TOYOTA CALDINA

Aloittaja jarppa, 06 joulukuu, 2008, 19:16:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 18 joulukuu, 2009, 19:45:18
Vapariversio varmaan jääkin, ahdetussa Aristossa saa olla jo paljon pielessä että menevät edes samoihin.

Tätä vintoisinkin puolella vähän ihmettelin, mutta pare ettei enempätä väännä ::)
JZZ30 vm.91

jarppa

#61
turha se on täällä vääntää katotaan näitä sitte rehellisesti tienpäällä..


~200kg on Caldina kevyempi ja 20hv vain teho eroa Ariston eduksi...
On kyllä niin lähekkäin, että rengastus ja välitykset määrää kumpi on nopiampi vakionakin.

tuossa nyt kuitenkin kopioituna fintoyssilta tuo fakta jota itse en kyllä tiedä todeksi,että onko painoeroa tuo 200kg.
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Mace

Turbo neliveto Avensikset syö takaveto tuplaturbo Aristoja... Ja Celicat ne syö Supria, näinhän se menee  :icon_biggrin:


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Mace - 18 joulukuu, 2009, 21:22:33
Turbo neliveto Avensikset syö takaveto tuplaturbo Aristoja... Ja Celicat ne syö Supria, näinhän se menee  :icon_biggrin:

jos täällä tälle linjalle lähdetään ni voitte jatkaa keskenänne.mutta aristo se tosiaan oli ja päällepäin nyt on vaikea sanoa oliko kunnossa vai ei mutta ei me sokeitakaan oltu kun se taustapeilistä nähtiin 3kertaan ja lopuksi aristomies levitti käsiään ja näytti peukkuja.

ja niinkuin sanoin ni ihan mielenkiinnosta olis kiva uusia ja todeta sitte se tulos.

ja tiedoksi vaan että ei se mikään mahottomuus oo et celica pätkii supran..sehän riippuu ihan käytetystä rahamäärästä ja osista..et turha siellä on vittuilla ei ne "uudet" vanhat suprat mitään raketteja ole..vanhoja paskoja japani pojan hylkäämiähän nekin ovat.samanlailla sitä celicaan voi turboja vaihtaa kun niihinkin..voi macellakin tulla paskat housuun monesti jos tolla asenteella on liikkeellä.
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

mazzem

Sori OT mutta tämähän alkaa kuulostaan siltä, että katukunkku on herännyt henkiin uusilla sivuilla ;D
Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94

Tem

Lainaus käyttäjältä: mazzem - 18 joulukuu, 2009, 22:34:23Sori OT mutta tämähän alkaa kuulostaan siltä, että katukunkku on herännyt henkiin uusilla sivuilla ;D

Normi talviväittelyt.

Toteutuiko ne aiemmat kisat muuten koskaan, ST185 vastaan Suprat?
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Andréy

#66
Lainaus käyttäjältä: jarppa - 18 joulukuu, 2009, 22:11:02
jos täällä tälle linjalle lähdetään ni voitte jatkaa keskenänne.mutta aristo se tosiaan oli ja päällepäin nyt on vaikea sanoa oliko kunnossa vai ei mutta ei me sokeitakaan oltu kun se taustapeilistä nähtiin 3kertaan ja lopuksi aristomies levitti käsiään ja näytti peukkuja.

ja niinkuin sanoin ni ihan mielenkiinnosta olis kiva uusia ja todeta sitte se tulos.

ja tiedoksi vaan että ei se mikään mahottomuus oo et celica pätkii supran..sehän riippuu ihan käytetystä rahamäärästä ja osista..et turha siellä on vittuilla ei ne "uudet" vanhat suprat mitään raketteja ole..vanhoja paskoja japani pojan hylkäämiähän nekin ovat.samanlailla sitä celicaan voi turboja vaihtaa kun niihinkin..voi macellakin tulla paskat housuun monesti jos tolla asenteella on liikkeellä.
Mie voin lähtee anjoviksen tai celican kans viivalle vapari supralla, kyll sekin kulkee. kiihtyy nollasta sataan 20 sekenttiin. mitä väliä käyttöautolla on kiihtyykö se 5-10sec. harrasteautot sit erikseen joilla ajetaan vaan se muutama tuhat kilsaa vuodessa niinkuin käyttikselle yleensä tulee se 20-40tkm. Ja suurin osa celicoistakin on käyttiksiä niinkuin aristotkin ja anjovikset.
Lainaus käyttäjältä: Scar - 17 joulukuu, 2009, 21:15:19
Olen yrittäny selvittää Caldinan kiihtyvyyttä. Eli mikä tollasen -98 caldinan kiihtyvyys on siis 3s-gte koneella? 5,5-7,5s kiihtyvyyksistä puhuttu, mut mikä mahtaa olla se virallinen?

Vakio anjovis kiihtyy siihen 7,8 sekunnin pintaan mikäli kone on kaikin puolen kunnossa. Voit suoraan pyöristää sen 8 sekunttiin. kuitenkin on isot ja painavat vanteet niin eihän se kiihdy. Jos saat sen vakion anjoviksen kiihtyyn tuohon mainittuun 5,5 sekunttiin , niin ota ihmeessä se videolle ja laita youtubeen ja linkki tänne  ;D

Laskekaa tästä vakio n.100tkm ajetun ariston kiihtyvyys http://www.youtube.com/watch?v=PxDEwR8LgvM&feature=related
Ja tässä joku pakoputkiviri vapari supra http://www.youtube.com/watch?v=oOhS3Ogf33c&feature=related
Ja näilläkään ei ole mitään merkitystä, kyllä niillä töihin kerkeää tai kauppaan. radalla sit kisataan oikeilla vireillä ja kypärä päässä, ei kadulla.
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Retjak

kun nyt tua ylhäällä haasteltiin että kuinka mitkäkin menee mitenkin, niin täs on ainakin vakiokuntosia vehkeitä, varttimaililla ST205 Celica, viimesenä siä on vastassa RZ supra!


http://www.youtube.com/watch?v=uj8-fBC6XHk
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

jykelä

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 19 joulukuu, 2009, 04:54:11
Mie voin lähtee anjoviksen tai celican kans viivalle vapari supralla, kyll sekin kulkee. kiihtyy nollasta sataan 20 sekenttiin. mitä väliä käyttöautolla on kiihtyykö se 5-10sec. harrasteautot sit erikseen joilla ajetaan vaan se muutama tuhat kilsaa vuodessa niinkuin käyttikselle yleensä tulee se 20-40tkm. Ja suurin osa celicoistakin on käyttiksiä niinkuin aristotkin ja anjovikset.

Vakio anjovis kiihtyy siihen 7,8 sekunnin pintaan mikäli kone on kaikin puolen kunnossa. Voit suoraan pyöristää sen 8 sekunttiin. kuitenkin on isot ja painavat vanteet niin eihän se kiihdy. Jos saat sen vakion anjoviksen kiihtyyn tuohon mainittuun 5,5 sekunttiin , niin ota ihmeessä se videolle ja laita youtubeen ja linkki tänne  ;D

Laskekaa tästä vakio n.100tkm ajetun ariston kiihtyvyys http://www.youtube.com/watch?v=PxDEwR8LgvM&feature=related
Ja tässä joku pakoputkiviri vapari supra http://www.youtube.com/watch?v=oOhS3Ogf33c&feature=related
Ja näilläkään ei ole mitään merkitystä, kyllä niillä töihin kerkeää tai kauppaan. radalla sit kisataan oikeilla vireillä ja kypärä päässä, ei kadulla.
eihän nämä nyt vielä mitää oo, ku mulle uhottiin viikko sitte. jotta mun supra jätetään muuten vakio turbo riisseli 740 volvolla, mihin on laitettu vain bleedi ;D mutta ei uskaltanu lyörä 3000€ vetoo jotta häviän ???
Supra MK3 -92

Mace

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 18 joulukuu, 2009, 22:11:02
ja tiedoksi vaan että ei se mikään mahottomuus oo et celica pätkii supran..sehän riippuu ihan käytetystä rahamäärästä ja osista..et turha siellä on vittuilla ei ne "uudet" vanhat suprat mitään raketteja ole..vanhoja paskoja japani pojan hylkäämiähän nekin ovat.samanlailla sitä celicaan voi turboja vaihtaa kun niihinkin..voi macellakin tulla paskat housuun monesti jos tolla asenteella on liikkeellä.

Haha! Huolehdi vaan omasta sulkijalihaksen toiminnasta, mulla ei ole ollut ongelmia, eikä tule olemaankaan seuraavaan 50-60 vuoteen. Myöskään mun hengityselimissä ei ole mitään palkokasveja.  ;D

Ehkä kannattaa tosiaan ottaa se revanssi, ennenkuin alkaa huutelemaan Caldinan paremmuudesta.

Todettakoon vielä, että tuskin Joni P ainakaan noista Caldinoista tai Aristoista mitään tietää.  :icon_biggrin:


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

AMI

Siis jos olisitte katsoneet jenkkileffoja niin tietäisitte että varttikiihdytyksen voitto ei johdu autosta vaan kuskin tahdonvoimasta  :D
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

Tem

Lainaus käyttäjältä: AMI - 19 joulukuu, 2009, 12:39:44Siis jos olisitte katsoneet jenkkileffoja niin tietäisitte että varttikiihdytyksen voitto ei johdu autosta vaan kuskin tahdonvoimasta  :D

Ja siitä että vaihtaa vaihdetta, kun haluaa ohittaa? :o
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


suprasami

Lainaus käyttäjältä: AMI - 19 joulukuu, 2009, 12:39:44
Siis jos olisitte katsoneet jenkkileffoja niin tietäisitte että varttikiihdytyksen voitto ei johdu autosta vaan kuskin tahdonvoimasta  :D
siinä kun varttimaililla viihtyy sen 1-2 min, niin sehän on nimenomaan tahdonvoimasta kiinni. :D
supra mk3 -89, corona mk2 -71

Retjak

Lainaus käyttäjältä: Tem - 19 joulukuu, 2009, 13:40:10
Ja siitä että vaihtaa vaihdetta, kun haluaa ohittaa? :o

erittäin hyvä huomio, esim renny harlinin drivenissä ohitus tapahtuu aina niin, että autot vetää rinta rinnan, ja toinen heittääkin isomman silmään :D
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Arppe

Lainaus käyttäjältä: Mace - 18 joulukuu, 2009, 21:22:33
Turbo neliveto Avensikset syö takaveto tuplaturbo Aristoja... Ja Celicat ne syö Supria, näinhän se menee  :icon_biggrin:

Pakko kans kommentoida, nopeella googletuksella juutupesta löyty tällänen


http://www.youtube.com/watch?v=PtV51sBl8LQ

"1998 Toyota caldina stock standard 0-100kph 7 secs"

en oo omaa ristoo ny ihmeellisemmin kellotellu mut sinne 6-7 sekunnin väliin menee et ei riston pitäis jäädä mut ei paljoo voittaakkaan
Toyota Alphard MHN10 -02
Lexus GS JZS147 -93

Ex
Toyota Aristo JZS161 -00 LHD
Toyota Aristo JZS161 -97
Toyota Aristo JZS147 -93
Lexus GS300 JZS160 -98

jarppa

#75
Lainaus käyttäjältä: Arppe - 19 joulukuu, 2009, 16:21:49
Pakko kans kommentoida, nopeella googletuksella juutupesta löyty tällänen


http://www.youtube.com/watch?v=PtV51sBl8LQ

"1998 Toyota caldina stock standard 0-100kph 7 secs"

en oo omaa ristoo ny ihmeellisemmin kellotellu mut sinne 6-7 sekunnin väliin menee et ei riston pitäis jäädä mut ei paljoo voittaakkaan

