Supriin kohdistuva "Road Rage".

Aloittaja Puman, 30 tammikuu, 2010, 14:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Tem - 07 huhtikuu, 2010, 20:17:16
Tuskin kauheasti alle tonnin kuitenkaan. ;)

Siis jos koloskopasta puhutaan niin varmaan ylikin tuon 1530  ;D
JZZ30 vm.91

TumppU

Niin, no mulla käyttis Carinan omamassa on 1190kg ja kokonaismassa 1700kg ja on etuveto, että eiköhän tuo Supran massa oo aika lähellä totuutta  ::)
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Ethan_Hunt(toyotafreak)

KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 07 huhtikuu, 2010, 20:42:08
Niin, no mulla käyttis Carinan omamassa on 1190kg ja kokonaismassa 1700kg ja on etuveto, että eiköhän tuo Supran massa oo aika lähellä totuutta  ::)

onhan se lähellä totuutta ............

....paperilla ;-)
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 07 huhtikuu, 2010, 22:10:03

onhan se lähellä totuutta ............

....paperilla ;-)
Eikös nää kilometrien mittaiset välit ole vesan juttuja  ???

coren

Jatketaan OT, mutta aika hyvin jos kolmoskorin oot alle tonniin keventänyt. Vissiin oot riipassu rintapellistä etiäppäin ainakin aisat pois ja helmat ottanu auki ja poistanu pari kerrosta jäykkäreitä? Laikka-avo? :D Tuollasia purkaneena niin ei tuota ihan helpolla kolmannesta kevyemmäksi tehdä kun se kori tyhjänä hylsynäkin jo painaa ihan penteleesti.  :ohnoes:

Loppuun vielä legendaarinen:
"Tuuli huulia liikuttaa....ja Miehet tekee tekoja ja tämähän ei koske sinua koska olet keksijä." © 325E  :icon_rr: :icon_rr:

Ja ei herneitä, mutta vähän faktoja kehiin kiitos..
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Ethan_Hunt(toyotafreak)

faktaa löytyy kyllä paljastan sen joskus mut yli tonnin mennään :-) varaa olisi vielä keventää noin 100 kg jos haluaisi
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 07 huhtikuu, 2010, 22:59:13
faktaa löytyy kyllä paljastan sen joskus mut yli tonnin mennään :-) varaa olisi vielä keventää noin 100 kg jos haluaisi

100kg on sitten toooosi paljon, varsinkin jos on valmiiks kevennetty..

Hencca

hiilikuituhan on päivän sana. mut se siitä. menee ooooteeeeksi ja reilusti.
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Ethan_Hunt(toyotafreak)

mielenkiintoisia ajolinjoja oli yhdellä bemarilla pe aamuna hollola-kärkölä väillä , tuli välillä ihan perään kiinni ja kuikki sit välillä ohituspaikkaa :D liekö meinasi haastaa tms mut eipä lähteny sit ohi kun jonossa ajeltiin ja vastaan tuli aikapaljon porukkaa :D mitä lie mielessä ollu
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

emk67

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 18 huhtikuu, 2010, 05:08:26
mielenkiintoisia ajolinjoja oli yhdellä bemarilla pe aamuna hollola-kärkölä väillä , tuli välillä ihan perään kiinni ja kuikki sit välillä ohituspaikkaa :D liekö meinasi haastaa tms mut eipä lähteny sit ohi kun jonossa ajeltiin ja vastaan tuli aikapaljon porukkaa :D mitä lie mielessä ollu
Pitäskö sun oikeesti tarkistaa mittarivirhe siitä autosta. Tuntuu vain et kaikki lahden Bemarit roikkuu just sun perässä  ;D
Ja toisekseen BMW on aika yleinen auto Suomenkin liikenteessä.
Mulla ne "bemarit" tussiviiksineen roikkuki toissakesänä. Mutta syynä tais olla Cellun peräloosterissa oleva "Pissaava poika" ja kusikaaren alla luki BMW.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 18 huhtikuu, 2010, 09:16:05

Pitäskö sun oikeesti tarkistaa mittarivirhe siitä autosta. Tuntuu vain et kaikki lahden Bemarit roikkuu just sun perässä  ;D
Ja toisekseen BMW on aika yleinen auto Suomenkin liikenteessä.
Mulla ne "bemarit" tussiviiksineen roikkuki toissakesänä. Mutta syynä tais olla Cellun peräloosterissa oleva "Pissaava poika" ja kusikaaren alla luki BMW.

jeps jeps :D  jos ajaa gps:än avulla hieman ylinopeutta niin tuskinpa mittarivirheestä on kyse :D mut ihan sama heitinpähän vaan ton ekan peemari jutun täällä :D ( oman siis )
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Tem

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Ethan_Hunt(toyotafreak)

:D ihan sama sit , dis dissss ,, ehheh noo joo saapi riittää nyt sit hyvää viikonloppua vaan kaikille :D
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

