Soarer 2.5TT

Aloittaja zeppis, 10 joulukuu, 2007, 17:52:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zeppis

Perjantaina vein sit soarerin laput tulliin ja seuraavaksi leimalle.
Nyt sitten seistään sormet suussa, että paljonko mätkähtää veroa ja mitä kaikkia lappuja ne vielä konttorille haluaa lisää.  :ohnoes:
Infoan kyllä sitten.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Tem

Kai sä perustelit, että tää on samalla koneella ku JZA70, mut muuten paljon huonompi, et verojen pitäis olla vähemmän? ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


zeppis

Lainaus käyttäjältä: Tem - 10 joulukuu, 2007, 17:56:48
Kai sä perustelit, että tää on samalla koneella ku JZA70, mut muuten paljon huonompi, et verojen pitäis olla vähemmän? ;D

Jaahas vai niin  ;D
Enpä tullu paljoa perustelleeksi.
Mittarilukemasta koitin jotain siihen rutista ettei se pidä paikkaansa, mutta katotaan nyt.
Eivät kyllä edes kuvanneetkaan autoa  :).
Eiköhä sieltä se 4000€ mun tuurilla tule  :ohnoes:
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Lehtonen

Abaut mimmosilla kilsoilla meni sisään?
-94 ihan tuore kyllä. No, toivottavasti ei kilvitettyjä tuu myyntiin ennen käsittelyä.
Toyota Aristo 2JZGTE -91 * MYYTY
Nissan 200SX SR20DET -91
Honda Accord Tourer at KA24 -04

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Lehtonen - 10 joulukuu, 2007, 22:24:58
Abaut mimmosilla kilsoilla meni sisään?
-94 ihan tuore kyllä. No, toivottavasti ei kilvitettyjä tuu myyntiin ennen käsittelyä.

No 95 tkm on mittarissa, mutta kirjotin siihe et mittaristo vaihdettu.
Kattoo ny mitä ne sanoo.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

matsuda

Joo eli jos samaan lauluun tässä liityn..

Minulla siis koko leima kiinni suurimmista sallituista akselimassoista..tai paremmin niiden puutteesta, kun ei ole lappua.
Harvinaisen perseestä.

zeppis

Hmmm.. Kukas haluais liisaa mulle sumarin taakse lainaan ja kaksi kappaletta vilkkuja  :)
Pitäs perjantaina koittaa konttorille selvitä.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Tem

Lainaus käyttäjältä: zeppis - 11 joulukuu, 2007, 22:14:39
Hmmm.. Kukas haluais liisaa mulle sumarin taakse lainaan ja kaksi kappaletta vilkkuja  :)
Pitäs perjantaina koittaa konttorille selvitä.

Hae takasumari vaikka Motonetista, maksaa noin kympin. :D Eikä ne vilkutkaan taida montaa euroa maksaa. Jääpähän sitten talteen seuraavaakin leimaa varten. ;)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


matsuda

Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

zeppis

Helvetin helvetti!
Unohdin laittaa siihen lisämainintoihin, että se on RHD  >:(
Kait se pitää soittaa sinne ja ilmottaa ennenkuin ne perhana laskee siihen jonkin 7000€ verot.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

matsuda

Lainaus käyttäjältä: matsuda - 12 joulukuu, 2007, 11:30:30
Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

Ja lainatakaseni itseäni, nyt on leima papereissa. Enää tullista päätös, jonne faksasinkin jo tullauspäätöskopion ja rekisteröintikatsastustodistuksen. Huomenna vielä puhelinsoitto perään tuosta kätisyydestä ja homma lienee sillä saletti. Arpakone käyntiin ja silleen.

Menin siis konttorille tänään ja muutamat mitat otettiin, laskettiin niiden avulla massat ja näin oli homma valmis.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: matsuda - 13 joulukuu, 2007, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 12 joulukuu, 2007, 11:30:30
Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

Ja lainatakaseni itseäni, nyt on leima papereissa. Enää tullista päätös, jonne faksasinkin jo tullauspäätöskopion ja rekisteröintikatsastustodistuksen. Huomenna vielä puhelinsoitto perään tuosta kätisyydestä ja homma lienee sillä saletti. Arpakone käyntiin ja silleen.

Menin siis konttorille tänään ja muutamat mitat otettiin, laskettiin niiden avulla massat ja näin oli homma valmis.


