roninmotors

Aloittaja rautakeuhko, 07 toukokuu, 2006, 22:34:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rautakeuhko

mikäs liikee tää oikein on tää ihmeen roninmotors ??? ??? ainakun yrittää soittaa niin ei ikinä vastaa edes puhelimeen tai sit saat myyjän kiinni ja sovitte et seuraavanapäivä tullaan osa hakemaan ja sovitaan et soittelen vielä et osa on siel. sitten ei vaan kukaan taaskaan vastaa ??? ??? vähän outoa toimintaa ei ole oikein kenellekkään apua kun ei herra vastaa puhelimeen koskaan vai mistä moinen ongelma johtuu vai onko toi väärä numero minkä se on antanut

Kokko

Lainaus käyttäjältä: tuomas.n - 07 toukokuu, 2006, 22:34:57
mikäs liikee tää oikein on tää ihmeen roninmotors ??? ??? ainakun yrittää soittaa niin ei ikinä vastaa edes puhelimeen tai sit saat myyjän kiinni ja sovitte et seuraavanapäivä tullaan osa hakemaan ja sovitaan et soittelen vielä et osa on siel. sitten ei vaan kukaan taaskaan vastaa ??? ??? vähän outoa toimintaa ei ole oikein kenellekkään apua kun ei herra vastaa puhelimeen koskaan vai mistä moinen ongelma johtuu vai onko toi väärä numero minkä se on antanut

ronin motors on asian osaava yritys!!! itse olen tehnyt kaikki ostokseni ronin motorssin kautta ja ei sinne aina yhteyttä saa, mutta kaikki osat kuitenkin toimitettu kuten luvattu ja tilattu!
sähköpostilla saa kaikista helpoiten yhteyden, koska kevät on kiireisintä aikaa toimituksien kanssa!

ei muuta kuin kärsivällisyyttä ;) ja s-postia kehiin ja palautteen kera! :)

perkelerttu

Tähän asti oon saanu hyvää palvelua tuolta! ja osat on tullu tosi nopeella toimituksella....ja oon s-postin välityksellä asioinu

Kivero

Juu melko nopeeta , viikko sitten laitoin meiliä, eikä vielä ole kuulunut ???

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Kivero - 07 toukokuu, 2006, 23:38:53
Juu melko nopeeta , viikko sitten laitoin meiliä, eikä vielä ole kuulunut ???
laita uurestaantai nakkaa tekstari ni rupee tapahtuun . kuulemma kiire on ollu päivisin , kun kaikki on kyselees

Kivero

Ok, tarvii koittaa uudemman kerran
kaks meilii jo laittanut ja muutaman kerran yrittänyt soittaa

Ronin Motors

Pahoittelen että meitä ei aina saa kiinni puhelimella. Aina ei pysty puhelimen ääressä vahtaamaan. Jos asiakkaita on myymälässä niin olisi todella sopimatonta kesken kaiken vastata puhelimeen.
Tekemistä riittää kun pitää saapuvat kuormat purkaa, pakata lähtevät paketit, kasattava lähteviä moottoreita, purettava varaosamoottoreita jne.

Takaisin on yritetty soittaa niin moneen vastaamattomaan puheluun kuin on ollut mahdollista.

Sähköposti on paras tapa ottaa yhteyttä. Vastauksen saamiseen voi tietenkin mennä jonkun aikaa kun parhaimmillaan(pahimmillaan) voi päivässä pamahtaa 50 mailia. Kevään hyviä("huonoja") puolia.

Jos nyt jostain syystä ei kuulu vastausta (välillä saattaa unohtua asioita kun pitää miljoona juttua muistaa samaan aikaan) niin ei muuta kuin uutta mailia tulemaan.

Kärsivällisyyttä. Meillä ei ole vuorokaudessa kuin 24 tuntia käytössä ja välillä ei tunnu riittävän millään kaikkeen.

