Driftausta kellään kokemusta

Aloittaja subra300, 07 elokuu, 2006, 20:15:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TJV

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 09 elokuu, 2006, 18:01:18
Kyllä noita videoja löytyy 1000hv 4koppanen supra keltanen väriltään supra driftaa  ja löytyy kolas koppanenkin haen ne vaan jostain esille  niin lähetän  sulle linkit ;D
Se keltanen on varmaan JUN:in tekemä kilpuri mikä ei oo varsinaisesti driftaamiseen tehty. Vetää radalla kumit tules kuitenki.
Ootko sä varma ettet oo sekoittanu vanhempaa FC RX7 Mazdaa kolmoskoppaseen supraan? Niissä on kuitenki jonki verran yhdennäköisyyttä.

Vili

Halvempi vaihtoehto on kyllä tosiaan S13 hankkia siihen käyttöön (harjoitteluun). Kyllä tuohon MK3:een kyllä Drifting palikkaa saa jos haluaa.
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

Vili

Pistäppä yksikin kuva tai video missä japsit driftaa mk3:lla! Yksi mk4:n on ja se on RS-R:n auto jolla Orido vetää. Harmi kun Orido itse on niin paska kuski niin ei pysty sanomaan että onko vika kuskissa vai autossa kun auto on _jokaisessa_ kisassa seinässä tai katollaan;D

-Jore
Lainaa

No sä varmaan sitä sitten paremmin viet vai?
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
JDM-Factory

TJV

Lainaus käyttäjältä: Vili - 09 elokuu, 2006, 18:53:04
Kyllä tuohon MK3:een kyllä Drifting palikkaa saa jos haluaa.
Joo varmaan saa palikkaa, jos meinaat alustaa ja tehoa. Vielä kun sitä painoa sais kunnolla pois. Kerran oon ajanu mk3 supralla että ei omia kokemuksia juurikaan ole. Miks niitä ei oikeesti näy D1 luokas tai ylipäätään missää drifting kisois?
Tää keskustelu johtaa pelkästään Merkki-X vs. Toyota Supra mk3 kiistaan.

Ferda

Hohhoijaa mitä kinastelua mutta makunsa kullakin. Itse olen HENKILÖKOHTAISESTI käyny paikanpäällä Japanissa kaksissa D1 Grand Prix kisoissa ja en nähnyt yhtään Supraa driftaamassa. S13 S15 Nissanit ja AE86:et niitä kovia pelejä jos Driftaamaan lähdetään. Poikkeuksia tulee jatkuvasti mutta olen sillä kannalla että jos Suomessa pitäisi harrastaa niin yhdyn s13 Nissaniin. Siinä on järki mukana.

anttirob

subra300

Joo oikee auto en tiedä sitten mutta kyllä ne ainakin sillä driftas oli kai sitten esitys video vain

subra300

joo ohan se s13 kova peli mutta edelleen sanon että aletaan kattomaan miten se kumi palaa vauhdissa ja miten vääntöä riittää se on mk3 supra nimittäin suorakutonen vääntää loppuun asti sit taas 200sx saa antaa kenkää ´kokoajn että sen saa sliippii ja pieni kone vääntöä ei ole kokemusta on on ollut sellanen tosi pettymys siitä autosta ;D

subra300

subra300

Lainaus käyttäjältä: Jore - 09 elokuu, 2006, 17:04:38
Lainaus käyttäjältä: subra300 - 09 elokuu, 2006, 14:49:18
samaa mieltä että mk3 koppanen sopii driftailuu hyvin nillä ne japsitkin on harjoiteleet  ;D

Pistäppä yksikin kuva tai video missä japsit driftaa mk3:lla! Yksi mk4:n on ja se on RS-R:n auto jolla Orido vetää. Harmi kun Orido itse on niin paska kuski niin ei pysty sanomaan että onko vika kuskissa vai autossa kun auto on _jokaisessa_ kisassa seinässä tai katollaan;D

