Supriin kohdistuva "Road Rage".

Aloittaja Puman, 30 tammikuu, 2010, 14:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 14 elokuu, 2011, 10:29:26
Mut, siihen se hupi loppuukin jos viereen (tsadissa) tulee E30 koppanen varustettuna M5 tekniikalla + remmillä :ohnoes:

Siitä se hupi taas sitten alkaa kun siirrytään lumelle/jäälle tai soralle :-) , Lahti eilen , vihreä kansanvaunu kait passat lähti yrittelemään perään aleksin alapäästä :-) meinas vaan auto karata käsistä poijilla mytäjäisen risteyksessä kun siitä käännytään kohti hollolaa
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Juzzi77

Vähän vanha aihe, mutta olkoot. Kevät on tullut ja valitettavasti jälleen on alkanut "road rage."  :(

Ajelen celicalla ja sillä saa kyllä osan tuosta raivosta. Ehkä se näyttää takaapäin liikaa supralta tai muuten vain riisikippo herättää raivoa.  ;D Pahimpia ovat ehkä audit ja bmw:t, mutta tänä kesänä varsinkin fordit ovat kunnostautuneet. Varsinkin farmarit kaikilta edellä mainituilta merkeiltä ja lisäksi nuo maasturin irvikuvat ovat aina takapuskurissa kiinni. Mahtaakohan äijiä vituttaa siellä ratin takana kun vaimo on pakottanut ostamaan farmarin tai muun ns tila-auton? Kilpailijoita tosiaan tuntuu riittävän joka valoihin. Eteen pitää tietenkin päästä vaikka 50km/h aluella ajaisi 70km/h, aina sieltä joku kuitenkin kiilaa metrin päähän etupuskurista. Kaippa se matka sitten nopeammin menee kun jonossa pääsee muutaman auton ohi. Tuota tapahtuu usein ainakin kaksi kaistaisilla teillä. Aika usein sieltä tulee bemaria eteen isolla ulostulolla tai opelia jollain tuplaputkilla.  :tard: Hiukan ärsyttää vain kun edellä ajavasta autosta lentää nastoja ja ties mitä paskoja tuulilasiin. Ehkä mä ajan liian hiljaa tai pidän liian "pitkää" turvaväliä. Tai sitten kaikki olettaa, että urheilullisella autolla pitää ajaa ihan vitun lujaa.  :-\

Harri.k

tuli tässä mieleen että kesällä ku ajelin pulkkilasta ouluun päin niin pulkkilassa tuli perään semmonen punanen fiat uno tummennetuilla ikkunoilla.
stop risteyksestä lähdin normaalisti kiihdyttelemään niin uno jäi jonkin verran taakse.
tästä noin puol minuuttia uno tuli jotain 140km/h ohi.
nauratti ihan helvetisti ku se vaihto kaistaa takaisin niin näytti siltä että se kaatuu kylelleen ;D
ei ollu vissiin sport alusta :toothy10:

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Vuoden eka :D lahti-hollola väli , rs skoda ampu liikennevaloista varmaan kaikki pelissä , no en noteerannut , tänään sit illalla  520 bmw teki samaa liikennevaloista hollolaan ajettaessa  :-) hetken kiihdytin perässä ja annoin sit olla :D
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Tem

Kaikki jotka ajaa mua hitaammin on ärsyttäviä hidastelijoita, jäisivät kotiin. Ja kaikki jotka ajaa mua nopeammin on road rage kaahareita, jotka on kateellisia mun muutaman tonnin arvosesta wanhasta japsista. Mä oon paras.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

emk67

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 maaliskuu, 2012, 08:07:42
Kaikki jotka ajaa mua hitaammin on ärsyttäviä hidastelijoita, jäisivät kotiin. Ja kaikki jotka ajaa mua nopeammin on road rage kaahareita, jotka on kateellisia mun muutaman tonnin arvosesta wanhasta japsista. Mä oon paras.
:notworthy:    ;D
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

nr000001

Viisastelija!,1one!! Sulla ei taida olla turpoa? Mahtaako sulla olla urheilu auto akaan?
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

gentleman

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 19:10:24
Jos sulla olis sadan tonnin auto, ni kiinnostaisko sua oikeasti, että naapurin teinideksussa on iso turbo? ;D
ainakin sen verran tuntui jotain uutta RS4 kuskia häiretsevän että koitti kiilata sen jälkeen kun nostin kaasun ylös  :headbang:
Suurin itsekuri tapahtuu kun joutuu painamaan jarrua kaasun sijaan

