MK4 JDM mitä maksaa/pitää tehdä saadakseen suomenkilpiin

Aloittaja Ariva, 29 tammikuu, 2007, 11:19:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ariva

Aiheesta on useita keskusteluja mutta en siltikään löytänyt tyhjentävää vastausta. Eli MK4 3.0l vapari supra vm.95(ajettu noin 100tkm) maksaa noin 7000-10000 euroa japanista tuotuna. Mitä kaikkea tälläiselle autolle täytyy tehdä/maksaa että sen saa suomen kilpiin? Verot ovat ilmeisesti 7000-9000€. Tarvitaanko jotain päästömittauksia VTT:ltä vai onko tuontiautojen toimittajilla jotain vastaavuus todistuksia? Valojen kanssa tulee kikkailla jotain kun ovat vasemmanpuoleiselle liikenteelle? Eli siis mitä  pitää tehdä ja mikä tärkeintä mitä maksaa? Tekeekö joku tuontiautojen toimittaja sellaisia paketteja joihin sisältyy nämä alkukikkailut?

Ja vielä lisää kysymyksiä: Missä lexuksissa on sama kone kuin vapari MK4 Suprassa? Onko siis autoon/koneeseen helppo saada varaosia? ovatko vakuutukset kalliit? Auton kulutus normaali ajossa? Talvikäyttö mahdotonta? Lienen liian PA. supra kuskiksi jos tälläisiä mietin mutta kysytään nyt kuitenkin.

kiitos vastauksista etukäteen! :P-<:

peLoGo

Muistaakseni GS300lexuksessa sama mylly, korjatkoon viisaammat, osia kyllä saa, ainakin Toyotan tiskiltä ;)
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Vili

Lainaus käyttäjältä: Ariva - 29 tammikuu, 2007, 11:19:22
Aiheesta on useita keskusteluja mutta en siltikään löytänyt tyhjentävää vastausta. Eli MK4 3.0l vapari supra vm.95(ajettu noin 100tkm) maksaa noin 7000-10000 euroa japanista tuotuna. Mitä kaikkea tälläiselle autolle täytyy tehdä/maksaa että sen saa suomen kilpiin? Verot ovat ilmeisesti 7000-9000€. Tarvitaanko jotain päästömittauksia VTT:ltä vai onko tuontiautojen toimittajilla jotain vastaavuus todistuksia? Valojen kanssa tulee kikkailla jotain kun ovat vasemmanpuoleiselle liikenteelle? Eli siis mitä  pitää tehdä ja mikä tärkeintä mitä maksaa? Tekeekö joku tuontiautojen toimittaja sellaisia paketteja joihin sisältyy nämä alkukikkailut?

Ja vielä lisää kysymyksiä: Missä lexuksissa on sama kone kuin vapari MK4 Suprassa? Onko siis autoon/koneeseen helppo saada varaosia? ovatko vakuutukset kalliit? Auton kulutus normaali ajossa? Talvikäyttö mahdotonta? Lienen liian PA. supra kuskiksi jos tälläisiä mietin mutta kysytään nyt kuitenkin.

kiitos vastauksista etukäteen! :P-<:

Uskoisin että Jore pystyy antamaan neuvoa tuohon kysymykseen. Taikka jopa tuomaan sinulle sellaisen.

T:Vili
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

Jore

Lainaus käyttäjältä: Vili - 29 tammikuu, 2007, 14:26:41
Uskoisin että Jore pystyy antamaan neuvoa tuohon kysymykseen. Taikka jopa tuomaan sinulle sellaisen.

Mä koitan hiljalleen vähennellä tuomisia, eli kandee ottaa yhteyttä Racebreed, Pasi Parkkonen tai Japanimports linjan kundeihin. Kaikilla onnistuu tuonti ja ainakin kahdella jälkimmäisellä myös tarvittava paperityö kilvitystä varten.

-Jore

zanardi

valojen kans ei paljo pysty kikkailemaan. osta suosiolla uudet kokonaan. maksaa jotai 700€ huitteilla. korkeussäädön vaativat myös se moottori on onneks niissä valoissa itessään mutta japski tuonteihinkin pitää ilmeisesti vetää piuhat ja katkasia?? ainaki mun saudituontiin piti...

ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

Ferda

Lainaus käyttäjältä: zanardi - 29 tammikuu, 2007, 22:29:57
valojen kans ei paljo pysty kikkailemaan. osta suosiolla uudet kokonaan. maksaa jotai 700€ huitteilla. korkeussäädön vaativat myös se moottori on onneks niissä valoissa itessään mutta japski tuonteihinkin pitää ilmeisesti vetää piuhat ja katkasia?? ainaki mun saudituontiin piti...

Kröhöm, sähköisen korkeussäädön muistaakseni vaativat vm.96 eteenpäin. Niin ja mulla löytyy se sähköpotikka ohjaamoon mikä irtoo halvalla jos joku tarvii.

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Ferda - 30 tammikuu, 2007, 10:36:00
Lainaus käyttäjältä: zanardi - 29 tammikuu, 2007, 22:29:57

Kröhöm, sähköisen korkeussäädön muistaakseni vaativat vm.96 eteenpäin. Niin ja mulla löytyy se sähköpotikka ohjaamoon mikä irtoo halvalla jos joku tarvii.

Totta, 96+ huutavat korkeussäädön perään. Ja tuon potikka on muistaakseni 70 euron arvoinen Toyotalla... ;)
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

zanardi

niin minäki niille huutelin mutta sanoivat että vaativat kaikkiin.. eli taas vaihteeks paikka kohtasia eroja..
no mun oma oli kyl -97
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

markel

Meillä pari autoa tulossa, jos kiinnostaa turbo supra:
http://www.immobilarie.com/index.php?id=13
kontakti: Markel
meillä kaikki autot tullattuna EU-ssa.
Mä en osaa sanoa, mitä se tulee maksamaan suomessa rekisteröinti, mutta kannatta katsoa.

Markel
MKIV Supra 9.2sec@256kmh  1200HP  SOLD!
12,71@1/mile golden Galant VR4 2001 TT 4WD packed full of goodies - SOLD

Jore

Lainaus käyttäjältä: markel - 07 helmikuu, 2007, 15:30:40
Meillä pari autoa tulossa, jos kiinnostaa turbo supra

Pitkiä on hinnat. Todella pitkiä..

-Jore

@rttu

Lainaus käyttäjältä: Jore - 07 helmikuu, 2007, 15:47:54
Lainaus käyttäjältä: markel - 07 helmikuu, 2007, 15:30:40
Meillä pari autoa tulossa, jos kiinnostaa turbo supra

Pitkiä on hinnat. Todella pitkiä..

-Jore

Niin varmasti onkin,mutta ne halvat ovatkin liikesalaisuuksia :(
Me normaali pulliaiset saadaan maksaa tavalla tai toisella ns.pitkähinta.
Tdi RS