Toyota aristo

Aloittaja nakki86, 12 joulukuu, 2010, 23:35:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PieruVieteri

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 09 maaliskuu, 2013, 17:02:00
Multa voi ostaa 6speedi turbo mk4 supran  ;D tosin ei kyllä kovin halpa ole  ;D
No tottakai, halpa on suhteellinen käsite, tarjoan 10t + pullakahvit teboililla (viineri) :yum:

Zanardin sorkkua tullu himoittua, mutta on ehkä hitusen liian ärkky mulle, muijaa en taitais saada edes kyytiin kun kuulee montako hevosta juoksee pellin alla :o


Decoy_

Lainaus käyttäjältä: PieruVieteri - 15 maaliskuu, 2013, 13:10:48
Zanardin sorkkua tullu himoittua, mutta on ehkä hitusen liian ärkky mulle, muijaa en taitais saada edes kyytiin kun kuulee montako hevosta juoksee pellin alla :o
Nääh.. Jos jonku vakion tai pikkuviritteisen meet ostaan niin kerkeet ajella kaks viikkoa ja sit alkaa jo tuntua laiskalta muijaski mielestä. Näähän painaaki jotain 3000 kiloa niin pakko sitä tehoakin on löytyä  :icon_biggrin:
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

Pduk

Multa olis tulossa melkein "vakio" ;D JZS-161 aristo myyntiinkevääksi/kesäksi että ei muuta kuin tervetuloa ostoksille Pieruvieteri ! ;)
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

PieruVieteri

Kiitoksia tarjouksesta Pduk, seurailen tässä säännöllisin väliajoin foorumin ja nettiauton tarjontaa, joten ajan hermolla tässä koko ajan ollaan :)

SubLine

No remorse

Coutsi

#95
Lainaus käyttäjältä: SubLine - 27 tammikuu, 2014, 14:46:12
Tietöökö kukaan tästä aristosta mitään?
http://www.nettiauto.com/toyota/aristo/6150214

Taas näitä: Ei pakko myynnissä™

Muutama kommentti: Ilmastoinnin kompura hajalla, sen korjaaminen voi olla kovempikin homma, jos linjoihin on päässyt silppua. Redlinen öljyt automaatissa eivät ole suositelluimpia sinne, mutta ei nyt ole suoranaisesti pitempiaikaista kokemusta soveltuvuudesta (Näissä sähköohjatuissa laatikoissa tuppaa sekottamaan ohjausta hieman). Todellinen hintataso alle 10 000€.
Aristo JZS147 6spd TT @ 1127rwhp

SubLine

Kiitos tästä. Kaveri olisi tuota ostamassa niin tietää vähän mitä "tarkastella" ja mistä neuvotella  :)
No remorse

JV

Kannattaa takapäätä käyttää ilmassa ja renkaita heilutella. Saattaa välyksiä ylätukivarsissa ja nelipyöräohjauksessa olla. Saa ainaki hieman sillä tingattua jos tukivarret loppu :D
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

Juzzo

Jep ja etupää kanssa... Väljyys=tonni tai pari alennusta :D

Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Chase

Aloitetaan foorumilaisuus ja kysytään hieman asiaa ariston soittimesta.
Mites jzs161:sen näytöllinen radio/ilmastointi-laite. Saako sen radiota, tv:tä ja navia toimimaan Suomessa?
Ja löytyykö siihen englannin kielistä käyttöohjetta?
Aristolla on kiva ajaa..

Decoy_

Lainaus käyttäjältä: Chase - 05 helmikuu, 2014, 20:18:24
Aloitetaan foorumilaisuus ja kysytään hieman asiaa ariston soittimesta.
Mites jzs161:sen näytöllinen radio/ilmastointi-laite. Saako sen radiota, tv:tä ja navia toimimaan Suomessa?
Ja löytyykö siihen englannin kielistä käyttöohjetta?
Eiköhän se tv ainakin vaadi jonkun digidigi virityksen. Se kyllä kiinnostas onko kukaan saanut viriteltyä esim. erillistä dvd soitinta tai jotain toimimaan sen näytön kanssa.
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

