Supra kuume iski ja ei näytä ohi menevän...

Aloittaja TrueMetal, 19 maaliskuu, 2011, 08:24:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TrueMetal

http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3771219
Tälläistä yksiköä/tämän hintaluokan autoa nyt olen viikon jos toisenkin kuolannut.
Kertokaapas nyt minulle mitä noiden ylläpito maksaa ja jne.
Yrittäkää nyt edes vakuuttaa minulle ettei minulla ole varaa kyseiseen autoon etten sitä joudu ostamaan :D

EDIT: Ja auto tulisi ympärivuotiseen ajoon ja tällä hetkellä pihassa seisoo super tehokas 70hv Citikka... joten uskon että vaparikin olisi tarpeeksi tehokas omiin käsiin. Himottaisi vain tuo lapsuuden unelma auto laittaa...

El_Paco

Pitäminen tulee kalliiksi, koska ensi talvena teet siihen kuitenkin tt swapin taikka vaihdat sen tt-malliin. Näin käy 95%:lle vaparin ostaneille. Jos tuon hintaluokan autoa etsit, niin suosittelen harkitsemaan vaikkapa sorkkua vaparisupran sijaan. Vapariin kyllästyy nopeasti, ja ne on erittäin vaikea myydä eteenpäin, koska niille ei ole kysyntää. Ehken joku asian käytännössä kokenut voi vahvistaa tämän asian.

TrueMetal

Olisiko kellään heittää hyviä sivustoja mistä löytyisi vaikka tuonti supria? Tai mistä voisi tilata. Itselläni ei ole aikaa lähteä hakeman.
Liikkuuko TT mallis missä hinnoissa...? :D

jakk

tollanen vapari o käyttiksenä ihan jees, mutta siihen se jääki ja tehon nälkä siinä yllättää aika nopeesti.

taitaapi sellaset hinnat alkaen mallit olla tällä hetkellä jotain 8000-9000€ itsetuotuna sisältäen ~kaikki kulut, kyseessä siis liikkuvat autot... RZ manuaali... tuontifirmoille sit palkkiot lisäksi tuohon.

jos vielä halvemmalla tarvii saada niin ostat jonkun zunamin uhrin tai kolari pelin...

E: tähän sit verot ja rek. kustannukset vielä päälle.

Juissi82

Olen samaa mieltä. ET unohda vapari supra. Autoon ei tarvitse älyttömän montaa tonnia laittaa lisää nii saa turbo vehkeen. Helpompi myydä eteen päin ja arvo säilyy paremmin. Suosittelen katsomaan manuaali autoa jos tulee tarvetta piristää autoa jossain vaiheessa niin manuaali kestää. Supra on kyllä ihan mukava käyttö auto vaikka läpi vuoden. Itse ajoin omalla autolla toissa talvena. Hyvin toimi suomen talvessa. Ainut että jouduin laittamaan letkulämmittimen kun supraan ei saa lohkolämmitintä. Hyvin kyllä jaksoi lähteä silläkin tapaa kovilla pakkasilla käyntiin. Jos ei välttämättä arvitse olla supra niin soarer on kyllä hyvä ja halvempi vaihto ehto.
Tässä vaikka yksi vaihto ehto tuonti autolle http://www.esv.fi/
www.500whp.net
www.mailille.net

emk67

Lainaus käyttäjältä: Juissi82 - 19 maaliskuu, 2011, 09:42:54kun supraan ei saa lohkolämmitintä.
Ja miksihän ei saa? Helposti tuo löyty ihan paikallisesta tarvikeliikkeestä.
Ja alottajalle, unoha vapari Suprat.
Jos vapari pitää laittaa ni sitte Lexus GS300. Säilyy arvo, enempi varusteluja ja saat ajaa vasemmalta.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

BlackSupra

Osta pois vaan. Itekki ostin 3kk sit tollasen ja päivääkää ei oo viä kaduttanu.
Lexus IS 220d -10

Jappee

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 19 maaliskuu, 2011, 12:21:02
Osta pois vaan. Itekki ostin 3kk sit tollasen ja päivääkää ei oo viä kaduttanu.

vielä.. ja eikai ny talvella kaduta  ;)
Toyota Supra MKIV TT manuaali
http://jappee.kuvat.fi/
http://www.facebook.com/ReuhkaJappee <- kuvat faces.

