Supraa vailla!

Aloittaja tuomasstar, 28 huhtikuu, 2003, 13:10:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tuomasstar

Jeps...oon tässä haaveillu jo muutaman vuoden supran ostosta...nyt jopa ois kortti semmosen pelin ajamiseen..!  ;D Enää vaan auto puuttuu!

Sitä olisinkin kysellyt, että kannattaako supra ostaa täältä kotosuomesta, vai pitäisikö turvautua ulkomaanapuun? ??? Eli Saksa olisi maa josta Supria näköjään halvalla saisi? Paljon sitten on verot? Ja joutuuko autoon tekemään jotain muutoksia jotta sen saa rekisteriin täällä suomessa?
Tuleeko auton haku esim. saksasta sitten sen halvemmaksi/kannattavammaksi kuin auton osto suomesta?

Jyyra

Ei oikein ole tietoa.

ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN JOKA ON TUONUT SUPRAN SAKSASTA ???????

Jos tietoa löytyy, täällä sitä tarvitaan??  :-X

tuomasstar

Itse juuri ostin Supran saksasta...ei ole vielä Suomessa...ens viikolla ilmeisesti pitäs tulla...! Pitää nyt katsella et mitä ne verot on...jne. ???

Cimmo

Anteeksi reagoinin kestäminen , mutta itse en ainakaan ole kerta kaikkiaan ehtinyt projektiltani paljon täällä sivulla pyörimään(aurinko jo niin ylhäällä ja auto tosi pahasti kesken).

Itse maksoin verot 92- turbo targasta vielä vanhaan "hyvään" aikaan, jolloin veroa kertyi moisesta menopelistä noin 11000 euroa sis alv.

Nykyisin vero taitaa pyöriä noin 5-6 tuhatta ekua, täysin arvio. Odottelen siis itsekin ihan mukavaa veropalautusta.

Sami Vento

Lainaus käyttäjältä: tuomasstar - 28 huhtikuu, 2003, 13:10:32
Jeps...oon tässä haaveillu jo muutaman vuoden supran ostosta...nyt jopa ois kortti semmosen pelin ajamiseen..!  ;D Enää vaan auto puuttuu!

Sitä olisinkin kysellyt, että kannattaako supra ostaa täältä kotosuomesta, vai pitäisikö turvautua ulkomaanapuun? ??? Eli Saksa olisi maa josta Supria näköjään halvalla saisi? Paljon sitten on verot? Ja joutuuko autoon tekemään jotain muutoksia jotta sen saa rekisteriin täällä suomessa?
Tuleeko auton haku esim. saksasta sitten sen halvemmaksi/kannattavammaksi kuin auton osto suomesta?

Sami Vento

Nyt olisi myytävänä Supra 3.0i vakio, vm.-88, kaikilla mausteilla. Mittarilukema244000 km. Huolettu ja hyvin pidetty. Jos olet kiinnostunut ostosta, niin ilmoita puh.nro mihin voin olla yhteydessä. Myös sähköposti toimii. Kännykän  nro 040-5052056.

Sami Vento

Ps. Missään lehdessä ei ole vielä ilmoitusta myynnistä.

kaitsu

mulle tuli heinäkuun alusta tämmönen -92, verolappuja ei oo vielä näkynyt mutta kovasti ootellaan. aika tyytyväinen oon kärryyn, kori on tosi hyvä ei uskoisi 11 vuotta vanhaksi autoksi se on ollut eteläsaksassa koko ikänsä joten se selittää ruosteettomuuden.
kansiremppa siihen on tehty pari vuotta sitten.

JB8cl

Kaitsu:

Ihan vaan uteliaisuuttani, onko kyseessä tämä Eurocars:in purppuranpunainen Supe?

kaitsu

heh juu huomasin kanssa että eurocarsin supra oli hävinnyt. kuvissa se näytti ihan siistiltä vempeleeltä jossain vaiheessa ajattelin jo käydä kattomassakin sitä mut sit se jäi. ei tää mun oo se, mulla on musta, se tuli ihan suoraan saksasta entiseltä omistajalta.

J

Noista supran veroista vähäsen....turun tullin arvio -92 turbo targasta... Yleinen myyntihinta suomessa vissiin sit 26860euroa ??? ja veroja vanhan lasku tavan mukaan n.7100euroa! Uudella kaavalla olis kuulemma tullu veroja n.9500 euroa... :o

Marko (FrzOne)

Tuo on jo aika sairasta, laittakaa lisää esimerkkejä mikäli niitä löytyy.
- Se mitään nakuta .... -

Make 80

Joo tuotatin -90 Turbo Supran, targa ja ajettu 157 tkm. Veropäätös tuli ja ei ollut iloinen yllätys. 6680 euroa pamahti. Yleinen markkinahinta, joka mun pitäis autosta sitä myydessäni saada on 19100 euroa!! No sehän ei ikinä tule onnistumaan, auto on täysin vakio eikä siinä ole mitään erikoista lisähintaa tuovaa varustelua. Tää markkina-arvo pelleily tais tulla mulle kalliinmaksi kuin se vanha ikävähennyksiin perustuva laskentatapa. Käykääpä kattomassa www.autoverotus.net niin saatte jotain osviittaa siitä miten paljon noiden 89, 90 ,91, 92 suprien verot voi vaihdella. Aivan helvetisti, kaikkea 4000 ja 8000 euron välillä löytyy. Kannattaa vaan toivoa hyvää arpaonnea kun ne omaa auto arvioivat. Tää on kyllä melkoista pelleilyä, enkä varmasti jätä asiaa tähän. Jonkinlainen valitus tästä täytyy halllinto-oikeuteen viedä. Tälläinen peli ei vetele!!!!

