Non Turbo supran turbotus

Aloittaja hullu, 22 toukokuu, 2008, 19:44:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Noc

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 01 marraskuu, 2012, 09:14:58Itse asiaan: Jos nyt oikeesti puhutaan big hp koneen rakentamisesta, niin itse saattaisin lähteä rakentaan jostain Lexus vapari JZ:sta
Big hp = Brand new lohko tojotalta. ;)
MKIV turbo V160

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Noc - 01 marraskuu, 2012, 17:00:08

Tätä meinasin ite kans sanoo mut en sit jaksanu, Titanilta saa uusia lohkoja ja kansia 8)
MKIV tt 6spd jdm

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: Noc - 01 marraskuu, 2012, 17:00:08

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 01 marraskuu, 2012, 17:38:21
Tätä meinasin ite kans sanoo mut en sit jaksanu, Titanilta saa uusia lohkoja ja kansia 8)

Totta tuokin... mutta:
Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 01 marraskuu, 2012, 09:14:58
... niin itse saattaisin lähteä rakentaan jostain Lexus vapari JZ:sta...
kun tarkotin luokkaa 700-900rwhp. Lisäksi vielä omalla osallani puhutaan alle rivi duunarin palkkatason rakentelu budjetista. Eri kuviot on äijillä ketkä kiskoo sen ~100 kiloo vuodessa ja rakentelee niitä +krwhp laitteita  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

BnK

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 01 marraskuu, 2012, 20:54:17
Totta tuokin... mutta:kun tarkotin luokkaa 700-900rwhp. Lisäksi vielä omalla osallani puhutaan alle rivi duunarin palkkatason rakentelu budjetista. Eri kuviot on äijillä ketkä kiskoo sen ~100 kiloo vuodessa ja rakentelee niitä +krwhp laitteita  :icon_biggrin:

Pakko viellä  kommentoida tänne :wave:

Ihmetyttää kyllä vähäsen, että miksi muita kiinnostaa tuo toisten lompakko nii maan perhanan paljon? Varsinkin jos ei pyydetä hinta arvioo remontista, ja silti se on pakko änkeä se vastaus siihen muotoon :" Älä nui tee tulee maksaa iha törkeeeeeeeeeeeesti....ei kannata".

Veikkaan kuitenkin, että suurin osa nuista kyselijöistä on kuitenkin sen verran päteviä että osaavat laskea osien hintoja yhteen kun keräilevät foorumeilta tarpeellisien osien listaa... Osanee vissiin viellä tuon jälkeen myös päättää, että onko se omalle lompakolle liikaa vaiko eikö :icon_scratch:

Varmasti tulee tästäkin kommentista paljon flamea, mutta kunhan kovasti tätä asiaa ihmettelin :wave:
Supra MkIV ´95 vapari Kottikärry

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 02 marraskuu, 2012, 19:51:02

Ihmetyttää kyllä vähäsen, että miksi muita kiinnostaa tuo toisten lompakko nii maan perhanan paljon? Varsinkin jos ei pyydetä hinta arvioo remontista, ja silti se on pakko änkeä se vastaus siihen muotoon :" Älä nui tee tulee maksaa iha törkeeeeeeeeeeeesti....ei kannata".

Veikkaan kuitenkin, että suurin osa nuista kyselijöistä on kuitenkin sen verran päteviä että osaavat laskea osien hintoja yhteen kun keräilevät foorumeilta tarpeellisien osien listaa... Osanee vissiin viellä tuon jälkeen myös päättää, että onko se omalle lompakolle liikaa vaiko eikö :icon_scratch:

Varmasti tulee tästäkin kommentista paljon flamea, mutta kunhan kovasti tätä asiaa ihmettelin :wave:

Älä piittaa näistä. Ne tekee tuota työksensä ku eivät muutakaa tekemistä keksi. Suprat seisoo tallis, ja runkkaavat jollai etuveto carinalla pitkin talvea ja hehkuttaa omia nuoruusvuosia ku viä seisoi jonku auton takia  :laugh:
Lexus IS 220d -10

