supra kuskeja uusimaan alueella?

Aloittaja V-Racing, 30 joulukuu, 2006, 16:13:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

V-Racing

onkos ketään supran omistajia täs helsinki, järvenpää, hyvinkää lähistöillä? ite asustelen mäntsälässä
Uudenmaan Konehuolto Ky

lauri

Orsala city (orimattila) jos tää nyt enää uutta maata on.

jarppa

espoossa jos celicasupra kuskit lasketaan mukaan.. ;)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Telex

Järvelässä, n. 15 min kestää ajella Mäntsälään(kesällä  ;D )

Natikka

Kerava/Tuusula... eli ei nyt niin kaamean kaukana....Vaikuttaa siltä,että tämä suomen suprakanta on paisunut pullataikinan tavoin viimeisen 3 vuoden aikana....Eipä siinä mitään , ymmärtäähän tuon...kiva auto, ja hintakin on kohdillaan... 

karvanopat

Vantaa  Airport City  ;) eli siinä Jumbon vieressä!  MR2,Supra ja RAV4 kuski
Nopeita naisia ja kauniita autoja

V-Racing

hieno vois niitä miittejä olla täälläkin päin kerta clubilaisia löytyy
Uudenmaan Konehuolto Ky

Ferda

Se on vain järjestely kysymys, monet onnistuneet miitit on kyl ollut vuosien varrella.

V-Racing

ku ei näin talvella viittis lähtee supella mihkää pitkälle ku ei oo kakkos autoo viellä ni ois ihan jees jossai täs nurkilla joku miitti ;D
Uudenmaan Konehuolto Ky

spl

Helsingissä, mutta espoo/kerava/mäntsälä akselilla tulee paljon pyörittyä kans. Tällä hetkellä auto talviseisonnassa mäntsälässä ja vähän väliä pitää ravata siellä jotain säätämässä :)

Miitteihin voin kyllä tulla celicallakin, ei muuta ku miittiä pystyyn asap!

V-Racing

Lainaus käyttäjältä: spl - 31 joulukuu, 2006, 13:23:53
Helsingissä, mutta espoo/kerava/mäntsälä akselilla tulee paljon pyörittyä kans. Tällä hetkellä auto talviseisonnassa mäntsälässä ja vähän väliä pitää ravata siellä jotain säätämässä :)

Miitteihin voin kyllä tulla celicallakin, ei muuta ku miittiä pystyyn asap!
ai se on toi sun auto minkä oon tääl sitte välil nähny ite asun siinä valisin tehtaan(idman) lähellä mäenpäällä
Uudenmaan Konehuolto Ky

spl

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 31 joulukuu, 2006, 13:31:19
ai se on toi sun auto minkä oon tääl sitte välil nähny ite asun siinä valisin tehtaan(idman) lähellä mäenpäällä

Joo, siinähän se on ihan nurkilla tuo halli jossa tulee ravattua! Tänäänkin ollaan tulossa käymään sielläpäin kokeilemaan josko 2T-koneen vesilähtö käy 4a-ge:hen ... ellei sit mee dokaukseksi (jo) ennen sitä ;)

Kusti

Nii ja jos tulevat kuskit lasketaa ni tääl on yks  :)

coren

kuten jo toisesta topicista ilmenee, niin kirkkonummella. supra ei kyl oo siel. vielä.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

zanardi

klaukkalassa asuin jo viime kesän ja sit muutin tänne lappiin talveks ja nyt maaliskuussa olis tarkotus tulla klaukkalaan takasi.

kämppiä oon katellu ja nyt löyty yks hyvä jota tuun kattomaan nyt perjantaina. jos se on hyvä niin sit musta tulee taas nurmijärveläinen..  :ohnoes:
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

sonic

juu määkin oon kännis.. ei ku klaukkalasta  ;D
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

zanardi

Lainaus käyttäjältä: sonic - 16 tammikuu, 2007, 20:55:43
ja sullon se sinine selikasupra ja musta vanhempi tupro celica?
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

sonic

Lainaus käyttäjältä: zanardi - 16 tammikuu, 2007, 21:13:38
Lainaus käyttäjältä: sonic - 16 tammikuu, 2007, 20:55:43
ja sullon se sinine selikasupra ja musta vanhempi tupro celica?
kyllä ja valkonen camry ja hopee 190evo mersu(sprintti)  ;D
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi