spört lyft filtter

Aloittaja Pallotsuussa, 09 heinäkuu, 2006, 19:37:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pallotsuussa

turposupraan pitäs saaha vapaavirtaussuodatin, millasta suosittelisitte, te joilla sellanen on? :)

@ J A K K E @

k&N ;D + ADAPTERI MAFFIIN. HINTAA 60-70E

Pallotsuussa

Jees. Mistäs kannattas tuollanen hankkia?

peLoGo

BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

@ J A K K E @

Lainaus käyttäjältä: Jakke - 09 heinäkuu, 2006, 20:22:56
k&N ;D + ADAPTERI MAFFIIN. HINTAA 60-70E
kATSOJÄLLEEENMYYJÄT NETISTÄ.

Therium

BMC twin air ja itse tehty sovitin. Ei oo valittamista.

Rassa

Lainaus käyttäjältä: Therium - 15 heinäkuu, 2006, 01:37:34

Kuten myös. Valitsin sen koska luin jostain että pitäisi olla hyvin hengittävä peli kuitenkaan päästämättä kauhiasti likaa lävitse.
Supra 3.0i 24v Turbo Targa Aut -89

Tem

Lainaus käyttäjältä: Rassa - 15 heinäkuu, 2006, 09:00:37Valitsin sen koska luin jostain että pitäisi olla hyvin hengittävä peli kuitenkaan päästämättä kauhiasti likaa lävitse.

Apexi on ainakin testatusti molempia. 8)

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/index.html
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Tem - 15 heinäkuu, 2006, 14:12:41
Lainaus käyttäjältä: Rassa - 15 heinäkuu, 2006, 09:00:37Valitsin sen koska luin jostain että pitäisi olla hyvin hengittävä peli kuitenkaan päästämättä kauhiasti likaa lävitse.

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/index.html

Propagandaa.  :P SUS filsuista saa parhaat äänet.  ;D
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Rassa

Lainaus käyttäjältä: Tem - 15 heinäkuu, 2006, 14:12:41

Mutta kun yritin itsekin ostaa Apexin suodatinta aikoinani Supen ostettuani myyjä kyllä ilmoitti hinnat sunmuut mutta sanoi kuitenkin että ei suomen kosteissa oloissa suosittele sitä, koska "saattaa kerätä vettä". En sitten itse tiedä mitä sillä tarkoitti mutta oletin että on sellaista materiaalia joka kastuessaan imee vettä. Voipi olla että tarkoitti sen päästävän vettä lävitse.. En tosiaan osaa asiasta enempää sanoa enkä väitä sen huono olevan koska kuitenkin niitä paljon ilman ongelmia käytetään. Minä kuitenkin uskoin miestä kun kyseinen nimeltä mainitsematon firma kuitenkin on Apexin edustaja ja sen olisi minulle halutessani myynyt.

jonkkelson

BMC on itsellä ja hyvin pelittänyt =)
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

Tem

Enpä oo kyllä ennen kuullu, että Suomessa ois liian kosteeta Apexille. ;D

Pisnesmiehet on kuitenkin aina pisnesmiehiä. Jos jollain on kahta merkkiä kaupan, niin mahtavatko suositella sitä mikä on asiakkaalle parempi, vai sitä mistä saa paremmat katteet? ;)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Rassa

Jos pisnesmies tekee kauppaa hölmöiltä rahat pois asenteella nii ei se pisnes kauaa kukoista. Tai sitten kukoistaa, löytyyhän niitä höynäytettäviä tästä maasta. Ottaen vielä huomioon että menin kyseiseen liikkeeseen ja sanoin "ottaisin Apexin suotimen MKIII Supraan" sitten kaveri soitteli maahantuojalle jolla oli varastossa pömpeleitä eikä olisi montaa päivää kestänyt saada, niin ihme touhua jos siinä alkaa muutaman euron takia yrittämään vänkään asiakkaan tahtoa vastaan. Siinä saattaa äkkiä mennä kaupat sivu suun. Ainakin niin kävi tässä tapauksessa koska minulla oli valmiiksi katsottuna kaksi suodatin vaihtoehtoa, enkä sitten ostanut sieltä mitään vaan käännyin toisen kauppiaan puoleen. Noista kate hommista en osaa sanoa mitään, mutta se toinen suodatin mitä tyrkytti tilalle olisi ollut minulle edullisempi. Enkä tiedä Apexilaisen materiaalistakaan kuinka mahtaa vettä itseensä imeä, öljytyn luulisi ainakin hylkivän. Ehkäpä tässä tapauksessä hölmö olin minä kun uskoin moista pajunköyttä..  :-[

Toisaalta BMC on ollut hyvä ja toimiva. Käyttäähän F1:ssä ainakin Ferrari, McLaren ja Toyota niitä.  ;D

Zudex

Entä semmonen ,kannattaako kröhöäm vapari kröhäöm Supraan laittaaa uutta suodatinta?

coren

Paranee ne äänet vaparissakin. Tulee sellainen mukava sähähdys sieltä kun sopivasti polkaisee..  :P
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

multsi

Muikeet äänet SUS filsulla jopa vapariin :)
2JZ-GE  Leksa -98

Pallotsuussa

Jep jep, ite hankin lopulta sitten sen SUS-filtterin, kyllähän tuosta oikein mukava mekkala lähtee kieltämättä ;) En mene vannomaan, mutta näyttäis siltä, ettei tuolla filtterillä kyllä ihan hirveissä pölyissä ajella tai on turbo entinen :D

lauri

Lainaus käyttäjältä: Rassa - 15 heinäkuu, 2006, 09:00:37
Lainaus käyttäjältä: Therium - 15 heinäkuu, 2006, 01:37:34

Kuten myös. Valitsin sen koska luin jostain että pitäisi olla hyvin hengittävä peli kuitenkaan päästämättä kauhiasti likaa lävitse.
täällä kans bmc eikä valittamista

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Pallotsuussa - 21 heinäkuu, 2006, 20:26:52
ettei tuolla filtterillä kyllä ihan hirveissä pölyissä ajella tai on turbo entinen :D

En suosittelisi ek-pätkille tai muutenkaan hiekkateille. Normaaliin kaupunkiajoon sopii yhtä hyvin kuin muutkin kartiosuodattimet tai sienimalliset suodattimet.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R