Epsanja

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 02 marraskuu, 2012, 19:51:02

mä veikkaan taas, että ne jotka tääl kyselee eivät tiedä ja siksi kysyvät ?  ;D Enkä oikeen ymmärrä että miks se pitää aina se uus thread tehdä kun tossa varmaa jos kattoo ni 100 samanlaista threadii. On nää vaa parhaita topickeja lukea, kiitos tietyille ihmisille  :D
### MkIII MA70 -89 ###

Osmo

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 02 marraskuu, 2012, 20:03:39
Älä piittaa näistä. Ne tekee tuota työksensä ku eivät muutakaa tekemistä keksi. Suprat seisoo tallis, ja runkkaavat jollai etuveto carinalla pitkin talvea ja hehkuttaa omia nuoruusvuosia ku viä seisoi jonku auton takia  :laugh:

Ei ehkä enempää ois voinu osua kohilleen mun osalta :D
MKIV tt 6spd jdm

Tem

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 02 marraskuu, 2012, 20:03:39runkkaavat jollai etuveto carinalla

Oiskohan pikkulohkosessa carinassa tiukempi putki?

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 02 marraskuu, 2012, 20:32:52
Oiskohan pikkulohkosessa carinassa tiukempi putki?

En tiiä mutta saatanan ruosteinen. ykspistekutosella eemelillä mennään ja hyvältä on tuntunu ainaki tähän asti. voi sitä muutkin klubilaiset tulla kokeilemaan, mun jälkiliukkailla.
MKIV tt 6spd jdm

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 02 marraskuu, 2012, 20:39:02
En tiiä mutta saatanan ruosteinen. ykspistekutosella eemelillä mennään ja hyvältä on tuntunu ainaki tähän asti. voi sitä muutkin klubilaiset tulla kokeilemaan, mun jälkiliukkailla.

Oot sä viisas  :merror: Pidä toi..  :sad6:
Lexus IS 220d -10

SubLine

Ehkä juuri siksi kun sitä rahaa ei ole  ;D
Niinku sanoin haluun nähä eka. Kaikki kertoo esson baarilla juttuja mutta mitkä niistä on totta? ;)
No remorse

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 02 marraskuu, 2012, 21:02:09
Ehkä juuri siksi kun sitä rahaa ei ole  ;D
Niinku sanoin haluun nähä eka. Kaikki kertoo esson baarilla juttuja mutta mitkä niistä on totta? ;)

Köyhä  :tongue7:
Lexus IS 220d -10

jykelä

heh. onko plakzubra nauttinu mietoja alkoholijuomia näin perjantaina. äkkiä vois kuvitella kommenteista.
Supra MK3 -92

CrippleR

Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

SubLine

Juu olen köyhä. Mitä sitä kieltämään. Kyllä kateeksi käy katsella tätä meininkiä kun on pojilla varaa rakennella vapari suprista teho myllyjä ja muutenkin varaa ylläpitää niitä vehkeitä. Sitten tullaan vain ainoastaan humalapäissä avautumaan foorumeille se on sitä suomalaisuutta.
No remorse

Osmo

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 02 marraskuu, 2012, 22:20:06
heh. onko plakzubra nauttinu mietoja alkoholijuomia näin perjantaina. äkkiä vois kuvitella kommenteista.

Tuotahan se harrastaa aina perjantaisin, sosialisoituu viinan voimalla ja ryömii kivenkolosta meille juttelemaan.
MKIV tt 6spd jdm

Japso

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 02 marraskuu, 2012, 22:44:07
Tuotahan se harrastaa aina perjantaisin, sosialisoituu viinan voimalla ja ryömii kivenkolosta meille juttelemaan.

Mikä keke tää mustasurma ees on? Tuntuu itkevän joka topikissa jotai turbosuprista...ettei vaa ois ite se köyhä.
JZS147 6spd
www.500whp.net

El_Paco

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 28 syyskuu, 2011, 21:01:50
NO VITTU mä sanon kans!  ;D

Se oikeenlainen supra varmaan hommataan sitte ku perse sen kestää,ja sopiva yksilö löytyy.
Kyseinen kommentti löytyy BlackCelica projektitopicista. Joku vittuili vaparisupran ostamisesta, ja näin BlackSupra asiaan vastasi.

http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,7117.90.html

SubLine

Kovaa peliä bos.. eiku scf:llä
No remorse

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 02 marraskuu, 2012, 22:20:06

