ketuttaa joittenki jäykkyys.

Aloittaja japex, 11 lokakuu, 2006, 16:59:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

japex

Oottekos kukaan huomioinut, tietyn-tyyppisten autoharrastajien turhamaisuuden?
eli monet harrastajat haukkuu ja vittuilee paljon tuning harrastajille, tähän lastiin kuuluu usein jenkki miehiä.
jotenki vaan pännii miks pitää morkata toisen mieltymystä hienoihin autoihin, usein vielä tämmöset ihmiset ajaa öljyä vuotavalla v8:lla (pakkoolla) =) no ite kuitenki arvostan kaikenlaista harrastamista, mikäs sen hienompaa kuin joku 50 luvun jenkki täydessä loistossa.
itsekkin olen kuullut aika monesti "kittikasa ei liiku mihinkään tolla starttimoottorilla" kaipa siitä saa joku hyvän mielen  :bootyshak

nr000001

Onko sulle v****iltu*, kun yllättäen avaudut? ;D

Mulle ei ole kukaan koskaan tullut vittuilemaan autoista (paitsi pysäköinneistä useat kodinturvajoukot ja salapoliisit avautuvat usein), toisaalta en harrastakaan mainittuja "kittikasoja", kukin harrastakoon tavallaan. Nämä mainitsemasi jenkki(ja muut rajoittuneet)ukot ovat jääneet kultaiselle 80-luvulle tai muulle vuosikymmenelle ja ovat onneksi vähemmistöä varustettuna suurella suulla.

Eniten rajoittuneisuutta olen havainnut kuitenkin automerkkikohtaisissa harrastajissa merkistä riippumatta. Kun päässä naksahtaa ja harrastus nyrjähtää maanisuuden puolelle, on se kamalaa katsottavaa/luettavaa. Pätee kaikkeen harrastamiseen.

Tulipas tyhjää täynnä oleva vastaus kirjoitettua. 8)

****=ittu
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

JP

omalle kohdalle ei tämmöistä ole kovinkaan paljon sattunut mutta onhan näitä ::) itselläni ei ole jenkkejäkään vastaan mitään ja jos joku jenkkimies puhuu starttimoottorista niin ohjaa tänne itä-suomeen niin voihan tuolla starttimoottorilla antaa mallia kiihtyvyydestä  ;)  :P

Hartikainen

Täs joku kaks viikkoo sitten olin töihin menossa ja poikkesin läheisellä kaupalla, niin siin oli pihalla muutama pulsu odottelemas kaupan aukeemista että saavat kepua, menin kans siihen ovelle seisoo, niin eiköhän siittä yks laukassu: ei toi sun kittipallos kuitenkaa mihinkään kulje.... siin vaihees alko vituttaan pulsut alkaa aukoon päätään...  >:( >:(
Ura toyota kuskina on ohi kun kiviaidan taa kannetaan..

japex

Lainaus käyttäjältä: JP - 11 lokakuu, 2006, 17:26:05
omalle kohdalle ei tämmöistä ole kovinkaan paljon sattunut mutta onhan näitä ::) itselläni ei ole jenkkejäkään vastaan mitään ja jos joku jenkkimies puhuu starttimoottorista niin ohjaa tänne itä-suomeen niin voihan tuolla starttimoottorilla antaa mallia kiihtyvyydestä  ;)  :P

HAHAHA joo lupaan ohjata  O0

Jaypee

Joo kyllä se ahdasmielisyys vituttaa... varsinki ku kaikki ajelee jollain Bemarinromuilla tai jenkkipaskoilla ... tai oikestaan millä tahansa muulla ku supralla.

Jore

Paskojahan nää japsit on, mut köyhänkin on jollain ajettava. Heti kun köyhyys loppuu niin vaihdan siihen yhteen saksalaiseen merkkiin..

-Jore

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: Jore - 11 lokakuu, 2006, 20:33:38
Paskojahan nää japsit on, mut köyhänkin on jollain ajettava. Heti kun köyhyys loppuu niin vaihdan siihen yhteen saksalaiseen merkkiin..

-Jore

Mis oot muuten jore duunis nykyää?
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

JP

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 11 lokakuu, 2006, 20:34:16
Lainaus käyttäjältä: Jore - 11 lokakuu, 2006, 20:33:38

-Jore

varmaan veholla  ;)

TuJu

Lainaus käyttäjältä: japex - 11 lokakuu, 2006, 16:59:25
Oottekos kukaan huomioinut, tietyn-tyyppisten autoharrastajien turhamaisuuden?
eli monet harrastajat haukkuu ja vittuilee paljon tuning harrastajille, tähän lastiin kuuluu usein jenkki miehiä.
jotenki vaan pännii miks pitää morkata toisen mieltymystä hienoihin autoihin, usein vielä tämmöset ihmiset ajaa öljyä vuotavalla v8:lla (pakkoolla) =) no ite kuitenki arvostan kaikenlaista harrastamista, mikäs sen hienompaa kuin joku 50 luvun jenkki täydessä loistossa.
itsekkin olen kuullut aika monesti "kittikasa ei liiku mihinkään tolla starttimoottorilla" kaipa siitä saa joku hyvän mielen  :bootyshak

