Supriin kohdistuva "Road Rage".

Aloittaja Puman, 30 tammikuu, 2010, 14:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Ace - 13 heinäkuu, 2010, 17:41:26
Mikäs vika rhd:ssä on sit? Voi jakaa postia iltahommina ni saa maksettuu korjaukset 8)

toni vaan viittas ykkösen vittuiluun mitä tääl miiteissä saa aina kuulla  ;D ;D 

vase

Lainaus käyttäjältä: Puman - 24 kesäkuu, 2010, 19:11:33
Onko vapari- ja turbokuskien välillä havaittavissa jonkinlaista vihanpitoa? Sehän on itsestään selvää, että jos samankokoisesta moottorista on vapari- ja turboversio, niin jälkimmäinen on ruudikkaampi. Vapari tarvitsee suuremmat kuutiotuumat päästäkseen samoihin teholukemiin turbomoottorin kanssa. Eikös Nissanin 350Z mallissa ole 3.5L vapari ja tehoa lähemmäs 300 hummaa?

Kyllä se sun isokin kone tarvii ahtaa, että sillä jonkunnäköstä vauhtia saa aikaseks.  ;)

ToniH

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 13 heinäkuu, 2010, 18:12:45
toni vaan viittas ykkösen vittuiluun mitä tääl miiteissä saa aina kuulla  ;D ;D 

älä nimee ketää heittävät pian ulos kerhosta  :icon_biggrin:

nr000001

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 13 heinäkuu, 2010, 18:46:29
älä nimee ketää heittävät pian ulos kerhosta  :icon_biggrin:

Banaanipotkua. Ei vaan onhan japanilainen ollut fiksu kun on laittanut ratin vaimon puolelle valmiiksi.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

ToniH

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 13 heinäkuu, 2010, 21:02:18
Banaanipotkua. Ei vaan onhan japanilainen ollut fiksu kun on laittanut ratin vaimon puolelle valmiiksi.

Taas se sortaa köyhiä.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 13 heinäkuu, 2010, 21:02:18

tätä samaa se mulle kovasti selitti perjantain ratapäivillä :D

nr000001

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 14 heinäkuu, 2010, 03:45:01
tätä samaa se mulle kovasti selitti perjantain ratapäivillä :D

Eipä sitä paljoa selittää tarvinnut, nyökyttelit ymmärtäväsi ja olit samaa mieltä japanilaisen insinöörin ylivertaisuudesta.
1 3 5
2 4 6 R

TumppU

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 14 heinäkuu, 2010, 09:23:35
Eipä sitä paljoa selittää tarvinnut, nyökyttelit ymmärtäväsi ja olit samaa mieltä japanilaisen insinöörin ylivertaisuudesta.

Haha  ;D
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Venom

Onkos muut saanut osansa road ragesta?
Tänään tietä ylittämässä ollut nuori jätkä nakkasi tupakin auton päälle. >:(
Sitten näitä "haastajia" ilmaantuu vähän väliä, roikutaan persiissä ja ohituskaistalla vedettään tuhatta ja sataa ohi.
Mä pidän nopeuden siinä 110km/h niin kohta ne tuleekin perä edellä vastaan.. ::)
Ja nää haastajat kun on yleensä kaiken maailman sivikkejä ja perheautoja niin ei oikein nappaa kisailla. ;D
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

p.jykelä

Tem

Ruisin pitkästä aikaa Supralla parisen tuntia, eikä kukaan tullu vieläkään raivoamaan. :-\
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Ethan_Hunt(toyotafreak)

joitain näkee taas että yrittäävät , ei jaksa vaivautua :D riehukoot jos laput tms kestää
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

emk67

Eilen ajoin töistä vuoden 1967 mallin RT40 Coronalla. Liki sata oli vauhtia 80:n rajoituksella. Hurjastelin siis, varsinkin kun ottaa huomioon auton jarrut ja turvavyöttömyyden  ;D
No takaa tulee sitten auto joiden vaan on pakko päästä ohitte ja tää sattuu päivittäin. Juu ja mittari näyttää oikein.
Ei aiheuta raivokohtauksia Coronassa, lähinnä hilpeyttä  ;D
Nm:llä enskesää odotellessa.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

TumppU

Itekki oon pelkällä hilpeydellä suhtautunu noihin kisailijoihin ja antanu painaa ohi vaan. Pitäs melkeen liimata takalasiin tarra, että "vain köyhillä on kiire"..  ;D
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

TUFF

mä tilasin tohon talvi kulkineeseen (Nissan Cherry) sen "Ajaisin mieluummin Supralla" tarran..   ;D
Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. -92
Toyota Carina -72 3t +viriä, -74 varaosina

Rooberi

Kylhän sitä aina noita kaikkia iskän bemareita ja mesejä riittää jokka haluaa tulla koittaan  :P

jakk

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 03 marraskuu, 2010, 14:10:45
Pitäs melkeen liimata takalasiin tarra, että "vain köyhillä on kiire"..  ;D

parasta! tuli tilattua tarra!  ;D

princess88

Voisin veikata että hyvin moni perässä roikkuja / haastaja on kiinnostunu että miten kyseinen auto menee, ite ainaki ku nään jonku nopeen auton ni meen heti perään roikkuu jos vähän sattuis avaamaan ja kuulis suhinoita ja pihinöitä  :toothy10:
"Tää ei oo hyvä idea" - Niin o!

