Mitä kukin tekee ??

Aloittaja Marko (FrzOne), 14 helmikuu, 2005, 16:21:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

harrih

Tuotannon ohjaaja lohjalta, niin siis aikaisemmassa "elämässä" olin sorvaaja ja harrastukseni ralli f-cupissa, kun eräs öinen moottorikelkka ajelu viime vuonna päättyi jokeen ja selkäranka sanoi naks. Siitä sitten uutta harrastusta ettii, eli kriteeri automaatti ja voima, lopputulos supra.. Tuohon nyt laitettiin 2-jz tekniikka ja holset hx 40 super ja hestec ym ym ym.. Jos tosta jotain kiksejä saisi, voi muuten olla aika vinkee toi +500hp käsikaasulla ;D

teukka

teemu.ajoneuvo (mb,bmw,ranskikset)asentaja jyväskylästä,ei ole supraa mut gs300lexus löytyy(kohta2jzgte) ja paljon muita toyotia autoja ropattu jo reilu 20v.

hihhuli6

Tomi. Vartija Pääkaupunki seudulta. Tällä hetkellä autot seisoo ja rätkällä liikenteessä..
Jos jaksas Celican talvella loppuu tehä.. Ei oo aikaa..  :-\
Tomi "pica pica"
KTM LC4 SM 640
Toyota Celica    2.0 -93  (ST-182)
Turbo projekti
Toyota Paseo   1.5 -96 (emännän kauppakassi)
Toyota Corolla 1.6 -89

(ex)Toyota Corolla Dx -80
Toyota Corolla  1.6 -85 (EE80)
Toyota Corolla 1.3 -89 (EE90)

kela

Tampereen seudulla pyörin ja supran ostin kesätyö rahoilla 19v syksyllä -04. Siitä asti se on ollu mulla. Välillä halunnu luopua suprasta ja välillä pitää.
Prosessinhoitaja ammatilta eli paperimies. Vähän oon koittanu ropata tota, mutta koitan pitää auton suht vakiona. Tällä hetkellä tuntuu, että haluis pitää supran lopun ikää.

Intti käyty keuruulla I/05 res.vänr.
toyota supra mk-III  -89

Neo

Maanviljelijä/Maatalouslomittaja Supra ois tarkotus turbottaa vihdoin ja viimein ens talven aikana :ohnoes:

SupraFreak84

Jeps eli Minä olen Tero Karjalohjalta 23v ja teen kiinteistönhoitajan hommia täällä... paska homma mutta jonkun sekin täytyy tehdä  :) :)

Sono

Sami Hyvinkäält sähköasentaja  konecranesilla, ikää 21, ja ladana toimii Aristo

Intti käyty I/07 riksus ja sit alikkina II/07 alokkaille utinjääkärirykmentis...
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Zay_Zay

Juha ja toimin autopeltiseppänä mäkelän autossa. Autona on Skoda octavia rs vm08 ja harrastuksena tuo vm93 SupeTT harrikat myös lähellä sydäntä.

SuperSilver

Kimi,ja asun Pietarsaaren seudulla,ikää 25v ja sähköasentaja YIT:llä...Ajelen hopealla Kolmoskorisella Supralla.

Marx^

Mari, hengailee kaukana korvessa Laitilassa. Kohta pitäis valmistuu auto- ja kuljetustekniikan insinööriks ja suunnata siitä sitte katsastuskonttorille katsastelee autoja  :) Tarvis varmaan täällä tehdä joku diili ni ei menis toi katsastaminenkaa enää niin vaikeeks  :toothy10: 

Alla nyt tollanen -97 mallinen celica. Supran neloskoppanen se olis haaveena, mut tarvii nyt sit kattoo koska sellaseen on varaa  :ohnoes:

Hyyti

Ville. Ajelen punasella 185 Celicalla ja työkseni asentelen autohälyttimiä, ebereitä ja korjaan mopoautoja, henkilöautoja ja  pikkubusseja. Ikää 22v.
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com

Hencca

hengailia millo mistäkin, toivottavasti löytää talvi pakkasil ittensä taas ulkomailta..  :icon_rr:
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

coren

Päivitetty ilmeisen vanhoja tietoja  8) *piiloutuu modeilta*  ;D ;D ;D ;D
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Supra turbo

Niko 22v. järvenpäässä vaikutan olen varastomies, hitsari ja ajan kuorma autoa.
Keravalla kävin aammattikoulua logistiikan perustutkintoa
1/07 Saapumis erää vekaralla siellä olin raskaskone asentajana.
Harrastuksiin kuuluu toi mk3 supra

Express van 2500 6,5TD

EX:Supra Turbo targa vm:91

Aristo81

Eli minä oon Janne Lehti 28v ylöjärveltä(pidän kuitenkin itseäni edelleen tamperelaisena)!Ammattikoulusta valmistuin rakentajax mut tätä nykyä ammatti materiaalinohjaaja!Lapsia läjä päin,ja pankin talo!
Aristoo kattelin ja kuolasin 1,5v kunnes helmikuun lopussa sen hommasin!Autot kiinnostanut aina ja varsinkin tehokkaat mut nyt vasta sellasen sain!
Crossia joskus muinoin ajelin mut jalkapallo oli pääharrastus,nyt perhe!
Vielä mää sen talon ja tallin rakennan........