Älä anna ketutuksen vallata mieltäsi äläkä provosoidu moisista puheista jos joku "harrastaja" yrittää tulla selittämään jotain abs. totuuksia että mikä olisi hyvä (tai arveluttava termi "paras")  harraste- tai käyttöauto. Huvittavimmaksi tekee ko. asian , kun kaveri selittää asiaa ihan tosissaan :o Ehkäpä tällaiset arvostelijat eivät ole tyyttyväisiä omaan valintaan harrastuksessaan.
Kerran kun pesin Supran laseja huoltsikalla, niin 40-50 v. tuiskeessa oleva kaveri (ja rinkka selässä  ;D) tuli huutamaan minulle että "laita se mopo pois päältä", tuumin rauhalliseen sävyyn kaverille että "Joo, minä lähden tästä kun pesen vielä tuulilasin"  Jostain syystä huuto loppui siiihen ja kaveri käveli pois.
Toisaalta kerran huoltoasemalla (sisällä) tuntematon tyyppi tuli vastaan ja pyöritteli päätään "Sinulla on tosi hieno auto". Eipä siinä voinut muuta sanoa kuin "Kiitos, kiitos". :D  Onneksi positiivisia mielenilmaisuja on tullut enemmän kuin näitä kettuilu lausuntoja.  ;D
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

Jore

En ole veholla, eli vaihdoin alaa kokonaan. Nykyään tulee kaupattua pienempiä ja teknisempiä laitteita, hinta tosin parhaimmillaan enemmän kuin keskivertoautoilla :)

-Jore

MasterBlaster

Kyllähän tuota vittuilua saa aina kuulla jos omistaa valtavirrasta eroavan menopelin.Ei o ensimmäinen kerta kun mullekaan aletaan vinoilee kun perseen alla ei olekaan se perusjapski tai joku muu perus euroauto. Ensin alkaa se että:"kyllä tuohon sitten varaosat maksaa..niiii.milläs rahalla meinasit korjata jos hajoo", Seuraavaks alkaa ne kyselyt kuin kiihtyy,kulkee,polttaako kumia,polta kumia,eikö se jaksakaan revittää\polttaa kumia. Sit alkaa se uhkailu kun viritellään omaa pappa mallin riisikuppia ja kuinka niistä vapari 1.8-2L padoista revitään reilusti päälle 200hv vähä kantta viilaimella,että kyllä sitten niille kuulemma jäädään. hohhoijaa  :bootyshak  Kateellisten panettelua..   :P
All go,no show

Ferda

Minulla ei ole kyl tullut vastaan kovinkaan paljon negatiivista kritiikkiä, mutta se ärsyttää kun se on aina se mun kaveri joka on kyydissä joka ottaa ne kehut kun nousee autosta pois!  ;D Tosin muutama päivä sitten joku vanhempi nainen totesi että kyllä tollaisella kotterolla voisi ajella ja kehuskeli oikein puolesta ohjausta ja valitteli oikeaa kättään.  ;D

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Jore - 11 lokakuu, 2006, 22:48:44
Nykyään tulee kaupattua pienempiä ja teknisempiä laitteita, hinta tosin parhaimmillaan enemmän kuin keskivertoautoilla :)

Kopiokoneita?  ;D
1 3 5
2 4 6 R

Jore

Lainaus käyttäjältä: nr000001 aka NumberOne - 12 lokakuu, 2006, 09:25:09
Kopiokoneita?  ;D

Niitäkin, tosin painopiste ehkä vielä pienemmissä ja vielä kalliimmissa laatikoissa  :)

-Jore

Vili

Joo kyllä näitä on nähty.

Yleensä ensimmäiseksi olen itse kysymällä kokeillut että miten tyyppi reagoi. Tietääkö autoista edes hevon hemmettiä ja että miten ne toimii. Siinä vaiheessa voi jo laittaa luun kurkkuu nopeasti.

Kun taas jos se tietää niin yleensä keskustelun saa laitettua päälaelleen ja siitä tuleekin mielenkiintoinen keskustelu.
Hyvä esimerkki oli kun olin normaalissa paikassani taas oluella ja siinä sitten sellainen torttutukka tuli orvostelemaan autoani.

Totesin vain että niinhän se vielä onkin ja meinaan siihen Stroce Kit:in laittaa ja plaa plaa plaa. Siinä vaiheessa äijä totesi
että taidan autoista jotakin tietää.

Vastasin että jonkun verran.