TrueMetal

Ajan ihan työkseni oikealta puolelta, joten se ei ongelmia tuota. Ja ei oikein tommo lexus nappaa. Mutta sanokaas saako ~8000e hyvä kuntoista Supraa (MK4 mieluiten). Onko paljon vikoja? Ruostuuko hetkessä? Kallista korjauttaa/korjata? Ja kertokaa toki jotain jos asiaan liittyvää mieleen tulee.
Kiitos jo kaikille vastanneille.

laamaporo

#9
Ettei nyt ihan jokainen kuukausi kirjoiteltais samoja juttuja uusiksi, kuten nytkin tää ketju näyttää jo itseään toistavan, lukaisepa tuolta muiden kysymykset ja vastaukset läpi niin olet varmasti hieman viisaampi:

http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/board,14.0.html

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d


Andréy

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 19 maaliskuu, 2011, 08:46:05
Pitäminen tulee kalliiksi, koska ensi talvena teet siihen kuitenkin tt swapin taikka vaihdat sen tt-malliin. Näin käy 95%:lle vaparin ostaneille. Jos tuon hintaluokan autoa etsit, niin suosittelen harkitsemaan vaikkapa sorkkua vaparisupran sijaan. Vapariin kyllästyy nopeasti, ja ne on erittäin vaikea myydä eteenpäin, koska niille ei ole kysyntää. Ehken joku asian käytännössä kokenut voi vahvistaa tämän asian.

Nyt kyllä vähän huijaat.

Tässähän haetaan käyttistä, EI harrastepeliä.

halapaa touhua tuo ylläpito.
esim vakuutusmaksut vuodessa n.800€ (itellä oli ton verran)
bensaa kululttaa 9-12 litraa/100km
öljysuodatin 6,5 - 12€ riippuen paikasta

ite ajelin 2 vuotta vaparisupralla joka toimi siis käyttiksenä, ennemmin vaparisupra jokapäiväsessä ajossa entäkö joku bemarin romu tai vastaava  ;D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

El_Paco

#11
Lainaus käyttäjältä: Andréy - 19 maaliskuu, 2011, 15:37:43
Nyt kyllä vähän huijaat.

Tässähän haetaan käyttistä, EI harrastepeliä.

halapaa touhua tuo ylläpito.
esim vakuutusmaksut vuodessa n.800€ (itellä oli ton verran)
bensaa kululttaa 9-12 litraa/100km
öljysuodatin 6,5 - 12€ riippuen paikasta

ite ajelin 2 vuotta vaparisupralla joka toimi siis käyttiksenä, ennemmin vaparisupra jokapäiväsessä ajossa entäkö joku bemarin romu tai vastaava  ;D
Sillon ku tuon lukasin, ni ei ollu vielä mainittu että tulee käyttikseks tuossa ekassa tekstissä.

Kaikkihan tietysti tekee mitenkä haluaa, mutta mielipiteeni on silti se, että kannattaa harkita uudemman kerran. Olipa kyseessä käyttis taikka harrastepeli, niin en siltikään ymmärrä, miksi hommata vapari, kun samaan hintaan saisi toista mallia olevan vehkeen ahdettuna, esim. soarer taikka aristo. Jos on niin kiintynyt MKIV:n ulkonäköön, että välttämättä sen ulkonäkösyistä haluaa, niin sitten sen vielä joten kuten ymmärrän budjettiratkaisuna. Ite vaan satun olemaan niitä, joita tekniikka kiinnostaa enemmän kuin korimalli.

