edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit

Aloittaja jarppa, 03 tammikuu, 2007, 20:38:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarppa

elikkäs ennenhän mulla oli niin että tänne tultaessa likkas vaan että edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit ni näytti kaikki aiheet jossa höpisty mutta nyt uudenvuodenjälkeen ei enää toimi..väittää että ei ole vaikka kokoajan täällä pulistaan..mitähän oon tehny vai kuseeko joku ittestää..?

auttakaas..
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

V-Racing

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 03 tammikuu, 2007, 20:38:11
elikkäs ennenhän mulla oli niin että tänne tultaessa likkas vaan että edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit ni näytti kaikki aiheet jossa höpisty mutta nyt uudenvuodenjälkeen ei enää toimi..väittää että ei ole vaikka kokoajan täällä pulistaan..mitähän oon tehny vai kuseeko joku ittestää..?

auttakaas..
joo oon huomannu saman ongelman  ::)
Uudenmaan Konehuolto Ky

jarppa

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 03 tammikuu, 2007, 21:26:00
Lainaus käyttäjältä: jarppa - 03 tammikuu, 2007, 20:38:11

auttakaas..
joo oon huomannu saman ongelman  ::)

no hyvä ettei ongelma yksin mulla ole..aattelin jo ettenkai mä uutenvuonna ollu niin huonos kunnos et oon sössin jotaa.. :)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

nr000001

Kannattais ensin kokeilla tyhjentää kaikki wanhat evästeet pois, josko auttaisi.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

V-Racing

Uudenmaan Konehuolto Ky

J-M kujala