Mitäs kaikkee sää jouduit tekemään nyt tohon yleisesti ja minkä ikäinen toi sun Soarer on?
JZZ30 vm.91

matsuda

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 14 joulukuu, 2007, 02:32:28
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 13 joulukuu, 2007, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 12 joulukuu, 2007, 11:30:30
Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

Ja lainatakaseni itseäni, nyt on leima papereissa. Enää tullista päätös, jonne faksasinkin jo tullauspäätöskopion ja rekisteröintikatsastustodistuksen. Huomenna vielä puhelinsoitto perään tuosta kätisyydestä ja homma lienee sillä saletti. Arpakone käyntiin ja silleen.

Menin siis konttorille tänään ja muutamat mitat otettiin, laskettiin niiden avulla massat ja näin oli homma valmis.


Mitäs kaikkee sää jouduit tekemään nyt tohon yleisesti ja minkä ikäinen toi sun Soarer on?

Valot vaihdoin eteen ja renkaat alle. Sitten toi kuukausi tapeltiin että saatiin AKE:n siunaus tolle punnitsemiselle ja massojen laskemiselle.

Auto on -91. No, ehkä toi konttorikaan ei ollut helpoin tai sit oon nirso.  :)

Strabe

Lainaus käyttäjältä: matsuda - 14 joulukuu, 2007, 13:45:59
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 14 joulukuu, 2007, 02:32:28
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 13 joulukuu, 2007, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 12 joulukuu, 2007, 11:30:30
Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

Ja lainatakaseni itseäni, nyt on leima papereissa. Enää tullista päätös, jonne faksasinkin jo tullauspäätöskopion ja rekisteröintikatsastustodistuksen. Huomenna vielä puhelinsoitto perään tuosta kätisyydestä ja homma lienee sillä saletti. Arpakone käyntiin ja silleen.

Menin siis konttorille tänään ja muutamat mitat otettiin, laskettiin niiden avulla massat ja näin oli homma valmis.


Mitäs kaikkee sää jouduit tekemään nyt tohon yleisesti ja minkä ikäinen toi sun Soarer on?

Valot vaihdoin eteen ja renkaat alle. Sitten toi kuukausi tapeltiin että saatiin AKE:n siunaus tolle punnitsemiselle ja massojen laskemiselle.

Auto on -91. No, ehkä toi konttorikaan ei ollut helpoin tai sit oon nirso.  :)

Joo eli noiden päästöhommien kanssa ei pitäisi olla ongelmia 91:llä.Mitehä onnistuukoha noissa kuinka toi valokuvion kääntäminen niin ku joissain.Ainaki joissain skylineissä taitaa onnistua.Ku noissakun ois DOT hyväksyntä mitkä itellä on.
JZZ30 vm.91

matsuda

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 14 joulukuu, 2007, 13:52:37
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 14 joulukuu, 2007, 13:45:59
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 14 joulukuu, 2007, 02:32:28
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 13 joulukuu, 2007, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 12 joulukuu, 2007, 11:30:30
Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

Ja lainatakaseni itseäni, nyt on leima papereissa. Enää tullista päätös, jonne faksasinkin jo tullauspäätöskopion ja rekisteröintikatsastustodistuksen. Huomenna vielä puhelinsoitto perään tuosta kätisyydestä ja homma lienee sillä saletti. Arpakone käyntiin ja silleen.

Menin siis konttorille tänään ja muutamat mitat otettiin, laskettiin niiden avulla massat ja näin oli homma valmis.


Mitäs kaikkee sää jouduit tekemään nyt tohon yleisesti ja minkä ikäinen toi sun Soarer on?

Valot vaihdoin eteen ja renkaat alle. Sitten toi kuukausi tapeltiin että saatiin AKE:n siunaus tolle punnitsemiselle ja massojen laskemiselle.

Auto on -91. No, ehkä toi konttorikaan ei ollut helpoin tai sit oon nirso.  :)

Joo eli noiden päästöhommien kanssa ei pitäisi olla ongelmia 91:llä.Mitehä onnistuukoha noissa kuinka toi valokuvion kääntäminen niin ku joissain.Ainaki joissain skylineissä taitaa onnistua.Ku noissakun ois DOT hyväksyntä mitkä itellä on.