ToniH

tänään oli eka oikee haastaminen supralle joku xsara farmari kauhee kaasuttelu ja lähettely päällä turun aamuruuhkaliikenteessä karisti kivasti unihiekat ku naureskeli itsekseen. :icon_biggrin:

ooee

Ihan eka ajo tänävuonna tos muutama viikko sit Chaserilla, alla nissanin 16" orkkis vanteet (katsastus)  ;D  ja muutenki auto ihan ruokottomas kunnos. Heitin kaverin Vaasaan, Niin eiköhän joku isin liisari focus ja etupenkillä 2 18v kloppia ja takapenkki täynnä teinejä. vaasan motarilla vierelle ja hirvee nykiminen  no lähtivät sit vetään, ite 3.kaappiin vierelle, dumpin sihautus ja matka jatku taas rajotusten mukaan, tais jätkillä olla hyvä saanti ehtoolla ku olivat jätelleet focuksella tojotan :DD
- Kesälelu:           M-B w123Lang & e36 cabrio m-sport
- käyttöpeli:         M-B w210 cdi

Venom

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 19 huhtikuu, 2010, 20:33:35
tänään oli eka oikee haastaminen supralle joku xsara farmari kauhee kaasuttelu ja lähettely päällä turun aamuruuhkaliikenteessä karisti kivasti unihiekat ku naureskeli itsekseen. :icon_biggrin:
Mulla kävi sama juttu, hirveän kuulosta kun ranskalainen kone repii takana rajottimelle asti.. ;D
Elikkä valoissa joissa kaks kaistaa samaan suuntaan, (s)itikka alko nyökkimään kytkintään tuhoten ja naureskelin hiljaa mielessäni että eikai toi oikeesti oo polkasemassa.
Valot vaihtuu vihreeks niin voi herran jestas sitä ääntä, ihan jopa sääliksi kävi sen autoa vaikka ranskalainen onkin.
Taisi jopa saada toisen eturenkaan vähän ulvahtamaankin ja kakkosta silmään niin että rutina käy :ohnoes:
Mä lähden normaaliin tapaan valoista ja katselen taustapeilistä sitikan vetelyä. 8)
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

Petsi

Lainaus käyttäjältä: Venom - 07 toukokuu, 2010, 10:37:44
Mulla kävi sama juttu, hirveän kuulosta kun ranskalainen kone repii takana rajottimelle asti.. ;D
Elikkä valoissa joissa kaks kaistaa samaan suuntaan, (s)itikka alko nyökkimään kytkintään tuhoten ja naureskelin hiljaa mielessäni että eikai toi oikeesti oo polkasemassa.
Valot vaihtuu vihreeks niin voi herran jestas sitä ääntä, ihan jopa sääliksi kävi sen autoa vaikka ranskalainen onkin.
Taisi jopa saada toisen eturenkaan vähän ulvahtamaankin ja kakkosta silmään niin että rutina käy :ohnoes:
Mä lähden normaaliin tapaan valoista ja katselen taustapeilistä sitikan vetelyä. 8)
Tuosta tuli hyvät naurut itselleni. Hyvä kertomus.  :)  :thumbsup:

Raksteri

Taas tänään tuli rage oikeen vänkärin kyljen täydeltä! Kun maantien kunkku eläkeläinen päätti kolhia supran kyljen ohitus tilanteessa olin vierellä niin pappa lykkäs kylkeen!!! VITTU... Ja yritti vielä laittaa mun piikkiin kun ei nähny mua!!

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 18 kesäkuu, 2010, 22:57:30
Taas tänään tuli rage oikeen vänkärin kyljen täydeltä! Kun maantien kunkku eläkeläinen päätti kolhia supran kyljen ohitus tilanteessa olin vierellä niin pappa lykkäs kylkeen!!! VITTU... Ja yritti vielä laittaa mun piikkiin kun ei nähny mua!!

aijai , mut mitäs jos se ei oikeastikkaan nähnyt sua ? , kakka juttu silti
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Tn2k

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 21 kesäkuu, 2010, 20:43:25

täällä pk alueella olen varsin huomannut , että ihmiset harvoin kääntää päätä katsoakseen kuolleen kulman . ''0,5sec vilkaisu sivupeilistä ja kaistan vaihto ''
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Tn2k - 21 kesäkuu, 2010, 20:43:56
täällä pk alueella olen varsin huomannut , että ihmiset harvoin kääntää päätä katsoakseen kuolleen kulman . ''0,5sec vilkaisu sivupeilistä ja kaistan vaihto ''

Lahti on ihan pepusta ton liikenne kulttuurin suhteen , yritäppä vilkulla johonkin jos on rakoa niin siihen tuuppaa 10 autoa että sinähän et tänne tule tyyliin , ennemmin ajan hesassa siellä pääsee vilkulla sentään , mut ei sen enempää tätä ettei mee pahasti offtopikiksi
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 21 kesäkuu, 2010, 20:43:25
Niin no eihän se mun syy oo jos ei se näe mua! Sitä täs hain...

