MTV3 MAX - Virittäjät. Supra mukaan?

Aloittaja Krister, 15 maaliskuu, 2010, 11:29:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tem

Lainaus käyttäjältä: vase - 09 maaliskuu, 2011, 09:57:42Ai testataanko tossa muka jotain ja onko ohjelmassa joku ajatus? Nyt täytyy kuitenkin muistaa, että lancian voitti fiesta ja pontiakki sai ulkonäöstä kasin. Testit ja salon palautteet voi heittää roskiin. Jos salo testais suoraanajoa niin eiköhän esim fiesta ois silti vienyt voiton yleisfiiliksessä verrattuna volvoon.  :thumbsup:

Salo testaa ja Salo määrää. Mut maallikot saa ihan vapaasti olla väärässä ja eri mieltä sen mielipiteistä. ;D Niinhän ne joskus menee, että paperilla parempi auto keskeyttää ja etukäteen huonompi voittaa. Joskus ne Fefetkin keskeyttää isojen poikien kisoissa ja just sillon Lotus vaan on parempi.


LainaaJos se nyt kestää edes sen 10 sekuntia motarivetoa kuumenematta niin siinä on kyseessä semmoset nopeudet, että Temmilläkin ois jo ristinmerkit tehtynä ja paskat housussa.  :headbang:

Mjaa, tiiä sitten. Istunu kyllä muutaman vartilla 10s alle menneen auton kyydissä paljon motaria kaposemmallakin tiellä. Hurjaa menoa, mut pöksyt on pysyny kuivina, enkä mä tee uskovaisten merkkejä. :D Mut yli sataa kulkeva Volvo on kyllä jo ajatuksena aika pelottava. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


emk67

Ja ku tuota Vulva-foorumia luki, niin tais Volvon omistaja kuiten olla pitkälti samaa mieltä Salon kans ja eityisesti kommenteista ku autosta tuli ulos. Kehu vielä rennoksi tyupiksi kameroiden ulkopuolella.
Lämpenemisistä yms. en ota kantaa, kun ei ole kokemusta noin tehokkaista. 317hp Sainzi 1.3 paineilla ei vielä jaksanu lämmetä ylimäärästä ;D
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Tem

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 09 maaliskuu, 2011, 10:15:00Vulva-foorumia luki, niin tais Volvon omistaja

Se tuntu olevan järkevin kommentoija siellä, peukut sille. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


emk67

#333
Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 maaliskuu, 2011, 10:16:41
Se tuntu olevan järkevin kommentoija siellä, peukut sille. :D
Jeps, lähinnä yritti saada muiden höyryämistä aisoihin ;D
Mutta siisti tuo Volvo on, kattelin sitä Vaasassa käydessä Lapa:n (Ei varma muisti nikistä) tallissa rullien päällä.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Jansqu

Lainaus käyttäjältä: ooee - 09 maaliskuu, 2011, 04:29:26
Kun rakennetaan 600hp auto, on siinä takuulla alkuun enemmän lapsenvikoja, sekä ongelmia, kun sun vakio sorkus. saatikka kun sillä vedetään radalla todella lämpimänä päivänä (kuten kuvauspäivänä oli?)

"mun vakio sorkus" ... ooh snap :) Noh voiha sitä nakit keittää kierroksen jälkee sitte varikolla.

