Oisko kellään myynissä hiilari konepeltiä supraan.

Aloittaja subra300, 21 heinäkuu, 2006, 14:42:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

subra300

Saisi olla muotoja ja ilmanotto aukkoja tai mistä sellasia voisi ostaa drifting sylingiltä en ainakaan osta toimitusaika liian pitkä

Jore

Jos meitä (Drift Style) tarkoitit niin kyllähän toimitusajan saa lyhennettyä jopa pariin viikkoon, mutta ton kokoisen paketin kanssa hinta sitten nousee.. Ja tuskinpa kellään on mk3 supraan peltiä varastossa, ikävä kyllä..

-Jore

subra300

joo siis ei se hinta mitään oikeastaan meinaa rahalla aikosinkin ton mun supran tehä korisarjaa ja hiilaripelti niin mun mielestä tulee halvemmaksi tilata koko paketti kerralla eikä yksitellen vai mitä olet mieltä pystytkö laskee mitä hinnaksi tulee kai muistat kysyin sitä korisarjaa punasesta suprasta etuspoileri helmat ja takapuskuri sinisestä suprasta niin mikä oisi hinta jos toimitusaika on kaksiviikkoa

Jore

Normaalisti meidän korisarjat on sen 1000e / sarja, lentorahdilla tähän tulee lisää 600e, eli 1600e ja toimitusaika noin kaksi viikkoa. Hiilikuitupeltejä ei samalla toimittajalla ole kolmoskoppaseen, eli sitä joutuu valitettavasti katsomaan muualta.

-Jore

subra300

joo o siis sanoit sillo että toimitus aika noin 6-8viikkoon eli kaksikuukautta ei sinäänsä mitään kiirettä ku tota auto menee kahenkuukauden päästä vasta maalauksees jos täytyy se pari kuukautta vaan odottaa ja käydä ilman korisarjaa messuilla tossa jo sen verran hintaa että toi 1000e on mun mielestä ihan kohtuu hinta eli odotan kyllä mielelläni.Täytyy katoo sitä hiilaripeltii sit jostain noh mut ostan nyt noiki ensiksi katotaan sitten

Tem

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 21 heinäkuu, 2006, 15:18:21joo siis ei se hinta mitään oikeastaan meinaa rahalla aikosinkin ton mun supran tehä

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 21 heinäkuu, 2006, 15:27:43tossa jo sen verran hintaa että toi 1000e on mun mielestä ihan kohtuu hinta eli odotan kyllä mielelläni

Legendaarista. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Jore

Lainaus käyttäjältä: Tem - 21 heinäkuu, 2006, 15:31:47
Lainaus käyttäjältä: subra300 - 21 heinäkuu, 2006, 15:18:21joo siis ei se hinta mitään oikeastaan meinaa rahalla aikosinkin ton mun supran tehä

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 21 heinäkuu, 2006, 15:27:43tossa jo sen verran hintaa että toi 1000e on mun mielestä ihan kohtuu hinta eli odotan kyllä mielelläni

Legendaarista. ;D

Noh! Ei saa kiusata!  :)   Totuus vaan on että toi lennättäminen maksaa aivan liikaa.. Mutta kiire maksaa aina   :-\

-Jore

Tem

Lainaus käyttäjältä: Jore - 21 heinäkuu, 2006, 15:37:01Totuus vaan on että toi lennättäminen maksaa aivan liikaa..

Juu, hulluahan se on ton kokosta roipetta ottaa nopeasti, jos ei tili pullota. Huvitti vaan tuo kun vajaassa 10 minuutissa kaveri muuttui rahamiehestä odottajaksi. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

subra300

hmm mietitäämpä 1600e korisarjasta niin sen täytyy olla todella räyheen näkönen ja huippu että maksaisin tuon siittä mielummin odotan ja maksan sen 1000e siittä vai epäilisin ettet itekkään maksais noin paljoo korisarjasta

subra300

en mä mitään kiusaa totesin vaan ettei tarveis olla presidentin palkka autoharrastajalla jos meinasin ostaa ne kahen viikon siällä että joo elikkä jos ensikuusssa tilaisit ne olisko ne elokuussa jo täällä ;D

Juipe

................... Tossa muutama piste jos sun koneesta oli lopussa  ::)  ;D
Juha M

subra300

joo kiitos en ole itteasiassa vielä kerinny avaamaan supen konetta odottelen kannentiivistettä vielä heh kaimar se sieltä tulee ni saan tonkin liikenteeseen  ::)

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 21 heinäkuu, 2006, 18:02:23
................... Tossa muutama piste jos sun koneesta oli lopussa  ::)  ;D
Mitä jää kun otetaan v*****Lu pois ;D