Vakuutus, sekä polttoainekulut ovat kuitenkin suurinpiirtein samaa luokkaa olipa sitten turbo taikka vapari(ainaki jos vertaa noita vaparisupran polttoaine- sekä vakuutuskuluja omaan sorkkuun). Okei onha se vapari käyttiksenä vähän luotettavampi, mutta on nuo JZ-koneet ahdettunakin pirun lujia ja yleensä nuo moottorivauriot johtuvat vituiksi menneistä virityksistä/muista käyttäjän virheistä. Ja kolikolla on aina kääntöpuoli. Vapari on ehken hitusen halvempi auto pitää, mutta sen sitten häviääkin jälleenmyynnissä. Noita vapareita on liikenteessä niin paljon, lisää tulee, ja parin vuoden päästä ne ehken maksavat sen 3000€.

Meikäläisenki autoharrastus alko siitä, ku mulle tuli prätkään vaihdossa s13. Se tuli mulle iha käyttöautoksi, enkä missään nimessä meinannut sitä alkaa virittämään ettei vaan käyttöauto mene paskaksi. No ei tarvinnu odottaa ku seuraavaan talveen, ni nissani oli työn alla, ja käyttöautona oli kuppanen carina. Meinaan vaan sitä, että yleensä jossai vaiheessa se kärpänen puree, ja siinä vaiheessa käyttöauton virittely lähtee lapasesta. Siinä onki sit ongelmana että kuinkas tästä vaparista päästään eroon.

Valitsitpa niin tai näin, niin civicci on kyllä vaihtumassa ihan oikeaan merkkiin ;)

EDIT: KORJAAN -> Citikka

OspreY

Lapsetkin tietää miten reagoidaan kun isi tuo kotiin vapari neloskorisen  ;D


Hahaha


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Arben

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 19 maaliskuu, 2011, 15:37:43
Nyt kyllä vähän huijaat.

Tässähän haetaan käyttistä, EI harrastepeliä.

halapaa touhua tuo ylläpito.
esim vakuutusmaksut vuodessa n.800€ (itellä oli ton verran)
bensaa kululttaa 9-12 litraa/100km
öljysuodatin 6,5 - 12€ riippuen paikasta

ite ajelin 2 vuotta vaparisupralla joka toimi siis käyttiksenä, ennemmin vaparisupra jokapäiväsessä ajossa entäkö joku bemarin romu tai vastaava  ;D

miksi myit pois?mikä sulla nyt käyttiksenä on?tt malliko  ::) eikös se vapari ollut HYVÄ käyttöauto?

Jarkko84

Minun mielestä tuo vaparisupran valmistaminen toyotalta on typerimpiä liikkeitä kautta aikojen (pilaa supran legendaarisen maineen) ja niitten suomeen tuonti pitäs lailla kieltää. Jos taas meinaat käyttöautoksi turbosupraa niin voit kyllä unohtaa, jos hirveästi käyttökustannukset yms. häiritsee. Tämä on minun mielipide.
Ei herneitä kiitos  ;)
*EX* JZX90 Mark II
JZE70 Drift

TrueMetal

Kiitoksia kaikille vastanneille. Nyt vain harkitaan että ostetaanko supra kesällä vai olisiko se ens kesänä TT malli :P
Pitäisi melkein käydä jossain koeajamassa ja katsoa miltä tuntuu.

TrueMetal

Lainaus käyttäjältä: Jarkko84 - 20 maaliskuu, 2011, 00:20:33
Minun mielestä tuo vaparisupran valmistaminen toyotalta on typerimpiä liikkeitä kautta aikojen (pilaa supran legendaarisen maineen) ja niitten suomeen tuonti pitäs lailla kieltää. Jos taas meinaat käyttöautoksi turbosupraa niin voit kyllä unohtaa, jos hirveästi käyttökustannukset yms. häiritsee. Tämä on minun mielipide.
Ei herneitä kiitos  ;)

No eivätpä täällä mainitut käyttökustannukset ole hirveiltä kuullostaneet.

jakk

vapari vaan alle jo ny ja sit jos nälkä tulee ni hukkaat sen ja sit TT alle... ei kaikki tarvii turboo... ja suurelle osalle riittää 200 heppaakin.