janiK

#335
Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 maaliskuu, 2011, 08:27:10
Jos autoa testataan Ahvenistolla, niin eihän se teholukema oo se tärkein juttu. Eri asia, jos Salo testailis jotain suoraanajoa.
Samaa mieltä. Ahvenistohan just se kaikista huonoin rata testata tollasia vehkeitä kun ei siellä tehoista kauheita iloja ole ja vaatii kaikkea muuta enempi kuin sitä.
Esim voidaan heittää jotta viimekesänä kaveri työnsi time attackissa ahvenistolla vakio type r integran koneella varustetulla, mutta muuten hyvin pelaavalla civicillä 1:32 aikoja joka pistää hattua nostamaan.
Mulla ittellä auto on taas enempi voimapuoli edellä rakennettu ja vaikka tehopaino suhteessakin mulla on kevyeen yli 2x voimaa niin samoihin mennään. Nopeemmilla radoilla jossa saa vauhtia ja parempia kiksejä ero on sekunneissa.
Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 maaliskuu, 2011, 08:28:32
...ja pienet löylyt vielä. Ite näkisin paljon mielummin vaikka Janin radalle tehdyn misterun tuolla radalla, ku noita suoraanajovehkeitä... ;D
Niin kyllähän se aika eri peli ois radalle ois kun noi mitä ohjelmassa on näkynyt vaikka ois siinäkin vielä paljo tekemistä. Kone siinä on nyt melko soiva, mutta tukivarsiston kulmille ja varsinkin savuaville jarruille pitäs tehdä muutoksia jottei civicit hypi silmille syherö pätkillä.
Suomessa ois kyllä ollut koviakin katupelejä tuohon esim. Samuli Salokankaan Skyline ja Kai Båden Nissan GTR on molemmat menny alastarolla 1:26, eikä toi mainitsemani civicikään huono ole kun otetaan huomioon sen tukkoisuus. Eipä tuonne kauheeta tunkua ole tainnut olla kun kattoo mitä sinne on valittu ja onhan siellä se Virkin Porsche jonka pitäs olla sairaan nopee radalla jos se on sama auto mistä on kuulunu.
Lainaus käyttäjältä: vase - 09 maaliskuu, 2011, 09:57:42
Suorituskyvystä en tiedä, mutta eiköhän tuo mene kovaa siellä missä katuauton pitääkin. Jos se nyt kestää edes sen 10 sekuntia motarivetoa kuumenematta niin siinä on kyseessä semmoset nopeudet, että Temmilläkin ois jo ristinmerkit tehtynä ja paskat housussa.  :headbang:
En koskaan ole tota käsittänyt miten joku saa parhaat kiksit jostain suoralla/moottoritiellä polkemisesta, saati sen mainostamisesta ja johan se on ihan idiootin hommaakin jos nyt ei lasketa pakollisia säätöjen vaatimia vetoja.
Voishan se tietysti olla aika jännä joku vanha jenkki joka haluaa kokoajan mettään jo 100kmh ja kun siihen laittas kauheesti tehoa niin riittäs tekemistä kuten jollakin nitrolla vartilla.
Itte oon pähkäillyt jotta heitäsin kilvet helevettiin kun mitä tolla nyt noilla yleisillä teillä tekaa ja päällystettyillä sivuteilläkin todella kovaa veto on melkonen typerä riski. Radalla se 10s veto saa paremmat kiksit, eikä ne tule mistään läheltä piti mummon väistelystä.

EDIT: Korjasin skylinen omistajan nimen
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

TumppU

Ehkä tässä nyt enemmänkin on kyse siitä, että toinen oli rahalla rakennettu tehokas auto ja toinen lasikuidulla pilattu jenkkilintta, jossa ei tainnu muuta kunnolla toimivaa olla, kuin biisivehkeet.. Salo ei saanu vedettyä yhtään kunnon kierrosta tolla pontiacilla ja silti se sai ajettavuudesta paremmat pisteet. Tommonen jenkkilahna ei kyl yleensä oo niin hyvä ajaa, että olis pärjänny, jos sillä ois oikeesti tossa ajettu kovaa. Toisekseen se pontiac oli vielä ihan s**tanan rumakin.. Ja eiks siitä ois tekniikasta pitäny antaa vitonen, ko nosti lämpöjä koko ajan?  ::)
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Jansqu

mut sitä en vieläkää käsitä, että jos rahaa on isketty koneesee niin tuleeko se kuumeneminen yllätyksenä joka kerta vai se ei vaa kiinnosta?

vase

Lainaus käyttäjältä: janiK - 09 maaliskuu, 2011, 12:26:37
En koskaan ole tota käsittänyt miten joku saa parhaat kiksit jostain suoralla/moottoritiellä polkemisesta, saati sen mainostamisesta ja johan se on ihan idiootin hommaakin jos nyt ei lasketa pakollisia säätöjen vaatimia vetoja.

