MKIV vapari supra/Celica st 205 käyttöautoksi?

Aloittaja Jukkka--, 17 maaliskuu, 2010, 23:49:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: Nickke - 31 maaliskuu, 2010, 13:20:37
Onkohan niillä taittuvat rautavitoset, vai missä ne on niitä mailojaan kulettanu :D en oo kokeillu, mutta ahtaalta näyttäs toi takakontti siihen bägin kuletukseen..  ;D
Kyllä sinne mahtuu kun on tullu ihmistäkin kuljetettu siellä, täysikäistä vielä  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

supra MKIV

sun kaveriporukka taitaa olla lyhyt kasvuista sakkia. sinne ei mahu kukaan normaalin pituinen ainakaan istumaan.. makuu asentoon menee yks jos sattuu väsynyt olemaan.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 31 maaliskuu, 2010, 16:47:58
sun kaveriporukka taitaa olla lyhyt kasvuista sakkia. sinne ei mahu kukaan normaalin pituinen ainakaan istumaan.. makuu asentoon menee yks jos sattuu väsynyt olemaan.

Menee sinne kaks.. itsellä oli viime kesä kerran 4 ihmistä autossa.. ite oon 186cm ja tällänen lihava :D sit oli muija 17?cm.. me oltiin edes, ja takana oli kaks yli 180cm hyyppää hetken. molemmat istuikin omissa kupeissaa, toki jalat oli toistensa sylissä :) eipä tolle kukaa halua olla montaa minuuttia, mutta kyl takaa 2 mahtuu olemaan..

vase

Herätys jätkät. Se, että siellä takana voi kärsivänä istua ei tarkoita vielä mitään muuta kuin, että takapenkit on käytännössä turhat. Kyllä sinne varmaan mahtuu viis äijää ilman takapenkkiäkin, kuskin paikalle kolme ja apparin paikalle kaks. Katollakin varmaan joku hetken kestää.

Vaan kun ollaan realisteja, toivottavasti, niin ei sinne takapenkille kyllä mahdu normaali mies järkevästi. Lapset, koosta riippuen, siellä varmaan hetken jaksais kököttää kiukuttelematta.

nr000001

Alkuperäinen kysyjä, Jukka, varmasti halusikin vahvistusta ostopäätökselleen. Arvelen, että kysyjä on alle parikymppinen ja näin ollen kaksipaikkainen on erittäin sopiva käyttöautoksi (ellei ole uskonnon puolesta jo useampaa lasta perheessä, silloin harkitsisin vaikkapa vuosimallin -97 farmari Mondeota) ja jos fääständfjuurios on saatava, niin ei muuta kuin ostamaan. Koko kylän lauluautoksi tuosta ei sisätilojen vuoksi oikein taida olla.  ;D
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

supra MKIV

joo ei kukaan ylipäätään coupe mallin autoa varmaankaan oo aatellut ihan perhe autoksi. mulla on ollut mr2 niin se ei kyl ollut kiva kun ei ees isompiaruoka ostoksia saanut mihinkään jos kyydissä oli vielä toinen.. pidemmän päälle se alkoikin vituttaa ja vaihoin poies.. oli se mulla huikeat 2kk :P

kaahari

Hyvä käyttishän tuo mkiv on. Hyvin tilaa tavaroille jos ei ole lapsen, perheen yms omistaja. Bensaa tuo mkiv vaparikin hörppi sen 15 sekalaisessa ajossa, sitähän saa tosin asemalta...  ::)   
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Holset

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 31 maaliskuu, 2010, 14:18:55
celica on true myyräpallonpelaajan auto, bägi menee konttiin ja hanskalokeroon luottokortti.

Eihän visa electron ole luottokortti..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

zanardi

#128
Lainaus käyttäjältä: kaahari - 31 maaliskuu, 2010, 22:12:59
Bensaa tuo mkiv vaparikin hörppi sen 15 sekalaisessa ajossa, sitähän saa tosin asemalta...  ::)  

samaa mieltä oma vapari imi satasella enemmän ku oma tt...

kyllä tuos vaparis on mukava "alavääntö" jaksaa hienosti kulkea pienillä kieroksilla väittäsin että paremmin ku tt...

ja nyt puhun manuaaleista... pitää kyllä olla melko pervo mielikuvitus jos hankkii automaatti vaparin sille en kyl keksi minkäälaista perustetta..



mutta silti vapari on itsensä huijaamista ja automaatti vapari on sairaus  ;D
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: zanardi - 01 huhtikuu, 2010, 08:29:51
mutta silti vapari on itsensä huijaamista ja automaatti vapari on sairaus  ;D
Meinaatko että kela korvaa vaparitomaatin oston?