TrueMetal

Lainaus käyttäjältä: jakk - 20 maaliskuu, 2011, 10:19:06
vapari vaan alle jo ny ja sit jos nälkä tulee ni hukkaat sen ja sit TT alle... ei kaikki tarvii turboo... ja suurelle osalle riittää 200 heppaakin.
Himottaisi kyllä. Ja varmasti muutamaksi vuodeksi riittäisi itselleni varsin hyvin. Pitää nyt vähän miettiä että lähteekö pankista hakemaan rahoitusta TT mallia varten vai hakisiko vaparin. Kuitenkin pihasta löytyy sellainen tykki, että ei TT edes päihittäisi sitä (Citroen Xsara 1.6i -97.... 68hv).

Tem

Lainaus käyttäjältä: Jarkko84 - 20 maaliskuu, 2011, 00:20:33Minun mielestä tuo vaparisupran valmistaminen toyotalta on typerimpiä liikkeitä kautta aikojen (pilaa supran legendaarisen maineen) ja niitten suomeen tuonti pitäs lailla kieltää.

Supran maine jo fäst&furioussin myötä. ;D

Mut siis täh? Et sä nyt oikeesti oo niin suppee, et autosta tulee huono, jos sitä on tehty jollain toisellakin koneella, mikä on sinänsä ihan hyvä ja tehokas, muttei maailman paras? Ohan siinä vaparissakin noin samat tehot ku ahdetussa kolossuprassa ja kaupan päälle kevyempi kori. Ja ohan sitä kolossupraakin saanut parilitrasella yksnokkasella vaparilla, missä pyöreät sata heppaa. Ei kai sekään sitä koria oo pahentanu? ;D

Mä voisin ihan hyvin ottaa neloskorisen vaparin talvikäyttikseks. Ihan sama paljonko yli 200hp siinä on, sutii se lumella kuitenkin. 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


coren

Samaa naureskelin tosta maineesta :D

Supraa kuitenkin on tehty vaparina mk2, mk3 ja mk4 koriin, niin kumma jos maine menee näin ~15v valmistuksen lopettamisen jälkeen  :ohnoes:
Taitaa nyt jollain mennä hiukan tuo hypetys ja oman auton boostaus yli.
Tottahan se on että manuaali TT on fiksu hankinta jos tehoreservin omaavaa autoa hakee. Mutta jollekulle riittää hyvin se 200hp vaparikin. Joillekin siinäkin on liikaa tehoa, jos ei ole ikinä ajanut tehokkaalla autolla. Sitten tulee taas näitä otsikoita mitä oli yhteen aikaan paljon 200sx nisukoista kun niitä oli pitkin puita ja ojanpohjia.
Taitaa muuten skylinenkin maine olla ihan mennyttä, siitä on jopa 4-ovista vaparia  :tard: Ihme ettei jopa farmaria ole tehty, ihme perheautoja. Sama monen muunkin vehkeen kohdalla.

Supralla jos jotain mainetta on, niin se on nuilla vasureilla TT-malleilla. Ne voi jopa arvoa pitää ja nostaa jatkossa. Postimallin TT:t tuskin samaa hintakehitystä saa varsinkin kun näitä on mitä hirveämpinä pommeina joka kulmalla kohta.  :angel:

Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Jarkko84

Lainaus käyttäjältä: Tem - 20 maaliskuu, 2011, 12:12:10
Supran maine jo fäst&furioussin myötä. ;D

Mut siis täh? Et sä nyt oikeesti oo niin suppee, et autosta tulee huono, jos sitä on tehty jollain toisellakin koneella, mikä on sinänsä ihan hyvä ja tehokas, muttei maailman paras? Ohan siinä vaparissakin noin samat tehot ku ahdetussa kolossuprassa ja kaupan päälle kevyempi kori. Ja ohan sitä kolossupraakin saanut parilitrasella yksnokkasella vaparilla, missä pyöreät sata heppaa. Ei kai sekään sitä koria oo pahentanu? ;D