OspreY

Toivot vaan  ;D Ainut rage mitä mä joskus saan, tulee poliiseilta.. Ja yleensä kyllä syystäkin  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

gentleman

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 26 maaliskuu, 2012, 00:35:05
Toivot vaan  ;D Ainut rage mitä mä joskus saan, tulee poliiseilta.. Ja yleensä kyllä syystäkin  ;D
niin tai joistain firmoista läpättämistä ku se on niitten vihreetä ajattelu maailmaa vastaan, ku MarkII kuski kysyy vedänkö ykkösellä vai kakkosella   ;D
Suurin itsekuri tapahtuu kun joutuu painamaan jarrua kaasun sijaan

OspreY

Lainaus käyttäjältä: gentleman - 26 maaliskuu, 2012, 00:42:34
   niin tai joistain firmoista läpättämistä ku se on niitten vihreetä ajattelu maailmaa vastaan, ku MarkII kuski kysyy vedänkö ykkösellä vai kakkosella   ;D

Ei ei. Sä oot nyt ymmärtänyt väärin. Mä kysyn aina että vendänkö ykköseen vai kakkoseen.. Enkä viittaa nyt foorumin ykköseen  ;D

----------------------------------------------------------------------------------

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 26 maaliskuu, 2012, 01:02:49
Ei ei. Sä oot nyt ymmärtänyt väärin. Mä kysyn aina että vendänkö ykköseen vai kakkoseen.. Enkä viittaa nyt foorumin ykköseen  ;D
Tuukko pyörähtään ens vkloppuna nahkiksella niin pääsee (joku muu ku minä) pikku hiljaa tunkeen sun kakkoseen sitä ykkösen ja kakkosen sekasikiötä  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

OspreY

Nyt alkaa mennä jo häiriintyneeksi  ;D

peLoGo

Kiitos Tem-meke, tiivistit ajatusmallini täydellisesti :notworthy:
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

zanardi

eilen vimpelin kylillä kiersin nii puskurissa kyttäs koko ajan joku corsa..
sitte yhen kerran pikkusen piirsin viivaa muutaman kymmenen metriä karkuun..

lopulta kuitenki hävisin sille kun tuli pitempi suora..  ;)
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Hassua miten tollanen uusi A4 audi ei kerkee mukaan :D
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

ToniH

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 17 huhtikuu, 2012, 17:24:40
Hassua miten tollanen uusi A4 audi ei kerkee mukaan :D
90+% suomen autokannasta häviää jo vakio supralle kiihdytyksessä  ;)

Tem

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 17 huhtikuu, 2012, 17:58:28
90+% suomen autokannasta häviää jo vakio supralle kiihdytyksessä  ;)

Varsinkin yllättävän kevyen kolmosvaparisupran alaväännöille, mikä kohtaa jatkuvaa roadragea kaduilla liikkuessaan. ;D

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Tem - 17 huhtikuu, 2012, 19:46:20
Varsinkin yllättävän kevyen kolmosvaparisupran alaväännöille, mikä kohtaa jatkuvaa roadragea kaduilla liikkuessaan. ;D

Me ospreyn kans hämmästeltii tos yks päivä kun mkiv vapari automaatti yritti heittää liippiä, mut ei alaväännöt toiminu?!?!?!

nr000001

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 17 huhtikuu, 2012, 21:03:07
Me ospreyn kans hämmästeltii tos yks päivä kun mkiv vapari automaatti yritti heittää liippiä, mut ei alaväännöt toiminu?!?!?!

Ei kuitenkaan oikeesti yrittänyt tai sitten näit väärin, onhan niissä ihan hulluna voimaa.
1 3 5
2 4 6 R

ToniH

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 17 huhtikuu, 2012, 21:03:07

liian vähän vauhtia vaan on normaalia että aloitteleva liippikuski tekee näitä virheitä.

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Tem - 17 huhtikuu, 2012, 19:46:20

Niin , eikös olekkin helppoa nauraa toiselle :D
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Tem

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 17 huhtikuu, 2012, 23:45:43Niin , eikös olekkin helppoa nauraa toiselle :D

On, mut älä oo murheellinen, naureskelen omille touhuilleni paljon enemmän. Niitä ei vaan kehtaa netissä mainostaa. ;D

El_Paco

Ajelin tuossa äske normaalisti sorkulla kaupungilla. Vastaan tuli vanha volvonrottelo, jota kuljettanut 50-60v tuntematon patruuna näytti keskaria. No.. Vituttashan se kyllä minuaki ajella vanhalla volvolla, ku vastaan tulee nuori juippi pykälää urheilullisemmalla autolla. Vai liekkö pitäny näyttää vieressä istuneelle emännälle olevansa kova jätkä.

Supra88

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 14 toukokuu, 2012, 01:44:18
Ajelin tuossa äske normaalisti sorkulla kaupungilla. Vastaan tuli vanha volvonrottelo, jota kuljettanut 50-60v tuntematon patruuna näytti keskaria. No.. Vituttashan se kyllä minuaki ajella vanhalla volvolla, ku vastaan tulee nuori juippi pykälää urheilullisemmalla autolla. Vai liekkö pitäny näyttää vieressä istuneelle emännälle olevansa kova jätkä.

Joskus meikäsellekin näytelty sentteriä mahdollisesti henkilöt ovat olleet kännissä tai muutenvaan kateellisia. Kun hain lexukseni ja menin kylille ajamaan niin baarin terassilla joku muija käänty ja näytyi senttetiä  :nono: ...menkat?  :evil5:

Tem

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 14 toukokuu, 2012, 01:44:18Ajelin tuossa äske normaalisti sorkulla kaupungilla. Vastaan tuli vanha volvonrottelo, jota kuljettanut 50-60v tuntematon patruuna näytti keskaria. No.. Vituttashan se kyllä minuaki ajella vanhalla volvolla, ku vastaan tulee nuori juippi pykälää urheilullisemmalla autolla. Vai liekkö pitäny näyttää vieressä istuneelle emännälle olevansa kova jätkä.

Voihan se tietty olla, että kaveri tykkää näytellä kaikille Sorkuille keskaria. ;D

...tai sitten sulla oli vaikka valoissa jotain sanomista, eikä se ollutkaan kateellinen? :-X

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Tem - 14 toukokuu, 2012, 06:55:32
Voihan se tietty olla, että kaveri tykkää näytellä kaikille Sorkuille keskaria. ;D

...tai sitten sulla oli vaikka valoissa jotain sanomista, eikä se ollutkaan kateellinen? :-X

Mielestäni äärimmäisen huonoa käytöstä, vaikka olisi mitä sanomista. Tuollaisille kannattaa vilkutella takaisin ja hymyillä.

Tai sitten mahdollisuuksien mukaan nousta autosta, kävellä paikalle ja kysyä mitä asiaa. Harvoin jäävät keskustelemaan ennen kuin ehtii ovelle...
1 3 5
2 4 6 R

Tem

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 14 toukokuu, 2012, 10:09:50Tuollaisille kannattaa vilkutella takaisin ja hymyillä.

Mä yleensä peukutan, tai heitän lentopusun. ;D

El_Paco

Ja kun ei edes ole mitään sanomista. Normaalit ajovalot päällä ajelin, rajoitusten mukaan, kikkailematta jne. Muutenki jos ajovaloissa on sanomista ni minulla on ainakin tapana väläyttää pitkiä. Viikko sitten 5-tiellä viereisellä kaistalla ajaneesta pakusta hymyili hyvännäkönen blondi ja näytti peukkua. Tykkäsin paljon enemmän siitä huomionosoituksesta.

Tem

Ehkä se vollepatukin vilkuttelee vaan hyvännäkösille blondeille. ;D