korisarjan asennus????

Aloittaja jarski, 21 joulukuu, 2006, 20:26:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Getcool

duke elä itke ihan turhaan, kyllä ostajan pitää tiedostaa ostaessaan että on ostamassa lasikuituista KOPIOTA, jotka yleensä on laadultaan mitä on... Ja uskon Joren sinulle maininneen asiasta ennen kauppoja. Ihan sama kun meet ostamaan tuolta virosta piraatti dvd levyjä niin eihän niistäkään koskaan tiedä että toimiiko vai ei. Tosin jos laatu on ihan paskaa, niin siinä tapauksessa minun mielestä Jore voisi asiasta mainita toimittajalleen, ja ehkäpä jopa saada jonkinlaista hyvitystä ja sitä kautta myös hyvitystä sinulle... Eli jos haluaa varmistua laadusta niin ostaa suoraan aidon korisarjan ja keroo hinnan kymmenellä niin saa varmasti istuvan. Mutta jos ei ole peukalo keskellä kämmentä ja haluaa selvitä halvemmalla niin ostaa tuollaisen kopion silläkin uhalla että sitä joutuu "vähän leipomaan" eipähän tarvitse ruveta sentään muotoja ruveta uretaanista vääntämään... Ja ei herneitä!! :police:

Edit: Niin ja jos näistä tälläisistä kaupoista on jotain narisemista, niin ne yleensä hoidetaan myyjän ja ostajan välillä eikä tulla niitä yleisille foorumeille puimaan!! Eikä turhaan heti tahrata myyjän mainetta asialla jossa on kuitenkin kaksi puolta! Enkä ole mikään Jore:n kaveri joka on tullut tänne puolustamaan jorea...
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

duke

ilmasin jarskille/muille korisarjaa miettiville että millaisia sarjoja nämä ed:t ovat.olen moneen autoon ostanu korisarjoja packfeifertä,mc rallyja jne..ja tähän dimensionin sarjaa asti mulla on kai ollu hyvä tuuri koska olen selvinny noin kilolla kuitua..
tänne clubille vois aloittaa aiheen (positiiviset/negatiiviset kommentit myyjistä/tuotteista) vai johtaako se myyjät huonoon valoon ::)

Jore

Lainaus käyttäjältä: Getcool - 29 joulukuu, 2006, 20:23:11
Tosin jos laatu on ihan paskaa, niin siinä tapauksessa minun mielestä Jore voisi asiasta mainita toimittajalleen, ja ehkäpä jopa saada jonkinlaista hyvitystä ja sitä kautta myös hyvitystä sinulle...

Laatu tosiaan heittelee ja huonoista olen ilmoittanut toimittajalle. Ongelma on että heidän toimintatapa on että hyvityksen saa vasta kun lähettää kuvat tuhotusta tuotteesta. Tämä taas on "hieman" ongelmallista sen jälkeen kun olet maksanut 200-300e rahtia yhdestä korisarjasta ja sehän jäisi täysin omaan takkiin jos tuhoat sen huonon tuotteen..

Kuten sanoin, vaikea asia kaikin puolin. Toivottavasti joku keksii jonkun toimivan tavan myydä halpoja kopiosarjoja. Itse yritin, mutta näköjään sitten epäonnistuin (joskin suurin osa näiden ostajista ovat tyytyväisiä sarjoihinsa).

-Jore

MT

Mulla ainakin meni ALKUPERÄINEN BOMEX ( Huom!! Tämä siis on niitä "vanhanajan" alkuperäisiä Japanilaisia Bomex:eja, EI Taiwanilaisten 12- vuotiaiden tyttöjen tekemä paskalaatuinen kopio) kerralla paikalleen istuvuuden puolesta. Tässä puskurissa vain oli jätetty valojen kulmakohtiin ns. pöljän pojan vara, joten pientä viilausta niihin kohtiin, niin istuvuus oli 100% (lasikuituosaksi). Lisäksi puskuri on aivan mitättömän ohut, mutta silti melko kestävä ja mikä parasta niin se on aivan s**t*n*n kevyt!

Ainoa miinus puskurissa oli se, että siinä oli silloin tehtaan jäljiltä pientä pintavärettä. No tämän pintaväreen vuoksi puskuri on maalattu nyt neljä kertaa, ja tulevan kevään/ kesän aikana se tulee saamaan vielä yhden ja sinetöivän uuden värin ja rutosti lakkaa niskaansa.  ;)

Toisena miinuksena voisin mainita sen, että materiaali voisi tietenkin mielellään olla muovia. Lasikuituhan kun soveltuu parhaiten veneiden rakenteluun.  :D
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

jarski

Jeps, niin se keskustelu kulkee. Miten on oisko teillä kellään jäämäs celicaan vm 91 korisarjaa ylimääräiseksi, semmosta valmiiksi kiroiltua ja toimivaksi leivottua. Mä kun en oo oikeen innokas laittaan rahojani noihin ehkä sopii, ehkä tämä ei oo täys paska korisarjoihin. Mutta jos ei löydy, niin sitten tyydyn ihan original celica ohjukseen ja ainoastaan madallan, ajelen sitten enemmän :). Hyvää kevään odotusta ja päivän pidentymistä kaikille.

V-Racing

niin ja sit vielä tohon että jos ostaa halvan korisarjan niin todellakin pitää varautua et ne on kierot ja lyhyet...ja tällänen harrastus vaatii kunnon hermot ja ison lompakon!!!...ite oon tehny lähinnä kavereiden autoon korisarjoja niin että auto on ollut paikan päällä joten varmasti sopii ja istuu...en usko että Jore on tahalteen tehny muille kiusaa :)
Uudenmaan Konehuolto Ky

jarski

Siinä olis jollekin kätiselle kaverille ilta homman paikka, korisarjojen teko, te jokka sen osaatta, niin varmasti löytyis muutamalle sarjalle suomestakin ostaja..ei tarrtis kiroilla kun tuhannen euron kamat on pers..stä. siinä olis suomalaista laatua ja sopis paikalleen. tekijä sais mukavat rahat ja ostaja hyvän mielen ja komian auton.. siitä miettimään.

Hapa

Lainaus käyttäjältä: jarski - 15 tammikuu, 2007, 20:54:17
Siinä olis jollekin kätiselle kaverille ilta homman paikka, korisarjojen teko, te jokka sen osaatta, niin varmasti löytyis muutamalle sarjalle suomestakin ostaja..ei tarrtis kiroilla kun tuhannen euron kamat on pers..stä. siinä olis suomalaista laatua ja sopis paikalleen. tekijä sais mukavat rahat ja ostaja hyvän mielen ja komian auton.. siitä miettimään.

Johan tätä on monta vuotta harrastettu (ei siis allekirjoittanut, vaan muut tahot). ;)

Krister

Mukavista rahoista en tiedä, mutta onhan noita suomessa tehtyjä sarjoja tullut myytyä muutama kappale. Eli mun kautta saa ainakin Mk3 Supraan jotain osia.

Jore

Lainaus käyttäjältä: Krister - 16 tammikuu, 2007, 15:00:50
Mukavista rahoista en tiedä, mutta onhan noita suomessa tehtyjä sarjoja tullut myytyä muutama kappale. Eli mun kautta saa ainakin Mk3 Supraan jotain osia.

Mitä mä olen kuullut niin ei nuokaan ihan bolt-oneja ole ollut..    :-\

-Jore

EDIT: Ja nyt ei tarvitse mitään kolmatta maailmansotaa ja hirveätä fleimausta yrityskonkursseista.. Tämän vaan kuulin eräältä joka noita osia oli ostanut.

japex

tekee kaikki ite, niin tulee just semmosia kun sattuu tulemaan  O0
eikä voi vittuilla kellekkään ja sopii just niin hyvin ku sattuu sopimaan  :bootyshak

J-M kujala

käyttää peltisiä puskureita niin ne passaa jonsei auto tai puskuri ole rutussa :D  :bootyshak

ade83

lasikuituosien tekemisessä myynti tarkoituksee on  vähä ongelmallista, kun jos se sopii sun autoosi niin se ei välttämättä sovi toiseee... ja sit on vielä se että kun muotista tekee ja se kuivaa ja alkaa elämään.. kun otat muotista pois ja säilyttelet hetken ni se voi vetää ittensä kieroon  ku pintajännitykset vetelee sitä miten sattuu... samasta syystä noi "piraatti" sarjatkin ovat solmussa... vaikka voihan niissä muoteissakin olla vikaa...   ;)

V-Racing

Uudenmaan Konehuolto Ky

sivu

oks kellään kokemusta tommosesta Saronan korisarjasta? oks sekin tommonen palapeli?