Onnistuu se kääntäminenkin. Periaatteessa voisin vaikka kokeeksi tehdäkin sen jos pk-seudulta olet. On meinaan varaosaumpiot ja kaikki jos jotain käy  ;D

Mut muista sitten ton leimahomman kanssa että suhtautuminen on erittäin konttorikohtaista. Sellasen varoituksen haluan antaa.

@rttu

#15
Dot riittää,jos korkeus säätöä ei vaadita.Pulteilla kiinni ne valokuvion kääntävät osat,liimaukset ei kestä=)sulaa pois.
Itelle mkiv tein paperista sapluunat kumpaankin erikseen,sitten leikkasin ohuesta pahvista lopullisen mallin ja pellimies lupas tehdä 3mm alumiinista..Nää mun on tehty facelift mkiv umpioihin,käy tavallisiinkin pienellä muokkauksella.Kattele tuolta autogalleriasta näyttääkö Ariston valorunko samalta.
Kuvat voin laittaa kunhan on valmiit.
Tdi RS

Strabe

Lainaus käyttäjältä: matsuda - 14 joulukuu, 2007, 15:32:31
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 14 joulukuu, 2007, 13:52:37
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 14 joulukuu, 2007, 13:45:59
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 14 joulukuu, 2007, 02:32:28
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 13 joulukuu, 2007, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: matsuda - 12 joulukuu, 2007, 11:30:30
Noni, voi perseen helvetti.

Viimein valoa tunnelin päässä. Eli kuukauden nyt tapellut noiden "Suurimmat sallitut tekniset akselimassat" -juttujen kanssa ja tänään sitten selvisi jotain. Eli aken suuriherrakin oli ollut yhteydessä toyotaan joka oli puolestaan sanonut ettei moisia lukuja ole yksinkertaisesti saatavana mistään. Tulivat siihen tulokseen että punnitsemalla pitäisi ne sitten ottaa, laittamalla 55kg (japanilainen) punnuksia autoon, auto vaa-alle ja sitten jokin "momentti luku" niistä.

Eli hohhoijaa..sen saman kuukauden olen toitottanut sinne konttorille tasan samoja asioita mutta asiakashan on aina väärässä. Eli nyt pitäisi sitten punnita peli virtuaalijapanilaisilla ja pitäisi leima vihdoin viimein heltyä..

Ja lainatakaseni itseäni, nyt on leima papereissa. Enää tullista päätös, jonne faksasinkin jo tullauspäätöskopion ja rekisteröintikatsastustodistuksen. Huomenna vielä puhelinsoitto perään tuosta kätisyydestä ja homma lienee sillä saletti. Arpakone käyntiin ja silleen.

Menin siis konttorille tänään ja muutamat mitat otettiin, laskettiin niiden avulla massat ja näin oli homma valmis.


Mitäs kaikkee sää jouduit tekemään nyt tohon yleisesti ja minkä ikäinen toi sun Soarer on?

Valot vaihdoin eteen ja renkaat alle. Sitten toi kuukausi tapeltiin että saatiin AKE:n siunaus tolle punnitsemiselle ja massojen laskemiselle.

Auto on -91. No, ehkä toi konttorikaan ei ollut helpoin tai sit oon nirso.  :)

Joo eli noiden päästöhommien kanssa ei pitäisi olla ongelmia 91:llä.Mitehä onnistuukoha noissa kuinka toi valokuvion kääntäminen niin ku joissain.Ainaki joissain skylineissä taitaa onnistua.Ku noissakun ois DOT hyväksyntä mitkä itellä on.

Onnistuu se kääntäminenkin. Periaatteessa voisin vaikka kokeeksi tehdäkin sen jos pk-seudulta olet. On meinaan varaosaumpiot ja kaikki jos jotain käy  ;D

Mut muista sitten ton leimahomman kanssa että suhtautuminen on erittäin konttorikohtaista. Sellasen varoituksen haluan antaa.

Joo..Turussa kyl asustellan.Kyllä itsekin mietin että kait sitä voisi talven mittaan koittaa kääntää noi valot.Oliks sul kaikovalotkin doteilla vai pelkät lähivalot?Mites takapääs?Mulla kaukovalot ei ole ainakaa doteilla ja takavaloista en muista..
JZZ30 vm.91

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 15 joulukuu, 2007, 10:19:25

Joo..Turussa kyl asustellan.Kyllä itsekin mietin että kait sitä voisi talven mittaan koittaa kääntää noi valot.Oliks sul kaikovalotkin doteilla vai pelkät lähivalot?Mites takapääs?Mulla kaukovalot ei ole ainakaa doteilla ja takavaloista en muista..