:D näköjään...
Lexus IS 220d -10

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Joo oh  :laugh: ( voimakkaasti huvittunut ) Pitänee alkaa katselemaan imsa/atlantic sarjan koneita tohon omaan juttuun :)
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

emk67

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 03 marraskuu, 2012, 17:15:14
Joo oh  :laugh: ( voimakkaasti huvittunut ) Pitänee alkaa katselemaan imsa/atlantic sarjan koneita tohon omaan juttuun :)
Pysytäänkö kuitenkin todellisuudessa, vaikka ei kai niitä utopistisia unelmiakaan ole tänne kielletty laittamasta.
Vaparistaku puhutaan, niin kävin tuossa kaverin MKIII vaparissa istumassa ja kun meillä molemmilla on kuiten turpo-romppeetkin olemassa, niin kohtuullisia naurunpurskahduksia aiheutti se paljon puhuttu "vaparin alavääntö"
Mutta mikäpä minä olen puhumaan, ite ostin vanhan -84:en vapari "Celica"Supran ja siihen upotin turpotekniikan.
Tyhmä kun olin, niin otin siitä liikaa tehoa, nyt sillä ei pysty ajaan lämpötilan painuttua alle ~8:n asteen, kun menee jo liian liukkaaksi.
Joutuu siis talven tyytymään Micraan, mutta pojat, siinä se vasta pieni pakoputki on ;D
Lexuski ois kyllä 2JZ:lla pihassa, mutta se raju alavääntö pelottaa, ajakoon siis muija sillä ;)
Ai niin, en oo juonu ku kahvia. . .  vielä.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 03 marraskuu, 2012, 17:54:45

Pysytäänkö kuitenkin todellisuudessa, vaikka ei kai niitä utopistisia unelmiakaan ole tänne kielletty laittamasta.
Vaparistaku puhutaan, niin kävin tuossa kaverin MKIII vaparissa istumassa ja kun meillä molemmilla on kuiten turpo-romppeetkin olemassa, niin kohtuullisia naurunpurskahduksia aiheutti se paljon puhuttu "vaparin alavääntö"
Mutta mikäpä minä olen puhumaan, ite ostin vanhan -84:en vapari "Celica"Supran ja siihen upotin turpotekniikan.
Tyhmä kun olin, niin otin siitä liikaa tehoa, nyt sillä ei pysty ajaan lämpötilan painuttua alle ~8:n asteen, kun menee jo liian liukkaaksi.
Joutuu siis talven tyytymään Micraan, mutta pojat, siinä se vasta pieni pakoputki on ;D
Lexuski ois kyllä 2JZ:lla pihassa, mutta se raju alavääntö pelottaa, ajakoon siis muija sillä ;)
Ai niin, en oo juonu ku kahvia. . .  vielä.

Pysytään vaan sopii mulle oikein hyvin :-) kyllähän toi vaparin turbottaminen on käynyt monesti mielessä ja voihan olla että joskus vielä teenkin sen mutta millä osilla on täysin eri asia sitten. Eri vaihtoehtoja on käynyt mielessä, osien suhteen mietin moniakin vaihtoehtoja esim kiertokangiksi voisi hankkia PO-Metalsin kiertokanget ja kampiakseliksi voisi todellakin katsella imsa/atlantic sarjan kampuroita jos vain sellaisen löytää ja järki hintaan , Keith Blackilta kysyin jo kampiakselia, ei ollut mutta ei se mitään etsitään lisää, mäntiä löytyi kyllä joihinkin toyotan koneisiin KB:ltä  :-) Toki noi jotkut oikeat kisaosat maksaa enemmän kuin kiinakopiot mutta hinnathan saa tietoon kun kyselee ja niiden perusteella sitten tulee päätettyä että mitä tekee ja  millä aikataululla. Jokainenhan tekee juurikin sitä mihin omat rahkeet riittää . Ne kellä on enemmän heti laittaa rahaa kehiin saa samat jutut kasaan nopeammin kuin se kenellä ei ole niin paljon heti heittää rahaa kehiin. Itse koitan pidemmällä aikataululla säästämisellä yms saada homman kasaan :-)