-Jore
No niin lähetän sulle mailiin vähä driftaavia supeja

subra300

Lainaus käyttäjältä: tjv - 09 elokuu, 2006, 18:43:35
Lainaus käyttäjältä: subra300 - 09 elokuu, 2006, 18:01:18
Kyllä noita videoja löytyy 1000hv 4koppanen supra keltanen väriltään supra driftaa  ja löytyy kolas koppanenkin haen ne vaan jostain esille  niin lähetän  sulle linkit ;D
Se keltanen on varmaan JUN:in tekemä kilpuri mikä ei oo varsinaisesti driftaamiseen tehty. Vetää radalla kumit tules kuitenki.
Ootko sä varma ettet oo sekoittanu vanhempaa FC RX7 Mazdaa kolmoskoppaseen supraan? Niissä on kuitenki jonki verran yhdennäköisyyttä.
Voi olla että olen sekottanut tossa mulla niitä pätkiä on voin niitä mailiin lähettää niin voit sanoo mielipitees kumpi se on  supra vai rx7 :D

TJV

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 09 elokuu, 2006, 20:30:05
Voi olla että olen sekottanut tossa mulla niitä pätkiä on voin niitä mailiin lähettää niin voit sanoo mielipitees kumpi se on  supra vai rx7 :D
Lainaa
Laita liitteenä tähän topicciin!

Jore

Lainaus käyttäjältä: tjv - 09 elokuu, 2006, 18:43:35

Powerover ei ole driftiä.

-Jore

Jore

Lainaus käyttäjältä: Vili - 09 elokuu, 2006, 18:54:12

Ota sormet ja herneet pois nenästä niin huomaat että juuri sitähän mä tarkotin   :-*   Fakta vaan on että Orido on ainoa joka on rikkonut autonsa 6-7 kisassa peräkkäin. Eikä sillä että ei sitä itseäkään varmaan kiinnosta, sitä kiinnostaa vaan show-meininki.

-Jore

Jore

Lainaus käyttäjältä: Ferda - 09 elokuu, 2006, 19:12:43
Itse olen HENKILÖKOHTAISESTI käyny paikanpäällä Japanissa..

Vau! Saanks mä nimmarin??   ;D

-Jore

subra300

Lainaus käyttäjältä: Jore - 09 elokuu, 2006, 21:28:55

-Jore
Vai nimmarin musta oi on ihan jees jos joku on ollut japanissa kattomassa driftausta nimittäin,olen ite aina haaveilu japanin matkassa koskaan ei ole niin paljoo ylimäärästä rahaa ???

Kusti

Niin mitä noita videoita on yleensä tullu kateltua ni pääosin siellä noilla s13 mennää, mutta kyllä AE-86 on tän lajin kunkku  ;D

Vili

A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
JDM-Factory

J-M kujala

ja jossei getsua taho laittaa niin samat tekniikat uppoaa ke70 corollaan  ;D ja pelti hiukan hlavempaa ja paremmin saatavissa  . :P-<:

subra300

-Jore
musta tuntuu vähän että et osaa edes driftaa suuret puheet mutta pienet teot  ;D voisin jopa laitta sun kanssa piene kilpailun pystyyn kun supe valmis katotaan sit kumpi vie parempi linkussa autoonsa ihan sama jos sä tuot jonkun nuhapumppu rx-7 niin kyllä mä siitä ohin menen  se vääntö ratkasee aj suoralla kutosella se ei heti lopu kesken ;D t:Viltsu

subra300

samaa mieltä että mk3 koppanen sopii driftailuu hyvin nillä ne japsitkin on harjoiteleet  ;D

-Jore
niin kai sait sen videon siinä esimakua kuinka supraa viedään linkussa ootko mahollisesti koskaan ajanut ite radassa vai onko se mennyt siihen penkkiurheiluun katsomossa ja täällä samanlaisii kalajuttuja kun baari tiskillä ;D

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 10 elokuu, 2006, 12:30:43

-Jore
musta tuntuu vähän että et osaa edes driftaa suuret puheet mutta pienet teot  ;D voisin jopa laitta sun kanssa piene kilpailun pystyyn kun supe valmis katotaan sit kumpi vie parempi linkussa autoonsa ihan sama jos sä tuot jonkun nuhapumppu rx-7 niin kyllä mä siitä ohin menen  se vääntö ratkasee aj suoralla kutosella se ei heti lopu kesken ;D t:Viltsu
Meidän isi Voittaa teidän isin ::) :P

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 10 elokuu, 2006, 12:42:04

-Jore
juu ja meiän isin autolla on parempi driftata ku teiän isin  O0

subra300

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 10 elokuu, 2006, 12:44:20

-Jore
joo just näint juttuja  kaikiilla omat mielipiteet hitto mitä kinastelua ;D  tosipaikan tullen jorella menee penkkiurheilun puolelle sitkun tarveis alkaa driftaamaan noita tokion tapahtuma kalenterin juttuja hyvä puhuu täällä  :D

Vili

Lainaus käyttäjältä: Jore - 09 elokuu, 2006, 21:27:53
Lainaus käyttäjältä: Vili - 09 elokuu, 2006, 18:54:12

Ota sormet ja herneet pois nenästä niin huomaat että juuri sitähän mä tarkotin   :-*   Fakta vaan on että Orido on ainoa joka on rikkonut autonsa 6-7 kisassa peräkkäin. Eikä sillä että ei sitä itseäkään varmaan kiinnosta, sitä kiinnostaa vaan show-meininki.

-Jore

Sulla taitaa olla koko pussi nenässä ku otat pienetkin piikittelyt noin tosissaan. Hei sähän voit tulla Su driftaa sillä BMW:llä.
Ainiin mutta se taitaa olla entisen vaimon veljen auto. Et varmaan saa siltä lupaa.
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
JDM-Factory

subra300

Lainaus käyttäjältä: subra300 - 10 elokuu, 2006, 12:32:54

-Jore
niin kai sait sen videon siinä esimakua kuinka supraa viedään linkussa ootko mahollisesti koskaan ajanut ite radassa vai onko se mennyt siihen penkkiurheiluun katsomossa ja täällä samanlaisii kalajuttuja kun baari tiskillä ;D
aika paha jore jos sulla bmw ja sitten jätkä kehuu jotain japanin urheiluautoja täällä ei voi kun nauraa sulle  ;D

nr000001

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 10 elokuu, 2006, 12:44:20

Lollotus maximus! ;D

Lainaus käyttäjältä: Jore - 09 elokuu, 2006, 21:27:53
Ota sormet ja herneet pois nenästä niin huomaat että juuri sitähän mä tarkotin

Lainaus käyttäjältä: Vili - 10 elokuu, 2006, 12:50:24
Sulla taitaa olla koko pussi nenässä ku otat pienetkin piikittelyt noin tosissaan.

Vaikka kaikilla tuntuu nyt olevan pakasteherneet ties missä ruumiinaukoissa, niin rähjääminen loppuu tai poistan treahdin. Henkilökohtaisuudet voitte hoitaa vaikka suomi24.fi:n foorumilla.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Vortex

Lainaus käyttäjältä: Samuli - 10 elokuu, 2006, 13:51:27

http://www.youtube.com/watch?v=BWd9UDcR2PI  ;D
Nii pelkkää kumin polttoa? Toi ei ollu driftaamista nähnykkää.

subra300

Lainaus käyttäjältä: Vortex - 10 elokuu, 2006, 14:04:03
Lainaus käyttäjältä: Samuli - 10 elokuu, 2006, 13:51:27

http://www.youtube.com/watch?v=BWd9UDcR2PI  ;D
Nii pelkkää kumin polttoa? Toi ei ollu driftaamista nähnykkää.
Samaa mieltä  mutta onko japanilasiet yleensäkään koskaan pitäny supraa driftaus autona kilpaautona enimmäkseen nähny paitis jun auto se pätkä se driftas siinä  :D