Suosittelen ihan sijoittaa vaa niihin uusin LHD valoihin. Helpommalla pääsee ja ei ole niin iso sijoitus ja onpahan sitten uudet.
Kaukovaloilla ei ole väliä onko dotit vai ei. Takavaloilla on ja jos sulla on -91 niin kyllä siinä pitäisi olla ihan DOT-valot.
Itse kävin perjantaina leimalla je meni tekniikan puolesta läpi kympillä. Leimamies vaa kehui.
Odotin, että etuvilkuista olisi sanonut jotain, mutta onneksi sanoin sille kun takavaloja kyttäs, että kaikissa valoissa on DOT-merkintä niin se sano vaa "aha ok" ja talsi poijes auton luota  ;D
Sillä oli vaan niin kiire, että kysyi sopiiko minulle jos hän tekis noi loput paperit maanantaina loppuun, että nyt katsotaan vaan tekniikka läpi.
Sopihan se minulle. Nyt tässä sormet ristissä olen, että ei ala enempiä lappuja maanataina kyselee.  ;)
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: zeppis - 15 joulukuu, 2007, 11:11:54
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 15 joulukuu, 2007, 10:19:25

Joo..Turussa kyl asustellan.Kyllä itsekin mietin että kait sitä voisi talven mittaan koittaa kääntää noi valot.Oliks sul kaikovalotkin doteilla vai pelkät lähivalot?Mites takapääs?Mulla kaukovalot ei ole ainakaa doteilla ja takavaloista en muista..

Suosittelen ihan sijoittaa vaa niihin uusin LHD valoihin. Helpommalla pääsee ja ei ole niin iso sijoitus ja onpahan sitten uudet.
Kaukovaloilla ei ole väliä onko dotit vai ei. Takavaloilla on ja jos sulla on -91 niin kyllä siinä pitäisi olla ihan DOT-valot.
Itse kävin perjantaina leimalla je meni tekniikan puolesta läpi kympillä. Leimamies vaa kehui.
Odotin, että etuvilkuista olisi sanonut jotain, mutta onneksi sanoin sille kun takavaloja kyttäs, että kaikissa valoissa on DOT-merkintä niin se sano vaa "aha ok" ja talsi poijes auton luota  ;D
Sillä oli vaan niin kiire, että kysyi sopiiko minulle jos hän tekis noi loput paperit maanantaina loppuun, että nyt katsotaan vaan tekniikka läpi.
Sopihan se minulle. Nyt tässä sormet ristissä olen, että ei ala enempiä lappuja maanataina kyselee.  ;)

No toki voishan noi lexan valotkin ostaa mut senki 500€ voi sit vaikka laittaa autoon tai ryppätä jos ei muuta keksi... ;D
Noo.Katsotaan mitä sitä jaksaa kehittää...
Muistelisin vaan että mulla ei ois ollut takavaloissa dotteja mut katsotaan ku ens kerran käyn tallill.
Onks kellään noiden valojen varaosa.nrota niin sais selvitettyy tarkan tiukan hinnan? ;)
JZZ30 vm.91

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 15 joulukuu, 2007, 11:26:47
Lainaus käyttäjältä: zeppis - 15 joulukuu, 2007, 11:11:54
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 15 joulukuu, 2007, 10:19:25

Joo..Turussa kyl asustellan.Kyllä itsekin mietin että kait sitä voisi talven mittaan koittaa kääntää noi valot.Oliks sul kaikovalotkin doteilla vai pelkät lähivalot?Mites takapääs?Mulla kaukovalot ei ole ainakaa doteilla ja takavaloista en muista..