Mä voisin ihan hyvin ottaa neloskorisen vaparin talvikäyttikseks. Ihan sama paljonko yli 200hp siinä on, sutii se lumella kuitenkin. 8)
No joo mutta kyllähän tuommonen vaparipeli on niin tyhjä arpa ja vielä turhan kallis talviautoksi. Ennemmin laittaa talveks jonkun bemarin reuhakkeen ja pistää sen paalin keväällä, mutta kun se päivä koittaa että nuo vaparisuprat on nuitten penarien hinnoissa aijon toimia juurikin näin. ;D
*EX* JZX90 Mark II
JZE70 Drift

Tem

Lainaus käyttäjältä: Jarkko84 - 20 maaliskuu, 2011, 12:30:08No joo mutta kyllähän tuommonen vaparipeli on niin tyhjä arpa ja vielä turhan kallis talviautoksi.

Miks? :o

Mulla ollu kolme talvea Supra talviautona ja ihan sama vaikka se ois vapari. Onkohan tänä talvenakaan kertaakaan käyny ahdoilla. Emmä oikeen tajua miksi se vapari nyt olis huono vaihtoehto, jos ei sitä yleensäkään jaksa polkea? Itse asiassa toi kakkoskoppanen vapari on mun mielestä paljon hauskempi auto ku ahdettu kolonen. :D

Se on tietty asia erikseen, jos budjetti ei riitä ku wanhaan penariin. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Jarkko84

*EX* JZX90 Mark II
JZE70 Drift

nr000001

Lainaus käyttäjältä: TrueMetal - 19 maaliskuu, 2011, 08:24:35
http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3771219
Yrittäkää nyt edes vakuuttaa minulle ettei minulla ole varaa kyseiseen autoon etten sitä joudu ostamaan :D

Sinulla ei ole varaa tähän autoon.

Nyt kun kaikki "antaa kaikkien kukkien kukkia" ja "ainaski 2000 heppaa tarviit ihan hetikohta" lätinät on luettu, niin käy katsomassa näitä myynnissä olevia yksilöitä. Japanintuontipelien yleiskunto näyttää vaihtelevan melko paljon, eikä yleensä halvinta kannata ostaa. Itse ostaisin vähän ajetun ja/tai siistin yksilön, nuhjuuntunut ja tuunailtu sisusta saattaa alkaa polttaa verkkokalvoja nopeasti, samoin huonon maalipinnan fiksaus vaatii pelieuroja. Käyttöautoksi mielestäni vähän pöljä vaihtoehto, mutta jos pitää yhdellä autolla pärjätä, niin kannattaa ostaa sellainen, joka itseä miellyttää ja mihin on varaa. Pidä myös mielessä, että auto alkaa olla jo todella vanha, joten korjauskohteita on varmasti.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

jakk

anna mennä vaan ja hae auto pois! tuskin kaduttaa jälkeenpäin.


sitten pikku piri OT:  ;D

Lainaus käyttäjältä: coren - 20 maaliskuu, 2011, 12:23:42
Taitaa muuten skylinenkin maine olla ihan mennyttä, siitä on jopa 4-ovista vaparia  :tard:

Mikä maine? Skylinet on ihan normi autoja missä neliveto on ainoo teknisesti hieno poikkeus (GT-R). Muuten ihan yhtä ritsoja ku muutki "ritsat" :D

Lainaus käyttäjältä: coren - 20 maaliskuu, 2011, 12:23:42
Ihme ettei jopa farmaria ole tehty, ihme perheautoja. Sama monen muunkin vehkeen kohdalla.

no mutta ei pitäis sanoa jossei tiedä? :D


ei oo skyline nimellä vaan stagea mutta GT-R tekniikkahan siinä on joten yhtä hyvin se vois olla Skyline Wagoni

ja sit vielä vuoren huipuilla


WTF?  :icon_rr:

TrueMetal

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 20 maaliskuu, 2011, 13:27:05
Sinulla ei ole varaa tähän autoon.

