http://www.tuningstore.com/ = ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ MITÄÄN ELLET HALUA ODOTTAA

Aloittaja @ J A K K E @, 04 marraskuu, 2006, 09:08:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

@ J A K K E @

Siis aivan perseestä oon nyt oottanut yhtä siipee 9vk ja ainakun soitan sínne " juu soitan kohta takaisin kun pääsen koneelle tark,istaa tilanteen" ja lupasivat varmasti 2 vk sitten että siipi on varmasta maanantaihin mennessä täällä no mutta kas kummaa ei olekaan, siis vät ä fäk? :bootyshak
Onkos muilla lyseisestä firmasa kokemuksia?
Ainiin ja olen nyt soitta´nut samasta numerosta sinne about 25kertaa niin eivät enää vastaa siihen numeroon nyt aina vaan uus numero tai numeron näyttö poiss päältä.

duke

tiedän tunteen!se taitaa olla aika yleistä näissä tämän alan firmoissa.olen monesti miettinyt että mistä se johtuu,jotkut yrittäjät taitavat tehdä töitä iltahommina,toisilla ei ole kai rahaa lunastaa tullista niitä lähetyksiä,toisia vaan ei kiinnosta jne..en tiedä mitään niin ärsyttävää kun luvataan ja sitten menee kuukausia ja ei vastata puhelimeen tai s-postiin.parasta palvelua olen saanut roninmotorsilta tavarat on aina tullu luvatussa ajassa!

Tem

...joillain tuntuu tosiaan karkaavan homma käsistä aika pahasti ja yhtäkkiä ei olekaan varaa tilata asiakkaan jo maksamia tuotteita, ennenkuin seuraavat laittavat etukäteen maksettuja tilauksia sisään jne.

Nimiä mainitsematta ja tästä paikasta mitään tietämättä. Toivottavasti saat kamasi, jos olet ne jo maksanut.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

@ J A K K E @

Lainaus käyttäjältä: Tem - 04 marraskuu, 2006, 13:48:53
...joillain tuntuu tosiaan karkaavan homma käsistä aika pahasti ja yhtäkkiä ei olekaan varaa tilata asiakkaan jo maksamia tuotteita, ennenkuin seuraavat laittavat etukäteen maksettuja tilauksia sisään jne.

Nimiä mainitsematta ja tästä paikasta mitään tietämättä. Toivottavasti saat kamasi, jos olet ne jo maksanut.
Juu katotaan taas uudestaan ensi viikolla, mitä tulee tapahtumaan :ohnoes:

@ J A K K E @

Soiteltuani koko alkuviikon taukoamatta niin joku sieltä tortaina soitti ja sanoi tylysti,no mikäs se sun osoiite olikaan? :bootyshak :bootyshak :bootyshak :bootyshak :bootyshak
Eivätkä edes antaneet alennusta toimituksen viivästymiusestä haistakoot pitkän    :bootyshak :bootyshak :bootyshak

eXtreme

*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******

@ J A K K E @

S poileri on viel matkahuollossa kun ei oo ollu mielen kiintoo hakee sitä....