Virus huomautus supraclubilla

Aloittaja sttuning, 29 syyskuu, 2009, 09:31:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sttuning

tekeekö muilla sellasta kun selailee supraclubia niin alkaa herjaamaan jostain viruksista ja alkaa tehdä automaattisesti jotain helvetin tarkistusta? tehnyt ainoastaan supraclubin sivuilla ja vielä kahdella eri tietokoneella... ongelma on tullut viikon sisään aikaisemmin en sitä ole havainnut.
Toyota Supra mk3 -92 2jz-gte
Toyota Granvia widebody -95 3.0Td
www.teamevo-r.com

Baz

Lainaus käyttäjältä: sttuning - 29 syyskuu, 2009, 09:31:56tekeekö muilla sellasta kun selailee supraclubia niin alkaa herjaamaan jostain viruksista ja alkaa tehdä automaattisesti jotain helvetin tarkistusta?

Ei ole tullut vastaan. Selaimena Firefox 3.5.3 ja toisessa koneessa virustorjuntaa hoitaa avast! ja toisessa F-Secure Anti-Virus Client Security.
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Tem

Seuraa tuleeko se jostain tietystä aiheesta ja onko niissä aiheissa aina saman kaverin posti. Virussoftat joskus varottelee joidenkin avatareista..
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

MT

Mullakin valitteli Avast! troijalaisesta supraclubin sivustolla. Topic:ina oli "foorumi sekoilee". Nyt taas toiminut temppuilematta.
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

Baz

Lainaus käyttäjältä: MT - 29 syyskuu, 2009, 17:27:16Mullakin valitteli Avast! troijalaisesta supraclubin sivustolla. Topic:ina oli "foorumi sekoilee". Nyt taas toiminut temppuilematta.

Jos Temmen teoriaa miettii, niin siinä aiheessa on vain yksi foorumin ulkopuolelta linkitetty avatar. Silloin avast! olisi pitänyt huonoa esv:n sivuista :dontknow:
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

naco

Mulla tekee ainakin työmaan koneella (selaimena ie) sellasta et aukee joku vi...un tietokoneen virusskannaus paska sivusto (joku ohjelma alkaa skannaa mun konetta ja meinaa et on paljon viiruksia, osta heidän ohjelmisto.. tms.). Eikä saa pois ennenku sulkee netin. Äskön teki saman kun menin katsomaan "edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit"
Koneella on symantec:in virustorjunta, serveri belgiassa.. Luulis ny että tänkin (AtlasCopco) kokoisella organisaatiolla on tietoturva kohdallaan.. 

Viisaammat tietokoneihmiset tutkikoot asiaa!  :evil5:

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: naco - 29 syyskuu, 2009, 21:52:41
Mulla tekee ainakin työmaan koneella (selaimena ie) sellasta et aukee joku vi...un tietokoneen virusskannaus paska sivusto (joku ohjelma alkaa skannaa mun konetta ja meinaa et on paljon viiruksia, osta heidän ohjelmisto.. tms.). Eikä saa pois ennenku sulkee netin. Äskön teki saman kun menin katsomaan "edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit"
Koneella on symantec:in virustorjunta, serveri belgiassa.. Luulis ny että tänkin (AtlasCopco) kokoisella organisaatiolla on tietoturva kohdallaan.. 

Viisaammat tietokoneihmiset tutkikoot asiaa!  :evil5:
Samaa kuraa paukahti äsken ruudulle

Petsi

Minulle kävi suunnilleen samalla tavalla kuin edelliisille. Olin selaamassa keskusteluja. Kun sitten siirryin IE8:lla katsomaan omia viestejä, niin pätkähti jokin automaattinen virusskannaus päälle.

Käytössäni on F-Secure Client Security.

Heti ongelman jälkeen tein IObit Security 360 ohjelmalla tarkastuksen ja totesin koneeseen tulleen jonkin threadin. Ohessa tarkastuksen tulokset.

IObit Security 360
Version:1.0.0.60
Define Version:1211
Time Elapsed:00:06:11
Objects Scanned:59752
Threats Found:2

|Name|Type|Description|ID|
Tracking Cookies, Cookies, Cookie:system@com.com/, 7-9
Trojan.BHO, Registry Key, HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{e7bc34a3-ba86-11cf-84b1-cbc2da68bf6c}, 5-12145

harri.tuominen

Mulla ainakin pelaa ja on pelannu moitteetta, Firefox & ie ja f- secure.

LiquidStone

Noniin. Nyt tuli mieleen ottaa url ylös.
Eli ensin ehdottaa javascriptin suorittamista foorumin nimissä.
Sen jälkeen kysyy että tarkistetaanko kone virusten varalta... tai jotain tuon tapaista. Ja sen jälkeen ohjautuu tänne: http://my-computer-check03.com/scan1/?pid=180s8&engine=%3DHQz1DDuNDMxLjc3LjUyJnRpbWU9MTI1MTU1NE0OaA%3DN

Ja tuo tuli kun olin menossa lukemaan tuonti ja verotus puolelta soarer 2.5TT threadia.

juhok

Joo tuli kanssa ilmoitus että virus koneella ja tarjosi ladattavaksi virusscanneria. Tuota ei pidä tietenkään missään tapauksessa asentaa sillä se on nimenomaan se varsinainen virus.

Amaria

Samanlainen kävi kolkuttelemassa tällekin ovelle,kun olin profiilia päivittelemässä  :o ...mut en laskenut sisälle asti  :icon_biggrin:

sttuning

Juuri tuo se minullekkin tullu muutamaan otteeseen
Toyota Supra mk3 -92 2jz-gte
Toyota Granvia widebody -95 3.0Td
www.teamevo-r.com

naco

No onko ny kukaan tutkinut, mistä tämmöinen johtuu/ miten on foorumille tälläistä paskaa päässy??

Itse kun olen tietokoneden kanssa aikas poropeukalo..

Onko ehdotuksia/ ammattitaitoista klubilaista korjaamaan ko. ongelmaa??

nr000001

Ilmeisesti onkin. Yhtiön mikrotuki/tjsp. varmasti osaa mielellään neuvoa, jos muutenkin kuuluu työnkuvaan surffata harrastefoorumeilla.  ;D

Mulla tekee ainakin työmaan koneella (selaimena ie) sellasta et aukee joku vi...un tietokoneen virusskannaus paska sivusto (joku ohjelma alkaa skannaa mun konetta ja meinaa et on paljon viiruksia, osta heidän ohjelmisto.. tms.).

Tuntematta "työmaan konetta", ajaisin ensin paikallisesti virusskannauksen. Mikäli pöpöjä ei löydy, raportoisin tarkasti miten ja missä ongelma esiintyy. Niin minä tekisin, jos alkaisi ahdistaa.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Chew

Mulla kans oikkuili kun työpaikan koneella surfffailin tätä foorumia..
M.Kauppila Motorsports

SUPRA MKIV 1/4mile 9.1s/ 250kmh
CHEVROLET CAMARO Z/28 RS -69