Epsanja

Jep, Lahdessa vilkulla tota tilaa on turha yleensä pyytää...aina saa survoo johonki helvetin pienee välii jos semmost joku viittii ees jätttää!! Ja itekkin huomannut Lahden alueella, Supral ku ajanu niin volvot ja bemarit tykkää haastella... :icon_biggrin: Ja yleensä niihin haasteisiin tulee tartuttua mukaan... :D Mut mikäs siinä, kisataa ja seuraavan kerran ku nähdään  niin viimeistää peukut pystyy vaa, kaikilla on kivaa, vaikkei jois simaa  :tard: Mikäs siinä dumpin sihahduksia kuunnelles, eihän toi mkIII 250kw oo mikää tykki viel mut kyllä sil omat tarpeet tyydyttää...paitti ny ku se rupes leikkii vedenkeitintä  ;D
### MkIII MA70 -89 ###

Puman

Lainaus käyttäjältä: Epsanja - 21 kesäkuu, 2010, 23:45:48
Mikäs siinä dumpin sihahduksia kuunnelles, eihän toi mkIII 250kw oo mikää tykki viel mut kyllä sil omat tarpeet tyydyttää...paitti ny ku se rupes leikkii vedenkeitintä  ;D

Mun Ceefemman pikkulohkossa on tehoa vakiona 253Kw 5400 rpm ja vääntöä 483Nm  4200rpm. Peltisarjat, viripöntöt ja vaparihengitin ovat ehkä tuoneet tuohon muutaman kilowatin ja Newtonin lisää. Minusta tuo suorituskyky liikauttaa puolitoistatonnista koria jo aika kiitettävästi. Vain yhden haasteen turnajaisiin olen saanut koko aikana tuolta turkulaiselta tuplaturbo nelossupralta, josta kerroin täällä aikaisemmin. En yleensä provosoidu haasteyrityksistä kahdesta syystä. Joko tiedän, että haastajalla ei ole mahdollisuuksia minua vastaan, ja siksi en viitsi haaskata kallista bensaa jo ennalta varmaan voittoon tai arvioin ettei minulla ole mahdollisuuksia, ja siksi en viitsi haaskata kallista bensaa mahdolliseen nöyryytykseen.

Puman

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 07 huhtikuu, 2010, 11:38:32
Vapari miehet saastuttaa joka topicin!  ;D
Hyvää viihdettä!!

Mutta kyllähän se niin on että sillä vaparilla on turha haastaa ketään korimallista riippumatta!
Turhaan puhutte mistään väännöstä kun vaparilla siitä ei pääse nauttimaan!!  :evil5: :nono: :P

Onko vapari- ja turbokuskien välillä havaittavissa jonkinlaista vihanpitoa? Sehän on itsestään selvää, että jos samankokoisesta moottorista on vapari- ja turboversio, niin jälkimmäinen on ruudikkaampi. Vapari tarvitsee suuremmat kuutiotuumat päästäkseen samoihin teholukemiin turbomoottorin kanssa. Eikös Nissanin 350Z mallissa ole 3.5L vapari ja tehoa lähemmäs 300 hummaa?

Ace

Lainaus käyttäjältä: Puman - 24 kesäkuu, 2010, 19:11:33
Onko vapari- ja turbokuskien välillä havaittavissa jonkinlaista vihanpitoa? Sehän on itsestään selvää, että jos samankokoisesta moottorista on vapari- ja turboversio, niin jälkimmäinen on ruudikkaampi. Vapari tarvitsee suuremmat kuutiotuumat päästäkseen samoihin teholukemiin turbomoottorin kanssa. Eikös Nissanin 350Z mallissa ole 3.5L vapari ja tehoa lähemmäs 300 hummaa?

taitaapi olla päälle 300 hummaa, jos en väärin muista ni 306hp ja joku 360nm tossa -09 vuosimallissa, jos en väärin muista :) ja joo, 3.5l v6 siin on
Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671

TumppU

No kylläpä täytyy sanoa, että kun on nyt autoillu ton 40km työmatkan Celicalla, niin ohittelijoita ja perässä roikkujia kyl on löytyny kiitettävästi... Paljon enemmän, kun vertaa edelliseen autoon. Vaan siinäpähän painavat, mullei ainakaan oo kiire töihin ja aattelin autolla muutenkin koko kesän sinne kulkea..  ;D
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

ToniH

Lainaus käyttäjältä: Puman - 24 kesäkuu, 2010, 19:11:33

ei vapari ja turbojen välillä vaan eurojen ja jdm-mallien välillä. Suunnatonta nöyryyttämistä ja suunsoittoa joutuu paikallismiiteissä kuuntelemaan.

Ace

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 13 heinäkuu, 2010, 17:08:20
ei vapari ja turbojen välillä vaan eurojen ja jdm-mallien välillä. Suunnatonta nöyryyttämistä ja suunsoittoa joutuu paikallismiiteissä kuuntelemaan.

Mikäs vika rhd:ssä on sit? Voi jakaa postia iltahommina ni saa maksettuu korjaukset 8)
Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671