_Warman_

Lainaus käyttäjältä: princess88 - 10 joulukuu, 2010, 02:52:01
Voisin veikata että hyvin moni perässä roikkuja / haastaja on kiinnostunu että miten kyseinen auto menee, ite ainaki ku nään jonku nopeen auton ni meen heti perään roikkuu jos vähän sattuis avaamaan ja kuulis suhinoita ja pihinöitä  :toothy10:

no, toivottavast et meikäläisen taakse koskaan eksy, koska todennäkösesti saat tuijottaa hetken perseessä ajon jälkeen jarruvaloja...
MR2 GT-S -92

ICC

Supran hommaamisen ensimmäisenä iltana 4 haastajaa v70R , s40 t4 , rs skoda , 1,8t audi..... kaikki kyllä jäivät taakse lähdettäessä. että kyllä haastajia riittää!!
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"

Ermu

Aikoinaan kakkosautolla on tullu kiusattua yhtä vetteä, kun se roikku perässä. Muuten olen ollu välittämättä noista.
UZZ32

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Paljon näkee , mut eipä jaksa innostaa :D
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Tem

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 20 maaliskuu, 2010, 02:27:22Sunnuntai 14 päivä , illalla pekanmäki lahdessa vt 12 , sellanen aikas uus audin allroad malli tms 3l tdi koneella koitti karkuun valoista , itse olin omalla supralla siinä mut eipä kerinny mihinkään sillä vaikka itse tupeksin yhden vaihdonkin

...ei oo pitkää aikaa, ku olit ite raivoomassa audille... ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Sampza

aika jännä homma, itse en ole törmannyt octavia rs:n jälkeen haastajiin tuolla liikenteessä. soarerilla että legnumilla ei tullut kertaakaan et olis päässy vähän polkasee. nyt ku on käyttöautona tommonen saksanpaska(525tds) ni on kaikkee maan ja taivaan väliltä haastamassa :tard:

soareria odottellessa  :toothy10:
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

TumppU

Eipä tuota tuu enää edes kenenkään kans kisattua eikä noi nyt kuitenkaan mitään maantieohjuksia oo muutenkaan. Pistää vaan eniten tympimään nää, jotka alkaa rinnalla kiihdyttään, kun yrität ohi. Yleensä kyl annan tyypin mennä ja palaan omalle kaistalle heti sen jälkeen, kun oon rinnalla käynyt näyttämässä keskaria.  :icon_salut:
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

gEmaLi

turussa ainaki näitä haastajia on riittäny vähän liikaakin.. ei varmaa 30 riitä tän kevään aikana(auto ollu ajos noin kk) ku tullu rinnalle valoihi polkemaan.. ite ainakaa oo kovin innostunu painamaan keskustas mitää miljoonaa.. ::)

nr000001

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 18 huhtikuu, 2011, 22:04:11
turussa ainaki näitä haastajia on riittäny vähän liikaakin.. ei varmaa 30 riitä tän kevään aikana(auto ollu ajos noin kk) ku tullu rinnalle valoihi polkemaan.. ite ainakaa oo kovin innostunu painamaan keskustas mitää miljoonaa.. ::)

Luulet vaan. Nykyaikaiset perheautot vaan liikahtavat vanhaa riisiä paremmin. ;D
1 3 5
2 4 6 R

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 18 huhtikuu, 2011, 22:32:30
Luulet vaan. Nykyaikaiset perheautot vaan liikahtavat vanhaa riisiä paremmin. ;D

nykyaikaset perheautot taitaa kierrätelläkki valoissa muuten vaan?  ;D vai eikö ne muute pysy käynnissä? ???  ::) :tard: ;D

nr000001

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 18 huhtikuu, 2011, 23:25:44
nykyaikaset perheautot taitaa kierrätelläkki valoissa muuten vaan?  ;D

Eihän normit täyttävän auton ääntä vanhaan pierukannukorollaan edes kuule, joten taitaa tuokin olla mielikuvituksen tuotetta.  ;D
1 3 5
2 4 6 R

Cruduxi

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 18 huhtikuu, 2011, 11:30:49
Eipä tuota tuu enää edes kenenkään kans kisattua eikä noi nyt kuitenkaan mitään maantieohjuksia oo muutenkaan. Pistää vaan eniten tympimään nää, jotka alkaa rinnalla kiihdyttään, kun yrität ohi. Yleensä kyl annan tyypin mennä ja palaan omalle kaistalle heti sen jälkeen, kun oon rinnalla käynyt näyttämässä keskaria.  :icon_salut:

Tätä käy itsellekkin Treen seudulla aika paljon.. Ajellaan moottoritiellä hieman alta satasta mutta kun vaihdan kaistaa ja ajaisin 105 ohitte niin painetaan lappu lattiaan eikä pääse enää edes 110 lasissa ohi.. Rinnalle -> keskisormi -> omalle kaistalle. Niitä harvoja asioita jotka saa päreet palamaan sekunnin murto-osassa...
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16