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: Ronin Motors - 09 toukokuu, 2006, 13:03:26
Pahoittelen että meitä ei aina saa kiinni puhelimella. Aina ei pysty puhelimen ääressä vahtaamaan. Jos asiakkaita on myymälässä niin olisi todella sopimatonta kesken kaiken vastata puhelimeen.
Toi on tosi ärsyttyttävää joissain varaosa liikkeissä et vastataan kesken kaiken puhelimeen ku on ostamassa jotain
pojot sinne tosta et paikalla olevaa asiakasta palvellaan ensin :)

JP

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 09 toukokuu, 2006, 14:30:11
Lainaus käyttäjältä: Ronin Motors - 09 toukokuu, 2006, 13:03:26
Pahoittelen että meitä ei aina saa kiinni puhelimella. Aina ei pysty puhelimen ääressä vahtaamaan. Jos asiakkaita on myymälässä niin olisi todella sopimatonta kesken kaiken vastata puhelimeen.
Toi on tosi ärsyttyttävää joissain varaosa liikkeissä et vastataan kesken kaiken puhelimeen ku on ostamassa jotain
pojot sinne tosta et paikalla olevaa asiakasta palvellaan ensin :)
kolikolla on kaksi puolta jos ei vastata puheluun niin voi olla että asiakas käy sen muualta mutta eihän kaikkea ehdi tekemään :)

JanneH

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 09 toukokuu, 2006, 14:30:11
Toi on tosi ärsyttyttävää joissain varaosa liikkeissä et vastataan kesken kaiken puhelimeen ku on ostamassa jotain
pojot sinne tosta et paikalla olevaa asiakasta palvellaan ensin :)

Samaa mieltä, paikalle vaivautuneet tulisi olla etusijalla. Toki puhelimeen vastaaminenkin on tärkeää, jos joku sattuu kyselemään esim. millon olisi sopiva aika tulla käymään paikan päällä..
..se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa..
           ..rahalla pääsee ja hevoselta saa..

Tem

Turussa eräässä nimeltämainitsemattomassa liikkee
Lainaus käyttäjältä: JP - 09 toukokuu, 2006, 14:35:55
Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 09 toukokuu, 2006, 14:30:11
Lainaus käyttäjältä: Ronin Motors - 09 toukokuu, 2006, 13:03:26
Pahoittelen että meitä ei aina saa kiinni puhelimella. Aina ei pysty puhelimen ääressä vahtaamaan. Jos asiakkaita on myymälässä niin olisi todella sopimatonta kesken kaiken vastata puhelimeen.
Toi on tosi ärsyttyttävää joissain varaosa liikkeissä et vastataan kesken kaiken puhelimeen ku on ostamassa jotain
pojot sinne tosta et paikalla olevaa asiakasta palvellaan ensin :)
kolikolla on kaksi puolta jos ei vastata puheluun niin voi olla että asiakas käy sen muualta mutta eihän kaikkea ehdi tekemään :)

Turun Indesolissa opittua; menee paikanpäälle, missä on aina kauheat jonot (kun sinne kerkeää vasta työpäivän jälkeen) ja soittaa jonosta, niin saa asian sovittua heti. Sitten vaan lopuksi kysyy, että voiko tulla heti ja menee tiskille, että tässähän mä. Persiistähän se on, että vastaillaan puhelimeen kesken livepalvelun, mutta voi sitäkin käyttää hyväkseen. Jotkut asiakkaat kattoo kyllä tosi pahalla silmällä. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Holset

Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 toukokuu, 2006, 22:00:23
Turussa eräässä nimeltämainitsemattomassa liikkee
Lainaus käyttäjältä: JP - 09 toukokuu, 2006, 14:35:55
Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 09 toukokuu, 2006, 14:30:11
Lainaus käyttäjältä: Ronin Motors - 09 toukokuu, 2006, 13:03:26
Pahoittelen että meitä ei aina saa kiinni puhelimella. Aina ei pysty puhelimen ääressä vahtaamaan. Jos asiakkaita on myymälässä niin olisi todella sopimatonta kesken kaiken vastata puhelimeen.
Toi on tosi ärsyttyttävää joissain varaosa liikkeissä et vastataan kesken kaiken puhelimeen ku on ostamassa jotain
pojot sinne tosta et paikalla olevaa asiakasta palvellaan ensin :)
kolikolla on kaksi puolta jos ei vastata puheluun niin voi olla että asiakas käy sen muualta mutta eihän kaikkea ehdi tekemään :)

Turun Indesolissa opittua; menee paikanpäälle, missä on aina kauheat jonot (kun sinne kerkeää vasta työpäivän jälkeen) ja soittaa jonosta, niin saa asian sovittua heti. Sitten vaan lopuksi kysyy, että voiko tulla heti ja menee tiskille, että tässähän mä. Persiistähän se on, että vastaillaan puhelimeen kesken livepalvelun, mutta voi sitäkin käyttää hyväkseen. Jotkut asiakkaat kattoo kyllä tosi pahalla silmällä. ;D

Jos mä olisin jonossa niin et selviäisi hengissä.. >:D tietty kaikki mahdollisuudet pitää käyttää hyväksi..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing