SCF @ Facebook

Aloittaja nr000001, 24 maaliskuu, 2009, 22:20:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nr000001

1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Swoooshpra

Jou,

En nyt tiennyt minne muuallekkaan laittaa aihetta niin laitoin nyt sitten tänne. Voiskohan joku ottaa minut nyt tuonne Facebookin supra club finlandin sivuille jäseneksi vihdoin kun ollu se pyyntö vetämässä varmaan 6kk siellä? Kristerillekin kaiku pyyntö kuin kuuroille korville =)

Nimi on Antti Orpana. Kiitos ja anteeks =)

t:
-Antti
Toyota Supra 2JZ-GTE '95 RHD Holset HX40 Super Titan Motorsports Stage 2 Automatic

Krister

#2
Lainaus käyttäjältä: Swoooshpra - 29 kesäkuu, 2015, 14:47:55
Jou,

En nyt tiennyt minne muuallekkaan laittaa aihetta niin laitoin nyt sitten tänne. Voiskohan joku ottaa minut nyt tuonne Facebookin supra club finlandin sivuille jäseneksi vihdoin kun ollu se pyyntö vetämässä varmaan 6kk siellä? Kristerillekin kaiku pyyntö kuin kuuroille korville =)


Oon ihan normi jäsen siellä niin kuin muutkin, katsoin että ei ole odottavia jäsenpyyntöjä ja en pysty lisäämään ellei ole fb kaveri. Joku varmaan vahingossa painanut vahingossa sut pois jäsenhakuvaiheessa ja siksi ei löydy enään tuolta jäsenpyynnöistä. Joku kenen fb kaveri ja kuuluu ryhmään voi lisätä sut manuaalisesti tai ehkä nr1 jos on ylläpitäjä.

TSAP

Siellä se näytti munkin pyyntö vielä roikkuvan... Ei taida olla sisäänottajia liikaa 🙈
"With great power comes great responsibility"

nr000001

Mulla on tonne adminit, mutta kun sinne hakkaa kymmeniä pyyntöjä, ml. spämmärit, olen hyväksynyt vain tutut. Orpanan nyt lisäsin, mutta esim TSAP ei tarkoita Facebookissa yhtään mitään.


Sent from my iPhone using Right Hand.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

TSAP

Pääsin jo Tyfonin avustuksella 👍
"With great power comes great responsibility"

Swoooshpra

Homma tosiaan kunnossa. Muchos gracias Senor! =)

t:
-Antti
Toyota Supra 2JZ-GTE '95 RHD Holset HX40 Super Titan Motorsports Stage 2 Automatic

Tuoppi

Mulle kelpaisi kanssa hyväksyntä tonne, ollut aika pitkää jo pyyntö vetämässä. Nimi olisi Tuomas Hartikainen, jos joku viittisi lisätä  :wave:
-93 jdm mkiv tt

Toni K.

Sama kuin edellisellä^. Toni Koskinen nimellä pyyntö vetämässä.  :notworthy:

Smulikki

Sama homma :D Samuli Kinnunen nimellä  8)
JZZ30 Soarer -92

skodikka

täälläkin sama homma. joni palosaari

tomppa74

Tomi Saapunki haluais myös ryhmään.

Savolmi

Savolainen Mikko myös ilmoittautuu ja roikkumassa hyväksymistä vailla..

Jessew34

mutki sais hyväksyä sinne puolivuotta varmaa ollu pyyntö vetämässä kuusilehto jesse nimellä  :D

HarriP

Minutkin voisi lisätä. Nimellä Harri Pennanen olen hakenut.

JRL

Meikäläisen voisi lisätä ryhmään. Nimellä Jari Leino olen hakenut ryhmään.