Mites tämmönen tosta MK4 turbotuksesta , jos käyttää vertalumallina turbo versiota niin eikös ton vaparista muuton pitäs onnistua ihan vaan muutoskatsastuksella vai joutuuko tosiaan käyttämään auton vtt:llä mittauksessa ? Äkkipäätään vaan ajateltuna jos vaan muuttaa sen turbomallin mukaiseksi niin eihän siinä pitäisi olla mitään kummallisuuksia.
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

SubLine

Kyllä kyllä. Ei siinä jos oikeesti joku tekee niin kyllä hattua nostan. Mutta monesti vaan porukka puhuu.
Tässä on hyvä esimerkki vaparista -> ahdettuun. Ei nyt tojota ole mutta idea sama.
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=58700.0
No remorse

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 04 marraskuu, 2012, 23:02:10
Kyllä kyllä. Ei siinä jos oikeesti joku tekee niin kyllä hattua nostan. Mutta monesti vaan porukka puhuu.
Tässä on hyvä esimerkki vaparista -> ahdettuun. Ei nyt tojota ole mutta idea sama.
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=58700.0

Tuota rassen touhua itsekkin seurannu, en kyllä uskonut et poika alkaa vehjettä ahtamaan kun joskus sitä huuteli. No nyttenhän se on jo hyvällä mallilla että ens kesänä on voimaa  :)  Mut taitaapi olla 1 tuhannesta joka leikkiin ryhtyy.

Rasselle hatun nosto!

Tem

Rasse onki proo. :D

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 04 marraskuu, 2012, 22:53:16Mites tämmönen tosta MK4 turbotuksesta , jos käyttää vertalumallina turbo versiota niin eikös ton vaparista muuton pitäs onnistua ihan vaan muutoskatsastuksella vai joutuuko tosiaan käyttämään auton vtt:llä mittauksessa ? Äkkipäätään vaan ajateltuna jos vaan muuttaa sen turbomallin mukaiseksi niin eihän siinä pitäisi olla mitään kummallisuuksia.

Mitäpä noita äkkipäätään ajattelemaan, ku laki on ihan selkeä vähäpäästösten osalta. Jos sulla on vakiokone, ni sitten se on vakiokone. Jos sulla on jotain muuta, ni sitten se ei oo vakiokone. Tehtaalta ei oo tullu turbotettua vaparia, eikä semmoseen oo olemassa valmista paperia. Ostat vaan sen kokonaisen turbotekniikan, jos laillisesti haluat tehä ilman omia mittauksia.

Kusetuslinjalla voi toki sanoa, et tää on tehtaan vakio turpokone.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Wilis

Tuli tossa ihan ohimennen vastaan, niin oli pakko nostaa topicia  8)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

zeisosix

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 10 marraskuu, 2012, 00:59:34
Tuli tossa ihan ohimennen vastaan, niin oli pakko nostaa topicia  8)

Ei saatana... vittu mä repesin ja näin itseni tuossa :D.. Vastaanottamassa tuota kysymystä :D..
No stress, take a banana

Project / Kesäkiesi. Toyota Supra MKIV -95 N/A..

ex.                           Opel Kadet -92 1.8i
ex.                           Hyundai Coupe -05 2.0
ex.                           Dodge Caliber SRT4 -08 2.4t

[tony]

Lainaus käyttäjältä: zeisosix - 09 tammikuu, 2013, 01:59:53
Ei saatana... vittu mä repesin ja näin itseni tuossa :D.. Vastaanottamassa tuota kysymystä :D..

Kuten myös! Ainakin silloin kun omasta petti laatikko... :)) Mutta ei voi kun kiitellä clubilaisia + muita maanpinnalle palauttamisesta! Missä kusessa sitä oltaskaan ny jos siihen swappiinkin olis ryhtyny...

Make15

Lainaus käyttäjältä: [tony] - 09 tammikuu, 2013, 17:18:06
Kuten myös! Ainakin silloin kun omasta petti laatikko... :)) Mutta ei voi kun kiitellä clubilaisia + muita maanpinnalle palauttamisesta! Missä kusessa sitä oltaskaan ny jos siihen swappiinkin olis ryhtyny...
Pienen pienten ongelmien kautta hyvin pelittävän auton ratissa!!  :toothy10:  "Allekirjoittanut"
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap