supra tietäjät apua!!!!

Aloittaja turmio82, 03 helmikuu, 2007, 19:37:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

turmio82

kertokaapa hyvät ihmiset surulliselle supran omistajalle näkemyksenne tapahtumista...eli kaveri veti mun supralla paskarinkiä n:5min loppukesästä ja sammutti auton heti vedon jälkeen joten syyläri pamahti,auton joutu ajaan n:kilometrin lähimmälle huoltoasemalle mihkä auto jäi josta hain trailerilla.autosta hävis sähköt sataa metriä ennen perille pääsyä ja nyt olen huomenna menossa ensimmäistä kertaa tapahtuman jälkeen kahtoo mitä sattu suuren vitutus kauden jälkeen.eli mitäpä luulette kannattaako heti suosiosta ostaa jostain ehjä kansi ?mitä muuta vois olla paskana jos on?auto siis on 3.0t -91 :bootyshak

OspreY

no turbo voi olla ottanu ittees tosta ja vesipumppu... muuta ei tuu mielee täl hetkel...

otan osaa sun vitutuksee  :'(

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

turmio82

Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 03 helmikuu, 2007, 19:37:32
kertokaapa hyvät ihmiset surulliselle supran omistajalle näkemyksenne tapahtumista...eli kaveri veti mun supralla paskarinkiä n:5min loppukesästä ja sammutti auton heti vedon jälkeen joten syyläri pamahti,auton joutu ajaan n:kilometrin lähimmälle huoltoasemalle mihkä auto jäi josta hain trailerilla.autosta hävis sähköt sataa metriä ennen perille pääsyä ja nyt olen huomenna menossa ensimmäistä kertaa tapahtuman jälkeen kahtoo mitä sattu suuren vitutus kauden jälkeen.eli mitäpä luulette kannattaako heti suosiosta ostaa jostain ehjä kansi ?mitä muuta vois olla paskana jos on?auto siis on 3.0t -91 :bootyshak
niin ja auto on ajettu saksasta 700km ilman ongelmia ja ite driftasin eka päivänä 20min eikä mitään ongelmia myös kilometrejä tuli 2000 ajettua.notta ottaako tuo kansi tosta yhestä lämmöstä itteensä kun jutut niiden kestävyydestä aiheuttaa päänsärkyä ???autolla on ajettu 220 ja dokumentit siitä on...huolto historiaa ei ole.ikinä noilla ei kumminka hiljaa ajeta ja menis kaunis luomus hukkaan jos kaasua pihdataan ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 03 helmikuu, 2007, 19:37:32kaveri veti mun supralla paskarinkiä n:5min loppukesästä ja sammutti auton heti

Vaihda kaveria. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

turmio82

Lainaus käyttäjältä: Tem - 03 helmikuu, 2007, 20:56:46
Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 03 helmikuu, 2007, 19:37:32kaveri veti mun supralla paskarinkiä n:5min loppukesästä ja sammutti auton heti

Vaihda kaveria. ;D
[/quoteälä perkele käännä veittä haavas karmeeta on ollu 3kuukautta ilman supraa ja yöt hikoiluttaa. :D

onnip50v

Jäähdytysnesteeksi elohopeaa...... sulamispiste -39 kiehumispiste +357..... hinta 5€ /kg.... haittapuolina on sen myrkyllisyys ja tiheys, 13,5.

Nim.m. OLENKO HULLU  ;D ;D ;D ;D ;D

Turbon jäähdytys vesi se tulistui ja aiheutti ankaran paineen jäähdytysjärjestelmään

turmio82

Lainaus käyttäjältä: Onni - 04 helmikuu, 2007, 00:02:41
Jäähdytysnesteeksi elohopeaa...... sulamispiste -39 kiehumispiste +357..... hinta 5€ /kg.... haittapuolina on sen myrkyllisyys ja tiheys, 13,5.

Nim.m. OLENKO HULLU  ;D ;D ;D ;D ;D

nerokasta  ;D ;D ;D ;D ;D

MasterBlaster

eli kaveri veti mun supralla paskarinkiä n:5min loppukesästä ja sammutti auton heti vedon jälkeen joten syyläri pamahti....

Mitäs kaveri tohon tuumas? Luulis hiukan osallistuvan remonttiin jos kerran rikkoo. ::)
Juuri tollasen touhun takia en paljoo omaa autoa kavereille lainaile. Yleensä se tahtoo olla,et kun nurkan taakse päästään niin poljetaan ku viimeistä päivää. Eikä repimisellä ole mitään rajaa. Kumma kun sitä omaa autoo ei samalla tavalla rankaista ;)
All go,no show

turmio82

Lainaus käyttäjältä: MasterBlaster - 04 helmikuu, 2007, 10:55:46
eli kaveri veti mun supralla paskarinkiä n:5min loppukesästä ja sammutti auton heti vedon jälkeen joten syyläri pamahti....

