virusten torjuntaan, kun imutan netistä pelejä? Siis sellainen joka tarkistaisi ettei tule viruksia imutuksen yhteydessä? Mulla on toi windowsin paska palomuuri, avast antivirus ja ad-avare se personal. ja silti pukkaa välillä noita pöpöjä pelien yhteydessä..

Juipe

Mulla norman internet control joka tulee laajakaistan yhteydessä 4e/kk.. Hyvin on toistaiseksi pelannut.
Juha M

K.Mäki

Mulla on avast!...On ilmanen ja toimii hyvin.

nr000001

1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

maakkus

AVG on hyvä. Itsellä ollut Norton aika pitkään käytössä ja pitänyt pirulaiset aika hyvin hanskassa.

Juhani

Lainaus käyttäjältä: maakkus - 07 toukokuu, 2006, 20:11:21
AVG on hyvä. Itsellä ollut Norton aika pitkään käytössä ja pitänyt pirulaiset aika hyvin hanskassa.
Norton itelläkin, kohtuullisella trial periodilla tietysti!!  ;D
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: Juhani - 07 toukokuu, 2006, 21:46:46
Lainaus käyttäjältä: maakkus - 07 toukokuu, 2006, 20:11:21
Norton itelläkin, kohtuullisella trial periodilla tietysti!!  ;D
Norton mullaki ja pysyy pöpöt pois ;D

Tem

Norttoni vaan on niin pirun raskas. :-\ Kyllähän tehokone sitä pyörittää jaksaa, niin ettei sitä heti tajuakaan, mutta kun siitä vaihto kevyempään ni tuntu että olis tullu astetta tehokkaampi kone alle. :o

Avasti muistaakseni nytten, eikä oo pöpöjä näkyny. AVG:stäkään ei oo pahaa sanottavaa, eiköhän ne molemmat aja asiansa. 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Ferda

Mulla on ainakin nod32 toiminu moitteetta, on kyl jokaisen viruksen löytäny. http://www.eset.com/

Tiinu

Täältä löytyy fsecure kun tulee ilmatteeks laajakaistan lisäpalveluna, ei oo ollu minkäänlaista ongelmaa.
If it is to be, it is up to me