Voimattomien puhetta. Ne pakolliset säätövedotkin muuten lasketaan mukaan ihan yhtälailla tohon sun "idioottimaisuuteen". Samaten kun ylinopeus yleensä. Ei auta selittää vaikka kuinka jäis ahdot päälle. Hyvä kuitenkin, että tältäkin forumilta löytyy oma kotipoliisi!  :icon_salut:

Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 maaliskuu, 2011, 10:10:14
Salo testaa ja Salo määrää. Mut maallikot saa ihan vapaasti olla väärässä ja eri mieltä sen mielipiteistä. ;D Niinhän ne joskus menee, että paperilla parempi auto keskeyttää ja etukäteen huonompi voittaa. Joskus ne Fefetkin keskeyttää isojen poikien kisoissa ja just sillon Lotus vaan on parempi.

Ai se menee joskus noinkin, että parempi auto on nopeampi ja kestävämpi, mutta saa silti vähemmän pisteitä.  ;D Vaikeahan tommosta tilannetta on toki maallikon ymmärtää, kun yleensä radalla voittaja on se nopein. En kyllä ole isojen poikien kisoissakaan moiseen törmännyt, paitsi ehkä riftinkissä.

janiK

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 09 maaliskuu, 2011, 12:44:45
Ehkä tässä nyt enemmänkin on kyse siitä, että toinen oli rahalla rakennettu tehokas auto ja toinen lasikuidulla pilattu jenkkilintta, jossa ei tainnu muuta kunnolla toimivaa olla, kuin biisivehkeet.. Salo ei saanu vedettyä yhtään kunnon kierrosta tolla pontiacilla ja silti se sai ajettavuudesta paremmat pisteet. Tommonen jenkkilahna ei kyl yleensä oo niin hyvä ajaa, että olis pärjänny, jos sillä ois oikeesti tossa ajettu kovaa. Toisekseen se pontiac oli vielä ihan s**tanan rumakin.. Ja eiks siitä ois tekniikasta pitäny antaa vitonen, ko nosti lämpöjä koko ajan?  ::)
Oliks tää mulle osotettu? ...vissiin oli
Joo, kyllä se Volvo vaikutti hyvin tehdylle katupelille kuten aiemmin sanoin, mutta kun tuli keskustelua ratatoimivuudesta niillä valituilla tehoilla niin sitä tuossa vaan jatkoin.
On kyllä ihan ihme se pisteenjako homma ollut ihan kokoajan ja edelleen ihmetyttää mitä hemettiä se pontiac teki edes koko ohjelmassa.
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

janiK

#340
Lainaus käyttäjältä: Jansqu - 09 maaliskuu, 2011, 13:13:10
mut sitä en vieläkää käsitä, että jos rahaa on isketty koneesee niin tuleeko se kuumeneminen yllätyksenä joka kerta vai se ei vaa kiinnosta?
Todennäköisin vastaus tohon on että kuumenemista tulee vain radalla noilla tehoilla, eikä sillä ajeta rata normaalisti tai ajetaan huomattavasti pienemmillä ahdoilla
...eli ei haittaa/kiinnosta kuhan on numertot lapussa ja liikahtaa valoista tarvitaessa
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

Supr4ever

#341
Mitä Salon kanssa itse jutustelin, niin volvo sai kyllä aika järkyttävät arviot vaikka voimaa olikin. Jaksoa en ole vielä nähnyt, mutta live kommentit olivat osapuilleen että aina kun avaa kaasun, niin ei tiedä mihin suuntaan auto lähtee ja että alustan parannukset eivät vastaa huonostikaan suhteessa tehon lisäykseen.

Kuvauspäivinä oli kesän kuumimmat päivät, ja ennakkoon ilmoittiin että autoille tehdään vain normaaleja testiajoja vakuuttamattomina, no lopulta niitä kuitenkin piestiin kun vierasta sikaa ahvenistolla jossa korkeuserotkin ovat varmaan suurimmat suomen radoista, eli sen puolesta niin tekniikka kuin jarrutkin olivat todella kovilla. Se selittää osin miksi suurimmalla osalla autoista ei ajettu kuin pari kierrosta.

Milloinkaan en ole livenä nähnyt niin paljon savua tulevan jarruista ympäri auton kun salo mustalla varikolle pysähtyi, saati jos sytkäongelma olisi löytynyt ajallaan ja kartat eivät olisi olleet niin turva-rikkaalla kuin olivat..
Jännityksellä odotan miten paniikissa pyörin auton ympärillä  ;D

edit:
Jakson katsottuani, sanoihan tuo Salo edellä mainitut ihan ääneenkin..
Tekijät tekee, huutelijat huutelee..

jos YV laatikko on täysi, laita sähköpostia tai soita.
040-7410292

Tem

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 09 maaliskuu, 2011, 12:44:45Salo ei saanu vedettyä yhtään kunnon kierrosta tolla pontiacilla ja silti se sai ajettavuudesta paremmat pisteet.

