SW20 turbo misterin fuel cutti

Aloittaja vipu83, 16 syyskuu, 2006, 15:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vipu83

Elis taas näitä kivojen vakio motti ohjauksien vakio vikoja...sw20 turbo tosiaan kyseessä. 0.7 paineilla lyö fuel cuttia kehiin..tuopilta hain "aidon" Greddy fuel cut defender for sw20..eli malli kohtainen fcd...eikä auta  sama juttu 0.7bar ja peli poikki...auto on lähes vakio ..Walbron pumppu/facetin paineensäädin..2.5" putki..oma "bybass" venttiili heitetty roskiin vuotavana...ja tosiaan ahto vuotoja ei ole!! 99% varmuudella...Tuleeko kellään mitään mieleen? kiitoksia jo ??? ???

nr000001

Lainaus käyttäjältä: vipu83 - 16 syyskuu, 2006, 15:18:32
Tuleeko kellään mitään mieleen? kiitoksia jo ??? ???

Tulee mieleen. Oletko tarkistanut asennuksen? Oletko mitannut FCD:n antaman volttimäärän? Jälleenmyyjä varmasti auttaa mielellään...
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Olli

Nollasitko ecun fuelcutin jälkeen?

TuJu

Mulla tulisi yksi vian haarukointi mieleen eli jos sulla on mahdollista käyttää huippuarvon pidolla (muistilla) olevaa yleismittaria, niin kokaise seuraavalla tavalla tarkastaa mitata jännite turbon paineanturilta:

1. tarkista, että Greddy BCC on kytketty oikein MR:n ECUun: VALKOINEN paineanturilta tulevaan johtoon, VIHREÄ ECUlle menevä  painetieto, MUSTA ECUn 0V ja PUNAINEN ECUn +12V

2. aseta mittari sopivalle DC jännitealueelle (esim.10 Vdc)

3. kytke mittarin miinusmittapiuha Greddy BCC:n mustaan johtoon (=BCC:n 0V) ja plus-mittauspiuha vastaavasti Greddyn punaiseen johtoon, kytke virta-avain ON asentoon (ei tarvitse välttämättä käyntiin), tarkista, että BCC:lle tulee n. 12V.n käyttöjännite

4. Siirrä mittarin plus-mittajohto BCC:n VIHREÄÄN johtoon ja laita moottori käyntiin

5. Aja koeajolenkki ja tarkista että mittarin jännitearvo nousee samaan tahtiin ahtopaineen kanssa (kaveri apuna on ihan jees)

6. Aja jotta fuel cutti tulee ja kato jännitemittauksen huippuarvo (olisikohan reilu 4 Volttia MR2:ssa)

7. sammuta moottori ja irroita BCC:n VALKOINEN ja VIHREÄ johto MR:n ECUn kytkennöistä

8. Aseta BCC:n VALKOINEN johto PUNAiSEN johdon kanssa yhteen ja kytke VIHREÄÄN jännitemittarin plus-mittajohto

9. Laita virta-avain ON asentoon ja kato mitä jännitemittari näyttää: jos arvo on suurempi kuin mitä fuel cut-tilanteessa mitattu arvo, niin vika on GREDDY BCC:n skaalauksessa

10. avaa BCC:n kotelo ja käännä trimmeripotikasta sen verran, että jännitenäyttämä on n. 0.1 Volttia alle fuel cut-tason
  nyt pitäisi olla BCC säädetty oikein  :)

11. laita piuhat takaisin pakoileen ja kokeile että toimii
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

vipu83

Nyt pelittää...paineet kirjataan lukemin 1,3bar vakiopahvilla ei uskalla enempiä laittaa...ja eipä tolla turbolla hyötyäkään olis...Kiitoksia kaikille vinkeistä :D :D ps. vika tosiaan oli ton cutterin skaalauksessa...Fluke auttoi kummasti