ei kierrä enää... mikä avuksi?

Aloittaja GameOver, 10 kesäkuu, 2006, 10:03:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

GameOver

Eli. Celica Supra -84 2.8Ei jaksa kiertää yli 3000rpm.. Ennen sitä vetää ihan normaalisti, mutta siinä kohtaa rupeaa röpöttämään, eikä mee yli millään..

Millä tapaa noissa on toteutettu ennakonsäätö?

Tai jos jotain muita vinkkejä teillä olis tarjota, niitä otetaan mieluusti vastaan...

GameOver

Tulpat vaihtamalla raja nousi 4000-4200rpm. Eli uudestaan kysynkin: Miten toteutettu ennakonsäätö?

Ajattelin , josko täältä löytyy tietotaitoa, jos tätä foorumia kukaan lukee?

Kiitos jo etukäteen ja anteeksi v-tutuskäyrä. Hävettää myöntää, mutta Xsara sentään toimii  ;D

Getcool

Lainaus käyttäjältä: GameOver - 24 heinäkuu, 2006, 22:03:47
Tulpat vaihtamalla raja nousi 4000-4200rpm. Eli uudestaan kysynkin: Miten toteutettu ennakonsäätö?

Ajattelin , josko täältä löytyy tietotaitoa, jos tätä foorumia kukaan lukee?

Kiitos jo etukäteen ja anteeksi v-tutuskäyrä. Hävettää myöntää, mutta Xsara sentään toimii  ;D

Pikku vinkki. kannattaa liittyä autojäseneks niin saattaa ehkä saada jotain vastauksiakin.
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

TurboTarga/Mika

Onko sitä tuon ikäisessä autossa ilma-määrämittaria...muutoin viittaisi vituillaan olevaan sytytykseen....
Supra 3.0i 24v Turbo Targa -92
Vanhaksi tuleminen on väistämätöntä, aikuiseksi kasvaminen vaihtoehtoista. 90% rahoistani käytän autoon, viinaan ja naisiin, loput tuhlaan...
Tupla turbolla kesät, näin talvella 4.4 Bemun V8:lla...

Juipe

Eiköhän 5M-GE ole vielä ilmamäärämittarilla, kuten 7M-GE:kin.
Juha M

GameOver

Sytkähän se siellä on perseellään...sain strobon käsiini.

Tyhjäkäynnillä ennakko näyttäisi olevan ok. Pikkasen kun nostaa kierroksia, sytkä vetää täydet ennakot. Sitten kun rupee pätkimään siinä 4000rpm jälkeen, siirtyy sytkä liian myöhäselle...yli nolla-asennon.

Taitaapi olla aika ruveta ettimään sellasta pientä boksia, mikä makaa siinä puolan päällä

Klunssila

Se puolan päällä oleva sytytysyksikkö ainoastaan katkoo kipinää, eli jos se on rikki niin kone ei käy lainkaan...