Voi kai sitä itse kukin saada käsityksen auton ajettavuudesta, vaikkei kävis radalla ollenkaan? 8) Ehkä se vaan oli parempi ajaa? Harvemminhan se ajettavuus tehoilla paranee. Tossa omassa kesälelussa ainakin oli ajettavuus parhaimmillaan vakiotehoilla. Senku vaan polki kaasua pohjaan ihan missä vaan ja osotti keulan haluamaansa menosuuntaan. Vähän lisää tehoa, ni ajettavuus huononi, vaikka se onkin paljon hauskempi ja nopeampi.

Voin vaan kuvitella miten kauhea ajettava tollanen tehoauto on mutkaradalla, varsinkin jos se alusta on vielä kaukana perässä. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


vase


Tem

Lainaus käyttäjältä: vase - 09 maaliskuu, 2011, 14:13:41haha mee nyt jo!  ;D

Oon jo, tuu peräs! :D

Miksei se oo mahollista? Salohan muutenkin harrastellu ite noita jenkkilaivoja, ni kai sen makuasiat sinnepäin kallistuu.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


vase

Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 maaliskuu, 2011, 14:15:54
Oon jo, tuu peräs! :D

koht siellä!

Lainaa
Miksei se oo mahollista? Salohan muutenkin harrastellu ite noita jenkkilaivoja, ni kai sen makuasiat sinnepäin kallistuu.

Noo kai tuo on mahdollista. Oon ajanu tommosella missä ei ollu uudella virranjakajalla ja lastulla tiputettu tehoja - kokemus oli aika karmaiseva. "Ajettavuus" varmaan ois ahvenistolla huippuluokkaa vähän millä vaan vehkeellä, jos vauhdit olis samat mitä ponulla. Jos sitä ajettavuutta testataan noin niin volvollakin ois pitäny ajaa neljääkymppiä rata läpi. Ajaa vaikka luukut auki, niitä kun volvossa riittää, niin ois saanu samanlaisen yleisfiiliksenkin kuin targaponussa.  :D

Paha kuitenkin sanoa onko pisteytyksessä häikkää vai ei. Onhan noi fiestat ja ponut kovia pelejä. Innolla odotan minkälaisen potin lucifer vetää himaan!

Tem

Lainaus käyttäjältä: vase - 09 maaliskuu, 2011, 14:27:39Innolla odotan minkälaisen potin lucifer vetää himaan!

Jes, se on kyllä etukäteen mun suosikki. Oispa sen tyylisiä ollu enempikin. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Supr4ever

Lainaus käyttäjältä: vase - 09 maaliskuu, 2011, 14:27:39
Innolla odotan minkälaisen potin lucifer vetää himaan!

Niin minäkin, kyllä se nyt varmaan joka aihealueella yhen supran pieksää...
Tekijät tekee, huutelijat huutelee..

jos YV laatikko on täysi, laita sähköpostia tai soita.
040-7410292

Japso

Kyllähän tuo pisteytys menee selkeesti Salon maun mukaan täysin, objektiivisuudesta tai autoon panostetun ajan/rahan määrästä ihmeemmin välittämättä. Vaan onko tuon niin väliä, Salon ympärillehän tuo formaatti on tehtykin. Mielenkiintoista nähdä miten Mustangin ja Porschen pointsit tulevat menemään.

Ensi kerralla onkin vuorossa kova kaksikko, olio-Audi ja turbo-Astma ;D.
JZS147 6spd
www.500whp.net

janiK

#349
Lainaus käyttäjältä: Supr4ever - 09 maaliskuu, 2011, 13:25:23
edit:
Jakson katsottuani, sanoihan tuo Salo edellä mainitut ihan ääneenkin..
Meni multa ohi toi alustan kauheus pointti, varmaan muksu just sillon kiukutteli.
Eipä siinä, kyllähän se pystyy ja sen käytös varmaan hanurista onkin ollut jos se Salo sitä niin on haukkunut.

Mites Mikko, onko tietoa millon sun peli on esityksessä?
Sulla nyt auton pitäs ainakin toimia radalla kun oothan sillä niitä kierrettykin.
...jaa et oli turva-rikkaalla ja sytkävikaa. Ei se pikku lisäsoppa menoa haittaa, liekitinhän mäkin takapuskuria koko viime kesän ;)
Oliko ton sytkän kanssa häiriötä tuolla harmiksi asti vai oliko peli kuiteskin voimissaan?

Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

Miqqe

Lainaus käyttäjältä: janiK - 09 maaliskuu, 2011, 16:46:04
Mites Mikko, onko tietoa millon sun peli on esityksessä?

pitäny mikolta kysyä ihan samaa mutta kerkisit ensin  ;D
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)

Tem

Ei vissiin ihan heti..

MTV3 MAX Klo: 21.30tiistai 15.03.2011
Kaikki eivät halua vakioautoa. Tämän päivän jaksossamme Mika Salon testissä ovat Jukka Niemisen Olio ja Reeta Paajasen Opel, jotka ainakin näyttävät hienoilta.

MTV3 MAX Klo: 21.30tiistai 22.03.2011
Tänään Virittäjissä ottavat mittaa toisistaan toimitusjohtajien menopelit. Mika Salon testissä huippupajan virittämä Mustang kohtaa tekniikaltaan pitkälti itse laitetun Porschen.

MTV3 MAX Klo: 21.30tiistai 29.03.2011
Tänään Virittäjissä palataan 70-luvulle. Mika Salon testissä ovat legendaariset menopelit Opel Manta ja Fiat 600. Fiat on niin hieno että se kelpasi jopa autoradalle.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Supr4ever

Lainaus käyttäjältä: janiK - 09 maaliskuu, 2011, 16:46:04
Mites Mikko, onko tietoa millon sun peli on esityksessä?
Oliko ton sytkän kanssa häiriötä tuolla harmiksi asti vai oliko peli kuiteskin voimissaan?
Eipä ole tarkempaa tietoa esitysajasta, ei näytä menevän kuvausjärjestyksessä, ne varmaan säästää epic failuren viimeseks.. ;)
Yläkierroksillä alko prötäämään kuumana, ja siten tuli jonkinverran tummaa ja liekkiä putkesta..
Vian selvittyä yläalue oli ennen viimeistä säätöä niin rikkaalla että molemmat laajakaistat hajosivat motoparkin "leikittelyssä" allstarsin yhteydessä..
Tekijät tekee, huutelijat huutelee..

jos YV laatikko on täysi, laita sähköpostia tai soita.
040-7410292

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Supr4ever - 09 maaliskuu, 2011, 15:01:08
Niin minäkin, kyllä se nyt varmaan joka aihealueella yhen supran pieksää...

Sisusta ja ulkoasu voi kyllä mennä miten päin vaan; olkoonkin pikkasen överi tuo Lucifer mutta näyttäähän se nyt autona 15 vuotta tuoreemmalta mitä Mk3 Supra.
Sisustan ripotteleminen täyteen erimerkkistä, väristä ja kokoista elektroniikka ei myöskään välttämättä ole Salonkaan mieleen tyylitelty kokonaisuus. Tosin eipähän ne ole juurikaan sisustoista noteeraaneet mitään.

Lopuissa kategorioissa tuskin lienee epäselvyyttä.


Itse olisin kyllä asetellut Suprat ja supertuunaritytöt keskenään vastakkain  ::)

www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

Supr4ever

#354
Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 10 maaliskuu, 2011, 11:37:56
Sisusta ja ulkoasu voi kyllä mennä miten päin vaan; olkoonkin pikkasen överi tuo Lucifer mutta näyttäähän se nyt autona 15 vuotta tuoreemmalta mitä Mk3 Supra.
Sisustan ripotteleminen täyteen erimerkkistä, väristä ja kokoista elektroniikka ei myöskään välttämättä ole Salonkaan mieleen tyylitelty kokonaisuus. Tosin eipähän ne ole juurikaan sisustoista noteeraaneet mitään.

No jokainen luokoon tästä oman käsityksensä..
mielummin vaikka vähän eri merkkistä laatuosaa, kunhan ei mitään K-sportin hengenvaarallista kiina kopio kuraa, niin sisä- kuin ulkopuolellakaan autoa..
Tekijät tekee, huutelijat huutelee..

jos YV laatikko on täysi, laita sähköpostia tai soita.
040-7410292

Arben

Lainaus käyttäjältä: Supr4ever - 10 maaliskuu, 2011, 22:56:57
No jokainen luokoon tästä oman käsityksensä..
mielummin vaikka vähän eri merkkistä laatuosaa, kunhan ei mitään K-sportin hengenvaarallista kiina kopio kuraa, niin sisä- kuin ulkopuolellakaan autoa..









kiinakura k-sport on tietääkseni kestänyt ihan hyvin(alustoja enmmänkin käytössä)vai mikä niistä hengenvaarallisen tekee?

jarrutkin ihan ok?  ::)
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=58115.0



Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Arben - 10 maaliskuu, 2011, 23:16:53
kiinakura k-sport on tietääkseni kestänyt ihan hyvin(alustoja enmmänkin käytössä)vai mikä niistä hengenvaarallisen tekee?

jarrutkin ihan ok?  ::)
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=58115.0

OT:
On kyllä ollut kaikki merkit hyviä tuolta Taiwain suunnalta (D2,K-sport. BC, ym.). Varsinkin hinta/laatusuhteeltaan.
Taitaa noita olla monin verroin enemmänkin käytössä mitä HKS sun muuta joissa saa maksaa pelkästä brändistä suurinpiirtein alustasarjan verran ekstraa.

Kiinan alustoilla ei teekään mitään, niitä lahjoitettiin jokkismiehille muutamat testierän sarjat  ;D


Pointti nyt oli kuitenkin vähän tuoda realiteetteja mukaan kehiin ennen kuin kruunataan ketään koko shown "voittajaksi", katsotaan jaksot ensin ja spekuloidaan sitten.

www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

vase

Tossa shoussa on vaan yks voittaja ja se on SALO!!!!!!   ...eiku paras sija oliki kakkonen prkl

Siinä ollaan varmaan kaikki yhtämieltä, että lucifer on tosiaan paras sisustaltaan ja myös muilla osa-alueilla. Yleisfiilis ysi.

Supr4ever

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 10 maaliskuu, 2011, 23:28:44
OT:
On kyllä ollut kaikki merkit hyviä tuolta Taiwain suunnalta (D2,K-sport. BC, ym.). Varsinkin hinta/laatusuhteeltaan.
Taitaa noita olla monin verroin enemmänkin käytössä mitä HKS sun muuta joissa saa maksaa pelkästä brändistä suurinpiirtein alustasarjan verran ekstraa.

Kiinan alustoilla ei teekään mitään, niitä lahjoitettiin jokkismiehille muutamat testierän sarjat  ;D


Pointti nyt oli kuitenkin vähän tuoda realiteetteja mukaan kehiin ennen kuin kruunataan ketään koko shown "voittajaksi", katsotaan jaksot ensin ja spekuloidaan sitten.



Kenelle nämä realiteetit sitten oli suunnattu, onko joku julistautunut voittajaksi?

Manner-aasian-alustat.comille voidaan perustaa vaikka oma topic missä täta alustat/muut laatutuotteet asiaa voidaan jatkaa..
Tekijät tekee, huutelijat huutelee..

jos YV laatikko on täysi, laita sähköpostia tai soita.
040-7410292

janiK

#359
 :laughing4:
Mitä tulee tuohon kiina kamaan niin eiköhän se ostajalle ole selvillä jotta pudjetti ratkaisulla menneään eikä sillä hyvää voi odottaa.
Ei noita jarruja kuumana ajoon ole suunniteltu ja tolpatkin on kaukana hyvistä, mutta kyllähän ne halvat on, ominaisuuksia jota vakiona ei olö ja varmasti hintansa väärtit kaikessa vaivattomuudessaan.
Eiköhän tuo kiina rojut kuuluu enemmän show autoihin messuille kuten kaikki auton meikkailu look-sälä rihkaman laittoineen ja sisätilojen ehostaminen ledivaloineen kuin auton virittämiseen.
Katotaan nyt Salohan sen päättää :thumbsup:
Ittellä on ainut kiina osa HKS kopio hukkis eikä sekään meinannut pysyä kasassa vaan purkautu jatkuvaan paloiksi vakiokokoonpanossaan.
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7