Mitäs kaveri tohon tuumas? Luulis hiukan osallistuvan remonttiin jos kerran rikkoo. ::)
Juuri tollasen touhun takia en paljoo omaa autoa kavereille lainaile. Yleensä se tahtoo olla,et kun nurkan taakse päästään niin poljetaan ku viimeistä päivää. Eikä repimisellä ole mitään rajaa. Kumma kun sitä omaa autoo ei samalla tavalla rankaista ;)

kaveri vaan oho mites ny sattu...kävin äskö laittaa käymään ekaa kertaa kolmeen kuukauteen ja jumalauta toimii ku kello,ei tee painetta syyläriin eikä savuttele voi sitä hymyä korvissa mitä pieni ihmis lapsi saa ku homma pelaa.samainen kaveri "lainas" mun turbo celican ja ojassahan se oli...notta sellanen tapaus eli ei niin hyvä kaveri enää  ;D

Juipe

Pidä tyhjäkäynnillä ilman syylärinkorkkia, ja jos yhtä äkkiä paiskaa nesteet taivaalle niin kansipahvi mennyt.

Itsekin luulin kun ei tullut painetta syyläriin että kaikki ok, mutta eipä ollutkaan.
Juha M

turmio82

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 04 helmikuu, 2007, 13:51:16
Pidä tyhjäkäynnillä ilman syylärinkorkkia, ja jos yhtä äkkiä paiskaa nesteet taivaalle niin kansipahvi mennyt.

Itsekin luulin kun ei tullut painetta syyläriin että kaikki ok, mutta eipä ollutkaan.

siis auto kävi ilman korkkia varmaan 20min eikä mitään olluna...lämmöt nousi normiin.

turmio82

Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 03 helmikuu, 2007, 20:01:35
niin ja auto on ajettu saksasta 700km ilman ongelmia ja ite driftasin eka päivänä 20min eikä mitään ongelmia myös kilometrejä tuli 2000 ajettua.notta ottaako tuo kansi tosta yhestä lämmöstä itteensä kun jutut niiden kestävyydestä aiheuttaa päänsärkyä ???autolla on ajettu 220 ja dokumentit siitä on...huolto historiaa ei ole.ikinä noilla ei kumminka hiljaa ajeta ja menis kaunis luomus hukkaan jos kaasua pihdataan ;D

kun syyläris on ne kaks pikku hyrrää toinen on ollu jollain sikafexil kiinni ja irtos kokonaan tarviiko sitä välttämät talvella???

Ama

Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 04 helmikuu, 2007, 16:38:16
Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 03 helmikuu, 2007, 20:01:35

kun syyläris on ne kaks pikku hyrrää toinen on ollu jollain sikafexil kiinni ja irtos kokonaan tarviiko sitä välttämät talvella???

Ne toimii vain kun ilmastointi on päällä toi kun moottori ylikuumenee (varoitusvalo/summeri toimii)
"It´s about power. It´s about control of power."

*GReddy*HKS*AEM*ÁPEXi*DCsports*Yokohama*Denso*CobraSeats*Sparco*FondMetal*TommisBillet*DLS*Jokon*Cobra Suspension*SFS Performance*MIPA Paints*Goodridge*Koni*Megan Racing*Grayston*Vivid*Walbro*Gloria*XS*

turmio82

Lainaa

Ne toimii vain kun ilmastointi on päällä toi kun moottori ylikuumenee (varoitusvalo/summeri toimii)
Lainaa

kiitos kaikille näistä tyhmistä kysymyksistä!!olen paljon viisaampi ja supra toimii hienosti ;D :P-<: ;D :P-<: ;D

turmio82

kiitos kaikille näistä tyhmistä kysymyksistä!!olen paljon viisaampi ja supra toimii hienosti ;D :P-<: ;D :P-<: ;D
Lainaa

siis kiitos vastauksista mun tyhmiin kysymyksiin hah  ;D

OspreY

ja täst edes pidetään parempi huoli kullasta ettei jouduta takavarikoimaa sitä   :police: ;D ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

turmio82

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 06 helmikuu, 2007, 00:42:31
ja täst edes pidetään parempi huoli kullasta ettei jouduta takavarikoimaa sitä   :police: ;D ;D

tarviiko tota ees mainita  ;D

onnip50v

Juu ja julkinen ruoskintakaan ei ole pois suljettu.... ;D ;D ;D ;D ;D

turmio82

Lainaus käyttäjältä: Onni - 06 helmikuu, 2007, 10:23:17
Juu ja julkinen ruoskintakaan ei ole pois suljettu.... ;D ;D ;D ;D ;D

raippa on parasta!  :bootyshak