Suosittelen ihan sijoittaa vaa niihin uusin LHD valoihin. Helpommalla pääsee ja ei ole niin iso sijoitus ja onpahan sitten uudet.
Kaukovaloilla ei ole väliä onko dotit vai ei. Takavaloilla on ja jos sulla on -91 niin kyllä siinä pitäisi olla ihan DOT-valot.
Itse kävin perjantaina leimalla je meni tekniikan puolesta läpi kympillä. Leimamies vaa kehui.
Odotin, että etuvilkuista olisi sanonut jotain, mutta onneksi sanoin sille kun takavaloja kyttäs, että kaikissa valoissa on DOT-merkintä niin se sano vaa "aha ok" ja talsi poijes auton luota  ;D
Sillä oli vaan niin kiire, että kysyi sopiiko minulle jos hän tekis noi loput paperit maanantaina loppuun, että nyt katsotaan vaan tekniikka läpi.
Sopihan se minulle. Nyt tässä sormet ristissä olen, että ei ala enempiä lappuja maanataina kyselee.  ;)

No toki voishan noi lexan valotkin ostaa mut senki 500€ voi sit vaikka laittaa autoon tai ryppätä jos ei muuta keksi... ;D
Noo.Katsotaan mitä sitä jaksaa kehittää...
Muistelisin vaan että mulla ei ois ollut takavaloissa dotteja mut katsotaan ku ens kerran käyn tallill.
Onks kellään noiden valojen varaosa.nrota niin sais selvitettyy tarkan tiukan hinnan? ;)

418€ on hinta jos on tuttuja Lexuksella töissä (jalosella)
Mutta tossa on sulle se numero 85183662
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

zeppis

Auto leimattu tekniseltä osaltaan perjantaina 14pv ja meni läpi heittämällä.
Katsuri vaa kehui sitä.
Ainut oli, että pyysi jos voisin vasta maanantaina hakea laput sieltä pois.
No suostuin siihe ja sitten tuli maanatai ja katsuri soitti ja kysyi, että löytyisikö vastaavuustodistusta siihen.
No eipä tuota kyllä löydy. No tojo-info sanoi, että katsellaan ja soitostani noin kahden tunnin päästä tuli puhelu, että ei ole ei voi kirjoittaa blaa blaa blaa.  >:(
No nyt sitten metsästän sitä todistusta jostain.
Leima on nyt sitä myöten valmis.
Ilmoittelen sitten lisää kun asia etenee sen tiimoilta.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Krister

#21
Ei noin vanhaan tarvitse mitään lappuja (oletettaen että on 91-92). Riittää että umpiot on vaihdettu.

EDIT: näemmä olikin -94. Saksan Tüv:lta pitäisi saada laput, samasta paikasta mistä Datsunimiehet hommaavat R33:iin laput. Jos löydät tarkalleen minne pitää lähettää faksia yms, niin laitahan muidenkin näkyviin, en ole tuota vielä mistään nähnyt että mikä on se instanssi mihin otetaan yhteyttä.

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Krister - 20 joulukuu, 2007, 19:04:12
Ei noin vanhaan tarvitse mitään lappuja (oletettaen että on 91-92). Riittää että umpiot on vaihdettu.

EDIT: näemmä olikin -94. Saksan Tüv:lta pitäisi saada laput, samasta paikasta mistä Datsunimiehet hommaavat R33:iin laput. Jos löydät tarkalleen minne pitää lähettää faksia yms, niin laitahan muidenkin näkyviin, en ole tuota vielä mistään nähnyt että mikä on se instanssi mihin otetaan yhteyttä.

Juu mä koitan infoo heti kun saan tietää mikä se on.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Anzz1

Menee ohi aiheen, mutta kiinnostaisi tietää millaiset ovat tuollaisen soarerin suorituskykyarvot? millaista suorituskyky on käytännössä jos vertaa esim mk3 supraan? itsellä oli supra mutta nyt on jo pidempään ollut kova soarer kuume...

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Anzz1 - 21 joulukuu, 2007, 20:40:47
Menee ohi aiheen, mutta kiinnostaisi tietää millaiset ovat tuollaisen soarerin suorituskykyarvot? millaista suorituskyky on käytännössä jos vertaa esim mk3 supraan? itsellä oli supra mutta nyt on jo pidempään ollut kova soarer kuume...