TumppU

Tuomas 23v Iistä. Ammattikorkeassa opiskelen konetekniikkaa ja loppusuoralla ollaan. Käyttiksenä toimii 2.0GLi Carina E ja harrastepelinä tuo TA22 Celica, johon vaihtumassa vireämpää tekniikkaa pellin alle. Harrastellu autourheilua vaihtelevasti, pääosin jokamiesluokkaa, josta muutamat pytyt aikoinaan ajettu. Nyt on tuo autourheilu hieman tauolla, kun ei opiskelulta ja Celicalta tahdo jäädä aikaa rapata noita jokkisvermeitä.
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Ero

kai mäki sit ku muutki  ;D eli Eero ja olen tuore yksityis yrittäjä ja harrastuksiin kuuluu tietty autojen laitto ja motocross ja pärrien kanssa kaiken lainen kikkailu ja karting...autona tollanen jza70 single turbo...
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

Juipe

Juha 24v Alajärveltä. Koulutukseltani konepuolen insinööri ja nyt työnjohtajana Rautaruukki Oyj Alajärven tehtaalla. Tojotia ollu 5kpl joista 2 supria. Nyt neljäs saksalainen menossa mutta kai sitä pitää 80-luvun urheilu-toyotaan vielä palata.
Juha M

jesse

jesse 25v vihdistä. rekalla ajelen viikot ympäri suomea. autona 3.0turbo supra v.loppu harrastuksia ei oikeen muuta kuin mönkijällä aina jossain jumissa. 

Kinsky

Jussi. Varastomiehenä Tampereen Hatanpäällä, ikä 28.vee, yhden lapsen isä, harrastukset Sierra Cossu ja perhe.

Taski

Markus 21v. Päätoimisesti töissä Tampereen autocenteriltä (tulkaas hakeen sitten heti parit autot multa :D) ja sitten yritetään tossa samalla noin Bachelor of Business Administrationin opintoja hoitaa, loppusuoralla kun muutenkin ovat. Akaassa asustelen, mutta varmaankin kohtapuoliin muuttoa Tampereelle päin funtsitaan. Harrastuksina... noh työ ja autot noin muuten, mitäpä siinä kummempia.
Suksi potkee, jalka notkee, sujulevi sukkelaan.

janiK

Jani Komulainen 31V, Tampere. Koulutus sähkäri.
Konttinostureitten loppukokoonpanotöitten veto, käyttöönotto, testaus ja luovutus maailmalla asiakkaitten satamissa.
Silleensä jännästi et töihin meen ulkomaille ja lähes järjestään olen lomilla Suomessa.
Jununa olin kovan tason kuski pikku luokkien mikroautoilla ja veri vetää vieläkin päällystetyille radoille. Lääkkeeksi hommasin mr2:n jolla leikkiä radalla ja jota rakentaa paremmaksi radalle.
Auton tekniikkaa olen nyt pari vuotta opetellut MR2:n kanssa. Ennestään auton rassaukset jäänyt lähinnä jarrupalan ym. osien vaihteluun.

Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

spl

Tomi vm -80 Helsingissä. Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen laitokselta filosofian maisteri lopputyötä vaille valmis jo pari-kolme vuotta, heh heh (tuleekohan koskaan valmista). Töissä olen ehtinyt olla IT-alalla 6 vuotta useissa eri rooleissa, aloittaen ohjelmistosuunnittelijasta. Tällä hetkellä toimin IT-Tuotannon johtajana suomen mittakaavassa varsin merkittävässä IT-alan yrityksessä ja perustin vastikään kaverini kanssa pelialan yrityksen.

MKIV Supra iski lähes pakkomielteeksi joskus opiskelun alkuaikoina ja sellainen oli sitten pakko hankkia. Auton rakentelua on tullut harrastettua siitä lähtien (välillä liikaakin ja jopa vastentahtoisesti) ja nyt on jotakuinkin kaikki MKIV:n osa-alueet tullut purettua ja kasattua vähintään kertaalleen. Taas on projekti päällänsä. Let the good times roll... :)

Stefa

Lahessa autonkuljettajana, mitä nyt ton supran rakentamiselta kerkiän.....

Hencca

päivitystä. asfalttihommia tampereen alueella. joten sieltä voi tien varrelta joskus bongata mut meuhtomassa clubin paita pääl :icon_rr:
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Cylon

Matti Jyväskylästä, törttöilen mustalla ST182:lla. Opiskelijana Jyväskylän amk:ssa, linjana tietojenkäsittely. Opiskelujen ohella töissä paperiteollisuusfirman tietohallinnossa IT-experttinä. Intti käyty Keuruulla I/08.
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

t3mmi

täähän alkaa kuulostaa pikkuhiljaa joltain seuranhaku palstalta ;D ;D
vähä pakkelia pintaan nii se on ku uus

ponki

moro kaikille  :wave: eli olen uusi täällä, joten voisin esittäytyä...

s.1986  ja työskennellyt vuoden verran toyotalla automaalarina. muutama vuosi sitten ajelin st182 celicalla, jonka myin pois kun lähdin opiskelemaan. mut nyt on tilattu jzz30 soarer ja ehkäpä sitten autojäseneksi kunhan ensin saan tuon auton suomeen.

VilkkuS

Ville Sallinen, ja olen alkoholisti.... eiku siis, sori...väärä tilaisuus.   ;)
30v nörtti (Tuotantopäällikkö Fujitsu) Helsinki
Ruuvailen enimmäkseen turbo Audeja ja yritän opetella tässä sivussa tuota Ariston 2JZ-GTE koneenkin viritystä.
(loput harraste pelit kulkeekin sitten motocross radalla)

TumppU

Lainaus käyttäjältä: VilkkuS - 25 kesäkuu, 2009, 00:31:10ja olen alkoholisti.... eiku siis, sori...väärä tilaisuus.

Et oo ainut  ;D
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)