JV

Minä rassasin sitä systeemiä monta päivää. Minulla oli siihe sellainen digiboksi ja joku muu boksi siinä oli välissä josta sai rca lähdöillä kuvan ulos. Pelkkää mustavalko kohinaa sieltä vaa sai näkymään. En saanut mitään muuta kytkettyä siihe. Esim pleikkaria tai edes peruutuskameraa. Totesin että helpoimmalla pääsee ku hankkii sen eri mallisen ilmastoinnin ohjauspaneelin ja sitten 2din soittimen. Paljon enemmän saa siitä ominaisuuksia irti kuin siitä tojon omasta  ;)
Sitä navin levykettäkin kyselin ja paikallinen tojota liike ei saanut sitä hommattua, kun aristoa ei suomeen olla tuotu. Ja vaikka levyn olisikin saanut, niin en tiedä olisiko suomeksi löytynyt. Ebayssa kerran oli myytävänä Toyotan navigaattoreihin levyjä. Luki siinä tuotekuvauksessa että Pohjoismaat,mutta tiedä sitten toimiiko?
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

JV

Ai niin siitä sen radion saa toimimaan sillä muutospalikalla joten kuten. Ei kuitenkaan hyvin  ;D muistaakseni ei saanut kuulumaan yli 102Mhz taajuuksia.  ::)
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

Chase

Kiitoskia vastauksista. Näin sen ajattelinkin olevan. Eli kannattaa varautua uuden ilmastoinninpaneelin ostoon. Tuo alkuperäinen on vaa niin kool, että se olisi kiva saada toimimaan.
Sen verran vielä, että onko tuossa alkuperäisessä soittimessa millaiset sisäänmeno kytkentämahdollisuudet? rca tms..
Aristolla on kiva ajaa..

JV

Ei siitä jättiläisnäytön persiestä lähe muuta kuin muutama pistoke ja läjä johtoa peräkonttiin. Eli ei ole rca:ta tai muutakaan sellaista sen soittimen takana. Siitä näytöltä menee Se johtonippu peräkonttiin sille alkuperäiselle vahvistimelle. Muistaakseni jbl:n tekele. Ja tuosta vahvistimesta luonnollisesti lähtee kaikki kaiutin lähdöt.  8)
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

Decoy_

No onkos joku menestyksellisesti virittänyt jotain audio inputtia tohon vakiovahvistimeen.
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

jarski3

Pal/ntsc mutual convertterilla saa kuvan näkymään alkuperäisestä näytöstä ja radiokanavaan on laajennin myös olemassa.Oikealla takakontissa pystyseinämän takana löytyy (muistaakseni 8-reikäinen) riviliitin johon ne kytketään.Mulla itellä on kameranäkymä näytössä.Sama liitin siirtää myös äänen alkuperäisille kaijuttimille esim.PC,CD,DVD. Netistä löytyy ohje näytölle että kuva näkyy TV nappia painaessa. Alkuperäisestä soittimesta saa ainakin korkeataso singaalin ulos kaijutinjohdoista.Oikea etukaijutinjohto kiertää navigaattorin kautta vasta kaijuttimille,mutta siitä ei tartte välittää.Vahvistin on JBL (Harman-motive)  6x40W ja 20w jää vielä Tel johdoille. Ei mikään huono vaihtoehto.En ole vielä testannut saako ryöstettyä linjaulostulon sisäänmeno kaapeleilta.Olikohan aristo club RU (venäjä),missä poijat on keskustellu paljokin asiasta.Sieltä löysin johtokaavionkin soittimen liittimille. Uusilla kaijuttimilla äänimaailma terävyityy ja selvenee ihan erilailla kuin alkuperäisillä pahvikaijuttimilla.Taakse menee suoraan 4" ja eteen6,5".Eteen sopii sellanen kaijutin jossa olisi asennusreikä 144mm.,6,5" on hivenen pieni.
-Jari
Toyota Aristo V300 vertex edition-97,Lexus GS 450h -08,Honda X4-98

jarski3

Toyota Aristo V300 vertex edition-97,Lexus GS 450h -08,Honda X4-98

Decoy_

Ex: JZS161, JZZ31, RS13

jarski3

Toyota Aristo V300 vertex edition-97,Lexus GS 450h -08,Honda X4-98

Chase

Hienoa! Nyt näyttää hyvältä :)
Täytyy tutustua tohon venäläiseen foorumiin tarkemmin.
Aristolla on kiva ajaa..