Jaa no tossa on ainakin jotain linkkei sulle mistä voit edes jotain tutkia

http://english.auto.vl.ru/catalog/toyota/soarer/1994_1/5897/

http://www.toyotaimportsforum.co.uk/soarer/z30soarer91_25gt.htm
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 15 joulukuu, 2007, 11:26:47
Onks kellään noiden valojen varaosa.nrota niin sais selvitettyy tarkan tiukan hinnan? ;)

Ei kellään sattuisi olemaan tiedossa minkä kokoinen tuo projektoriumpio noiden valojen sisällä on. Näyttää hyvinkin pikälti siltä että pienellä sovituksella saisi sinne istumaan Hellan yleismallisen 90mm pyöreän projektoriumpion.
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 09 tammikuu, 2008, 15:38:13
Lainaus käyttäjältä: Strabe - 15 joulukuu, 2007, 11:26:47
Onks kellään noiden valojen varaosa.nrota niin sais selvitettyy tarkan tiukan hinnan? ;)

Ei kellään sattuisi olemaan tiedossa minkä kokoinen tuo projektoriumpio noiden valojen sisällä on. Näyttää hyvinkin pikälti siltä että pienellä sovituksella saisi sinne istumaan Hellan yleismallisen 90mm pyöreän projektoriumpion.

Ja taas säästetään oikeassa paikassa  ::)
No on mulla ne umpiot kyllä tuossa tallilla irtonaisena niin katon jos muistan kun menen seuraavan kerran tallille.
Iha lähiaikoina ei varmaankaan pysty menee kun meni olkapää rikki/poikki/katki/puhki niin nyt ollaan sit hieman rampana  >:(
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Joni P.

#27
Lainaus käyttäjältä: zeppis - 09 tammikuu, 2008, 21:43:21
Ja taas säästetään oikeassa paikassa  ::)

Ei todellakaan käynyt edes mielessä ostaa tuohon mitään +500e listahintaisia valoja Toyotalta kun yhden illan näpertelyllä saa tehtyä pienellä budjetilla hyväksytyt valot. Plussaa vielä se että samalla kun lasit ottaa auki saa vähän ehostettua noita ei-heijastavia pintoja umpion sisältä.

Eri asia jos tämä olisi silmäteräni, ainokaiseni. Silloin voisin ostaakin hänelle uudet silmät.

Tässä rekisteröintiä varten pikku näpertelyjä tehdessä tuli vastaan tuollainen tuttavuus. Mikä ihmeen boksi tuo on kun siihen tulee virtapiuhojen lisäksi myös koaksiaalikaapeli antennipistokkeella.
Mittaristossa palaa Airbagin valo ja vikakoodit luettaessa antaa vikakoodia kuljettajan penkin anturilta/ohjaimelta.

Eli voisi siis olla Bagin joku boksi mutta mihin ihmeeseen se kuuluu kiinni kun penkissä on yksi ylimääräinen johto vapaana mutta siinä on 2kpl normaaleja johtoja jotka yhdistetty yhteen urospuoliseen abikoon. Naarasta abikolle ei löydy mistään eikä muita vapaita piuhoja kuin tuon mustan boksin antennijohto  ::)



www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

zeppis

Ai sulla on airbagi tossa  :o.
No siis jossain malleissa oli ainakin antenninvahvistin. (siis näin kuulin yhdeltä englantilaiselta)
En tiedä voisiko tuo olla sitten jotenkin siihen liittyvää.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Joni P.

#29
Tänään vein omani leimalle ja ihan ajanpuutteesta en ollut ehtinyt autoon tekemään juurikaan mitään. Meni ns. harrasteluhermot tuon airbag ongelman kanssa painiessa koko edellisen päivän.

Eli ns. menin kylmiltään konttorille ja ajattelin ottaa vikalistan mukaan ja kaikki tehdä yhdellä kertaa.

Ainoat viat oli puuttuva katalysaattori ja töötti.

Mistään hemmetin akselimassoista tai muista ei yhä edelleenkään alettu kitisemään mitään, inssi vain totesi heti että "jaaha, tarviikin punnita nuo massat kun ei kerta otteessa niitä näy olevan merkitty". Ja päästöistä tiesi heti ulkomuistista soveltaa VTT/Laurikon ohjeistusta siitä ettei erillistä todistusta enää tarvita.

Valotkin kun näemmä Soarerissa on valmiiksi DOT -hyväksytyt niin edessä kuin takanakin. Ja DOT-valoissa kun kerta kelpuutetaan symmetrinenkin valokuvio. Hyvä siis etten alkanut mitään E-hyväksyttyjä valoja tilailemaan ennen kuin varmistin.

Eli kutakuinkin normisetti ja ei muuta kuin veroarpajaisia odottelemaan.
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi