MKIV Supran "tietävää" pajaa pääkaupunkiseudulla?

Aloittaja kaahari, 13 syyskuu, 2009, 11:27:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaahari

Supra tartteis uuden kytkimen, olisiko kenelläkään tietoa puljuista/korjaamoista pääkaupunkiseudulla/läheisyydessä joilla olisi kokemusta mkiv:stä..? Tokihan toyota ja mikä tahansa firma tekee, mut hakusessa sellainen että homma hoituisi hyvin. 

Tallin nurkassa olis jo uusi kytkinlevy ja paineasetelma, painelaakeri pitää vielä ostaa...
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Core

oman käsityksen mukaan ei taida olla semmosta mikä olis enempi perehtynyt, mutta kauklahdessa on yks paja minkä pihassa oli kerran ainakin yks 4 korinen suppilo, en sit tiedä oliko huollosta tullut mutta joka tapauksessa :toothy10:
Jotkut sanovat Ferrari Enzoa Ferrarin lippulaivaksi, mutta todellisuudessa Ferrari ei ole ikinä tehnyt laivoja, vain autoja

mokes

Riihimäki ei ole pääkaupunkiseutua, mutta täällä on sellainen paja kuin Kolarikorjaamo Sorsa. Omaa Soareriani olen siellä huollattanu ja hyvä on tullut! Suosittelen  :)
Oikeelta on jees ajaa!

spl

itse käytin puslain vaihdossa mkiv:ta tuusulassa kessutekillä... tuntui puslat vaihtuneen ihan ok. kaipa sinne kehtais viedä kytkimenkin vaihdettavaksi....

vase

Lainaus käyttäjältä: Core - 14 syyskuu, 2009, 09:34:40
kauklahdessa on yks paja

NOT 4 YOU  ;D http://www.nut4you.fi/index.html

Tekee kustom auton, rakentaa sun kämpän ja kouluttaa vielä driftaamaan!

Erään jannun supra siellä tosiaan aina välillä näkyy ja kaveri sitä tuolla taitaa itse duunailla. Mikään asiantunteva suprapaja tuo ei kuitenkaan ole, joten en suosittele. Vaikuttaisi muutenkin pyörivän enemmän harrastustoiminnan puitteissa tuo homma. Ainakin tällainen mielikuva minulle on jäänyt. Ja muutenkin, offroad autojen sekaan tuskin kukaan tahtoo omaa supraansa millään tavalla sotkea.  ;)

Krister

Lainaus käyttäjältä: spl - 18 syyskuu, 2009, 15:16:10
itse käytin puslain vaihdossa mkiv:ta tuusulassa kessutekillä... tuntui puslat vaihtuneen ihan ok. kaipa sinne kehtais viedä kytkimenkin vaihdettavaksi....

Mitkä puslat vaihdatit ja mitä maksoi?

Ioni

Lainaus käyttäjältä: spl - 18 syyskuu, 2009, 15:16:10

Turboautoja laitattanut Kessulla jo vuosia, ei mitään ongelmia. Suosittelen!
Jonoa on kyllä välillä jonkin verran, eli kannattaa ajoissa varata aika.

spl

Lainaus käyttäjältä: Krister - 18 syyskuu, 2009, 16:55:36
Mitkä puslat vaihdatit ja mitä maksoi?

M2 uretaanipuslat laitoin viime maaliskuussa muistaakseni... en muista hintaa enää, mutta hinta-arvion sai kyllä etukäteen, se piti ja mielummin sen maksoi kuin olisi alkanut itse tekemään ;)

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 13 syyskuu, 2009, 11:27:34
Supra tartteis uuden kytkimen, olisiko kenelläkään tietoa korjaamoista pääkaupunkiseudulla/läheisyydessä joilla olisi kokemusta mkiv:stä..?  mut hakusessa sellainen että homma hoituisi hyvin. 

Tallin nurkassa olis jo uusi kytkinlevy ja paineasetelma, painelaakeri pitää vielä ostaa...

Jos lohjalle ei ole liian pitkä matka, niin --> http://www.autohuoltokm.fi/

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: vase - 18 syyskuu, 2009, 16:55:12
offroad autojen sekaan tuskin kukaan tahtoo omaa supraansa millään tavalla sotkea.  ;)

Tuntuu että offimiehet on parhaita ruuvvaamaan kun offipalstan projekteja seurailee..
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Core

Lainaus käyttäjältä: vase - 18 syyskuu, 2009, 16:55:12
NOT 4 YOU  ;D http://www.nut4you.fi/index.html

Tekee kustom auton, rakentaa sun kämpän ja kouluttaa vielä driftaamaan!

Erään jannun supra siellä tosiaan aina välillä näkyy ja kaveri sitä tuolla taitaa itse duunailla. Mikään asiantunteva suprapaja tuo ei kuitenkaan ole, joten en suosittele. Vaikuttaisi muutenkin pyörivän enemmän harrastustoiminnan puitteissa tuo homma. Ainakin tällainen mielikuva minulle on jäänyt. Ja muutenkin, offroad autojen sekaan tuskin kukaan tahtoo omaa supraansa millään tavalla sotkea.  ;)

Millasenkohan takalaudan noi mulle tekis... ottasi ohjeet varmaan mun villeimmistä unista :o
Jotkut sanovat Ferrari Enzoa Ferrarin lippulaivaksi, mutta todellisuudessa Ferrari ei ole ikinä tehnyt laivoja, vain autoja

vase

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 18 syyskuu, 2009, 19:20:45
Tuntuu että offimiehet on parhaita ruuvvaamaan kun offipalstan projekteja seurailee..

Joo no eiköhän noi not4you pojatkin jotain osaa rakentaa. Onhan siellä kaikenlaista peliä tekeillä.

Miksikään supriin erikoistuneeksi pajaksi en tuota kuitenkaan vielä haukkuisi. Voihan tilanne tietysti muuttua sillä rahaa homman johtajalla on ainakin takana ja ainahan voi lisää asiantuntevaa porukkaa palkata.  ;) Ja onhan siellä ainakin yksi single turbo supra jo duunattavanakin.  :)

vase

Nyt kun tarkemmin ajattelee niin topikissahan kysyttiin pajaa jolla on kokemusta mkiv:Stä. Siinä mielessähän not4you täsmäisi? Ehkä siellä kannattaisi kuitenkin käydä kyselemässä ja katsomassa miten homma toimii? Ja tsekata hinnat.

Mitään varsinaista suprapajaa ei suomessa varmasti olekkaan, joten joka tapauksessa jonkinlaiseen kompromissiin pitää tyytyä.

buma

tarviiko tommoseen hommaan ihan välttämättä asiantuntija supra speciaali liikkeen?? ;D
Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

vase

Lainaus käyttäjältä: buma - 20 syyskuu, 2009, 12:38:21
tarviiko tommoseen hommaan ihan välttämättä asiantuntija supra speciaali liikkeen?? ;D

Ei tarvii. Kunhan muistaa vaan rasvata kytkinlevyt hyvin vaseliinilla.  ;D

kaahari

Kiitokset vastauksista, eiköhän näillä tiedoilla joku paja löydy kun osat tulee... ja kyllähän tuota alkaisi varmaan joka putka tekemään, se on ihan totta :)
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

BlueBlooded

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 21 syyskuu, 2009, 10:22:09
Kiitokset vastauksista, eiköhän näillä tiedoilla joku paja löydy kun osat tulee... ja kyllähän tuota alkaisi varmaan joka putka tekemään, se on ihan totta :)

Järvenpäässä www.automajor.fi
/Mikko Styf
Kyllä hoituu.. On ollut kaikenmaailman jdm ym. erikoisia turbovessoja ja kilpureita laitettavana.
Ja on myös vaihtanut aikaisemmin supraan kytkinmen.