Jutku

#111
Ootko saanu toimimaan? Oman ariston cdlevysekotin vaihtelee levyjä mutta ei suostu soittamaan.. Johtuneeko Frederikin parhaista vai onko soitin särki. Ratiosta saa mökää kuulumaan kyllä.  Pitäiskö cd lähtee automaattisesti soimaan vai pitääkö se erikseen painaa jostakin harakirinappulasta piälle?

Edit: olipa vaan niin paskanen se cdlevyvaihtaja ettei toiminu. Nyt soi kolmikymppinen ja täysiä.
Toyota Alphard 4WD - 05
Toyota Mark 2 Yamaha Power 1jzgte / R154 - 03
Toyota Crown Majesta - 05

oskarik

#112
Lainaus käyttäjältä: koNi84 - 02 maaliskuu, 2011, 12:36:02
Mikä mahtaa tulla aristolle hinnaks tänäpäivän jos jaappanista uittaa... rekisteröintineen?
Joku alta 100tuhat ajettu mk1 aristo
Onko iha hakuses jos...
auto suomen satamaan asti (tax free) = 5000-6000e
Verot 1500-2500e
Muutostyöt: 500-1000e
Rekisteröinti ja todistukset: 500e
Eli 7500-10000e
Täst laskelmast nyt puuttuu täydellise huollon kustannukset yms, mut kuitenki...
Mietein vaa,et on omas pirssis kilpailukykyne hinta... =)

Vähän alta vuos sitten maksoin omasta verot. Tutkiskelin tullin taulukoita useilta vuosilta ja tais olla yhtä poikkeusta lukuunottamatta verot yli 2000€. Mutta kyllä, tuolla hintahaitarilla liikkuu.

Myyntiosiolta löytyy, käy tsekkaamassa.

J.A.A.

Lainaus käyttäjältä: koNi84 - 02 maaliskuu, 2011, 12:36:02
Mikä mahtaa tulla aristolle hinnaks tänäpäivän jos jaappanista uittaa... rekisteröintineen?
Joku alta 100tuhat ajettu mk1 aristo
Onko iha hakuses jos...
auto suomen satamaan asti (tax free) = 5000-6000e
Verot 1500-2500e
Muutostyöt: 500-1000e
Rekisteröinti ja todistukset: 500e
Eli 7500-10000e
Täst laskelmast nyt puuttuu täydellise huollon kustannukset yms, mut kuitenki...
Mietein vaa,et on omas pirssis kilpailukykyne hinta... =)
Lainaus käyttäjältä: oskarik - 27 toukokuu, 2015, 21:10:37
Vähän alta vuos sitten maksoin omasta verot. Tutkiskelin tullin taulukoita useilta vuosilta ja tais olla yhtä poikkeusta lukuunottamatta verot yli 2000€. Mutta kyllä, tuolla hintahaitarilla liikkuu.

Myyntiosiolta löytyy, käy tsekkaamassa.

Vähän riippuen siitä et kuka auton tuo Suomeen ni ei oo välttämättä nuinkaan paljon. Itellä 2011 oli jotain 4750€ auto Suomeen ja veikkaisin et Aristojen hinnat on siitä vielä laskenu.
Verot taitaa mennä aika tuohon haarukkaan. Itellä oli muistaakseni noin 2000€.
Muutostöitähän ei tarvi ko etuvalot, sivuvilkut ja takasumarin. Riippuen miten toteuttaa voi jäähä alle 500€.
Jos on niin vanha ettei tarvi vaatimuksenmukaisuustodistusta ni taitaa nuissaki kuluissa jäähä alle 500€.
Et jos oikeen hyvin käy ni voi pärjätä jopa reilulla 6000 eurolla.
Toyota Aristo 3.0V '95