Retjak

Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

zanardi

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone - 01 huhtikuu, 2010, 10:46:48
Meinaatko että kela korvaa vaparitomaatin oston?

tuskin korvaa.. tai en tiä varmasti hyvinhän toi kela maksaa maahanmuuttajille.. kai se koskee tuontiautojaki..  ;D
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

Andréy

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 31 maaliskuu, 2010, 22:12:59
Hyvä käyttishän tuo mkiv on. Hyvin tilaa tavaroille jos ei ole lapsen, perheen yms omistaja. Bensaa tuo mkiv vaparikin hörppi sen 15 sekalaisessa ajossa, sitähän saa tosin asemalta...  ::)   

Sulla on vissiin ollut toooosi raskas kaasujalka. ite mittasin pistoolitankkauksella sen 11 litraa/100km. tosin mittauksessa ajoin vaan 300km.
ja silloin ekat 800km matka ajoa ajaessa kesärenkailla jäisellä tiellä meni se vähän päälle 60litraa löpöä. autoni on vissiin rikki kun sille ei bensa kelpaa  :'(
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Andréy

Lainaus käyttäjältä: zanardi - 01 huhtikuu, 2010, 08:29:51
samaa mieltä oma vapari imi satasella enemmän ku oma tt...

kyllä tuos vaparis on mukava "alavääntö" jaksaa hienosti kulkea pienillä kieroksilla väittäsin että paremmin ku tt...

ja nyt puhun manuaaleista... pitää kyllä olla melko pervo mielikuvitus jos hankkii automaatti vaparin sille en kyl keksi minkäälaista perustetta..



mutta silti vapari on itsensä huijaamista ja automaatti vapari on sairaus  ;D

Nyt puhutaan käyttiksestä. käyttishän voi olla vaikka ooppeli tai nissanin joku 500€ romu. automaatti vapari on just hyvä käyttis.
Jos ihminen haluaa vain hienon auton joka on helppo ajaa ja on ympärivuotisessa käytössä, niin mitä te itkette joilla suprat seisoo tälläkin hetkellä?
Sulla on kunnon asennevamma, mee lääkäriin.

Kesäautoksi sitten se tt manuaali targakatolla  :icon_rr:
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Arppe

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 31 maaliskuu, 2010, 08:49:41
Käyttivät 18 vuotta sitten.  ;D

Totta tuokin, romurautaahan ne siellä alkaa olemaan  ;D
Toyota Alphard MHN10 -02
Lexus GS JZS147 -93

Ex
Toyota Aristo JZS161 -00 LHD
Toyota Aristo JZS161 -97
Toyota Aristo JZS147 -93
Lexus GS300 JZS160 -98

zanardi

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 01 huhtikuu, 2010, 23:09:30
automaatti vapari on just hyvä käyttis.
Jos ihminen haluaa vain hienon auton joka on helppo ajaa ja on ympärivuotisessa käytössä, niin mitä te itkette joilla suprat seisoo tälläkin hetkellä?
Sulla on kunnon asennevamma, mee lääkäriin.

en edes omista supraa tällä hetkellä.. tällä hetkellä ajelen pajero 2.5 td...  :headbang: sese on hieno ajaa tällä kelillä
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

vase

Paska käyttis mkiv on niinkuin muutkin ikivanhat autot. Harrasteautoilu sitten ihan eri asia.

Hencca

paskoja vihanneksia, käyttäkää joukkoliikennettä ja pyöräilkää. puhuvat että maailma pelastuu.
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

supra MKIV

vase on turha kuunnella mitä se tuolla huutelee.. mk4 on hyvä käyttis ellei siitä ala kunnon dragteria tekemään. kulkee kuin raiteilla ajossa ja mahtava ajaa. vase on näitä motskarikunkkuja niin sitä kannata kuunnella.

kaahari

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 01 huhtikuu, 2010, 23:01:05
Sulla on vissiin ollut toooosi raskas kaasujalka. ite mittasin pistoolitankkauksella sen 11 litraa/100km. tosin mittauksessa ajoin vaan 300km.
ja silloin ekat 800km matka ajoa ajaessa kesärenkailla jäisellä tiellä meni se vähän päälle 60litraa löpöä. autoni on vissiin rikki kun sille ei bensa kelpaa  :'(

Siks kirjoitinkin sekalaisessa ajossa, eli siis työmatkaa, kaupassa käyntiä jne, sitä mitä nyt normaalisti käyttiksellä ajellaan. Matka-ajossa mulla vei vapari automaatti noin 10-11 kun kokeilin välillä Rovaniemi-Savo.
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

supra MKIV

itsellä ainakaan oo ollut ikinä näin vakaata ja tukevan oloista autoa alla.. todella mukava ajaa.. vaikea jollain heti +400 ylöspäin ajella mukavasti jos kyseessä manuaali ja heti vähän järeämpi kytkin. automaatillahan nyt kaupunki ajo sujuu kuin tanssi mut itse en silti tomaattia hanki ikinä. tai no katsotaan sitten kun on ikää kertynyt reilummin eikä jaksa keppiä vääntää  :icon_biggrin:

OspreY

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 02 huhtikuu, 2010, 12:08:42
vaikea jollain heti +400 ylöspäin ajella mukavasti jos kyseessä manuaali ja heti vähän järeämpi kytkin.

Oletko ajanut vai onko tämä netistä kuultua tietoa? eteen ja taakse tuollainenkin liikkuu aivan normaalisti. Kytkin ylös ja kaasua  ;)


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 02 huhtikuu, 2010, 12:08:42
itsellä ainakaan oo ollut ikinä näin vakaata ja tukevan oloista autoa alla.. todella mukava ajaa.. vaikea jollain heti +400 ylöspäin ajella mukavasti jos kyseessä manuaali ja heti vähän järeämpi kytkin. automaatillahan nyt kaupunki ajo sujuu kuin tanssi mut itse en silti tomaattia hanki ikinä. tai no katsotaan sitten kun on ikää kertynyt reilummin eikä jaksa keppiä vääntää  :icon_biggrin:

Mun mielestä jo tällä iällä on mukavampaa, että joku muu koskettelee mun keppiä kuin minä itse... ;) ;D
JZZ30 vm.91

vase

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 02 huhtikuu, 2010, 10:27:56
vase on turha kuunnella mitä se tuolla huutelee.. mk4 on hyvä käyttis ellei siitä ala kunnon dragteria tekemään. kulkee kuin raiteilla ajossa ja mahtava ajaa. vase on näitä motskarikunkkuja niin sitä kannata kuunnella.

Hirvittävää edes ajatella mitä tapahtuu jos me kaikki kuuntelemme sinua.  :nono:  Jonkunhan se täytyy tietysti forumin tasoakin laskea ja uskon, että onnistut siinä varsin hienosti.  :whip2:

kaahari

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 02 huhtikuu, 2010, 12:08:42
vaikea jollain heti +400 ylöspäin ajella mukavasti jos kyseessä manuaali ja heti vähän järeämpi kytkin.
Ja höpönlopön  :whip2:

Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

supra MKIV

tarkoitin tuolla "vähän järeämpi" eli tyyliin joku stage 3 kytkin niin ei se kovin mukava ole käyttää jossain kaupungissa kun joutuu joka valoihin pysähtymään. vai onko täällä jollakin sellainen?

supra MKIV

ai niin ja motskari poijat vie vaan supra miesten kromi hatut venttiileistä kun ei itellä oo varaa  :whip2:

OspreY

nyt meni jo mauttomaksi tuo sinun venttiilin hattu huutelu. Jos vedät vasen mukaan niin kestä vasen vastaukset


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

OspreY

ja tuollainen spec kytkin taitaa olla todella paljon laimeampi kuin mitä porukalla on täällä käytössä.


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Miqqe

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 02 huhtikuu, 2010, 13:00:18
tarkoitin tuolla "vähän järeämpi" eli tyyliin joku stage 3 kytkin niin ei se kovin mukava ole käyttää jossain kaupungissa kun joutuu joka valoihin pysähtymään. vai onko täällä jollakin sellainen?

eipä tuollainen 4-laipainen sintterikään nyt niin kovin kamala ajettava ole kun sillä vähän ajanu niin kyllä se luonnistuu kohtalaisen hyvin, ja itselläni on juuri 4-lapainen levy ja jäykimmästä päästä oleva asetelma ja ihan hyvin sillä menty tässä nyt  ;D
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)