J

Joo...ja mahtaakohan -90 ja -92 mallisten suprien hintaero olla yli 7500 euroo....tuskinpa! Taitaa tulla noppaa heittelemäl noi "markkinahinnat"...

larppa

Täältäkin löytyy karu kokemus tullin naurettavasta pelleilystä:
-91 180tkm ajetusta turbo-targa-automaatista meni veroa
6220e. Markkina-arvo rapiat 19000e, ja pas*at! Ei edes
nahkapenkkejä... Valitus on vielä tekeillä, täytyy miettiä tarkkaan.
Toin jo huhtikuussa, verot arpoivat heinäkuun lopulla.

-l

Antza

Onko jollain käsitystä tai tietoa paljonko olis verot noin about tommoseen supra 3.0 twin turbo uudempaa korimalliin eli -94-> jolla olis noin 100 000km ajettu??? vois tuoda saksasta mut ei oikein uskalla ku ei oo käsitystä verotuksen suuruudesta.. nyt olis hyvä aika aukaista suu jos joku tietää jotain

Marko (FrzOne)

Lainaus käyttäjältä: Antza - 13 marraskuu, 2003, 20:49:21
Onko jollain käsitystä tai tietoa paljonko olis verot noin about tommoseen supra 3.0 twin turbo uudempaa korimalliin eli -94-> jolla olis noin 100 000km ajettu??? vois tuoda saksasta mut ei oikein uskalla ku ei oo käsitystä verotuksen suuruudesta.. nyt olis hyvä aika aukaista suu jos joku tietää jotain

Krister Kalskalle yv:tä
- Se mitään nakuta .... -

Saddam.H

autoverotus.com sieltä löytyy kaikki tähänmennessä tehdyt veropäätökset ;)

Olavi

Lainaus käyttäjältä: Saddam.H - 14 marraskuu, 2003, 12:52:50

Surkea sivu, ei löydä mitään... >:(  Sen mukaan ei ole yhtään rekisteröityä MKIV:ta...

Ja sit esim. tällänen juttu: 94vm 200sx 1.8t (vanh. malli) verot 5600€
                                         95vm 200sx 2.0t (uusi malli) verot 3800€
...mitä järkeä?!?!?!? ???

Anger

Lainaus käyttäjältä: Supraholic - 14 marraskuu, 2003, 16:47:22
Lainaus käyttäjältä: Saddam.H - 14 marraskuu, 2003, 12:52:50

Surkea sivu, ei löydä mitään... >:(  Sen mukaan ei ole yhtään rekisteröityä MKIV:ta...

Ja sit esim. tällänen juttu: 94vm 200sx 1.8t (vanh. malli) verot 5600€
                                         95vm 200sx 2.0t (uusi malli) verot 3800€
...mitä järkeä?!?!?!? ???
Mä olen ihmetellyt samaa. Sitäpaitsi näyttää nuo uudemmat mallit muutenkin olevan halvempia kun oon seuraillut. Ensinnäkään se uudempi SX ei näytä kyllä miltään. Olisko siinä syy?  ;)
Kannattaa kyllä miettiä kakski kertaa ennen ku menet sellaisen ostamaan. Uuden tai vanhan. Teho/paino -suhdehan niissä on hyvä mutta tahtovan mennä VIELÄ useammin rikki kuin nämä suprat. Mitä nyt olen seuraillut kun saman kaupúngin pojilla näyttää koko ajan makaavan tiiliskivien päällä. Turbokaan ei tahdo kestää.

Olavi

En kyl oo ostamassa mitään nyt... ja Supra sen olla pitää... Tosin kyl sen uudemman ottasin kun siinä sattuu olemaan SR20DET eli yksi parhaimmista ja kestävimmistä nelos koneista maailmassa...

Anger

Njaah... jos haluaa kestävän auton, joka ei näytä oikein miltään, niin miksei osta pappamallin rellua? Sekin on aika kestävä.  :-[
Kyllä se on semmonen homma se...

Olavi

Ulkonäkö on aina makukysymys... Ja kestävyydellä tarkotin lähinnä sitä että koneesta saa irti 500-600hp:ta, toki jos kaipaat autoa jolla voi ajaa 500t kilsaa ja kehua sillä esson taksimese meetingissä, niin se rellu voi olla hyvä valinta... ;)

jussi

jep jep!  on tainnu tullin pomot pilkkikisojen saunaillassa päättää  nuo  supen verotusarvot .
streetrunner