Äijän seuraava kysymys olikin että mitäköhän hänen vaimon autossa voisi olla vikana?

Lopetin hänen lauseensa kesken ja kysyin että mikä auto on kyseessä?

Äijä vastasi: Toyota

Repesin nauruun ja sanoin että ensin tuut haukkumaan mun autoo ja ollaan niin Jenkki autojen perään.
Ja nyt kysellään Japaninlasikuitueimeemihinkään auton omistajalta neuvoja.

Tuli vaan mieleen että mikä ihme rivaa ku isot miehetkin käyttäytyy ku jotku pikku pennut hiakkalaatikossa.
Mulla on isompi muovitraktori ku sulla juttuu?

A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

nr000001

1 3 5
2 4 6 R

Vili

Lainaus käyttäjältä: nr000001 aka NumberOne - 12 lokakuu, 2006, 15:16:32
Lainaus käyttäjältä: Vili - 12 lokakuu, 2006, 14:10:56

Mullapas.

Sori unohdin lisätä ja ilmoittaa että sulla oli isoin ;D
kaikkihan sen arvasi ;)
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

Jore

Lainaus käyttäjältä: Vili - 12 lokakuu, 2006, 17:09:16

Mullapas.

kaikkihan sen arvasi ;)

Vois kyl kuvitella et ykkösen vehje alkaa olla jo aika kulahtanut iän myötä.. Kun taas meidän pienemmät vehkeet on kauniita ja kiiltäviä. Ne muovitraktorit siis   :P

-Jore

TuJu

Lainaus käyttäjältä: Jore - 12 lokakuu, 2006, 17:34:34
Lainaus käyttäjältä: Vili - 12 lokakuu, 2006, 17:09:16

Mullapas.

kaikkihan sen arvasi ;)

Vois kyl kuvitella et ykkösen vehje alkaa olla jo aika kulahtanut iän myötä.. Kun taas meidän pienemmät vehkeet on kauniita ja kiiltäviä. Ne muovitraktorit siis   :P

-Jore

Mut mullapa oli 60-luvulla niin hieno traktori ja kuorma-auto hiekkalaatikolla että tuskin voitte kuvitellakkaan  ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;)
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Jore - 12 lokakuu, 2006, 17:34:34
muovitraktorit siis

Tottapuhuen komein traktori oli kyllä peltiä, aito, eli kenuiini, Tonka-merkkinen kauhakuormaaja. Vuosimalli oli jossain -75 tietämillä.

Vieläkö Japexia ketuttaa joitenki käykkyys?  ;D
1 3 5
2 4 6 R

Tem

...meiäään isi tekee teiääänkin raktorit. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Höge

Mullapas onkin 135 Massey Ferguson!!!   :P
Jostain 70-luvulta, kai...  ;D
-95 MKIV TT JDM

Zudex

mä en oo ajellu ku -05 Catin pyöräkuormaajalla :(
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

Juipe

Taidan olla jäykkä kun en jaksa käsittää tätä jatkuvaa paskanjauhamista joka aiheeseen on pesiytynyt...
Juha M

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 13 lokakuu, 2006, 11:20:43
Taidan olla jäykkä kun en jaksa käsittää tätä jatkuvaa paskanjauhamista joka aiheeseen on pesiytynyt...

Olet jäykkä. Jos tätä foorumia moderoitaisiin kautta linjan tiukasti, kovin vähän jäisi jäljelle. Mutta. Mikäli yleinen toive on tiukka moderointi, on se toki hoidettavissa, tulee sisältämään myös vaatimuksen kielitaidosta äidinkielen osalta. :)

Yleinen alueen kuvaus: Vapaata keskustelua.
1 3 5
2 4 6 R

Jore

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 13 lokakuu, 2006, 11:20:43

Miten sä ryppyotsassa käsittelisit jenkkimiesten asennetta riisipoikia kohtaan? Eikö siinä ole jo itse aiheenydin paskanjauhamista?

-Jore

Kusti

En ole veholla, eli vaihdoin alaa kokonaan. Nykyään tulee kaupattua pienempiä ja teknisempiä laitteita, hinta tosin parhaimmillaan enemmän kuin keskivertoautoilla :)

-Jore

Imureita?  ;D

onnip50v

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 13 lokakuu, 2006, 19:00:10

-Jore

Imureita?  ;D

Ja ihmeliinoja.... ;D ;D ;D ;D

Tai prosessinohjaus softaa ja kovalevyveivareita....

No mutta takaisin aiheeseen.

Johtuu varmaan iästäni ja siitä, että olen aika jäykän näköinen heeba niin ei minulla ole ollut vaikeuksia keskusteluissa jenkki tai muiden viilareiden parissa.

On myöskin hyvä tarkistaa omat asenteet.... ei herneitä hyvät naiset ja herrat.!!!