ja niinkuin joku totesi että caldinan tehoero on -20hv mut painoa 200kg vähemmän mikä jo itsessään vaikuttaa aika perkeleesti ja toisekseen tehoeroa kompensoi se että itellä oli jo 3" putkivirit ja ilmansaantia parannettu..tosin aristosta ei sitten taas ole mitään tietoa mut voisi vakioksi olettaa koska tosiaan kyseiset vedot se hävisi.
ja joku tuolla heitti että isot vanteet ja alla jne..niin itellä oli orkkis 15" alut alla.
ja aristo vastaan caldina vetohan suoritettiin aina noin 80km/h-rajottaja
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 19 joulukuu, 2009, 05:31:59
kun nyt tua ylhäällä haasteltiin että kuinka mitkäkin menee mitenkin, niin täs on ainakin vakiokuntosia vehkeitä, varttimaililla ST205 Celica, viimesenä siä on vastassa RZ supra!


http://www.youtube.com/watch?v=uj8-fBC6XHk

eikös tässäkin ole kyseessä vakio vehkeet..? sen paremmin  videota tutkimatta.
tuosta aijemmin puhutusta st185 niin siinähän ei taas vakiota ole enään muutakuin rekisterikilvet.
joten sitä taas turha sen enempää pohtia.
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Mace

#77
Lainaus käyttäjältä: jarppa - 19 joulukuu, 2009, 20:42:36
eikös tässäkin ole kyseessä vakio vehkeet..? sen paremmin  videota tutkimatta.
tuosta aijemmin puhutusta st185 niin siinähän ei taas vakiota ole enään muutakuin rekisterikilvet.
joten sitä taas turha sen enempää pohtia.

Joo, mutta eipä ole sekään mkiv Supra mikään vakio, jonka väitit st185:lle häviävän...  ;D
Taitaisi aikamoiseksi persraiskaukseksi mennä  8)
(Mkiv:ssä ei tosin tarvitse kaikkia tingentangeleita vaihtaa...toisin kuin st185, jossa ainoastaan ne rekisterikilvet ovat vakiot)  :icon_biggrin:

Kuvittelin myös, että tässä puhuttiin vakio Caldina vs Aristo... Tosin eiköhän noissa Ristoissakin aika tarkkaan 300 kaakkia ole jo vakionakin? Caldinassa voimansiirohävikkikin suurempi... No, eiköhän se spekulointi riitä. Kannattaa ensi kesänä mennä radalle & vartille kokeilemaan, ennen kuin uhoaa kaikki Ristot mataliksi.  ???


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Strabe

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 19 joulukuu, 2009, 20:29:30
ja niinkuin joku totesi että caldinan tehoero on -20hv mut painoa 200kg vähemmän mikä jo itsessään vaikuttaa aika perkeleesti ja toisekseen tehoeroa kompensoi se että itellä oli jo 3" putkivirit ja ilmansaantia parannettu..tosin aristosta ei sitten taas ole mitään tietoa mut voisi vakioksi olettaa koska tosiaan kyseiset vedot se hävisi.
ja joku tuolla heitti että isot vanteet ja alla jne..niin itellä oli orkkis 15" alut alla.
ja aristo vastaan caldina vetohan suoritettiin aina noin 80km/h-rajottaja

Mä haluisin nähdä myös sen faktan että caldina painaa 200kg vähemmän..Kaikki mikä lukee netissä ei ole totta.. ;D
Ja jos sul oli pikkuputkivirei,ja eihän sitä tiiä vaikka aristossa ei olisi kaikki tallessa niin kait siinä eroa tulee ;D
JZZ30 vm.91

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 19 joulukuu, 2009, 21:42:14
Mä haluisin nähdä myös sen faktan että caldina painaa 200kg vähemmän..Kaikki mikä lukee netissä ei ole totta.. ;D
Ja jos sul oli pikkuputkivirei,ja eihän sitä tiiä vaikka aristossa ei olisi kaikki tallessa niin kait siinä eroa tulee ;D

no kertokaa aristomiehet ariston vakio teho ja paino ni mä kurkkaan mitä painaa mun caldina..ni sithän siitäkin saadaan fakta..kesään on vielä niinpaljon aikaa että saatas rehti kisa..näilläkeleillä menee caldinalle vähän turhankin hyvin pisteet...on nimittäin aika menijä näillä keleillä...tänään traileri ja auto perässä ja silti liikkuu aika kivasti jäisellä tiellä :icon_biggrin: :P-<:
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Mace - 19 joulukuu, 2009, 21:12:17
Joo, mutta eipä ole sekään mkiv Supra mikään vakio, jonka väitit st185:lle häviävän...  ;D
Taitaisi aikamoiseksi persraiskaukseksi mennä  8)
(Mkiv:ssä ei tosin tarvitse kaikkia tingentangeleita vaihtaa...toisin kuin st185, jossa ainoastaan ne rekisterikilvet ovat vakiot)  :icon_biggrin:

Kuvittelin myös, että tässä puhuttiin vakio Caldina vs Aristo... Tosin eiköhän noissa Ristoissakin aika tarkkaan 300 kaakkia ole jo vakionakin? Caldinassa voimansiirohävikkikin suurempi... No, eiköhän se spekulointi riitä. Kannattaa ensi kesänä mennä radalle & vartille kokeilemaan, ennen kuin uhoaa kaikki Ristot mataliksi.  ???

nii no tässäkin sit taas vaikuttaa mikä kisa otetaan..lähtö nollasta sataan vai mutkapätkä vai lähtö 200-300?
kyllä tollanen nelikko celica on mutkapätkällä aika kovasana tolla alusalla ja kokoonpanolla .samoin jos pitää 5tonnia jengää ja kytkin ylös ni lähtee se viivaltakin takasutijaa vastaan aika kivasti.mut toki sit 200-300 veto ni siinä isopatanen supra on aika kova vastus..sitä en tiiä meneekö teidän suprat kuinkin paljon yli kun 310km/h? että tuleeko siinä kuinka pahasti turpaan..?
mut ihan sama..kyllä tolla celicallakin kehdataan jo ajella.ja kesällähän näitä sit pääsee testaileen jos on halukkaita riskeeraamaan korttiansa.. :)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 19 joulukuu, 2009, 23:06:34
nii no tässäkin sit taas vaikuttaa mikä kisa otetaan..lähtö nollasta sataan vai mutkapätkä vai lähtö 200-300?
kyllä tollanen nelikko celica

Ei herneitä, mutta jos 4wd Celicalla meinaat kolmea sataa ajaa, niin ei riitä edes viidensadan konetehot ::)

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 20 joulukuu, 2009, 08:57:23
Ei herneitä, mutta jos 4wd Celicalla meinaat kolmea sataa ajaa, niin ei riitä edes viidensadan konetehot ::)

sorry nyt vaan mutta mä en meinaa vaan se on jo viimekesänä kyllä todettu motarilla gps ja power fc mukaan ja meni sen verta reilusti yli 300 että ei tarvi miettiä oliko yli vai ei.
ja ei ole herneitä kun tiedän asian todeksi.. ;)

ja niinkuin jo sanoin...celicassa ei ole mitään vakiota...
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Strabe

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 19 joulukuu, 2009, 23:02:45
no kertokaa aristomiehet ariston vakio teho ja paino ni mä kurkkaan mitä painaa mun caldina..ni sithän siitäkin saadaan fakta..kesään on vielä niinpaljon aikaa että saatas rehti kisa..näilläkeleillä menee caldinalle vähän turhankin hyvin pisteet...on nimittäin aika menijä näillä keleillä...tänään traileri ja auto perässä ja silti liikkuu aika kivasti jäisellä tiellä :icon_biggrin: :P-<:

Ei se rekisteriotekkaan esim.omassa autossa ollut lähelläkään mitä puntari sanoi...Nooh,sikäli ihan sama tämä väittely ja turhakin,mutta hienoa että saatiin mielipiteitä kehiin ;D
Ja tosta celicasta joka menee pitkälti päälle kolmensadan niin siitähä taitaa olla projektii fintoysis?
JZZ30 vm.91

Mace

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 19 joulukuu, 2009, 23:06:34
nii no tässäkin sit taas vaikuttaa mikä kisa otetaan..lähtö nollasta sataan vai mutkapätkä vai lähtö 200-300?
kyllä tollanen nelikko celica on mutkapätkällä aika kovasana tolla alusalla ja kokoonpanolla .samoin jos pitää 5tonnia jengää ja kytkin ylös ni lähtee se viivaltakin takasutijaa vastaan aika kivasti.mut toki sit 200-300 veto ni siinä isopatanen supra on aika kova vastus..sitä en tiiä meneekö teidän suprat kuinkin paljon yli kun 310km/h? että tuleeko siinä kuinka pahasti turpaan..?
mut ihan sama..kyllä tolla celicallakin kehdataan jo ajella.ja kesällähän näitä sit pääsee testaileen jos on halukkaita riskeeraamaan korttiansa.. :)

Sen verran täytyy vielä härnätä, että jos on niin kova menijä, niin ensikesällä vaan varttitapahtumille näyttämään.
(Katsotaan kuinka nelivetovoimansiirto kestää liimaradalla 5jengää ja kytkin ylös, jos oikeasti tehoakin on  :icon_biggrin:)


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

nr000001

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 19 joulukuu, 2009, 23:06:34
jos on halukkaita riskeeraamaan korttiansa..

Näille kisoille on ihan oma paikkansa Joensuussa. Suprakuskit ajavat asiallisesti sääntöjen mukaan liikenteessä, joten suosittelen tuota Joensuun mittausta.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

jykelä

Lainaus käyttäjältä: Mace - 20 joulukuu, 2009, 11:17:26
Sen verran täytyy vielä härnätä, että jos on niin kova menijä, niin ensikesällä vaan varttitapahtumille näyttämään.
(Katsotaan kuinka nelivetovoimansiirto kestää liimaradalla 5jengää ja kytkin ylös, jos oikeasti tehoakin on  :icon_biggrin:)
suuri vaara jotta tuloo etuveto yhtäkkiä ;D
Supra MK3 -92

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Mace - 20 joulukuu, 2009, 11:17:26
Sen verran täytyy vielä härnätä, että jos on niin kova menijä, niin ensikesällä vaan varttitapahtumille näyttämään.
(Katsotaan kuinka nelivetovoimansiirto kestää liimaradalla 5jengää ja kytkin ylös, jos oikeasti tehoakin on  :icon_biggrin:)

eiköhän se auto enskesänä tapahtumia kierrä.. ;) ja onhan siinä voimansiirtoja jo hajonnut jonkinverran ... :) mut niitähän saa sit aina uusia..ja onhan siihen vahvistuksia kovasti haussa.
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 20 joulukuu, 2009, 11:08:43
Ei se rekisteriotekkaan esim.omassa autossa ollut lähelläkään mitä puntari sanoi...Nooh,sikäli ihan sama tämä väittely ja turhakin,mutta hienoa että saatiin mielipiteitä kehiin ;D
Ja tosta celicasta joka menee pitkälti päälle kolmensadan niin siitähä taitaa olla projektii fintoysis?

jep.mulla on se puntari lukema kyllä jossakin ylhäällä kun vaan löytäsin..
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

jarppa

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 20 joulukuu, 2009, 14:01:28
suuri vaara jotta tuloo etuveto yhtäkkiä ;D

niinkuin sanoin niin on siitä etuveto jo joskus tullutkin..ja hieman muutakin ropleemaa ollut..muta pääpiirteittän hienosti pelannut mitä sitä viimekesänä kerettiin kurmuuttaan...
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)