Nyt kun kaikki "antaa kaikkien kukkien kukkia" ja "ainaski 2000 heppaa tarviit ihan hetikohta" lätinät on luettu, niin käy katsomassa näitä myynnissä olevia yksilöitä. Japanintuontipelien yleiskunto näyttää vaihtelevan melko paljon, eikä yleensä halvinta kannata ostaa. Itse ostaisin vähän ajetun ja/tai siistin yksilön, nuhjuuntunut ja tuunailtu sisusta saattaa alkaa polttaa verkkokalvoja nopeasti, samoin huonon maalipinnan fiksaus vaatii pelieuroja. Käyttöautoksi mielestäni vähän pöljä vaihtoehto, mutta jos pitää yhdellä autolla pärjätä, niin kannattaa ostaa sellainen, joka itseä miellyttää ja mihin on varaa. Pidä myös mielessä, että auto alkaa olla jo todella vanha, joten korjauskohteita on varmasti.

2 Autoa tulee olemaan mutta toinen on emännällä käytössö. Ja vielä kun ei lapsia ole eikä leegoilla enään kehtaa leikkia niin, joku kiva lelu mitä menisi myös normaali käytössä pitäisi saada ainakin pariksi vuodeksi alle. Mutta tuommosen ~8,5k ois käteisellä varaa tällä hetkellä ja kalliimpaan joutuisi sitten hakea vähän pankista, että pitää nyt miettiä vielä.

kaahari

Lainaus käyttäjältä: TrueMetal - 20 maaliskuu, 2011, 14:05:02
2 Autoa tulee olemaan mutta toinen on emännällä käytössö. Ja vielä kun ei lapsia ole eikä leegoilla enään kehtaa leikkia niin, joku kiva lelu mitä menisi myös normaali käytössä pitäisi saada ainakin pariksi vuodeksi alle. Mutta tuommosen ~8,5k ois käteisellä varaa tällä hetkellä ja kalliimpaan joutuisi sitten hakea vähän pankista, että pitää nyt miettiä vielä.

No jos pelkästään sporttisempaa käyttöautoa haet ja pihasta löytyy toinenkin peli.. niin miksikäs ei vapari mkiv :)

Ikäisekseen kaunis kori, mutta vaparina jää kyllä sitten vain siihen kruisailupeliks... nykyajan bemarit ja golffit sit painelee oikeelta ja vasemmalta ohi, se on vaparin kanssa tiedostettava ;)

mutta JOS YHTÄÄN mietit sitä myös harrastepeliks tulevaisuudessa.. sit suoraan TT (oon ittekkin sen virheen tehny että ostin ensiks vaparin, vaihtui jo saman kesän syksyllä TT 6spd:iin), kerran se vaan kirpaisee  :thumbsup:

   
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

nr000001

Lainaus käyttäjältä: TrueMetal - 20 maaliskuu, 2011, 14:05:02
2 Autoa tulee olemaan mutta toinen on emännällä käytössö. Ja vielä kun ei lapsia ole eikä leegoilla enään kehtaa leikkia niin, joku kiva lelu mitä menisi myös normaali käytössä pitäisi saada ainakin pariksi vuodeksi alle. Mutta tuommosen ~8,5k ois käteisellä varaa tällä hetkellä ja kalliimpaan joutuisi sitten hakea vähän pankista, että pitää nyt miettiä vielä.

Ympärivuotiseksi leluksi paras mielestäni on neliveto. Jos nyt kuitenkin haluat A80 korimallin, niin hauskempi saattaisi olla 5-vaihteinen GE, kyllä silläkin on hauska ajaa vaikka radalla, toisin kuin automaatilla.

Pieni laina tuohon päälle toki laajentaa mahdollisuuksia.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

-Kimble-

Lainaus käyttäjältä: Tem - 20 maaliskuu, 2011, 12:48:29

Mulla ollu kolme talvea Supra talviautona ja ihan sama vaikka se ois vapari. Onkohan tänä talvenakaan kertaakaan käyny ahdoilla.




Tuossa on jo kyllä oltava jotain isompaa vikaa autossa tai kaasujalassa..  ;D
Mkiv 6speed single -93